Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
A teď je musí rvát do všeho. Mám jasno, prodávat se to nebude. Protivníci nabízejí spoustu alternativ proti jediné motorizaci.
Myslíš že někdy chytneš signál = a přiblížíš se do reality? ;-)
Camry je nejprodávanější auto svý kategorie na planetě. Prodává se v x verzích = že evropani viz já 12:49 šestiválce už moc nekupujou ani v prémii = to je jiná věc. Kdyby Evropa zbohatla a eště desítky let za sebou netáhla chudou východní část = dvě verze V6 sou k dispozici = nic snazšího než je sem začít vozit = tak jako na všechny ostatní kontinenty
Camry je nejprodávanější auto svý kategorie na planetě. Prodává se v x verzích = že evropani viz já 12:49 šestiválce už moc nekupujou ani v prémii = to je jiná věc. Kdyby Evropa zbohatla a eště desítky let za sebou netáhla chudou východní část = dvě verze V6 sou k dispozici = nic snazšího než je sem začít vozit = tak jako na všechny ostatní kontinenty
Na evropském trhu to bez dieselu a třeba i toho 6 válce propadne. A tak jednoduché to není s těmi našimi pitomými normami.
Budeš spíš zaskočenej = český prodeje v úrovni Mondeí apod. = sou nejspíš reálný očekávání
V6 by přidal viz já 13:03 = procento prodejů = to se nevyplatí ani zkoušet = tohle maj bohužel odhadnutý na 99,99% správně
Úspěch bude když novej R6 dorazí do Jagu XE = a i tam pak nebude hrát zásadní prodejní roli = tak to je a lepší to už nebude
Roky kdy si běžně pracující člověk moh koupit 6válec = skončily = my je díky komunistum moc neužili. Na druhou stranu zmenšení objemu i počtu válců = je přirozenej trvalej jev. Tuhle lidi šíleli z V10 TDI = dneska má výrazně vyšší výkon R6
V6 by přidal viz já 13:03 = procento prodejů = to se nevyplatí ani zkoušet = tohle maj bohužel odhadnutý na 99,99% správně
Úspěch bude když novej R6 dorazí do Jagu XE = a i tam pak nebude hrát zásadní prodejní roli = tak to je a lepší to už nebude
Roky kdy si běžně pracující člověk moh koupit 6válec = skončily = my je díky komunistum moc neužili. Na druhou stranu zmenšení objemu i počtu válců = je přirozenej trvalej jev. Tuhle lidi šíleli z V10 TDI = dneska má výrazně vyšší výkon R6
Chceš si vsadit na Camry proti Mondeu? To jsem pro...
To sis z toho vzal?
Ne ale čísla budou nejspíš podobný = narozdil od Supu = stovky kusů. Ne 3 ks na Česko ani 500 ks na Evropu = jak to vidí Cherokee
A to Mondeo možná dá další rok a roky = až bude Euro 6d-TEMP a pak Euro7
To možná i ten Sup? :-)
Ne ale čísla budou nejspíš podobný = narozdil od Supu = stovky kusů. Ne 3 ks na Česko ani 500 ks na Evropu = jak to vidí Cherokee
A to Mondeo možná dá další rok a roky = až bude Euro 6d-TEMP a pak Euro7
To možná i ten Sup? :-)
Jako stovky kusů dával i obstarožní Avensis, konkrétně teda dvě stovky (loni). Mondeo dalo těch stovek pět.
Jsem si dost jistý, že Camry Mondeo nedá, klidně tu sázku okořením pár procenty vaty pro Camry.
Jestli dá Avensis... to je těžký, Camry je zajímavější modernější pohlednější... ale na druhou stranu, konkurenti mají vesměs přes 50% v kombíku... můj tip teda je pro Camry, ale na to už bych výplatu nevsadil.
Jsem si dost jistý, že Camry Mondeo nedá, klidně tu sázku okořením pár procenty vaty pro Camry.
Jestli dá Avensis... to je těžký, Camry je zajímavější modernější pohlednější... ale na druhou stranu, konkurenti mají vesměs přes 50% v kombíku... můj tip teda je pro Camry, ale na to už bych výplatu nevsadil.
