Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

parametry
kalousek
| 6. 5. 2019 13:18
Udaná spotřeba 3.40 / 4 / 3.8, reálná 7 litrů. Výkon 90 kW, maximálka pouhých 170 km/h. Není něco špatně ?
Avatar - 3_diamanty
Re: parametry
3_diamanty
| 6. 5. 2019 13:34
zrychlenie 11s tiez mohlo byt lepsie ( ja mam uz 10,8s v malom aute a za skoro polovicnu cenu voci tomuto kusku ) ... rovnako vacsi hybridny outlander ma ofiko 10,5s a to cieli na podstatne starsiu klientelu ako nizsie a sportovejsie sa tvariace C-HR ktore vyzera skoro az ako kupatko .... chcelo by to za mna proste kusok silnejsi elektromotor alebo aj samotny motor

osobne by som v hybride bral od toyoty skor corollu v podobnej cenovke ...
Re: Re: parametry
Saab
| 6. 5. 2019 13:46
Silnější motor dostane v rámci faceliftu, dají do něj hybridní 2.0, který je v Corolle.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:08
Ten vypadá hodně zajímavě = moc pěknej poměr výkonu a reálný spotřeby :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 13:51
Ale nemáš okamžitou reakci elektromotoru na semaforech! :D

Ono by to na SUV této velikosti naprosto stačilo, za mne musím říct, že je strašná škoda, že Toyota od té doby, co jí Ravka dost povyrostla, nemá normální SUV o velikosti nižší střední třídy, ale jen tuto "stylovku". Když se dobře odhluční ta 1.8HSD, tak na příměstský provoz do takového SUV by to nebylo špatné a pro mnohé dostačující, typicky bych to viděl přesně auto pro mé rodiče, kteří nepotřebují lítat na stovku pod 10s, ale ocení spíš nízkou spotřebu při krátkých trasách.
Re: parametry
Horst Fuchs
| 6. 5. 2019 13:39
Reálná 7 litrů na dálnici, což je pro hybrid nejhorší revír. Jinak kolem pěti šesti, dá se za méně. Co je ale největší výhoda - je to možná jeden z mála spalovacích motorů, kterému nebude vadit poskakování v příměstském nebo městském režimu. Nafťáky to nemají rády vůbec a přímovstřikové benzíny na tom jsou velmi podobně.
Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 13:43
To zkoušeli jen na kousku, pokud je to D1 v plné formě, bude se dát jet i za 4. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 13:51
Od jara 2019 se dá jezdit po naších dálnicích se vším pod 5 litrů :D Víc, jak 60 to stejně nejde >:-[]
Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 13:55
A tím spíš, když se přiblíží nějaké to volno, vytáhne se ze skříně klobouk a s vytřeštěnýma očima se vyrazí do provozu...letos už podruhé a to nás ještě čeká cesta na dovolenou, dušičky a pak Vánoce Mařenko ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 13:57
Však já už si na zítra dal do do auta knížku >:-[] Kdyby zákeřně ráno nemrzlo, jedu po jedné stopě, mám jen jedny nervy !
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 18:09
chápu >:D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:05
:yes: :-)

Teda spíš :no: ;-\
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: parametry
Dinar
| 7. 5. 2019 13:00
A když ji dají i nazpět, bude to za 2. ;-)
Re: Re: parametry
Ja Prvni 123
| 6. 5. 2019 13:44
Proto mám atmosférický benzin.
Bez hybridu. Setrim planetu, takže jsem zvolil auto s jednodušší technikou a bez baterek.
Teda kromě té standardní.
;-)
Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 13:49
Že to jde i jinak a blíží se to tomu, co by\ch od hybridu čekal je vidět tady:

http://www.autorevue.cz/…neracne-posilila
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:01
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 18:09
Snažil jsem se držet při zemi, ale koukám, že jsem klidně mohl vytáhnout P918 ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:04
Taky mám atmosferický benzín. S baterkou navíc = pocit když jedeš se rozjíždíš nebo v koloně popojíždíš jen na elektřinu = kterou si natankoval zadara i na pidikopečku co byl chvilku před tim a místo vyrábění odpadovýho tepla a prachu z destiček bržděnim

Fakt paráda = šetřim planetu :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 14:20
Jojo a ten pocit, když slapnes lehce na brzdu a nic se neděje... :D
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 6. 5. 2019 16:29
Tak to sa velmi mylis, kvoli vyssej spotrebe paliva vyprodukuje klasicka atmosfera pocas zivota auta (vyroba + 250k km najazd) o vyse 50% viac emisii, a k tomu este ovela viac pevnych castic z brz, + emisie pri vyrobe dosticiek a kotucov ktore sa opotrebuju rychlejsie ako na hybride.
K tej jednoduchsej technike, manualna prevodovka so spojkou je zlozitejsia, menej spolahliva a s kratsou zivotnostou ako planetova prevodovka = dalsie emisie navyse.

