Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jízdní dojmy s Toyotou Camry: Daří se jí nahradit naftu hybridem?

89 komentářů

Avatar - CHerokee
CHerokee
Tento vůz by byl pro mě zajímavou alternativou k evropské produkci, kdyby nabízel to, co mainstreamová konkurence v Evropě vzdala - tedy benzínový 6 válec jako v USA. Nejde o výkon, ale spíše suverenitu, zvuk a kultivovanost na dlouhé cesty po dálnicích, kam patří a na které je dělán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PŘESNĚ NAOPAK

Camry se s dvěma verzema V6 s 8st. automatem vyrábí = dovážet je i sem by nebyl problém. Ale nikdo by to tu nekupoval = to je realita = už i u prémiovejch značek! Neni náhoda že XE už nenabízí žádnej šestiválec = i když novej R6 mildhybrid by mu slušel = prodeje sou naprosto okrajový
Tohle je hodně slušnej pohon většině lidí 160kW stačí a je viz spotřeba je to výbornej poměr mezi spolehlivostí http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/ a spotřebou a všeho co běžnej člověk potřebuje. Kdo chce víc = musí si holt připlatit víc než dřív = nějaký AMG a M a F apod. tu vždycky budou
Avatar - pradeda777
pradeda777
...tento vůz kdyby čelně trefil divočáka, tak ho po srážce najdou už "nafiletovaného" na chladiči..... ;-) https://img2.auto.cz/…ull/5688985_.jpg
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ta japonská propracovanost do detailů :-!

Která mj. vede http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/ tohle už úplně vážně
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bohužel 6vál nesplňuje EU emisní zákony, které jsou tvrdší než ty v US.... :-(
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To skoro nehraje roli = stejně by to koupila hrstka lidí. Sem zvědavej jestli novej R6 mildhybrid nakonec dorazí do Jagu XE = slušel by mu. Ale cena a přece jen větší spotřeba = tyhle motory v Evropě omezila už dávno = nejdřív v mainstreamu dneska dokonce už i v prémii

Stesky po nedováženym V6 sou hezký = ale teoretický. V praxi už i v tý prémii..
webpaja
Jakou má souvislost prémie s Camry? ES (tedy prémiovější Camry) by šestiválec samozřejmě uživilo, ale Lexus na Evropu kašle. Ať si ho tedy strčí za klobouk. ;-)
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bohužel jim prodeje v EU nestojí za to, aby ten vůz k vůli tomu "kurrvviili".... :-( Kdyby se emisní zákony v EU = USA, tak by tu ta V6 byla. O tom žádná....
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale nelži.
Unie nemůže za tvůj posraný život, tak to nepřekrucuj.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale nelži = na Aeronetu a Sputniknews apod. = psali že JO! :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nějaký argument nebo jen výkřik ze tmy alá Mluvčáček. Unie jistě nemůže, ale lidé, co tam posíláme občas jednají nerozumně - viz devastace vlastního automobilového průmyslu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NIKDO neni jako Okecáváček! :-!

Za pár dní sou volby = možná přinesou docela velký změny = možná i k horšímu :-O

Žádná devastace neprobíhá = možná v něčích hlavách = no bez toho možná :*)

Že se svět mění a my češi 40 let zaspali a pak se trochu probrali a teď poslední desetiletí zase zvolili spíš verzi nevidim neslyšim nevnímám atd. ale svět i těch dřívějších 40 i těch posledních 10 kdy přes růstový období spíš stagnujeme šel dál https://www.hybrid.cz/…odikovych-tahacu to je jiná věc
ryccardo
Tak a ted jeste rozved tu nasi debatu o emisich CO2 ktery chce eu na nesmyslnych 95 g/km. Kolik ma tohle auto co si daval za vzor? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jakej vzor? Tohle s 4 metrama 90 cm velikostně = neni evropskej standard nebo průměr = ani vzdáleně ;-)

Ale i tohle velikostí dost nadprůměrný auto má normovanejch 98 g/km = a viz test v kopcích reálnou spotřebu 5,1 l na 100 km

