Testy
nakolko prvy testovany kusok ( s 1,2T ) tu pred par rokmi mal 5 hviezd celkom senzacne az by som povedal ( vzhladom na celkovo neprakticku zadnu cast vozu ci uz z pohladu pasazierov alebo aj dizajnu ) ... ale zrejme ten hybrid ma uz aj nejake tie nevyhody "navyse" voci klasike po technickej stranke ktore zrejme nepresahuju vyhody klasickej koncepcie...
no jo.. ono asi ta realna spotreba nie je nakoniec taka ruzova ako na papieri... zeby preto len 4 hviezdy? pritom aj podstatne vacsi a tazsi outlander PHEV to vie za 6 ltitrov rovnako ako aj nove hybridne CR-V ...
kamarat kupoval toto auto s 1,2T a som bol kusok sklamany ze nesiel do hybridu ... nakoniec ale zda sa ze spravil dobre.... a este aj co to usetril... tak sorry Duri ... a mas to u mna 😉 ...
no jo.. ono asi ta realna spotreba nie je nakoniec taka ruzova ako na papieri... zeby preto len 4 hviezdy? pritom aj podstatne vacsi a tazsi outlander PHEV to vie za 6 ltitrov rovnako ako aj nove hybridne CR-V ...
kamarat kupoval toto auto s 1,2T a som bol kusok sklamany ze nesiel do hybridu ... nakoniec ale zda sa ze spravil dobre.... a este aj co to usetril... tak sorry Duri ... a mas to u mna 😉 ...
Těch 5 hvězd měl HYBRID 😉
Ale 1,2T větší objemem i válcema než v kraji rozšířená krabice od mlíka TSI = je taky docela fajn
Ale 1,2T větší objemem i válcema než v kraji rozšířená krabice od mlíka TSI = je taky docela fajn
Nie je. Ta 1.2T ide jednocho biedne a zivsi je aj 1.0tsi. Povedal by som prave, ze ten valec naviac ho "brzdi".
TAk to bych nevymyslel = že větší objem a víc válců "brzdí" 😄
https😐/autobible.euro.cz/…nzinovy-reparat/ + https😐/www.idnes.cz/…736_automoto_vok
https😐/autobible.euro.cz/…nzinovy-reparat/ + https😐/www.idnes.cz/…736_automoto_vok
Mne je uplne jedno co na to postnes, ta 1.2 je oproti konkurencii slaba a ide horsie. Ja som to totizto aj realne jazdil. Preto som to dal aj to uvodzoviek, napriek vecsiemu objemu a viac valcom oproti konkurencii nestiha. 1.0tsi je ochotnejsie ist do otacok, 1.0EB je iny svet, 1.2eTHP je iny svet. Toyotacka 1.2T taha za kratsi koniec.
Včera jsem zkoušel nejnovější 1.0Ecoboost ve Fokusu 4 s nejnovější možností vypnout třetí válec za jízdy ! 😁 I přes nezaměnitelný zvuk tříválce u studeného auta ten motor musím hodnotit velmi kladně. Síly má dostatek, nechá se příjemě točit a táhne. Kdybych nevěděl, že je to litrový tříválec, vůbec by mi s takovým autem nevadilo jezdit. Hodně kladné hodnocení ale musím připsat tomu, jak celé auto perfektně funguje, podvozek, řízení, řazení.
Pro srovnání, jezdil jsem s tímto motorem s totožným výkonem v jeho první generaci ve Fokusu 3 kombi, nebyl špatný, ale příjde mi, že novinka je točivější a v otáčkách i hezky zní.
Pro srovnání, jezdil jsem s tímto motorem s totožným výkonem v jeho první generaci ve Fokusu 3 kombi, nebyl špatný, ale příjde mi, že novinka je točivější a v otáčkách i hezky zní.
U té toyoťácké 1.2T vycházíš z pocitů při řízení nebo to máš i změřené?
Já jen, že tak rok, dva zpátky jsem viděl test Aurisu 1.2T vs Leon 1.2TSI a pocitově to dle testerů vypadalo, že Seat je mnohem dynamičtější a lepší než Auris, ale když vzali do rukou stopky, tak byla dynamika téměř stejná.
Podobný problém měl Rasťo Chvala při testu Lexusu IS 2.0turbo, taky mu připadal líný, ale stopky tvrdili opak.
Já jen, že tak rok, dva zpátky jsem viděl test Aurisu 1.2T vs Leon 1.2TSI a pocitově to dle testerů vypadalo, že Seat je mnohem dynamičtější a lepší než Auris, ale když vzali do rukou stopky, tak byla dynamika téměř stejná.
Podobný problém měl Rasťo Chvala při testu Lexusu IS 2.0turbo, taky mu připadal líný, ale stopky tvrdili opak.