Nejde o *** Camry s 1 motorem a 1 karosérií dá zhruba totéž co Mondeo = konec hlášení ;-)
Časem s další normou = možná i víc
Uvidíme jak se pak propadne Sup nebo co bude = věšteckou kouli nemám
Těch ca 500 kousků letos = neni tak nereálnejch jak si nejen ty myslíš = co kdyby ro nakonec nebo příští rok = bylo i víc? :-)
Časem s další normou = možná i víc
Uvidíme jak se pak propadne Sup nebo co bude = věšteckou kouli nemám
Těch ca 500 kousků letos = neni tak nereálnejch jak si nejen ty myslíš = co kdyby ro nakonec nebo příští rok = bylo i víc? :-)
Možný je lecos... jen málo pravděpodobný. Vsadím na letošní čísla pod 400... co říkáš?
EDIT: ale takhle... já bych to Camry celkem přál, jak do loňskýho roku šla komplet Toyota až na Hachinu mimo mě, tak Corolla i Camry jsou velkej krok dopředu.
EDIT: ale takhle... já bych to Camry celkem přál, jak do loňskýho roku šla komplet Toyota až na Hachinu mimo mě, tak Corolla i Camry jsou velkej krok dopředu.
Klidně = jestli je to hypotetická sázka = jen abysme začátkem příštího roku posoudili kdo byl blíž realitě = beru
Já tipuju těch +/- 500 ks příští rok možná eště o něco víc
Já tipuju těch +/- 500 ks příští rok možná eště o něco víc
Hammunasakra
Neboj = těch plánovanejch českejch ca 500 kusů za rok = to spíš dá. Sup to holt neni a nebude = myslim prodejema https://autobible.euro.cz/…toji-920-000-kc/ což je pro někoho TEN parametr = pro při koupi hudby i auta :-)
500 ks na Evropu? To se jim tu nevyplatí ani překládat návody...
Trochu reality = ca 500 ks = na česko! :-)
ho ha hi he hu heh 500 ks na Česko :-!
teď tě opustily i zbytky zdravého rozumu jestlis vůbec nějaký měl
leda že by byly reexporty, pokud bude cena pro Česko dobrá :*) :*) :*)
teď tě opustily i zbytky zdravého rozumu jestlis vůbec nějaký měl
leda že by byly reexporty, pokud bude cena pro Česko dobrá :*) :*) :*)
Tak to je úplně mimo, prodá se jich asi tak tolik co GT86...takže s bídou tři za rok.
rohYpnol
Camry je excelentní. Zpracování, materiály a pohodlí je naprostý TOP ve třídě.
Otázka pro Evropu a Česko, jak vezme absenci dieselu. Takže ano, typickým služebním vozem stále bude Superb 2.0 TDI DSG. To ale nic nemění na tom, že Camry je extrémně vydařený. A pokud reálně opravdu bude jezdit za 6,5 l, tak smekám a kdybych měl utratit vlastní peníze, tak mám jasno.
Otázka pro Evropu a Česko, jak vezme absenci dieselu. Takže ano, typickým služebním vozem stále bude Superb 2.0 TDI DSG. To ale nic nemění na tom, že Camry je extrémně vydařený. A pokud reálně opravdu bude jezdit za 6,5 l, tak smekám a kdybych měl utratit vlastní peníze, tak mám jasno.
kombinovaná spotřeba dobrý, do města dobrý, na delší služebky se odrazí vybité baterie a spotřeba půjde tragicky nahoru
a to všechno fleet manažeři vědí a znají takže smolík Camry
a to všechno fleet manažeři vědí a znají takže smolík Camry
To by mne zajímalo, jak běžnou delší jízdou vybije hybrid baterii. To jsi ještě s žádným hybridem nejel, že plácáš takové blbosti? Začínám věřit, že NOx a benzopyreny z dieselu mají na zdraví opravdu velký vliv, a to i na vlastní posádky.
No to je taký Ada 2 - na neho sa neoplatí reagovať :D. Ale úprimne neviem, či stále nevie ako hybrid funguje, alebo len naschvál klame aby sa s Adom utvrdzovali v spoločnom presvedčení.