V evropě byla dlouhodobě nejprodávanější kategorie Golf = Corolla 132 kW má myslim 85 g/km. Drtivá většina evropanů nemá auto s výkonem 132 kW = německej průměr se motá spíš okolo 132 = koní! :-)

http://www.autoforum.cz/…-to-nema-obdoby/
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A kdo by to kupoval? Téch pět pošahanců nestojí za snahu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To by mohlo bejt = že z těch ca 500 ks ročně = by 5 a možná třeba i 10 = bylo s V6 :-)
Avatar - CHerokee
CHerokee
No právě, když není ta možnost jinde, tak by se ti zákazníci spíše našli. Kdo by kupoval 5,0 atmo v době super hyper turbo biturbo, triturbo motorů...a ejhle máme nejprodávanější sportovní vůz světa už kolik? 3,4 roky po sobě?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No vlastně si jen potvrdil co píšu = v celkovejch číslech = naprosto zcela okrajový

V8 5.0 atmo je super = a je fajn že neni jen v dražšim Lexu ale i dostupnějšim Mustangu = ale DRTIVÁ VĚTŠINA aut = se prodává a bude prodávat = s něčim úplně jinym. A nemá soustřeď se na NEMÁ to co dělat s EU
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A že před tou regulací se těch pětilitrů prodalo, hlavně v mainstreamu...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Prodávají se jich desítky tisíc ročně po světě...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No právě = ročně se vyrábí skoro 100 milionů aut
RADEK1
Benzínový šestiválec v této třídě a Evropě by byl neprodejný.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Proč? Superbu se v 6 válci celkem dařilo, dodnes jich jezdí poměrně hodně.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A teď je musí rvát do všeho. Mám jasno, prodávat se to nebude. Protivníci nabízejí spoustu alternativ proti jediné motorizaci.
Šimpanz
jj, první evropské recenze nejsou žádná sláva.
https://www.topgear.com/…ews/toyota/camry
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslíš že někdy chytneš signál = a přiblížíš se do reality? ;-)

Camry je nejprodávanější auto svý kategorie na planetě. Prodává se v x verzích = že evropani viz já 12:49 šestiválce už moc nekupujou ani v prémii = to je jiná věc. Kdyby Evropa zbohatla a eště desítky let za sebou netáhla chudou východní část = dvě verze V6 sou k dispozici = nic snazšího než je sem začít vozit = tak jako na všechny ostatní kontinenty
Avatar - CHerokee
CHerokee
Na evropském trhu to bez dieselu a třeba i toho 6 válce propadne. A tak jednoduché to není s těmi našimi pitomými normami.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Budeš spíš zaskočenej = český prodeje v úrovni Mondeí apod. = sou nejspíš reálný očekávání

V6 by přidal viz já 13:03 = procento prodejů = to se nevyplatí ani zkoušet = tohle maj bohužel odhadnutý na 99,99% správně

Úspěch bude když novej R6 dorazí do Jagu XE = a i tam pak nebude hrát zásadní prodejní roli = tak to je a lepší to už nebude

Roky kdy si běžně pracující člověk moh koupit 6válec = skončily = my je díky komunistum moc neužili. Na druhou stranu zmenšení objemu i počtu válců = je přirozenej trvalej jev. Tuhle lidi šíleli z V10 TDI = dneska má výrazně vyšší výkon R6
Avatar - Emel
Emel
Chceš si vsadit na Camry proti Mondeu? To jsem pro...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To sis z toho vzal?

Ne ale čísla budou nejspíš podobný = narozdil od Supu = stovky kusů. Ne 3 ks na Česko ani 500 ks na Evropu = jak to vidí Cherokee

A to Mondeo možná dá další rok a roky = až bude Euro 6d-TEMP a pak Euro7
To možná i ten Sup? :-)
Avatar - Emel
Emel
Jako stovky kusů dával i obstarožní Avensis, konkrétně teda dvě stovky (loni). Mondeo dalo těch stovek pět.

Jsem si dost jistý, že Camry Mondeo nedá, klidně tu sázku okořením pár procenty vaty pro Camry.

Jestli dá Avensis... to je těžký, Camry je zajímavější modernější pohlednější... ale na druhou stranu, konkurenti mají vesměs přes 50% v kombíku... můj tip teda je pro Camry, ale na to už bych výplatu nevsadil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejde o *** Camry s 1 motorem a 1 karosérií dá zhruba totéž co Mondeo = konec hlášení ;-)

Časem s další normou = možná i víc

Uvidíme jak se pak propadne Sup nebo co bude = věšteckou kouli nemám

Těch ca 500 kousků letos = neni tak nereálnejch jak si nejen ty myslíš = co kdyby ro nakonec nebo příští rok = bylo i víc? :-)
Avatar - Emel
Emel
Možný je lecos... jen málo pravděpodobný. Vsadím na letošní čísla pod 400... co říkáš?