Ak si nastudujes Life Cycle Assessment tak zistis ze z celkoveho carbon footprint-u Priusu 3 tvorili vyfukove emisie drvivu vacsinu - 71% a to bolo v roku 2009, odvtedy Toyota stale navysuje podiel obnovitelnych zdrojov napajania svojich zavodov a zvysuje cistotu vyrobnych procesov.

Takze nie, atmosferou bez hybridu nesetris prirodu. :no:
Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 6. 5. 2019 17:53
militantní elektrokkt
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 6. 5. 2019 21:20
Raz si najdes frajerku a budes prekvapeny ked ti vysvetli zmysel slova militantni.. budes sa citit ako kokot :)
Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 18:06
A jíš jen kořínky, piješ vysráženou vodu a oblékáš se jen v již nošeném :-)

Mám najeto poměrně dost a převodovku jsem ještě nikdy neměnil, ale z hééé­éééé­éééé­éééé­éééé­éééé­éééé­één bych se porouchal sám ;-)
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 6. 5. 2019 21:21
Takto reagujes na volne dostupne fakty? Aby si sa nevyhadzal :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 7. 5. 2019 09:22
Fakt se cítíš být něčím víc? Uvědomělým ekologickým apoštolem? Kdybys chodil pěšky, jezdil veřejnou dopravou, na kole, uděláš pro životní prostředí daleko víc. Byl jsi teď někdy třeba uklízet v lese odpadky? Fanatický uctivatel hybridů, které dělají jen to, že přemístí emise z jednoho místa na druhé...
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 7. 5. 2019 17:03
Opat raz si sa stratil v pisanom texte, pleties si poukazovanie na uvedeny nezmysel od "Ja Prvni 123" s nejakymi prehnanymi ekovyjadreniami. Ten kto uvadza fakty nie je viac, len ma jednoducho pravdu na rozdiel od toho kto tu pise svoje dojmy bez toho aby si o tom nieco nastudoval. Nie je menej, len sa myli a je ulohou tych ktori tie fakty ovladaju poukazat na nezmysly, vies, takto funguje vzdelavanie sa.

Oprav mudreho cloveka - podakuje ti. Oprav hlupaka, urazi sa.

Pleties si emisie s pasaziermi :D Ale ty si toho pleties viac, lebo si urazeny..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 7. 5. 2019 20:06
Ty demente,
psal někde 123 jaký má ten atmosférický benzín? Jestli přímovstřikový nebo ne? To je dost podstatný rozdíl, bez téhle informace můžeš psát jaké chceš "fakty" ty kkte... Anebo tě zajímá jenom CO2? Běž si nastudovat ty rozdíly, a ještě se mi poděkuj, protože ty jsi ten chytrý :yes:
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 8. 5. 2019 08:58
Dement si sam, preto ako sa vyjadrujes a preto, ze si sa znova ukazal ako troll co neovlada jednoduchy fakt: CH-R hybrid ma NEPRIAME vstrekovanie. Vytlac si to a zaves nad postel nech kazdy den vstanes s pokorou a vedomim ze sa mas este co ucit. Na rozdiel od teba ovladam tieto zase raz volne dostupne fakty a preto som sebavedomo napisal ze atmosfera, a to akakolvek, je pocas zivotneho cyklu neekologickejsia ako predmetny hybrid. Nespravaj sa k ludom ako kokot, len preto ze ta trapi vlastna hlupost a arogancia. :no:
Cakam tvoje ospravedlnenie a podakovanie za tvoje dovzdelanie :-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
speedfred
| 8. 5. 2019 09:29
:no: :no: správanie malého dieťaťa.Mohol by si ukľudniť hormón.
Máš Priusa (síce ohyzdíš s ním okolie:-) ) si s ním spokojný tak to hasne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 8. 5. 2019 18:09
ještě jednou pro retardy: tvrzení "za svůj život vyprodukuje klasická atmosféra" blablabla je totální zhovadilost, protože neexistuje nic jako klasická atmosféra. vůbec totiž tvrdit něco takové je jako říct, že spalovací motor sežere víc než hybrid. jaký hybrid, jaká atmosféra, jakých emisí? prostě totálně abstraktní výblitek zabalený do pseudovědeckých keců...
protože on nenapsal ani jaký motor, v jakém autě, prostě jsi vyřešil rovnici a nepotřeboval jsi k tomu ani vědět hodnoty proměnných :yes:

nebo víš, o jakém autě mluvil? :-) :-) :-)

jsi kokot se šlehačkou pocukrovaný čokoládou politý...
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Dinar
| 7. 5. 2019 13:02
Jediný volně dostupný fakt, který z tvých výlevů trčí, je, žes prostě trouba. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 15:27
Taky bys byl, kdyby jsi slyšel jen hééé­éééé­éééé­éééé­éééé­éééé­éééé­éééén. ;-)
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 7. 5. 2019 17:08
Repete pre teba:
Oprav mudreho cloveka - podakuje ti. Oprav hlupaka, urazi sa.