ako elegantny velky rodinny voz na dlhsie vzdialenosti ktory zaroven aj reprezentuje a dodava akysi punc vynimocnosti majitelovi je camry za mna idealne auto..... aj mne sa paci aj ked uplne s cistym svedomim priznavam ze v podobnej cenovke by som siel uplne inam mat tie moznosti ..... ale kto nehlada 4kolky ani SUV ani sportove kusky v tejto cenovke ale chce prave nieco taketo elegantne limuzinovite a nakoniec aj vcelku decentne tak ten musi mat jasno a camry si iste vyskusa .... inak ano je jasne ze v eu nadalej v tychto velkostnych sedanovitych vodach frci dizel hoc uz nie tak suverenne ako pred 5-6 rokmi ale stale je da sa povedat v jasnej presile.... uz na nete je aj video novej hondy CR-V v hybride a ta uz vie jazdit realne pod 6 litrov a je to k tomu este aj 4kolka .. ( ja by som zvolil proste skor nieco taketo ako CR-V alebo PHEV outlander v podobnej cene ) .... takze podla tohto by som povedal ze by camry do 6,5 litra mohlo realne jazdit uplne v pohode ....
PS: este som zvedavy ci nove camry uz nebude kusok kafrat do kapusty aj lexusu v rovnakom segmente... aj ked je mi jasne ze lexus je cenou a imidzom este podstatne dalej ... ale fakt nedivil by som sa keby camry tak nejak lexusu uz kusok bralo cisla ... kedze hybridna technika je tu defakto rovnaka ... a kto si nepotrpi vyslovene na logo tak ten.... ale to ... ok to uz neriesme ..
PS: este som zvedavy ci nove camry uz nebude kusok kafrat do kapusty aj lexusu v rovnakom segmente... aj ked je mi jasne ze lexus je cenou a imidzom este podstatne dalej ... ale fakt nedivil by som sa keby camry tak nejak lexusu uz kusok bralo cisla ... kedze hybridna technika je tu defakto rovnaka ... a kto si nepotrpi vyslovene na logo tak ten.... ale to ... ok to uz neriesme ..
Dovolil jsem si vypůjčit kus příspěvku kolegy Mikesuse, o kus níže v diskusi píše:
"Camry máme objednanou místo Avensis. Seděl jsem zatím jen v předsériovém
prototypu a zajímalo by mne, kdy a kde někdo mohl sedět v produkční
verzi, která stále nikde není k dispozici.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem
upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit."
Jak mám v tomto kontextu rozumět tvojí druhé větě, soudíš z obrázků nebo´s v tom autě seděl?
"Camry máme objednanou místo Avensis. Seděl jsem zatím jen v předsériovém
prototypu a zajímalo by mne, kdy a kde někdo mohl sedět v produkční
verzi, která stále nikde není k dispozici.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem
upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit."
Jak mám v tomto kontextu rozumět tvojí druhé větě, soudíš z obrázků nebo´s v tom autě seděl?
Seděl jsem v té předsériové verzi.
Ano, právě proto se ptám rohypnola, z jakéhože vlastního zážitku hodnotí pohodlí a zpracování jako naprostý top ve třídě.
Aha. Nějak se zamotavam v té přehlednosti diskuze. Omlouvám se , za zbytečnou odpověď.
Sice proběhly mírné opravy téhle nepovedené diskuzní platfromy = ale tahle PODSTATA = nepřehlednost když diskutuje víc lidí = ta bohužel zůstane ;-\
Neuvěřitelný jak snadno ACZ pod machi(avelli)m přešlo ze špičky na.. tohle
Neuvěřitelný jak snadno ACZ pod machi(avelli)m přešlo ze špičky na.. tohle
chalan66
Smútim za Toyotou AVENSIS, V tejto CAMRY som sedel a je to hnusné vo vnútri. Lacné tvrdé plasty a ten stredový panel je ako s 90 rokov. Lacno pôsobiaci interier ako celok. Za 44 000 Eur, ani náhodou !
Ahoj chalane,
V cem ti to prijde horsi nez Avensis? Ty jsi Avensis vlastnil? Muzes poslat odkaz na stredovy panel z 90., ktery ti to pripomina? Nejak si ho nedokazu predstavit.
Proc jsi sedel v Camry, uvazoval jsi o koupi?
Kde jsi v ni sedel? Ja mel zatim moznost videt jen predseriovou verzi.
Nebo jsi jen troll?
V cem ti to prijde horsi nez Avensis? Ty jsi Avensis vlastnil? Muzes poslat odkaz na stredovy panel z 90., ktery ti to pripomina? Nejak si ho nedokazu predstavit.
Proc jsi sedel v Camry, uvazoval jsi o koupi?
Kde jsi v ni sedel? Ja mel zatim moznost videt jen predseriovou verzi.