EDIT: ale takhle... já bych to Camry celkem přál, jak do loňskýho roku šla komplet Toyota až na Hachinu mimo mě, tak Corolla i Camry jsou velkej krok dopředu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Klidně = jestli je to hypotetická sázka = jen abysme začátkem příštího roku posoudili kdo byl blíž realitě = beru

Já tipuju těch +/- 500 ks příští rok možná eště o něco víc
Avatar - Emel
Emel
Dobře, tak jo, píšu si - Camry za 01-12/2019 dle SDA - přes 400 nebo pod 400.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ono to bude spíš 6-12/2019 ale jo :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neboj = těch plánovanejch českejch ca 500 kusů za rok = to spíš dá. Sup to holt neni a nebude = myslim prodejema https://autobible.euro.cz/…toji-920-000-kc/ což je pro někoho TEN parametr = pro při koupi hudby i auta :-)
Avatar - CHerokee
CHerokee
500 ks na Evropu? To se jim tu nevyplatí ani překládat návody...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu reality = ca 500 ks = na česko! :-)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ho ha hi he hu heh 500 ks na Česko :-!
teď tě opustily i zbytky zdravého rozumu jestlis vůbec nějaký měl
leda že by byly reexporty, pokud bude cena pro Česko dobrá :*) :*) :*)
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak to je úplně mimo, prodá se jich asi tak tolik co GT86...takže s bídou tři za rok.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Netrefil si stodolu = víc už jich je TEĎ prodanejch ;-)
Avatar - Jaros71
Jaros71
Bez nafty je to auto neprodejné !
Jestli dá 10 ks za rok , budou rádi...při 15 ks vyvěsí fangle a budou mávat. :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 13:37 a 18:06 :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Camry je excelentní. Zpracování, materiály a pohodlí je naprostý TOP ve třídě.

Otázka pro Evropu a Česko, jak vezme absenci dieselu. Takže ano, typickým služebním vozem stále bude Superb 2.0 TDI DSG. To ale nic nemění na tom, že Camry je extrémně vydařený. A pokud reálně opravdu bude jezdit za 6,5 l, tak smekám a kdybych měl utratit vlastní peníze, tak mám jasno.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
kombinovaná spotřeba dobrý, do města dobrý, na delší služebky se odrazí vybité baterie a spotřeba půjde tragicky nahoru
a to všechno fleet manažeři vědí a znají takže smolík Camry
Avatar - Mikesus
Mikesus
To by mne zajímalo, jak běžnou delší jízdou vybije hybrid baterii. To jsi ještě s žádným hybridem nejel, že plácáš takové blbosti? Začínám věřit, že NOx a benzopyreny z dieselu mají na zdraví opravdu velký vliv, a to i na vlastní posádky.
Rasto
No to je taký Ada 2 - na neho sa neoplatí reagovať :D. Ale úprimne neviem, či stále nevie ako hybrid funguje, alebo len naschvál klame aby sa s Adom utvrdzovali v spoločnom presvedčení.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ako elegantny velky rodinny voz na dlhsie vzdialenosti ktory zaroven aj reprezentuje a dodava akysi punc vynimocnosti majitelovi je camry za mna idealne auto..... aj mne sa paci aj ked uplne s cistym svedomim priznavam ze v podobnej cenovke by som siel uplne inam mat tie moznosti ..... ale kto nehlada 4kolky ani SUV ani sportove kusky v tejto cenovke ale chce prave nieco taketo elegantne limuzinovite a nakoniec aj vcelku decentne tak ten musi mat jasno a camry si iste vyskusa .... inak ano je jasne ze v eu nadalej v tychto velkostnych sedanovitych vodach frci dizel hoc uz nie tak suverenne ako pred 5-6 rokmi ale stale je da sa povedat v jasnej presile.... uz na nete je aj video novej hondy CR-V v hybride a ta uz vie jazdit realne pod 6 litrov a je to k tomu este aj 4kolka .. ( ja by som zvolil proste skor nieco taketo ako CR-V alebo PHEV outlander v podobnej cene ) .... takze podla tohto by som povedal ze by camry do 6,5 litra mohlo realne jazdit uplne v pohode ....