Pleties si fakty so svojimi emocne nedospelymi vylevami. Uved fakt ktory odporuje mojmu tvrdeniu zalozenemu na faktoch ktore si lenivy si dohladat a uznam ze sa mylim a zacnem zastavat opacny a pravdivy nazor.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 7. 5. 2019 20:08
fakt je, že je zásadní rozdíl mezi emisemi přímovstřikového benzínu a starší atmosféry. takže napsat "atmosféra vyprodukuje za svůj život o 50% víc emisí" je totální zhovadilost, protože starší benzín vyprodukuje víc CO2, ale míň pevných částic...
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 8. 5. 2019 08:44
Faktom je, ze ak uvedies pravdivy fakt v uplne nespravnom kontexte, lebo o danej teme, konkretne Toyota CH-R, vies kuloveee >:D tak budes za blbca a presne to sa ti stalo. Ak sa tu nexces dalej strapnovat tak si nastuduj zakladne info o nepriamom vstrekovani tohto motoru >:-[] Tak to skonci ked sa troll vyda do zradnej krajiny faktov :no:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 8. 5. 2019 18:10
a ty máš řidičák? běž se poděkovat rodičům, že tě pustili k internetu, vymačkej si uhry a běž si nachystat věci do školy...
Stenli v krajině debilov, vitaj domov ;-)
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 9. 5. 2019 09:14
Takto znie emocne nedospely rozhnevany diskuter (a je uplne jedno kolko mas rokov, ale cim viac tym vacsia hanba), ktory narazi na fakt ktory ho zosmiesni. Mozes sa snazit menit temu a urazat kolko chces, ale ostane to tu jasne cierne na bielom ako tvoja vizitka ;-) Radim si ta medzi trollov, nie ako urazku, ale aby si vedel preco sa k tvojim prispevkom nebudem vyjadrovat. Pre mna je to strata casu a pre teba, kedze sa nevies poucit zo svojich chyb tak isto premeskana sanca dovzdelat sa. Paaa.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Mig_35
| 9. 5. 2019 15:15
debílku, ty jsi mě zesměšnil? dal jsem ti pár otázek, jaké má auto 123, jaké má emise, čeho, víš to? zesměšnil jsi akorát sám sebe, idiote...
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
speedfred
| 7. 5. 2019 20:13
Tak nebuď stále urazený prosím ťa Stenli. ;-)
Avatar - .StenLi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
.StenLi.
| 8. 5. 2019 08:46
Urazeny internetovou diskusiou? :-) to sa mi este nestalo.
Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 15:56
Kdopak asi za podobnou studii zaplatil? Al Gore a jeho zkorumpovaná banda? ;-)
Re: parametry
Šimpanz
| 6. 5. 2019 13:45
5 litrů dosáhneš ve městě, když je požadavek na nízký výkon a zároveň je příležitost rekuperovat. Když to vyženeš z města, tak spotřeba roste.
Na té dálnici musíš počítat jenom s výkonem spalováku, tedy 70kW, protože elektromotor je při požadavku na trvalou jízdu na Vmax jenom přítěží, takže ta maximálka s přihlédnutím k výkonu a karoserii crossoveru odpovídá.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:00
Maximálka odpovídá karoserii = v ostatních autech kde je stejnej pohon = je vyšší

Už to bylo napsaný tisíckrát takže po 1001 = rekuperace funguje samozřejmě vždycky všude = v jakýkoli rychlosti včetně dálnice. Hybridy se sice vyráběj teprve 20 let = ale možná přišel čas si k nějaký značce zajít a vyzkoušet
Re: Re: Re: parametry
Šimpanz
| 6. 5. 2019 14:07
Hybridy se vyrábí spíše 120 let, ale to je detail. Nikde nepíši nic o tom, že by rekuperace nefungovala na dálnici. Ale největší význam má ve městě s častými rozjezdy a zastavováním. Při jízdě trvale vysokou rychlostí na dálnici se rekuperace uplatní (vzhledem k délce jízdy) velmi málo.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:11
Ale nevyrábí = to je taky rádo opakovaná blbost. Epizoda elektroaut někdy na přelomu 19. a 20. století byla krátká. Hybridy se vyráběj těch 20 let = dneska už nějakej má v nabídce skoro každej výrobce