Nebo jsi jen troll?
Camry máme objednanou místo Avensis. Seděl jsem zatím jen v předsériovém prototypu a zajímalo by mne, kdy a kde někdo mohl sedět v produkční verzi, která stále nikde není k dispozici.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit.
Myslim, ze uz se neozve.
Chtel si proste zatrolit a nedoslo mu, ze seriova verze neni jeste ani jako predvadecka :-D
Jinak blahopreju k peknymu vozejcku :yes:
PS I kdyby tomu tak bylo, tak to nebude ani u BMW (viz laciny interier v odkazu nize) ani u tyhle Camry vec, ktera by u me rozhodovala. U trojky i u Camry se mi libi ztvarneni interieru..
A hlavne ostatni kvality, treba - svezeni u BMW, spolehlivost, HSD u Toyoty.
PPS Me treba mrzi, ze se tu neprodava Accord hybrid. Ale je mi jasny, ze by tu pres svy kvality diru do sveta (Ceska :-) ) neudelal.
Chtel si proste zatrolit a nedoslo mu, ze seriova verze neni jeste ani jako predvadecka :-D
Jinak blahopreju k peknymu vozejcku :yes:
PS I kdyby tomu tak bylo, tak to nebude ani u BMW (viz laciny interier v odkazu nize) ani u tyhle Camry vec, ktera by u me rozhodovala. U trojky i u Camry se mi libi ztvarneni interieru..
A hlavne ostatni kvality, treba - svezeni u BMW, spolehlivost, HSD u Toyoty.
PPS Me treba mrzi, ze se tu neprodava Accord hybrid. Ale je mi jasny, ze by tu pres svy kvality diru do sveta (Ceska :-) ) neudelal.
S tou spolehlivostí to začíná bejt až bizarní náskok http://www.autoforum.cz/…na-jedinou-zemi/ + http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/
http://www.motorreviewer.com/engine.php?… :yes:
Accord tu chybí = ale evropan a tuplem čech holt radši nějaký 2.0 TDI
http://www.motorreviewer.com/engine.php?… :yes:
Accord tu chybí = ale evropan a tuplem čech holt radši nějaký 2.0 TDI
Nevím jak v ČR, ale dealeři Toyoty v DE mají Camry jako předváděčku už několik týdnů. V Mnichově a okolí kde jezdím každý týden ji mají všichni už minimálně 4 týdny před salóny a reklamu na probefahrt přímo na ní.
To je ta možnost volby = každej si může vybrat jestli za podobný prachy třeba předokolku Audi nebo zadokolku BMW = každej výrobce holt peníze dá do něčeho jinýho = sou i modely pro fanoušky plastů
za 44 tisic eur by som si tiez skor zobral nieco ine uznavam...ale nie kazdy zase chce za takuto sumu hybridne SUV ci pripadne nejaku dizlovu premiu ... takze camry ma urcite svoj zmysel hoc v europe to zrovna trhak nebude to je jasne jak facka .... skoda len ze klasicky dostupnejsi variant v cistom benzine v strednej triede od toyoty uz s prichodom camry zanikol pretoze predosly avensis v rovnakom segmente sa dal kupit defakto v polovicnej cene novej toyoty camry .. a tu vidim dost problem prave v tomto ... ze ak chce majitel nejakeho avensisu uz svoj kusok nahradit novsim modelom rovnakej znacky a rovnakeho segmetu tak neviem ci uz bude mat dvojnasobok ceny na camry ... takze ovakavam ze nejeden majitel avensisu uz pojde proste inam ... mozno k optime.. k insignii .. mazde 6 a tak podobne... ale na druhej strane toyota v danom segmente nielen strati ale urcite aj ziska zase novych zakaznikov... ci uz ich bude v globale vo svete viac ako tomu bolo pri avensise s klasickym pohonom to zatial sa neodvazim tipovat ale v europe takmer s istotou sa vsadim ze ich uz bude menej a pocty avensisu uz camry skratka nedosiahne ale to nakoniec ani vobec nevadi... kedze celkovo stredna trieda v eu dnes uz nie je o nejakom trhani predajnych rekordov ale skor o preziti ....