PS: este som zvedavy ci nove camry uz nebude kusok kafrat do kapusty aj lexusu v rovnakom segmente... aj ked je mi jasne ze lexus je cenou a imidzom este podstatne dalej ... ale fakt nedivil by som sa keby camry tak nejak lexusu uz kusok bralo cisla ... kedze hybridna technika je tu defakto rovnaka ... a kto si nepotrpi vyslovene na logo tak ten.... ale to ... ok to uz neriesme ..
Avatar - Dinar
Dinar
Dovolil jsem si vypůjčit kus příspěvku kolegy Mikesuse, o kus níže v diskusi píše:
"Camry máme objednanou místo Avensis. Seděl jsem zatím jen v předsériovém
prototypu a zajímalo by mne, kdy a kde někdo mohl sedět v produkční
verzi, která stále nikde není k dispozici.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem
upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit."

Jak mám v tomto kontextu rozumět tvojí druhé větě, soudíš z obrázků nebo´s v tom autě seděl?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Seděl jsem v té předsériové verzi.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, právě proto se ptám rohypnola, z jakéhože vlastního zážitku hodnotí pohodlí a zpracování jako naprostý top ve třídě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Aha. Nějak se zamotavam v té přehlednosti diskuze. Omlouvám se , za zbytečnou odpověď.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sice proběhly mírné opravy téhle nepovedené diskuzní platfromy = ale tahle PODSTATA = nepřehlednost když diskutuje víc lidí = ta bohužel zůstane ;-\

Neuvěřitelný jak snadno ACZ pod machi(avelli)m přešlo ze špičky na.. tohle
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vlastní dojmy.
Avatar - chalan66
chalan66
Smútim za Toyotou AVENSIS, V tejto CAMRY som sedel a je to hnusné vo vnútri. Lacné tvrdé plasty a ten stredový panel je ako s 90 rokov. Lacno pôsobiaci interier ako celok. Za 44 000 Eur, ani náhodou !
Avatar - CHerokee
CHerokee
No ono je to v Evropě tež cenově hodně nadsazené...
DonVito
Ahoj chalane,
V cem ti to prijde horsi nez Avensis? Ty jsi Avensis vlastnil? Muzes poslat odkaz na stredovy panel z 90., ktery ti to pripomina? Nejak si ho nedokazu predstavit.

Proc jsi sedel v Camry, uvazoval jsi o koupi?
Kde jsi v ni sedel? Ja mel zatim moznost videt jen predseriovou verzi.
Nebo jsi jen troll?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Camry máme objednanou místo Avensis. Seděl jsem zatím jen v předsériovém prototypu a zajímalo by mne, kdy a kde někdo mohl sedět v produkční verzi, která stále nikde není k dispozici.
A ano, ten prototyp neměl nejlepší plasty, ale na to jsme byli předem upozorněni, že materiály se v sérii budou lišit.
DonVito
Myslim, ze uz se neozve.
Chtel si proste zatrolit a nedoslo mu, ze seriova verze neni jeste ani jako predvadecka :-D

Jinak blahopreju k peknymu vozejcku :yes:

PS I kdyby tomu tak bylo, tak to nebude ani u BMW (viz laciny interier v odkazu nize) ani u tyhle Camry vec, ktera by u me rozhodovala. U trojky i u Camry se mi libi ztvarneni interieru..
A hlavne ostatni kvality, treba - svezeni u BMW, spolehlivost, HSD u Toyoty.

PPS Me treba mrzi, ze se tu neprodava Accord hybrid. Ale je mi jasny, ze by tu pres svy kvality diru do sveta (Ceska :-) ) neudelal.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tou spolehlivostí to začíná bejt až bizarní náskok http://www.autoforum.cz/…na-jedinou-zemi/ + http://www.autoforum.cz/…019-podle-britu/

http://www.motorreviewer.com/engine.php?… :yes:

