Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zbaví se koncern VW svých výkladních skříní? Na prodej mají být Bentley i Lamborghini

Skupina Volkswagen pomalu začíná přemýšlet nad plánem Vision 2030 a zdá se, že v příštích letech bude hodně restrukturalizovat.
Zpět na článek
11. 5. 2019 07:09
Avatar - CICERO
10. 5. 2019 15:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
10. 5. 2019 15:51
Re: BENTLEY made in china
Budou to muset pochopit všichni v Evropě, že celá Evropa je na prodej, dnes je Číňan v Mercedesu, v PSA nebo ve Volvu a je jen otázkou času, kdy bude i v Bentley. Jo a je i na Pražském hradě.
Avatar - WinDiesel
10. 5. 2019 18:15
Re: BENTLEY made in china
Já myslel že na hradě je Rusák :-!
Avatar - CICERO
10. 5. 2019 20:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
10. 5. 2019 20:50
Re: BENTLEY made in china
Nikdo neví, kdo je správný... ale je víceméně jisté, kdo je grázl.
Avatar - honzaHK
10. 5. 2019 20:38
Asi to mají spočítané
I když pravě takové značky se většinou v hnízdě dlouho neohřejou, přesto je to pro mě překvapení. Měl jsem je v koncernu již za etablované.

Tak co chlapi, nesložíme se ne nějakou? Máme tady odborníky přes mnoho i máloválce, benzíny i diesely, elektro i plugin, nějací závodníci by se tady taky našli. Já bych bral Lamborghini - první model by mohl být Cicero, aby se dodržela tradice pojmenování podle volů. Kolik můžete dát?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kosmonaut
10. 5. 2019 21:07
Re: Asi to mají spočítané
Taky Hamuna, to je sice kráva, ale pro nějaký Lambo elektromobil proč ne...
Avatar - honzaHK
10. 5. 2019 21:20
Re: Asi to mají spočítané
Heh, taky dobrý >:D . Abych v tom chlapce ale nenechal sám a pochopili, že je to sranda, tak nadhodím další model - Lambo Schulin, závodní monopost. To jako, že si někteří podle mých příspěvků mohou myslet, že jsem šulin, a transkripce jako pocta předchozímu německému majiteli ;-)
Avatar - speedfred
11. 5. 2019 08:17
Re: Asi to mají spočítané
:yes: :-) :-) :-)
Avatar - Ja Prvni 123
10. 5. 2019 20:49
Ale jen elektrická auta má vyrábět VW, ne?
Tak na co novou značku?
Tomu nerozumím...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lexi
11. 5. 2019 07:09
CO2
Tak se zbaví CO2 rychle a efektivně ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
11. 5. 2019 12:26
Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Všechno v budoucnosti má být Čínské nebo Ruské. Evropan demograficky vymírající druh jako "bílá cvičená opice" u pásu za hrst brambor. Hlídán 24h denně velkým bratrem vyhodnocujícím občanské skóre. Však my víme, jak to s námi mocní myslí. Existoval takový apokaliptycký film, "Šílený max" nebo tak nějak, mám trochu strach, aby to kolem roku 3000 nebylo takové sci fi.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2019 12:45
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Až kolem roku 3000? Nejsi ty optimista? ;-)

Rusko je v docela velkejch problémech = a nejen ekonomickejch https://echo24.cz/…slimsky-duchovni :-!

Problém je Čína https://www.idnes.cz/…_zahranicni_baje který je u ***e všechno a všichni a neštítí se ničeho
Avatar - Barrichello
11. 5. 2019 14:49
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
V ekonomických problémech je celý svět. USA má dluh jak kráva, Čína docela taky, navíc Trumpeták právě uvalil další cla na čínský zboží, tím klesne jeho dovoz, tím klesne výroba v číně, tím klesne dovoz zboží z Evropy a je hotovo :-) :-) :-)

Rusko mohutně vyváží do afriky, staví tam elektrárny, buduje ropný průmysl a angažuje se taky v jižní a latinské americe a Asii. Vyváží se bulodzery, kamazy, traktory a kombajny Kirovec a Rostelmash, na Kubu vyvelzli 500 Lad a 2200 Kamazů, uzavřela se vojenská dohoda s Indií a Egyptem na dodávku stíhaček tank a protileteckých systémů, vyváží se lokomotivy, staví se nové rekatory na export, je údajně asi 500 objednávek na Aurusy mimo území sssr atd.
Jinak rusko vyváží i třeba obilí a potraviny
Avatar - pradeda777
11. 5. 2019 16:56
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
To není nic nového. Rusko (CCCP) vyváželo v 47 obilí a potraviny, i když byl na Ukrajině hladomor.... :-( Na podporu ideologie, jsou i dnešní vládci Ruska připraveni obětovat domácí obyvatelstvo......poučka "nas mnógo"....funguje i nadále...
Avatar - CICERO
11. 5. 2019 23:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
12. 5. 2019 07:10
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
1946-47 už to nebylo ono = 1932-33 vedení sovětské komunistické strany a státu uhladovalo asi 3,5 milionu Ukrajinců = a proč voni nemaj ty rusy rádi :-)
Avatar - Barrichello
12. 5. 2019 13:10
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Stalin byl magor, to víme. Po něm přišel Chruščev a ten naopak Ukrajinu dost protěžoval. Ovšem jedno se zas musí Stalinovi nechat - ekonomicky a průmyslově vytáhl sojuz neskutečně nahoru, nákupem licencí, stavbou továren, elektráren atd v podstatě zaostalé carské rusko, které bylo v roce 1920 někde na úrovni Anglie roku 1840 vy táhl Rusko v roce 1950 na úroven Anglie roku 1910-1940 dle jednotlivých oblastí.