JJ, k Optimě utekli skoro všichni. To je model, který je vidět skoro všude...na dvoře nebo v šoiurůmu Kie, jinde nejsou. Tedy až na tvé příspěvky, tam se to Optimami jen hemží >:-[]
No chalan, ale za 44 tisíc € je prekabátená Camry ala Lexus https://pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cennik_ES_BE_SK.pdf, Camry stojí podľa aktuálneho cenníka v plnke 39.500 €, Ak vezmem do úvahy že je to novinka a určite budú aj nejaké zľavy, nemusí to byť márne ani cenovo.
DonVito
Jasne, Camry je moc povedena, tak co ji vytknout?
Hybrid uz vycitat nebudeme, kdyz ho nasazujou ve skodovce.
Tak treba, ze nema raketovy zatah >:D
Hybridu zdar
Toyote zvlaste
PS A kdyz ma BMW 3-litrovy diesel, tak uz je to zbytecne moc. Je to premotorovane.
https://www.auto.cz/…ytecne-moc-74192
Proste podle acz jedine 4valec diesel, nejlepe koncernovy. Vime. ;-)
Hybrid uz vycitat nebudeme, kdyz ho nasazujou ve skodovce.
Tak treba, ze nema raketovy zatah >:D
Hybridu zdar
Toyote zvlaste
PS A kdyz ma BMW 3-litrovy diesel, tak uz je to zbytecne moc. Je to premotorovane.
https://www.auto.cz/…ytecne-moc-74192
Proste podle acz jedine 4valec diesel, nejlepe koncernovy. Vime. ;-)
3 l diesel v X5 je paráda. Na 2.25t vůz je síla přiměřená....jezdil jsem s F15 2 roky.....
Těch výtek by se našlo určitě víc, ale je to něco za něco...
Za mě... pohonná jednotka fajn, jako náhradu za naftu bych to bral, maximálka je holt daň za techniku. Design přijatelný, tady pořád vládne Mazda, ale neměl bych problém. Karoserie sedan je pro mě osobně stopka, tady je vidět, že to není auto primárně pro Evropu.
Za mě... pohonná jednotka fajn, jako náhradu za naftu bych to bral, maximálka je holt daň za techniku. Design přijatelný, tady pořád vládne Mazda, ale neměl bych problém. Karoserie sedan je pro mě osobně stopka, tady je vidět, že to není auto primárně pro Evropu.
Hybridům zdar, třetímu pohlaví zvláště >:-[]
Pro me je hybrid krokem spravnym smerem.
Krokem ke kompletni elektrifikaci.
Hybrid prozatim spotrebou zdima ze spalovaciho motoru maximum (nebo vlastne minimum :-) ve spotrebe). Ale neni to jen o spotrebe, ale i o okamzitych reakcich, komfortnich rozjezdech , dokonalem start-stopu, ale i o dynamice, kterou elektromotor vylepsuje.
Pro tebe je hybrid tretim pohlavim ;-\
Krokem ke kompletni elektrifikaci.
Hybrid prozatim spotrebou zdima ze spalovaciho motoru maximum (nebo vlastne minimum :-) ve spotrebe). Ale neni to jen o spotrebe, ale i o okamzitych reakcich, komfortnich rozjezdech , dokonalem start-stopu, ale i o dynamice, kterou elektromotor vylepsuje.
Pro tebe je hybrid tretim pohlavim ;-\
Hybrid je nutné zlo , když nemají žádný diesel... a konkurence ho má.
Prodeje budou tristní.
Prodeje budou tristní.
Hybrid je v tuhle chvíli to nejlepší = od Priusu po Porsche = je vidět že seš další z těch co nikdy ani nevyzkoušeli
Prodeje budou podobný třeba tomu Mondeu = je to nejprodávanější auto svý kategorie na planetě! I přes zaostalý názory lidí jako ty = i tady u nás to vypadá na stovky kusů ročně
Škoda že nedorazej i verze s V6 = ale ty by se fakt prodávaly v počtech který zmiňuješ ve svym příspěvku z 1:00 ;-)
Prodeje budou podobný třeba tomu Mondeu = je to nejprodávanější auto svý kategorie na planetě! I přes zaostalý názory lidí jako ty = i tady u nás to vypadá na stovky kusů ročně
Škoda že nedorazej i verze s V6 = ale ty by se fakt prodávaly v počtech který zmiňuješ ve svym příspěvku z 1:00 ;-)
Zatím to nevypadá na stovky, o kolik jsi se vsadil?
Viz já 01:17 = o nic. Jen o to kdo se spíš trefil. Tohle se nedá přesně = teda vsadil bych se že to nebudou čísla který tu padaly = deset kusů a podobný blbiny. Budou to stovky = plus prodeje začnou skoro až v polovině roku takže mít podobný čísla jako třeba to Mondeo je docela vysoká laťka = ale myslim že snad i reálná :-)
Prius a Porsche v jedné větě. >:D
Potíž je v tom, že nestačí říct všichni mají/dělají hybrid, tady jde o to, jak který z výrobců hybrid zvládá, navíc jaký druh hybridu. Porsche jde vesměs cestou plug-in hybridů, což je z mého pohledu progresívnější cesta, ale hlavně s full hybridem toyoty (vč. zde probíraného avensisu) jej z hlediska způsobu používání (využití el. pohonu) a fungování pohonu ve vztahu výkon spotřeba spojuje jen to slovo hybrid. Je to jako říct dýzl a nerozlišit, jestli mluvíme o nějaké atmo zdechlině v mercedesu z roku 90 nebo o dnešní 50d, například. Opravdu mluvíme o stejném typu pohonu? V reálu moc ne...
Potíž je v tom, že nestačí říct všichni mají/dělají hybrid, tady jde o to, jak který z výrobců hybrid zvládá, navíc jaký druh hybridu. Porsche jde vesměs cestou plug-in hybridů, což je z mého pohledu progresívnější cesta, ale hlavně s full hybridem toyoty (vč. zde probíraného avensisu) jej z hlediska způsobu používání (využití el. pohonu) a fungování pohonu ve vztahu výkon spotřeba spojuje jen to slovo hybrid. Je to jako říct dýzl a nerozlišit, jestli mluvíme o nějaké atmo zdechlině v mercedesu z roku 90 nebo o dnešní 50d, například. Opravdu mluvíme o stejném typu pohonu? V reálu moc ne...
Je to na tebe složitý = že je Prius a Panamera v jedný větě? Příště to dám do dvou = jestli to pomůže :-)
Z tvýho pohledu = je přesnej opak z pohledu analýz
Plug-in je jako fajn = ale nevychází cenově. Že spousta automobilek co hybridy začaly dělat nedávno = to kvůli papírovýmu plnění emisí zkouší přes plug-iny = je jiná
Jo mluvíme o = zcela stejnym pohonu = od Yarisu hybrid po třeba Hondu NSX abys neměl v jedný větě Toyotu a Porsche ;-)
Z tvýho pohledu = je přesnej opak z pohledu analýz
Plug-in je jako fajn = ale nevychází cenově. Že spousta automobilek co hybridy začaly dělat nedávno = to kvůli papírovýmu plnění emisí zkouší přes plug-iny = je jiná
Jo mluvíme o = zcela stejnym pohonu = od Yarisu hybrid po třeba Hondu NSX abys neměl v jedný větě Toyotu a Porsche ;-)
Složité, proč? Prostě jen legrační.
Analýzy koho, Hamunasakry? Nebo snad Vaculíka? >:D
Plug-in je typ hybridu, který dělají právě premioví výrobci, protože je lepší, a také proto dražší. A právě proto je ten prius a porsche v jedné větě legrační, není hybrid jako hybrid, to by mohl pochopit i "analytik" tvého (dost omezeného) formátu. ;-)
Analýzy koho, Hamunasakry? Nebo snad Vaculíka? >:D
Plug-in je typ hybridu, který dělají právě premioví výrobci, protože je lepší, a také proto dražší. A právě proto je ten prius a porsche v jedné větě legrační, není hybrid jako hybrid, to by mohl pochopit i "analytik" tvého (dost omezeného) formátu. ;-)
Jo moje a Vaculíka = ach jo
Komu neni rady.. :-)
Zajímavý jak to funguje obráceně žejo https://cs.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt ;-)
Komu neni rady.. :-)
Zajímavý jak to funguje obráceně žejo https://cs.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt ;-)
Ahoj Dinare,
Toyota (napr. Prius plug-in, ted uz tu snad ani jinyho Priuse nebudou prodavat..) i Honda delaji taky Plug-in hybridy.
A lisi se vicemene velikosti baterky. ;-)
A abych nezapomnel - zasuvkou :-)
Toyota (napr. Prius plug-in, ted uz tu snad ani jinyho Priuse nebudou prodavat..) i Honda delaji taky Plug-in hybridy.