Accord tu chybí = ale evropan a tuplem čech holt radši nějaký 2.0 TDI
Avatar - Ham.
Ham.
Nevím jak v ČR, ale dealeři Toyoty v DE mají Camry jako předváděčku už několik týdnů. V Mnichově a okolí kde jezdím každý týden ji mají všichni už minimálně 4 týdny před salóny a reklamu na probefahrt přímo na ní.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ta možnost volby = každej si může vybrat jestli za podobný prachy třeba předokolku Audi nebo zadokolku BMW = každej výrobce holt peníze dá do něčeho jinýho = sou i modely pro fanoušky plastů
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za 44 tisic eur by som si tiez skor zobral nieco ine uznavam...ale nie kazdy zase chce za takuto sumu hybridne SUV ci pripadne nejaku dizlovu premiu ... takze camry ma urcite svoj zmysel hoc v europe to zrovna trhak nebude to je jasne jak facka .... skoda len ze klasicky dostupnejsi variant v cistom benzine v strednej triede od toyoty uz s prichodom camry zanikol pretoze predosly avensis v rovnakom segmente sa dal kupit defakto v polovicnej cene novej toyoty camry .. a tu vidim dost problem prave v tomto ... ze ak chce majitel nejakeho avensisu uz svoj kusok nahradit novsim modelom rovnakej znacky a rovnakeho segmetu tak neviem ci uz bude mat dvojnasobok ceny na camry ... takze ovakavam ze nejeden majitel avensisu uz pojde proste inam ... mozno k optime.. k insignii .. mazde 6 a tak podobne... ale na druhej strane toyota v danom segmente nielen strati ale urcite aj ziska zase novych zakaznikov... ci uz ich bude v globale vo svete viac ako tomu bolo pri avensise s klasickym pohonom to zatial sa neodvazim tipovat ale v europe takmer s istotou sa vsadim ze ich uz bude menej a pocty avensisu uz camry skratka nedosiahne ale to nakoniec ani vobec nevadi... kedze celkovo stredna trieda v eu dnes uz nie je o nejakom trhani predajnych rekordov ale skor o preziti ....
webpaja
JJ, k Optimě utekli skoro všichni. To je model, který je vidět skoro všude...na dvoře nebo v šoiurůmu Kie, jinde nejsou. Tedy až na tvé příspěvky, tam se to Optimami jen hemží >:-[]
Avatar - wakantanka
wakantanka
No chalan, ale za 44 tisíc € je prekabátená Camry ala Lexus https://pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cennik_ES_BE_SK.pdf, Camry stojí podľa aktuálneho cenníka v plnke 39.500 €, Ak vezmem do úvahy že je to novinka a určite budú aj nejaké zľavy, nemusí to byť márne ani cenovo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmm tak

1) odkaz ti nefunguje

2) Lexus ES neni Camry ale https://www.toyota.com/avalon/
DonVito
Jasne, Camry je moc povedena, tak co ji vytknout?
Hybrid uz vycitat nebudeme, kdyz ho nasazujou ve skodovce.
Tak treba, ze nema raketovy zatah >:D

Hybridu zdar
Toyote zvlaste

PS A kdyz ma BMW 3-litrovy diesel, tak uz je to zbytecne moc. Je to premotorovane.
https://www.auto.cz/…ytecne-moc-74192
Proste podle acz jedine 4valec diesel, nejlepe koncernovy. Vime. ;-)
Avatar - pradeda777
pradeda777
3 l diesel v X5 je paráda. Na 2.25t vůz je síla přiměřená....jezdil jsem s F15 2 roky.....
DonVito
Jj R6 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Těch výtek by se našlo určitě víc, ale je to něco za něco...

Za mě... pohonná jednotka fajn, jako náhradu za naftu bych to bral, maximálka je holt daň za techniku. Design přijatelný, tady pořád vládne Mazda, ale neměl bych problém. Karoserie sedan je pro mě osobně stopka, tady je vidět, že to není auto primárně pro Evropu.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Hybridům zdar, třetímu pohlaví zvláště >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co ty budeš dělat až do Česka dorazí auta na vodík? ;-)
DonVito
Pro me je hybrid krokem spravnym smerem.
Krokem ke kompletni elektrifikaci.
Hybrid prozatim spotrebou zdima ze spalovaciho motoru maximum (nebo vlastne minimum :-) ve spotrebe). Ale neni to jen o spotrebe, ale i o okamzitych reakcich, komfortnich rozjezdech , dokonalem start-stopu, ale i o dynamice, kterou elektromotor vylepsuje.

Pro tebe je hybrid tretim pohlavim ;-\
Avatar - Jaros71
Jaros71
Hybrid je nutné zlo , když nemají žádný diesel... a konkurence ho má.
Prodeje budou tristní.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hybrid je v tuhle chvíli to nejlepší = od Priusu po Porsche = je vidět že seš další z těch co nikdy ani nevyzkoušeli

Prodeje budou podobný třeba tomu Mondeu = je to nejprodávanější auto svý kategorie na planetě! I přes zaostalý názory lidí jako ty = i tady u nás to vypadá na stovky kusů ročně