Jinak je zajímavé, kolik toho USA, který sojuz nenáviděli dodali a kolik tam pracovalo američanů. Stavěli se celé továrny, licence od forda, gm, caterpillaru, atd technologie. Během 30. let údajně pracovalo v sssr asi 4500 američanů, asi 3000 němců, asi 500 britů, italů, asi 1000 francouzů a spousty dalších národů západu....celkový počet se odhaduje asi na 25-30 000 lidí

PENIZE a ZLATO NIKDY NESMRDI, vid :-) :-)
(sssr tedy platil hlavně zlatem, drahými kovy a nerostnými surovinami)
12. 5. 2019 17:24
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Ano, to se hodne traduje jak Stalin pozvedl Rusko.
Fakta jsou takova ze na uroven hospodarstvi pred revoluci se SSSR dostalo az po roce 1930, do te doby byl hluboky propad.
Carske Rusko nebylo zdaleka tak zaostale jak se traduje.
Avatar - Barrichello
12. 5. 2019 20:49
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Jo určitě, jen v tom carském Rusku neumělo vůbec číst a psát asi 30% evropské části a asi 65% sibiřské vid :-) :-) Elektrifikováno bylo tak 40% evropské a tak 10% sibiřské části atd atd.
To co tam postavili v průběhu 20 a 30 let tak před tím se musí smeknout. Pak ještě předtím, tak rychle v 41 rozebrali fabriky odstěhovali je za Ural a postavili a začli vyrábět. To byly nespočetné vlaky co jezdili z Moskvy, Leningradu a dalších měst za Ural....
Avatar - Barrichello
11. 5. 2019 15:02
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Jinak samozřejmě to drancování sibiře Obrovský problém, tady řeší elektromobily a že vydrancování sibiře za rok způsobí emise jako 1 000 000 aut je jim šumák.....Číny se každej bojí protože bez ní by krachli. Takže to nikdo neřeší přitom to má na globální oteplování a počasí daleko významnější vliv než nějaká auta a topní uhlím. To samý jak až dodnedávna čínské podniky u nich doma dbali na ekologii, co ty tam vypouštěli do vody a vzduchu, to byla síla
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2019 20:55
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
ad Rus https://denikn.cz/…covat-sebe-samo/
Avatar - Barrichello
12. 5. 2019 13:04
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
Mmno o čem se moc nepíše je, že sankce výrazně pomohly ruskému zemedělství. Zvýšil se počet obdělavané půdy asi o 15%, zvýšil se chov dobytka a prsat asi o 10%, a zvýšila se produkce zeleniny podle jednotlivých druhů v rozmezí 30-280%
V s tím jde ruku v ruce i zvšení prodeje zemědělské techniky.

Takže západ si myslel jak rusko doběhne ale zatím mu pomohl...

Jinak ono kdyby nebylo předsudků lidí v Evropě, šlo by toho vyvážet víc. Třeba nábytek umí rusové skvělý, mam doma krásnou obývací stěnu od ruské frimy Lubidom Furniture :-)
Jenže antikomunističtí fanatici a lidi co Rusko nenávidí si jí nikdy nekoupí, protože je to ruský, že :-)
12. 5. 2019 17:34
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
V Rusku jsem tri roky zil, pracovne, pro Nemeckou firmu, nastesti. Jezdil jsem hlavne mimo velka mesta, takze ne klasicke turisticke destinace. Sehnat tam napriklad nejake kvalitni potraviny byl celkem problem, kdyz uz bylo to drazsi nez v Cesku. Zelenina je tam take drazsi, platy zhruba polovicni kdyz ma Rus stesti. Jo, maji levny benzin, ale nemaji na normalni auto. Zivot bezneho Rusa neni zadna slast.
Rusko je rozvojova zeme, nic vic. Za Americke penize letaji do vesmiru a maji atomovky. To jedine je odlisuje od jinych chudych statu. Prace tam je pro cizince velmi slusne placena, ale je to proto ze tam NIKDO nechce odjet delat. Navic firma se z Ruska stahla kvuli otresne platebni moralce, coz o necem vypovida.
Mimochodem, nevidel jsem tam nic Ruskeho co bych byl ochotny koupit, snad krom hodinek Vostok. A to jsem nakonec zjistil ze jsou z Litvy, i kdyz mi prodejce tvrdil ze jsou Rusky. Vsak on Rus co ma trochu penez taky zrovna nechce Ruske zbozi...
Avatar - Barrichello
12. 5. 2019 20:55
Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni Tata Nano
tak ano, venkov je na tom mnohem hůř jak Moskva nebo Petrohrad, což je stát ve státě.
Ale potraviny maj rusové dobrý, měl sem ruské bombony, čokoládu, vodku, lososa atd a vše mi chutnalo. Navíc i další věci ze zemí bývalého sojuzu jako ovocné štávy z azerbajdžánu, cukrovinky z ukrajiny a běloruska, brandy z arménie a gruzie.

Velký problém stejně jako u nás je, kolik se tam toho rozkradlo v 90 letech za Jelcina a pak kamrádšoft dneska s lidma napojenýma na Putina, který dostávaj zajímavé státní zakázky.
A velká korupce no.
Avatar - flyboyeda
11. 5. 2019 20:00
Některé modely
Bentley vypadají strašně lacině, jedině Mulsane je opravdové Bentley, třeba Bantyaga vypadá naprosto uboze, dokonce vypadá i hůř jak Q7, a srovnání s Rollsem nezvládne, flyiing spoor vypadá zas hůř jak A8, to Bentley je takové hloupé a stejně 10 mega je na mulsane moc i když je to jediné skutečné Bentley

Lamborghini už je Originál tam to VW vidět není krom toho odporného Urusu, to je vážně odporné auto, z kterého se mi zvedá kufr
Rozbalit vlákno
0