A lisi se vicemene velikosti baterky. ;-)
A abych nezapomnel - zasuvkou :-)
"Prius plug-in, ted uz tu snad ani jinyho Priuse nebudou
prodavat"
Jasny a proto Toyota prodava asi 20 hybridnich Priusu na jednoho plugin hybridniho. Ty jsi taky hlavicka.
Ale ted mi budto neodpovis, anebo napises "ja jsem prece myslel jako ne tedka ale za 20 let, to je snad jasny z kontextu" nebo neco takovyho, cekam na tu moudrost, tak do toho...
prodavat"
Jasny a proto Toyota prodava asi 20 hybridnich Priusu na jednoho plugin hybridniho. Ty jsi taky hlavicka.
Ale ted mi budto neodpovis, anebo napises "ja jsem prece myslel jako ne tedka ale za 20 let, to je snad jasny z kontextu" nebo neco takovyho, cekam na tu moudrost, tak do toho...
db
Vyskúšal som, jazdí to veľmi dobre. Z môjho pohľadu škoda, že je iba sedan (mimo Európy je to žiaľ obľúbené). Ale väčší problém pre mňa je, že pri tej obrovskej dĺžke a prebytku miesta na kolená, je vzadu na hlavu pomerne málo miesta - pasažieri s výškou od 190 cm sa vzadu musia skĺznuť na sedačke priveľmi dole a to už je pre chrbát nevhodné sedenie. Nie je to jediný veľký sedan s týmto problémom. Kombi by riešilo aj otázku praktickejšieho kufra, aj rovnej strechy s dostatkom miesta vzadu.
Problémem?? Ne, tady není problém prostornost, ale výška...
(=co bys od sedanu chtěl??)
Naopak pro i nadprůměrnou moji výšku cca 184 cm místo na hlavu je, a to bez pocitu stísněnosti. Na sedan velmi dobrý výsledek.
(=co bys od sedanu chtěl??)
Naopak pro i nadprůměrnou moji výšku cca 184 cm místo na hlavu je, a to bez pocitu stísněnosti. Na sedan velmi dobrý výsledek.
×
Sdílení komentáře
×
Camry se s dvěma verzema V6 s 8st. automatem vyrábí = dovážet je i sem by nebyl problém. Ale nikdo by to tu nekupoval = to je realita = už i u prémiovejch značek! Neni náhoda že XE už nenabízí žádnej šestiválec = i když novej R6 mildhybrid by mu slušel = prodeje sou naprosto okrajový
Tohle je hodně slušnej pohon většině lidí 160kW stačí a je viz spotřeba je to výbornej poměr mezi spolehlivostí http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/ a spotřebou a všeho co běžnej člověk potřebuje. Kdo chce víc = musí si holt připlatit víc než dřív = nějaký AMG a M a F apod. tu vždycky budou
Která mj. vede http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/ tohle už úplně vážně
Stesky po nedováženym V6 sou hezký = ale teoretický. V praxi už i v tý prémii..
Unie nemůže za tvůj posraný život, tak to nepřekrucuj.
Za pár dní sou volby = možná přinesou docela velký změny = možná i k horšímu :-O
Žádná devastace neprobíhá = možná v něčích hlavách = no bez toho možná :*)
Že se svět mění a my češi 40 let zaspali a pak se trochu probrali a teď poslední desetiletí zase zvolili spíš verzi nevidim neslyšim nevnímám atd. ale svět i těch dřívějších 40 i těch posledních 10 kdy přes růstový období spíš stagnujeme šel dál https://www.hybrid.cz/…odikovych-tahacu to je jiná věc
Ale i tohle velikostí dost nadprůměrný auto má normovanejch 98 g/km = a viz test v kopcích reálnou spotřebu 5,1 l na 100 km
V evropě byla dlouhodobě nejprodávanější kategorie Golf = Corolla 132 kW má myslim 85 g/km. Drtivá většina evropanů nemá auto s výkonem 132 kW = německej průměr se motá spíš okolo 132 = koní! :-)
http://www.autoforum.cz/…-to-nema-obdoby/
V8 5.0 atmo je super = a je fajn že neni jen v dražšim Lexu ale i dostupnějšim Mustangu = ale DRTIVÁ VĚTŠINA aut = se prodává a bude prodávat = s něčim úplně jinym. A nemá soustřeď se na NEMÁ to co dělat s EU