Autofun
traveldrive
5
No neviem, ja tam nič tatrováckeho nevidím, max. napodobnenú prednú masku. Inak to vyzerá ako zbastardený bavorák.
Přejít do diskuze
holden2
papalasska limuzina? co si pod tim mam predstavit? u nas v pomerne malem podniku byly dve. jednu mel reditel a druhe bylo referentske vozidlo na vyrobnim useku. uplnej plebs jezdil skodovkama a to jezdi i dnes.
Verny_2013
Já v tom vidím spíš prodloužený snížený Superb 1 gen. Z Tatry zbyla jen ta maska.
Magister
Jen doufám, že se toho nechytí ti neexistující Zemanovi čínští investoři a nezačnou svou čínskou Tatru u nich vyrábět...
pradeda777
....zkkuurrvveenných komunistů, tak Tatra by už dávno zářila na automobilovém nebi..... :-!
fahrerAKM
Osobák Tatru bych si asi koupil kdyby bylo pokračováno v tradici a nebylo to jen překarosované jiné auto. Měl jsem 603 a supr zážitek jezdil jsem v 613 už to nebylo takové, ale taky dobré.
Nonsens
jazdia dnes riaditelia podnikov a politických strán na supoch? Papaláš predstavoval kastu, vtedy si sa riaditeľom nestal bez červenej knižky, všetko bolo štátne, papaláši boli predstavitelia štátu a strany. Dnes je to iné. Papaláši sú politici, vedenie štátnych inštitúcií a štátnych podnikov. Podnikateľ, čo nie je prisatý na štátnu kasu a poctivo maká, papaláš nie je..
holden1
takze dneska je papalas kdo jezdi superbem? my s tim jezdili jako stavbyvedouci po akcich. je fakt ze proti superbu to byla super jizda
lamal
tak okolo roku tútauznt (2000) by urcite dokazala zaujat... radsej ani nerozmyslat nad tym kolko by sa este cakalo na seriu...
konkretne mne sa nepaci ´´slepy´´ vyraz s tou chromovou linkou... chyba tomu dizajnova sofistikovanost, naopak potesia proporcie a akasi staromilska konzervativnost, resp dizajnova cistota zavanajuca 90tkami... pre mna dobre, pre cielovku asi nie
konkretne mne sa nepaci ´´slepy´´ vyraz s tou chromovou linkou... chyba tomu dizajnova sofistikovanost, naopak potesia proporcie a akasi staromilska konzervativnost, resp dizajnova cistota zavanajuca 90tkami... pre mna dobre, pre cielovku asi nie
Anonym
a kde nebyla Tatra byla Volha 24.
Lepší auta už měli jen velmi vysocí vládní činitelé a to byly GAZy M13 a M14 Čajka. Nad tím už byl jen ZIL
Lepší auta už měli jen velmi vysocí vládní činitelé a to byly GAZy M13 a M14 Čajka. Nad tím už byl jen ZIL
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
holden1
samozrejme ze byli reditele podniku kteri nebyli cleny KSC. A jasne ti pisu ze my meli T613 jako referentske vozidlo na vyrobe a jezdil jsem s nim jako stavbyvedouci kdyz jsem potreboval.
Nonsens
boli aj 603, v jednej som sa dokonca viezol naprieč republikou, sedel som vzadu, čumel koľko miesta tam bolo a zdala sa mi tichá, ale to ešte neboli diaľnice (nepamätám už, či vaša praha-brno bola) a vtedy sa zdalo všetko tiché, čo nehučalo jak helikoptéra.
Nonsens
si si sám odpovedal. Riaditeľ a jedna pre nižšie vedenie. A tak to bolo v každom podniku. Papaláš = riaditeľ, či už podniku alebo straníckej bunky.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
honza_f
Takže základ poskytne porsche panamera? 😁
EDIT: čtu komentáře níž - to jsem fakt jedinej, kdo v tom vidí, že prostě vzali porsche panamera a trochu ho upravili?
EDIT: čtu komentáře níž - to jsem fakt jedinej, kdo v tom vidí, že prostě vzali porsche panamera a trochu ho upravili?
PatrikChrz
Prorazit s novou luxusní limuzínou je velmi tvrdý oříšek, ale co zkusit osobní automobil s nadstandardními terénními schopnostmi? To by mohla mít zájem i armáda, policie, možná i hasiči a soukromý sektor?
Hammunasakra
Komunisti fakt fuj, ale Tatra by = nebejt komunisticko ruský devastace naší ekonomiky = dávno spíš nebyla. Nebo byla součástí nějaký nadnárodní skupiny
Roland Von Wagen
Zadní část za 1. Trochu doladit předek a dát tomu reálnější proporce a kastle je hotová.
Nonsens
mne sa to pozdáva a tú tatru tam vidím. Prvý pocit bol, že je to tam, ak to začneš analyzovať, tak je to v háji, ale tak sa retro nerobí. Musíš chytiť esenciu.