Novinky
scadar
0
Tohle musel psat bud nekdo, kdo auto nema, nebo ma jenom nejake drazsi, protoze aktivni mereni tlaku v pneu pomoci ventilku fakt povinne neni 😊 Spousta (vetsina) aut to dela neprimo sensorem ABS (google: Indirect TPMS).
JanMarx
0
@scadar no to není zcela pravda, pokud bylo vozidlo vybaveno těmito dementními senzory TPMS ve ventilku z výroby třeba rok 2013, právě to tam u jednoho auta řešíme a bude vám svítit kontrolka na palubní desce neprojdete například STK, takže vás čeká výměna za cca 5 tisíc za nové ventilky s čidly a pak doufáte, že to bude ok. Řešíme na IX 35 už několik měsíců, už druhá sada a stále někdy zasvítí, fakt super zábava. A ano, dnes už to jde zaplať pánbůh přes ABS
znamenají, že výrobce do auta nas... ypal příliš mnoho zbytečností.
Přesto jsou nárazové testy dobrým vodítkem. Jen je třeba shlídnout videa z nárazů... a sledovat, jak se chová bouda.
Ideální je, když bouda drží, a hvězdičky nebyly uděleny z důvodu chybějících asistentů...
Přesto jsou nárazové testy dobrým vodítkem. Jen je třeba shlídnout videa z nárazů... a sledovat, jak se chová bouda.
Ideální je, když bouda drží, a hvězdičky nebyly uděleny z důvodu chybějících asistentů...
Klíčové jsou podle mě peníze, na bezpečnost podle mě kadí pes. Když stát zjistí, že mu nějakým způsobem utíkají, ihned to zatrhne nebo hodí klacek pod nohy! Buchanky a Kajpany však jdou spočítat na prstech jedné ruky, proto mávne rukou a je benevolentní. Ale běda, velké běda, kdyby buchanku chtělo 10.000 lídí. Záměrnou buzeraci jde krásně vidět i na stk. Znám auta stará 25-30 let, kde na podvozku není ani šupina rzi. Brzdy na válcích vykazují rozdíl mezi LP a PP kolem třeba 1%, motor ze spodu kupodivu relativně suchý. Což ne každý 5 let starý služebák může říct. Ovšem toto auto končí a má stk pouze na měsíc s béčkovou závadou, potože má "vysypané" číslička na svém 5 místném odometru. Dřív to nevadilo, dneska ne že tam máte míň což bych pochopil. Ale máte najeto stejně jak před 2 lety, jóoo to už móóć vadí. Má zapsat hodnotu a dobré, měřidlo to není certifikované, však v evidenci a historii hodnota bude tak co. Ventilky tpms jsou podle mého také spíše schálnost. Jak se "pan technik" do starého auta zcela bez elektroniky s karburátorem dožaduje připojení k diagnostice, už ani nekomentuji. U youngtimerů zas polovinu nemají v nabídce, tak to musí vypinovávat, aby zjistlili že v jednotce z roku 1991 žádná závada není. Ale motorista (stejně jako kuřák nebo ochlasta) je nejlepší dojná kráva, však víme. Hlavní je, že TSI EA111 prošlo vším, to je totiž technika hihihihi.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.