Jo teď si to napsal = fakt pěkně. Na našich dálnicích teda rekuperuješ víc než by si chtěl https://domaci.ihned.cz/…ru-dlouhe-kolony ale to je něco jinýho :-)
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: parametry
KANKUNEN
| 6. 5. 2019 14:17
Ty tomu nerozumíš a hotovo. Prostě z kopce toho našetříš tolik, že vlastně ta 1,8ka s krouťákem 1,4 rekuperuje i do kopce. Ale nutno říct, že hybridy už nejezdí na dálnici jen za kamionama, ale někteří to drtí i 120. Do města je to určitě nejlepší volba.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 14:21
S tím dvoulitrem v Corolle na dálnici jsem si docela pročistil levej pruh ... zastavil mne ať omezovač
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:28
To je bezpečnostní opatření = za překročení o víc jak 50 km/h se bere řidičák na místě = Toyota tě chrání :-!
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Emel
| 6. 5. 2019 15:23
Myslím že ne... jde to do správního řízení, tam hrozí zákaz řízení na 6-12m a 5b.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 19:53
Ono stačí jet 2x po sobě na tom omezovači a jdeš rovnou s papírama do čistírny :D

Mimochodem dnes jsem si zase s Corollou na dálnici zaakceleroval a fakt to pomalé není :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 14:26
Je to tak = po 2 letech používání = holt vim nepatrně víc než ty = co naděláš

Já po český dávám tacho 140 km/h = ať jedu hybridem R4 1.8 nebo 2.5 nebo V6

Myslim že bych to dával i s V8 nebo V12 ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 18:04
JJ, minulý čt mě předjížděl bílý Auris H na D1 tak stočtyřicítkou...na omezení 80 ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 19:53
Rekuperoval!
Avatar - Hammunasakra
Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 13:54
Špatně je ACZ = v převzatym testu Camry 2,5 160kW spotřeba 5,1 tady jako obvykle..

Na Spritmonitoru C-HR průměr 5,39 = je to holt SUV = z principu trochu problémová karoserie. Ten samej pohon v Priusu je o litr nižší + má o 10 km/h vyšší maximálku :-!
Re: Re: parametry
webpaja
| 6. 5. 2019 13:56
Prius je taková šereda, že ani benzín jím nechce protékat, to je ono ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: parametry
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 13:57
:yes: :-)
Re: Re: parametry
Bendo
| 6. 5. 2019 14:30
Mal som to auto vyse roka kym mo ho neukradli :( absolvoval som na nom 3500 km dovolenku. 95% po dialniciach. Tempomat na 125km/h a vysledna spotreba 5.0. Paradny motor a super ked sa s tym clovek nauci jazdit
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: parametry
speedfred
| 7. 5. 2019 15:24
To už aj Tojotie hybridy sa kradnú?
Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 15:27
No jistě, baterka má dost kapacity, aby jsi ugriloval na chatě selátko ;-)
Avatar - Verny_2013
Re: parametry
Verny_2013
| 6. 5. 2019 14:44
Přidej k tomu otravný zvuk variátorového pohonu, vysoký aerodynamický hluk, malá nádrž, nedostatečný výkon, vysoká nakládací hrana, malý kufr. Použitelnost jen město a příměsto, no nekup to za 600 Tis. Málo aut s touto cenovkou má tolik omezení. Kdyby to aspoň bylo hezké....
Avatar - Ozzman
Re: Re: parametry
Ozzman
| 6. 5. 2019 14:56
To auto prostě není praktické, hraje si to na stylovku, jak jsem psal výše, Toyotě teď chybí klasické SUV této velikosti, Ravka vyrostla do vyšší třídy.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 6. 5. 2019 19:40
Celé a nejvíc zajímavé naopak je to, že praktičnost u CH-R nijak zvlášť neutrpěla. Nevím co na ní vidíš nepraktického.

Jediné negativum jsou malá zadní okna a klaustrofobický pocit (prostoru jako takového je ale dost).

377 l není mnoho, z druhé strany odpovídá kompaktům se stejným půdorysem a hlavně opravdu nevím, kde Toyota na tomhle čísle byla. Kufr je podle mě výrazně větší.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 08:27
Promiň, ale asi si v CH-R neseděl, nerad to říkám, ale třeba takový Karoq je pro rodinné užití daleko lepším autem (myslím tím stavbou karoserie a využitým prostorem).
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Rasto
| 7. 5. 2019 09:45
To hej ale CH-R nie je úplne konkurent karoqa. CH-R je SUV stylovka do mesta a okolia a Karoq je praktické SUV. Ako hovoríš Toyota praktické SUV veľkosti Corolly jednoducho nemá.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 10:02
Však já vím, o tom píšu. Toyotě chybí SUV této velikosti, které bude opravdu SUV a né stylovkou. Pak by mu stačil i 1.8HSD
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 16:29
Viz Rasto, CH-R je ... CH-R... Už nevím jestli jej prezentovali jako SAV nebo jinak, ale rozhodně není a nemá být SUV jako Karoq.