Vychadzam z toho, ze pri testovacej jazde bol problem s tromi ludmi predbehnut nakladiak. Po podradeni som miesto "kopanca" akurat dostal pot na celo. To sa pri inych neprejavilo. Auris som mal ako druhu volbu, motor prakticky rozhodol, ze pojdem ku konkurencii - s mensim poctom valcom a stopky neboli potrebne
Tak nevím, ale Reco popisoval osobní dojmy. K čemu jsou stopky, když auto reálně neposkytuje dynamiku, kterou od něj někdo očekává?
Ja si na ten test tiež pamätám - bol to 1.2TSI 81kw v Leone vs 1.2T v Aurise a vychádzalo to cca rovnako - aj pružné zrýchlenie aj 0-100 myslím. 1.0TSI podľa meraní Rasťa chválu bola o chlp lepšia ako 1.2TSI ale len o chlp - tj nejaká desatinka sekundy. A teda, že Reco popisuje ako to nejde je síce pekné ale keď to reálne zrýchľuje rovnako, tak asi sa Reco mýli - napríklad to môže spôsobovať to, že 1.2T zaťahuje plynule (teda viac ako atmosféra) a 1.0TSI tam kdesi okolo 2000ot (a čo som čítal do 1500 sa s 1.0TSI nedá vôbec jazdiť) je väčší turbokopanec.
A teda posolstvo je, že 1.0TSI aj 1.2T podľa dostupných info poskytujú veľmi podobnú dynamiku, teda povedať, že s jedným kamión obehnem a s druhým už nie nie je pravda - jasné, že s jedným môžem mať pri tom lepší pocit.
A teda posolstvo je, že 1.0TSI aj 1.2T podľa dostupných info poskytujú veľmi podobnú dynamiku, teda povedať, že s jedným kamión obehnem a s druhým už nie nie je pravda - jasné, že s jedným môžem mať pri tom lepší pocit.
Pri 1.0tsi bol subjektivne lepsi pocit, to uznat mozem. PS: islo o nakladiak, nie kamion s privesom, ale to je len detail. Osobne som si nasledne kupil ale o nieco vykonejsiu + 11kW + 50Nm trojvalcovu 1.2 u konkurencie. Jasne, vyssi vykon je vyssi vykon, ale potom otazka je, co sa porovnava. Ak je 1.0tsi aj ked len o chlp lepsia ako o 20% vecsi objem s +1 valcom naviac, tak uz je pre ten motor zle, ze ho poraza aj ked len o chlp menejobjemovy "hendikep". Ak ho porovname s dalsim litrovym trojvalcom EB uz straca dost vela. A ak dorovname aj objem uz sme v rozdiele skoro triedy. O tom cely cas hovorim, ten motor verim, ze nie je zly, ale orpoti konkurencii taha za kratsi koniec a bol by konkurencie schopny, ak by prerasteny auris zhodil 200kg, kedy by svoju lenivost aspon vykompenzoval
Na zeperfs stopky opak netvrdí: http😐/www.zeperfs.com/…uel6541-6013.htm
Achjo. Slíbil jsem si, že už tady nebudu číst testy hybridů od Toyoty... ;-\
Třeba Prius má nádrž 45 litrů a dojedu na ní až do italského Janova. Tak co je na tom limitujícího? 😁
Jezdím s hybridy deset let a nedám na ně dopustit.
Třeba Prius má nádrž 45 litrů a dojedu na ní až do italského Janova. Tak co je na tom limitujícího? 😁
Jezdím s hybridy deset let a nedám na ně dopustit.
Co testy, ale ty prispevky, to jsou perly
To jsou, ale bez tebe by to tu nebylo ono 😉
Dost mě fascinuje, co to vlastnictví nějaké varianty auta na elektřinu s lidma dělá. Připadá mi to jako nějaký způsob osvícení.
"Ty máš ještě spalovák"?
"Jak můžeš být takhle out?"
"Měřil sis, kolik CO2 vyprodukuješ?"
"Ty máš ještě spalovák"?
"Jak můžeš být takhle out?"
"Měřil sis, kolik CO2 vyprodukuješ?"
Počkej, to už není o tom, komu to víc kouří? To si asi vrátim zpátky DPF filtr do auta... abych byl in..
Já jsem před objednávkou hybrid zvažoval, X5 45e. Bohužel jsem se nechtěl vzdát schránky pod podlahou v zavazadelníku. Ale kombinace zážehový R6 a dojezd na baterky 70km už je perfektní.
Ale že bych tu rozhazoval rukama a proklínal spalováky, toho jsem dalek.
Ale že bych tu rozhazoval rukama a proklínal spalováky, toho jsem dalek.