Škoda že nedorazej i verze s V6 = ale ty by se fakt prodávaly v počtech který zmiňuješ ve svym příspěvku z 1:00 ;-)
webpaja
Zatím to nevypadá na stovky, o kolik jsi se vsadil?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 01:17 = o nic. Jen o to kdo se spíš trefil. Tohle se nedá přesně = teda vsadil bych se že to nebudou čísla který tu padaly = deset kusů a podobný blbiny. Budou to stovky = plus prodeje začnou skoro až v polovině roku takže mít podobný čísla jako třeba to Mondeo je docela vysoká laťka = ale myslim že snad i reálná :-)
Avatar - Dinar
Dinar
Prius a Porsche v jedné větě. >:D
Potíž je v tom, že nestačí říct všichni mají/dělají hybrid, tady jde o to, jak který z výrobců hybrid zvládá, navíc jaký druh hybridu. Porsche jde vesměs cestou plug-in hybridů, což je z mého pohledu progresívnější cesta, ale hlavně s full hybridem toyoty (vč. zde probíraného avensisu) jej z hlediska způsobu používání (využití el. pohonu) a fungování pohonu ve vztahu výkon spotřeba spojuje jen to slovo hybrid. Je to jako říct dýzl a nerozlišit, jestli mluvíme o nějaké atmo zdechlině v mercedesu z roku 90 nebo o dnešní 50d, například. Opravdu mluvíme o stejném typu pohonu? V reálu moc ne...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to na tebe složitý = že je Prius a Panamera v jedný větě? Příště to dám do dvou = jestli to pomůže :-)

Z tvýho pohledu = je přesnej opak z pohledu analýz

Plug-in je jako fajn = ale nevychází cenově. Že spousta automobilek co hybridy začaly dělat nedávno = to kvůli papírovýmu plnění emisí zkouší přes plug-iny = je jiná

Jo mluvíme o = zcela stejnym pohonu = od Yarisu hybrid po třeba Hondu NSX abys neměl v jedný větě Toyotu a Porsche ;-)
Avatar - Dinar
Dinar
Složité, proč? Prostě jen legrační.

Analýzy koho, Hamunasakry? Nebo snad Vaculíka? >:D

Plug-in je typ hybridu, který dělají právě premioví výrobci, protože je lepší, a také proto dražší. A právě proto je ten prius a porsche v jedné větě legrační, není hybrid jako hybrid, to by mohl pochopit i "analytik" tvého (dost omezeného) formátu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo moje a Vaculíka = ach jo

Komu neni rady.. :-)

Zajímavý jak to funguje obráceně žejo https://cs.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt ;-)
DonVito
Ahoj Dinare,
Toyota (napr. Prius plug-in, ted uz tu snad ani jinyho Priuse nebudou prodavat..) i Honda delaji taky Plug-in hybridy.
A lisi se vicemene velikosti baterky. ;-)

A abych nezapomnel - zasuvkou :-)
Freddka
"Prius plug-in, ted uz tu snad ani jinyho Priuse nebudou
prodavat"

Jasny a proto Toyota prodava asi 20 hybridnich Priusu na jednoho plugin hybridniho. Ty jsi taky hlavicka.

Ale ted mi budto neodpovis, anebo napises "ja jsem prece myslel jako ne tedka ale za 20 let, to je snad jasny z kontextu" nebo neco takovyho, cekam na tu moudrost, tak do toho...
db
Vyskúšal som, jazdí to veľmi dobre. Z môjho pohľadu škoda, že je iba sedan (mimo Európy je to žiaľ obľúbené). Ale väčší problém pre mňa je, že pri tej obrovskej dĺžke a prebytku miesta na kolená, je vzadu na hlavu pomerne málo miesta - pasažieri s výškou od 190 cm sa vzadu musia skĺznuť na sedačke priveľmi dole a to už je pre chrbát nevhodné sedenie. Nie je to jediný veľký sedan s týmto problémom. Kombi by riešilo aj otázku praktickejšieho kufra, aj rovnej strechy s dostatkom miesta vzadu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Problémem?? Ne, tady není problém prostornost, ale výška...
(=co bys od sedanu chtěl??)

Naopak pro i nadprůměrnou moji výšku cca 184 cm místo na hlavu je, a to bez pocitu stísněnosti. Na sedan velmi dobrý výsledek.
db
Pod 190cm to zrejme stačí. Môj syn má takmer 190 a sťažoval sa vzadu. Vraj v Corolle kombi mal na hlavu lepší priestor.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To asi ano, s tím bych souhlasil.

Ale tohle prostě není problémem Camry, ale vlastností sedanu/liftbacku.