Ano, jednoznačně souhlas že Karoq je praktičtější. Ale CH-R je někde mezi kompaktem a SUV, a to rozhodně není špatné.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 17:13
Možná by jsi se mohl podívat pořádně na to, co jsem psal. Říkám, že Toyotě chybí menší SUV velikosti třeba toho Karoqu, ke kterému by byl ideál pro městské poskakování ten 1.8HSD.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 19:08
Psal jsi "To auto není praktické". Ale znovu říkám, že to není pravda. CH-R na to co je (crossover) je naopak velmi praktické.

Že Toyotě chybí přímý konkurent Karoqu site pravda je, ale spíše v důsledku zacílení Škody, která jako obvykle míří mezi ostatní. Tedy Karoq = o půl třídy menší, Kodiaq = o půl třídy větší :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 20:38
Ach jo....

Toyota na českém trhu nabízí pouze CHR, které míří do velikosti nižší střední třídy a SUV na jejich bázi - Nissan QQ, Karoq, Kuga, Tucson, Sportage, Kadjar, Grandland, Crossland... +/- jsou to auta o velikosti nižší střední, jedno je trochu větší, jedno je trochu menší.

Do nedávna tu byla Ravka, ale nová Ravka je velké SUV, vnitřní prostor bych se nebál srovnat s Kodiaqem, Santa Fe, Edge a podobně. Hybridní pohon je pouze 2.5 HSD (který jede slušně, zkoušel jsem to), ale takové auto stojí přes 1M a 1.8 by na takový autobus byla nepatřičná.

Takže pokud chci nějaké praktické kompaktní SUV, auto do města a okolí s hybridním pohonem, který není zlý, tak u Toyoty prostě není nic, co by mi nabídla.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 23:43
Ano, ale to není důvod ke kritice CH-R. CH-R na to, jaký je to typ vozu, je praktická.

Že Toyota nemá "Karoqa" je už druhou věcí.

Stejně tak můžeš napsat, že Škoda nemá konkurenta CH-R, který chybí. To je to samé. Ale tohle nikdo nenapíše... :-!
Re: Re: parametry
Rasto
| 7. 5. 2019 00:00
sa mi páčiš :D donedávna spokojný s 66kw, 92kw je zrazu 90kw nedostatočný výkon...
Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 12:22
Záleží na hmotnosti kde těch 66kw je, převodovka, aerodynamika...
Re: Re: Re: Re: parametry
Rasto
| 7. 5. 2019 12:58
No to hej v Octa s 1.9TDI 66kw vážila 1285kg a na stovku sa dostala za 13.7 s podľa https://www.auto.cz/…1-9-tdi-66-kw-28 . Presne tak aj sprevodovanie - kým v CH-R máš vďaka prevodovke 90kw počas celej doby zrýchľovania s M5 ten maximálny výkon celý čas nedosahuješ...
Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 15:09
Ano, srovnávat CH-R s autem z roku 1997...20 let Rasto ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Rasto
| 7. 5. 2019 15:31
jojo zvrátenosť ja viem... :D Mne len lezú na nervy tie dramatické prehlásenia o nedostatočnosti výkonu, keď dotyčný človek sám donedávna vyšší výkon nepoužíval a bol spokojný. Ja jazdím podobne výkonným benzínovým autom v štyroch, oproti 80kw nafte to bol celkom skok vpred, a keď človek rozmýšľa nie je problém bezpečne obiehať a dynamika nechýba ani na diaľnici ak sa človek nebojí otáčok (jasné, že 400Nm by bolo lepších..). Proste tento hybrid je zameraný ako základná úsporná motorizácia - tj konkurencia 1.6TDI, kde odpovedá ako spotrebou, tak dynamikou, prejavom v meste bude lepšie HSD prejavom na diaľnici bude lepší diesel. Dynamikou budú cca rovnaké. Pri teste 1.6 TDI nezvyknem čítať aký je to nedostatočne výkonný motor... Polovica diskutujúcich tu má panický strach z hybridov a dookola omieľajú blbosti...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
webpaja
| 7. 5. 2019 15:57
Tak já to napíšu, 1.6TDI je nedostatečně výkonný motor...a ještě k tomu docela hlučný.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 16:34
Nedostatečně výkonný PRO CO A PRO KOHO...?? 8-s

Většina tu jezdí v HTP se 40 kW...
81 kW (1,9 TDI) byl donedávna výkonový sen a modla většiny řidičů...

Tvůj příspěvek je asi stejně hodnotný jako když napíšu že 3,0 TDI je nedostatečně výkonný motor... :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 18:36
HTP už dávno ne, většina Fábií má dnes TSI, ty staré, které jezdí jsou už dnes v hojné míře 1.4Mpi...
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 19:03
Ty staré =Fabia I a Fabia II... Dovolím si odhadnout, že u obou tvořily naprostou většinu prodejů HTP :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
Ozzman
| 7. 5. 2019 19:27
No, jenže od dob prvních Fabií je skoro 20 let a ty co dnes jezdí, jich je polovina z Německa... no jen se podívej kolem sebe a třeba na sauto...
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametry
rohYpnol
| 7. 5. 2019 19:34
A kolik je od dob Fabie II??