Špatná značka, kdyby sis koupil c-hr, tak konečně prozřeš. 😉
No, mne se ale líbí, jak si Pája obhájil, že ten hybrid vlastně nechce, protože by přišel o schránku zavazadelníku 😁
Než jsem při debordelizaci před prodejem zjistil, co všechno se tam vešlo...
Zcela bez skrupulí jsem z podpodlážky zapomněl vyndat dvoje lyžáky, nějaké tašky atd...
Zcela bez skrupulí jsem z podpodlážky zapomněl vyndat dvoje lyžáky, nějaké tašky atd...
hmmmm,ale to nízke ťažisko vďaka baterkám pod podlahou......lyžákami to nevyrovnáš.
Ke spotřebě ... majitelé jezdí za 5,2l PRŮMĚRNĚ... https😐/www.spritmonitor.de/…a/1563-C-HR.html?…
K délce sedáku vpředu ... 490 mm ... stejně jako třeba ... v Octavii III...
K objemu zavazadelníku ... 377 l odpovídá kompaktům, kterým odpovídá cca také půdorys. A píše někdo o Golfu jako o autě pro dva? ...
K jízdě čistě na elektřinu ... to, že autor nechápe, že tento režim je určený např k tichému a bezhlučnému vyjetí z garáže rán👋večer nebo popojetí někde na parkovišti, není chybou auta...
Za mě vidím prostor ke zlepšení v plastových výplních dveří. Působí sice o dost hodnotněji než třeba v novém Focusu, ale stále je to převážně plast.
Za mě vzhledem k (bez)konkurenci 5*. Nic lepšího obdobného prostě neseženete. Navíc cena není ani přemrštěná...
K délce sedáku vpředu ... 490 mm ... stejně jako třeba ... v Octavii III...
K objemu zavazadelníku ... 377 l odpovídá kompaktům, kterým odpovídá cca také půdorys. A píše někdo o Golfu jako o autě pro dva? ...
K jízdě čistě na elektřinu ... to, že autor nechápe, že tento režim je určený např k tichému a bezhlučnému vyjetí z garáže rán👋večer nebo popojetí někde na parkovišti, není chybou auta...
Za mě vidím prostor ke zlepšení v plastových výplních dveří. Působí sice o dost hodnotněji než třeba v novém Focusu, ale stále je to převážně plast.
Za mě vzhledem k (bez)konkurenci 5*. Nic lepšího obdobného prostě neseženete. Navíc cena není ani přemrštěná...
Za me je ten motor tragicky. Pri testu jsem byl nemile prekvapen, jak to strasne nejede a jeste u toho ta 1.8 rve.
Je to skoda, vypada dobre, podvozek taky ok, materialum bych ve tride nic nevytknul. Mozna zadni okno mohlo byt vetsi. Ale motor neskutecna bida.
Je to skoda, vypada dobre, podvozek taky ok, materialum bych ve tride nic nevytknul. Mozna zadni okno mohlo byt vetsi. Ale motor neskutecna bida.
osobne by som v hybride bral od toyoty skor corollu v podobnej cenovke ...
Ono by to na SUV této velikosti naprosto stačilo, za mne musím říct, že je strašná škoda, že Toyota od té doby, co jí Ravka dost povyrostla, nemá normální SUV o velikosti nižší střední třídy, ale jen tuto "stylovku". Když se dobře odhluční ta 1.8HSD, tak na příměstský provoz do takového SUV by to nebylo špatné a pro mnohé dostačující, typicky bych to viděl přesně auto pro mé rodiče, kteří nepotřebují lítat na stovku pod 10s, ale ocení spíš nízkou spotřebu při krátkých trasách.
Teda spíš :no: ;-\
Bez hybridu. Setrim planetu, takže jsem zvolil auto s jednodušší technikou a bez baterek.
Teda kromě té standardní.
😉
http😐/www.autorevue.cz/…neracne-posilila
Fakt paráda = šetřim planetu 😄
K tej jednoduchsej technike, manualna prevodovka so spojkou je zlozitejsia, menej spolahliva a s kratsou zivotnostou ako planetova prevodovka = dalsie emisie navyse.
Ak si nastudujes Life Cycle Assessment tak zistis ze z celkoveho carbon footprint-u Priusu 3 tvorili vyfukove emisie drvivu vacsinu - 71% a to bolo v roku 2009, odvtedy Toyota stale navysuje podiel obnovitelnych zdrojov napajania svojich zavodov a zvysuje cistotu vyrobnych procesov.
Takze nie, atmosferou bez hybridu nesetris prirodu. :no:
Mám najeto poměrně dost a převodovku jsem ještě nikdy neměnil, ale z hééééééééééééééééééééééééééééén bych se porouchal sám 😉
Oprav mudreho cloveka - podakuje ti. Oprav hlupaka, urazi sa.
Pleties si emisie s pasaziermi 😁 Ale ty si toho pleties viac, lebo si urazeny..
psal někde 123 jaký má ten atmosférický benzín? Jestli přímovstřikový nebo ne? To je dost podstatný rozdíl, bez téhle informace můžeš psát jaké chceš "fakty" ty kkte... Anebo tě zajímá jenom CO2? Běž si nastudovat ty rozdíly, a ještě se mi poděkuj, protože ty jsi ten chytrý :yes:
Máš Priusa (síce ohyzdíš s ním okolie😄 ) si s ním spokojný tak to hasne.
protože on nenapsal ani jaký motor, v jakém autě, prostě jsi vyřešil rovnici a nepotřeboval jsi k tomu ani vědět hodnoty proměnných :yes:
nebo víš, o jakém autě mluvil? 😄 😄 😄
jsi *** se šlehačkou pocukrovaný čokoládou politý...
Oprav mudreho cloveka - podakuje ti. Oprav hlupaka, urazi sa.
Pleties si fakty so svojimi emocne nedospelymi vylevami. Uved fakt ktory odporuje mojmu tvrdeniu zalozenemu na faktoch ktore si lenivy si dohladat a uznam ze sa mylim a zacnem zastavat opacny a pravdivy nazor.
Stenli v krajině debilov, vitaj domov 😉
Na té dálnici musíš počítat jenom s výkonem spalováku, tedy 70kW, protože elektromotor je při požadavku na trvalou jízdu na Vmax jenom přítěží, takže ta maximálka s přihlédnutím k výkonu a karoserii crossoveru odpovídá.
Už to bylo napsaný tisíckrát takže po 1001 = rekuperace funguje samozřejmě vždycky všude = v jakýkoli rychlosti včetně dálnice. Hybridy se sice vyráběj teprve 20 let = ale možná přišel čas si k nějaký značce zajít a vyzkoušet
Jo teď si to napsal = fakt pěkně. Na našich dálnicích teda rekuperuješ víc než by si chtěl https😐/domaci.ihned.cz/…ru-dlouhe-kolony ale to je něco jinýho 😄
Mimochodem dnes jsem si zase s Corollou na dálnici zaakceleroval a fakt to pomalé není 😁
Já po český dávám tacho 140 km/h = ať jedu hybridem R4 1.8 nebo 2.5 nebo V6
Myslim že bych to dával i s V8 nebo V12 😉
Na Spritmonitoru C-HR průměr 5,39 = je to holt SUV = z principu trochu problémová karoserie. Ten samej pohon v Priusu je o litr nižší + má o 10 km/h vyšší maximálku :-!
Jediné negativum jsou malá zadní okna a klaustrofobický pocit (prostoru jako takového je ale dost).
377 l není mnoho, z druhé strany odpovídá kompaktům se stejným půdorysem a hlavně opravdu nevím, kde Toyota na tomhle čísle byla. Kufr je podle mě výrazně větší.
Ano, jednoznačně souhlas že Karoq je praktičtější. Ale CH-R je někde mezi kompaktem a SUV, a to rozhodně není špatné.
Že Toyotě chybí přímý konkurent Karoqu site pravda je, ale spíše v důsledku zacílení Škody, která jako obvykle míří mezi ostatní. Tedy Karoq = o půl třídy menší, Kodiaq = o půl třídy větší :-!
Toyota na českém trhu nabízí pouze CHR, které míří do velikosti nižší střední třídy a SUV na jejich bázi - Nissan QQ, Karoq, Kuga, Tucson, Sportage, Kadjar, Grandland, Crossland... +/- jsou to auta o velikosti nižší střední, jedno je trochu větší, jedno je trochu menší.
Do nedávna tu byla Ravka, ale nová Ravka je velké SUV, vnitřní prostor bych se nebál srovnat s Kodiaqem, Santa Fe, Edge a podobně. Hybridní pohon je pouze 2.5 HSD (který jede slušně, zkoušel jsem to), ale takové auto stojí přes 1M a 1.8 by na takový autobus byla nepatřičná.
Takže pokud chci nějaké praktické kompaktní SUV, auto do města a okolí s hybridním pohonem, který není zlý, tak u Toyoty prostě není nic, co by mi nabídla.
Že Toyota nemá "Karoqa" je už druhou věcí.
Stejně tak můžeš napsat, že Škoda nemá konkurenta CH-R, který chybí. To je to samé. Ale tohle nikdo nenapíše... :-!
Většina tu jezdí v HTP se 40 kW...
81 kW (1,9 TDI) byl donedávna výkonový sen a modla většiny řidičů...
Tvůj příspěvek je asi stejně hodnotný jako když napíšu že 3,0 TDI je nedostatečně výkonný motor... :-!
BTW. předpokládám, že ti je znám průměrný věk vozového parku... :-!