Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zbaví se koncern VW svých výkladních skříní? Na prodej mají být Bentley i Lamborghini

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 10. 5. 2019
72
27
Zobrazit náhledy (72)
suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni suv bentley luxusni

Skupina Volkswagen pomalu začíná přemýšlet nad plánem Vision 2030 a zdá se, že v příštích letech bude hodně restrukturalizovat.

Není to poprvé, co si Volkswagen stanovuje nějaký dlouhodobý cíl, vzpomeňme situaci před pár lety: do roku 2020 chtěl na trh uvést první moderní elektromobil z rodiny ID. a posléze pokračovat dalšími. A jelikož je systém předobjednávek na ID.3 již spuštěný, není důvod, proč by to nemělo klapnout.

Teď se ale hovoří o dalších dlouhodobých možnostech. Ze zákulisí koncernu se objevila informace o plánu Vision 2030, jenž naznačuje budoucnost jednotlivých značek v příštích 11 letech. Velká jména jako Volkswagen, Audi a Porsche jsou prý v bezpečí, jsou tu ale i brandy, jejichž budoucnost zas až tak jasná není.

Podle magazínu Automobile se spekuluje o budoucnosti společností Bentley, Bugatti, Ducati, Italdesign i Lamborghini. V největším ohrožení je podle analytiků zmíněného zdroje Bentley, protože jde o zastaralý podnik. Podle Automobile by to pro luxusního výrobce z Velké Británie neznamenalo definitivní konec, pravděpodobně by se našel nový investor z Číny.

Skupinu by mohlo opustit také Bugatti. Pokud by se tak stalo, nezamíří příliš daleko, kontrolu nad společností by prý přebral Ferdinand Piëch, vnuk Ferdinanda Porscheho. Problémem Lamba je podle analytiků nedostatečná návratnost investic. Pokud vedení skupiny nepřesvědčí ani šarm a image italské značky, půjde prý „z domu ven“ společně s Ducati v jednom balíčku.

Poslední spekulace hovoří o tom, že by Volkswagen Group představila zcela novou značku, jež by byla zaměřena výhradně na elektromobily. Vznik nové značky není v případě koncernu ničím novým. Jen před pár týdny se v Šanghaji představila samostatná společnost Jetta, která má plnit roli takové čínské Dacie a nabízet vozy s dostupnou cenovkou.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Evropana max elektromobil na úro
Barrichello
| 12. 5. 2019
tak ano, venkov je na tom mnohem hůř jak Moskva nebo Petrohrad, což je stát ve státě.

Ale potraviny maj rusové dobrý, měl sem ruské bombony, čokoládu, vodku, lososa atd a vše mi chutnalo. Navíc i další věci ze zemí bývalého sojuzu jako ovocné štávy z azerbajdžánu, cukrovinky z ukrajiny a běloruska, brandy z arménie a gruzie.



Velký problém stejně jako u nás je, kolik se tam toho rozkradlo v 90 letech za Jelcina a pak kamrádšoft dneska s lidma napojenýma na Putina, který dostávaj zajímavé státní zakázky.

A velká korupce no.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Evropana max elektromobi
Barrichello
| 12. 5. 2019
Jo určitě, jen v tom carském Rusku neumělo vůbec číst a psát asi 30% evropské části a asi 65% sibiřské vid :-) :-) Elektrifikováno bylo tak 40% evropské a tak 10% sibiřské části atd atd.

To co tam postavili v průběhu 20 a 30 let tak před tím se musí smeknout. Pak ještě předtím, tak rychle v 41 rozebrali fabriky odstěhovali je za Ural a postavili a začli vyrábět. To byly nespočetné vlaky co jezdili z Moskvy, Leningradu a dalších měst za Ural....
Re: Re: Re: Re: Re: Pro Evropana max elektromobil na úrovni
triplane
| 12. 5. 2019
V Rusku jsem tri roky zil, pracovne, pro Nemeckou firmu, nastesti. Jezdil jsem hlavne mimo velka mesta, takze ne klasicke turisticke destinace. Sehnat tam napriklad nejake kvalitni potraviny byl celkem problem, kdyz uz bylo to drazsi nez v Cesku. Zelenina je tam take drazsi, platy zhruba polovicni kdyz ma Rus stesti. Jo, maji levny benzin, ale nemaji na normalni auto. Zivot bezneho Rusa neni zadna slast.

Rusko je rozvojova zeme, nic vic. Za Americke penize letaji do vesmiru a maji atomovky. To jedine je odlisuje od jinych chudych statu. Prace tam je pro cizince velmi slusne placena, ale je to proto ze tam NIKDO nechce odjet delat. Navic firma se z Ruska stahla kvuli otresne platebni moralce, coz o necem vypovida.

Mimochodem, nevidel jsem tam nic Ruskeho co bych byl ochotny koupit, snad krom hodinek Vostok. A to jsem nakonec zjistil ze jsou z Litvy, i kdyz mi prodejce tvrdil ze jsou Rusky. Vsak on Rus co ma trochu penez taky zrovna nechce Ruske zbozi...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Evropana max elektromobil na
triplane
| 12. 5. 2019
Ano, to se hodne traduje jak Stalin pozvedl Rusko.

Fakta jsou takova ze na uroven hospodarstvi pred revoluci se SSSR dostalo az po roce 1930, do te doby byl hluboky propad.

Carske Rusko nebylo zdaleka tak zaostale jak se traduje.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Evropana max elektromobil na úro
Barrichello
| 12. 5. 2019
Stalin byl magor, to víme. Po něm přišel Chruščev a ten naopak Ukrajinu dost protěžoval. Ovšem jedno se zas musí Stalinovi nechat - ekonomicky a průmyslově vytáhl sojuz neskutečně nahoru, nákupem licencí, stavbou továren, elektráren atd v podstatě zaostalé carské rusko, které bylo v roce 1920 někde na úrovni Anglie roku 1840 vy táhl Rusko v roce 1950 na úroven Anglie roku 1910-1940 dle jednotlivých oblastí.



Jinak je zajímavé, kolik toho USA, který sojuz nenáviděli dodali a kolik tam pracovalo američanů. Stavěli se celé továrny, licence od forda, gm, caterpillaru, atd technologie. Během 30. let údajně pracovalo v sssr asi 4500 američanů, asi 3000 němců, asi 500 britů, italů, asi 1000 francouzů a spousty dalších národů západu....celkový počet se odhaduje asi na 25-30 000 lidí



PENIZE a ZLATO NIKDY NESMRDI, vid :-) :-)

(sssr tedy platil hlavně zlatem, drahými kovy a nerostnými surovinami)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku