Severní předměstí Stuttgartu Zuffenhausen je sídlem automobilky Porsche. Nevznikala tu však zdaleka pouze auta se slavným logem. Jedno zajímavé neslo třeba čtyři kruhy.
Auto je to dodnes velmi dobré o tom žádná. Ale "raketa" a to ještě k tomu do vlastních řad je ten zdejší facelift. Editovat se už sice dá, ale pořád to vypadá děsně.
No, raketa, z nuly na dvě stě něco přes 22s, zatímco M3 E36 evo 17s, nemluvě o té strašné turbodíře. Jinými slovy, ano je to zakladatel segmentu praktických rychlíků a pomáhalo s ním porsche, ale reálně to zas taková pecka (jízdně a výkonově) není, ale neříkám, že se mi nelíbí, ve své době pěkné auto. ;-)
Jojo, já jsem viděl 919 na Ringu... kdyby Audi chtělo zamontovat pohon z 919 do nějaké RS4 Avant evo, tak bych si to klidně vzal domů a napsal o tom blog :-)
EVO je běžná M3 E36, je to verze po motorovém fl na 3,2 v roce 95. A protože RS2 avant se dělala až do 95, přijde mi srovnání s M3 Evo férovější než s předface M3 E36 3,0. ;-)
Můj kamarád měl taky jednu S2, červenou. Ta ve mně naopak žádný velký dojem nezanechala, čekal jsem že to pojede daleko líp. Kor když mi říkal, že spotřebu má běžně mezi 19-22 litry. Uvnitř byly kožené sedačky, které strašně klouzaly a navíc to mělo infračervený dálkáč, muselo se klíčkem mířit na B-sloupek, kde bylo čidlo. Jinak se to neodemklo.
V době, kdy se vyráběla RS2 avant, mělo céčko jen C36 amg variantu se šestiválcem (280k), osmiválcová C43 přišla až později, proti C55 amg (to už byla c-klasse další generace, navíc až po FL) mělo audi RS4, také s osmiválcem = v diskusích obsahujících fakta jsi jako vždy ten xtý vzadu. ;-)