BTW. předpokládám, že ti je znám průměrný věk vozového parku... :-!
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: parametr
Ozzman
| 7. 5. 2019 20:38
Právě proto přežívají ti silnější.... a to HTP není....
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: para
rohYpnol
| 7. 5. 2019 23:44
HTP má na rozdíl od MPI pravidelnou servisní péči. A navíc často generální :-!
Avatar - rohYpnol
Re: parametry
rohYpnol
| 6. 5. 2019 18:28
Ano. Špatně je to, že sis cíleně vybral jen to co se ti hodí.
Avatar - Stewee
Spotreba
Stewee
| 7. 5. 2019 13:31
to už aj CRV Hybrid jazdí za menej ako 7 litrov a je podstatne väčšie a ťažšie auto
Re: Spotreba
adamzprahy
| 12. 5. 2019 13:16
Akorát že těch 7l zmínili na dálnici, ve městě a v kombinaci je to daleko méně a tam hybridní pohon funguje dobře a úsporně.
Avatar - 3_diamanty
cakal som 5 hviezd
3_diamanty
| 6. 5. 2019 13:28
nakolko prvy testovany kusok ( s 1,2T ) tu pred par rokmi mal 5 hviezd celkom senzacne az by som povedal ( vzhladom na celkovo neprakticku zadnu cast vozu ci uz z pohladu pasazierov alebo aj dizajnu ) ... ale zrejme ten hybrid ma uz aj nejake tie nevyhody "navyse" voci klasike po technickej stranke ktore zrejme nepresahuju vyhody klasickej koncepcie...

no jo.. ono asi ta realna spotreba nie je nakoniec taka ruzova ako na papieri... zeby preto len 4 hviezdy? pritom aj podstatne vacsi a tazsi outlander PHEV to vie za 6 ltitrov rovnako ako aj nove hybridne CR-V ...

kamarat kupoval toto auto s 1,2T a som bol kusok sklamany ze nesiel do hybridu ... nakoniec ale zda sa ze spravil dobre.... a este aj co to usetril... tak sorry Duri ... a mas to u mna ;-) ...
Avatar - Hammunasakra
Re: cakal som 5 hviezd
Hammunasakra
| 6. 5. 2019 13:57
Těch 5 hvězd měl HYBRID ;-)

Ale 1,2T větší objemem i válcema než v kraji rozšířená krabice od mlíka TSI = je taky docela fajn
Re: Re: cakal som 5 hviezd
Reco
| 7. 5. 2019 07:59
Nie je. Ta 1.2T ide jednocho biedne a zivsi je aj 1.0tsi. Povedal by som prave, ze ten valec naviac ho "brzdi".
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Hammunasakra
| 7. 5. 2019 08:31
TAk to bych nevymyslel = že větší objem a víc válců "brzdí" :-)

https://autobible.euro.cz/…nzinovy-reparat/ + https://www.idnes.cz/…736_automoto_vok
Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Reco
| 7. 5. 2019 10:09
Mne je uplne jedno co na to postnes, ta 1.2 je oproti konkurencii slaba a ide horsie. Ja som to totizto aj realne jazdil. Preto som to dal aj to uvodzoviek, napriek vecsiemu objemu a viac valcom oproti konkurencii nestiha. 1.0tsi je ochotnejsie ist do otacok, 1.0EB je iny svet, 1.2eTHP je iny svet. Toyotacka 1.2T taha za kratsi koniec.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Ozzman
| 7. 5. 2019 11:19
Včera jsem zkoušel nejnovější 1.0Ecoboost ve Fokusu 4 s nejnovější možností vypnout třetí válec za jízdy ! :D I přes nezaměnitelný zvuk tříválce u studeného auta ten motor musím hodnotit velmi kladně. Síly má dostatek, nechá se příjemě točit a táhne. Kdybych nevěděl, že je to litrový tříválec, vůbec by mi s takovým autem nevadilo jezdit. Hodně kladné hodnocení ale musím připsat tomu, jak celé auto perfektně funguje, podvozek, řízení, řazení.

