Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Pamatujete si VAZ E1101? Roztomilé dílo Lady bylo sovětskou obdobou Mini

9 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
ale na fotkách 5,6,7 vidím sovietsku variáciu Fiatu 127. Originál bol samozrejme krajší. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jasně, je to převlečená 127... včetně toho motor 903 ccm.
To byl nezmar motor = ideál do Ruska... OHV, nic nechtěl.
:-!


Mimochodem: nemáte někdo doma 127 a nevíte co s ní? Ideálně "dvojku"... a s tímhle motorem 903. Jestli jo - tak pište do zprávy.
:-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sakra co je za rok?

Sakra redaktor zešílel?

Sakra je to trapná rusķá kopie = sme v roce 2019 nebo 1979? :no: :-(
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je nová doba!

Zemana pochválili za "šíření historické pravdy", takže si na častější články o úspěších sovětských inženýrů pomalu zvykejme.

Nebo s tím něco dělejme...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pěkně tupá doba = a zatimco u starobního důchodce na Hradě se mi to hnusí ale chápu = tak u lidí jako Bureš nebo jeho šéfa machi(avelli)ho = fakt ne

Po líbivý kopii Fiatu od Lady "Působivý tank"? Radši už bez jména autora https://www.auto.cz/…-pusobivy-129176 ? Kam ten machi(avelli) ACZ vede? Po drtivym zhoršení diskuzní platformy přes šílený články patřící do socialismu a to nemluvim o chybovosti v místních textech :no:
jam2015
aby prešli cez ruské deravé cesty, tak tam buchli kolesá z Lady ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Nechci se autora dotknouti, ale skutečně v SSSR měli na přelomu 60. a 70. let XX. století VLASTNÍ (nebo alespoň šanci na licenční) motor, který z kubatury 900 ccm dokázal vyždímat 37 kW?

Nešlo v případě toho motoru o výkon v koních - tedy 37 k = cca 27,5 kW?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Proč se nechceš dotknout autora? Zaslouží si to
P164
Inspirací je pochopitelně Fiat 128 ve stylu jugoslávské Zastavy. Modernější konstrukce, kterou, jak bývalo v marxistické sféře moci zvykem, nebyl nikdo schopen inovativně vyvíjet, by jistě vydržela při inovacích klidně 20 let a ještě s exportním úspěchem. U nás se na stoosmadvácu marně poslintávalo (bylo to auto roku 1968a mnozí pak z nouze kupovali Zastavy s horším zpracováním.