Pro srovnání, jezdil jsem s tímto motorem s totožným výkonem v jeho první generaci ve Fokusu 3 kombi, nebyl špatný, ale příjde mi, že novinka je točivější a v otáčkách i hezky zní.
Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Saab
| 7. 5. 2019 11:51
U té toyoťácké 1.2T vycházíš z pocitů při řízení nebo to máš i změřené?
Já jen, že tak rok, dva zpátky jsem viděl test Aurisu 1.2T vs Leon 1.2TSI a pocitově to dle testerů vypadalo, že Seat je mnohem dynamičtější a lepší než Auris, ale když vzali do rukou stopky, tak byla dynamika téměř stejná.
Podobný problém měl Rasťo Chvala při testu Lexusu IS 2.0turbo, taky mu připadal líný, ale stopky tvrdili opak.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Reco
| 7. 5. 2019 12:06
Vychadzam z toho, ze pri testovacej jazde bol problem s tromi ludmi predbehnut nakladiak. Po podradeni som miesto "kopanca" akurat dostal pot na celo. To sa pri inych neprejavilo. Auris som mal ako druhu volbu, motor prakticky rozhodol, ze pojdem ku konkurencii - s mensim poctom valcom a stopky neboli potrebne
Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
webpaja
| 7. 5. 2019 12:23
Tak nevím, ale Reco popisoval osobní dojmy. K čemu jsou stopky, když auto reálně neposkytuje dynamiku, kterou od něj někdo očekává?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Rasto
| 7. 5. 2019 12:37
Ja si na ten test tiež pamätám - bol to 1.2TSI 81kw v Leone vs 1.2T v Aurise a vychádzalo to cca rovnako - aj pružné zrýchlenie aj 0-100 myslím. 1.0TSI podľa meraní Rasťa chválu bola o chlp lepšia ako 1.2TSI ale len o chlp - tj nejaká desatinka sekundy. A teda, že Reco popisuje ako to nejde je síce pekné ale keď to reálne zrýchľuje rovnako, tak asi sa Reco mýli - napríklad to môže spôsobovať to, že 1.2T zaťahuje plynule (teda viac ako atmosféra) a 1.0TSI tam kdesi okolo 2000ot (a čo som čítal do 1500 sa s 1.0TSI nedá vôbec jazdiť) je väčší turbokopanec.

A teda posolstvo je, že 1.0TSI aj 1.2T podľa dostupných info poskytujú veľmi podobnú dynamiku, teda povedať, že s jedným kamión obehnem a s druhým už nie nie je pravda - jasné, že s jedným môžem mať pri tom lepší pocit.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Reco
| 7. 5. 2019 13:26
Pri 1.0tsi bol subjektivne lepsi pocit, to uznat mozem. PS: islo o nakladiak, nie kamion s privesom, ale to je len detail. Osobne som si nasledne kupil ale o nieco vykonejsiu + 11kW + 50Nm trojvalcovu 1.2 u konkurencie. Jasne, vyssi vykon je vyssi vykon, ale potom otazka je, co sa porovnava. Ak je 1.0tsi aj ked len o chlp lepsia ako o 20% vecsi objem s +1 valcom naviac, tak uz je pre ten motor zle, ze ho poraza aj ked len o chlp menejobjemovy "hendikep". Ak ho porovname s dalsim litrovym trojvalcom EB uz straca dost vela. A ak dorovname aj objem uz sme v rozdiele skoro triedy. O tom cely cas hovorim, ten motor verim, ze nie je zly, ale orpoti konkurencii taha za kratsi koniec a bol by konkurencie schopny, ak by prerasteny auris zhodil 200kg, kedy by svoju lenivost aspon vykompenzoval
Avatar - petous
Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
petous
| 8. 5. 2019 14:04
Na zeperfs stopky opak netvrdí: http://www.zeperfs.com/…uel6541-6013.htm
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cakal som 5 hviezd
Rasto
| 8. 5. 2019 14:34
Tak porovnavaj to s aurisom... tam je stále lepší Leon ale už len nepatrne. Väčší rozdiel je pri pružnosti daný pravdepodobne iným sprevodovanim.
Avatar - Emel
Re: cakal som 5 hviezd
Emel
| 6. 5. 2019 15:23
Foktův test japonského auta, tam se automaticky odčítá 0,5-1,5* ;-)
Avatar - speedfred
Re: cakal som 5 hviezd
speedfred
| 7. 5. 2019 15:27
Ja musím za seba povedať že táto Toyota sa mi fakt páči,ako vážne . Mohli by do toho dať hybrid z LMP1 a začal by som uvažovať.
Avatar - Dylan McKay
Jasně...
Dylan McKay
| 6. 5. 2019 17:58
Achjo. Slíbil jsem si, že už tady nebudu číst testy hybridů od Toyoty... ;-\
Třeba Prius má nádrž 45 litrů a dojedu na ní až do italského Janova. Tak co je na tom limitujícího? :D
Jezdím s hybridy deset let a nedám na ně dopustit.
Re: Jasně...
webpaja
| 6. 5. 2019 18:03
Takže jsi se přestěhoval do Milána? ;-)
Avatar - Zetti
Re: Jasně...
Zetti
| 6. 5. 2019 18:20
Co testy, ale ty prispevky, to jsou perly
Re: Re: Jasně...
webpaja
| 6. 5. 2019 21:16
To jsou, ale bez tebe by to tu nebylo ono ;-)
Re: Re: Re: Jasně...
Mig_35
| 7. 5. 2019 09:25
Dost mě fascinuje, co to vlastnictví nějaké varianty auta na elektřinu s lidma dělá. Připadá mi to jako nějaký způsob osvícení.
"Ty máš ještě spalovák"?
"Jak můžeš být takhle out?"
"Měřil sis, kolik CO2 vyprodukuješ?"
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Jasně...
Ozzman
| 7. 5. 2019 12:01
Počkej, to už není o tom, komu to víc kouří? To si asi vrátim zpátky DPF filtr do auta... abych byl in..
Re: Re: Re: Re: Jasně...
webpaja
| 7. 5. 2019 12:20
Já jsem před objednávkou hybrid zvažoval, X5 45e. Bohužel jsem se nechtěl vzdát schránky pod podlahou v zavazadelníku. Ale kombinace zážehový R6 a dojezd na baterky 70km už je perfektní.
Ale že bych tu rozhazoval rukama a proklínal spalováky, toho jsem dalek.
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
Dinar
| 7. 5. 2019 13:05
Špatná značka, kdyby sis koupil c-hr, tak konečně prozřeš. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
Ozzman
| 7. 5. 2019 13:28
No, mne se ale líbí, jak si Pája obhájil, že ten hybrid vlastně nechce, protože by přišel o schránku zavazadelníku :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
webpaja
| 7. 5. 2019 15:11
Než jsem při debordelizaci před prodejem zjistil, co všechno se tam vešlo...

Zcela bez skrupulí jsem z podpodlážky zapomněl vyndat dvoje lyžáky, nějaké tašky atd...
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
speedfred
| 7. 5. 2019 15:21
hmmmm,ale to nízke ťažisko vďaka baterkám pod podla­hou.­....­.lyžá­kami to nevyrovnáš.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
webpaja
| 7. 5. 2019 15:25
Jakože bych měl tahat ještě 3 metráky v kufru? Tak to radši skládací tchyni.
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
speedfred
| 7. 5. 2019 15:28
:-) :-) radšej skládací kuchyni
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
Ozzman
| 7. 5. 2019 17:15
Však já to myslím zcela upřímě :D

Já pořád vzpomínám na kufr MK4ky....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jasně...
webpaja
| 7. 5. 2019 15:11
>:D
Re: Jasně...
Mig_35
| 7. 5. 2019 20:22
Dylane, jedna věc je prostě zjevná. Jakékoliv jsi měl kdy auto, vždycky bylo to nejlepší, jaké v té době brázdilo planetu zemi:)
A mohl to být Avantime, Range Rover, 911ka nebo flotila Priusů ;-)
Avatar - rohYpnol
Téměř bez výhrady
rohYpnol
| 6. 5. 2019 19:23
Ke spotřebě ... majitelé jezdí za 5,2l PRŮMĚRNĚ... https://www.spritmonitor.de/…a/1563-C-HR.html?…

K délce sedáku vpředu ... 490 mm ... stejně jako třeba ... v Octavii III...

K objemu zavazadelníku ... 377 l odpovídá kompaktům, kterým odpovídá cca také půdorys. A píše někdo o Golfu jako o autě pro dva? ...

K jízdě čistě na elektřinu ... to, že autor nechápe, že tento režim je určený např k tichému a bezhlučnému vyjetí z garáže ráno/večer nebo popojetí někde na parkovišti, není chybou auta...

Za mě vidím prostor ke zlepšení v plastových výplních dveří. Působí sice o dost hodnotněji než třeba v novém Focusu, ale stále je to převážně plast.

Za mě vzhledem k (bez)konkurenci 5*. Nic lepšího obdobného prostě neseženete. Navíc cena není ani přemrštěná...
Re: Téměř bez výhrady
Vywern
| 7. 5. 2019 12:56
Za me je ten motor tragicky. Pri testu jsem byl nemile prekvapen, jak to strasne nejede a jeste u toho ta 1.8 rve.
Je to skoda, vypada dobre, podvozek taky ok, materialum bych ve tride nic nevytknul. Mozna zadni okno mohlo byt vetsi. Ale motor neskutecna bida.
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Téměř bez výhrady
rohYpnol
| 7. 5. 2019 16:36
Pocit a reálné hodnoty jsou dvě věci. Hlavně u CVT.
Re: Re: Téměř bez výhrady
adamzprahy
| 12. 5. 2019 13:18
Na dálnici je to bída. Na okresky slabší průměr, ve městě bomba. Hybrid nedává jinam než do města a okolí smysl.
Čo príspevok to perla
Rasto
| 7. 5. 2019 00:03
pri každom hybride dookola to isté

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku