Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 Avant: elegance i symbolické vítězství prostoru (nové fotografie)

Na první pohled se překvapení nekoná. Nový Avant logicky přebírá většinu nových detailů i koncepci nového Audi A4, takže design, který automobilka představila na prvních fotografiích, asi všichni čekali. Objednávky začnou dealeři přijímat v březnu.
Zpět na článek
20. 2. 2008 09:26
21. 2. 2008 01:19
neregistrovaný "klozet"
22. 2. 2008 08:15
anonym
20. 2. 2008 09:47
anonym
22. 2. 2008 08:16
anonym
20. 2. 2008 10:04
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 2. 2008 10:41
neregistrovaný "mam_las"
20. 2. 2008 19:08
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 2. 2008 01:30
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 15:58
neregistrovaný "Paranoik"
21. 2. 2008 18:57
neregistrovaný "ela"
20. 2. 2008 10:32
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 10:51
anonym
20. 2. 2008 11:39
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 11:44
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 15:34
neregistrovaný "neregistrovaný MichalPolan"
20. 2. 2008 20:00
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 11:11
neregistrovaný "vago"
20. 2. 2008 12:56
anonym
20. 2. 2008 13:10
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:15
anonym
20. 2. 2008 14:09
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 19:38
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 20:02
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 19:36
neregistrovaný "Karlitto__"
22. 2. 2008 13:13
anonym
22. 2. 2008 17:35
neregistrovaný "AvantA4"
20. 2. 2008 09:48
neregistrovaný "pendan"
20. 2. 2008 09:56
anonym
20. 2. 2008 10:15
neregistrovaný "Scott"
20. 2. 2008 10:23
neregistrovaný "nepřihlášený MichalPolan"
20. 2. 2008 10:32
20. 2. 2008 11:05
20. 2. 2008 11:13
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 11:53
anonym
20. 2. 2008 12:00
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 12:40
20. 2. 2008 13:25
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 11:56
neregistrovaný "nepřihlášený MichalPolan"
20. 2. 2008 10:42
neregistrovaný "Ondoree"
20. 2. 2008 11:12
neregistrovaný "Daliborrr"
20. 2. 2008 11:16
20. 2. 2008 11:26
anonym
21. 2. 2008 11:47
neregistrovaný "klozet"
20. 2. 2008 11:51
neregistrovaný "Jakub3"
20. 2. 2008 11:57
anonym
20. 2. 2008 12:03
neregistrovaný "Jakub3"
20. 2. 2008 12:19
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 14:54
neregistrovaný "Ondoree"
21. 2. 2008 09:59
neregistrovaný "Jakub3"
21. 2. 2008 12:45
neregistrovaný "Ondoree"
21. 2. 2008 11:49
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 16:12
neregistrovaný "Paranoik"
21. 2. 2008 15:57
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 2. 2008 12:06
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 12:32
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 12:55
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 12:57
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 13:08
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:35
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 13:58
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "vanos"
21. 2. 2008 11:56
neregistrovaný "klozet"
20. 2. 2008 21:04
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 18:54
neregistrovaný "Shortař"
20. 2. 2008 13:18
neregistrovaný "xPajax"
20. 2. 2008 13:30
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 13:50
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:06
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 14:14
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:43
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 14:55
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 21:07
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 18:58
neregistrovaný "Shortař"
20. 2. 2008 21:02
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 22:20
neregistrovaný "Deception"
21. 2. 2008 09:57
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 11:27
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 14:38
neregistrovaný "clever"
22. 2. 2008 13:28
anonym
20. 2. 2008 13:06
20. 2. 2008 14:52
20. 2. 2008 15:01
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 15:07
20. 2. 2008 20:41
20. 2. 2008 22:45
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 15:09
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 16:01
20. 2. 2008 16:10
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 17:19
anonym
20. 2. 2008 17:35
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 21:26
20. 2. 2008 22:32
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 20:16
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 21:35
21. 2. 2008 08:58
21. 2. 2008 09:38
neregistrovaný "jakub747"
22. 2. 2008 09:13
neregistrovaný "_king"
22. 2. 2008 10:35
neregistrovaný "xPajax"
20. 2. 2008 15:39
neregistrovaný "Vi King"
20. 2. 2008 19:55
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 22:58
neregistrovaný "Vi King"
20. 2. 2008 15:56
neregistrovaný "oskaros"
20. 2. 2008 17:16
neregistrovaný "Ivan."
20. 2. 2008 18:27
neregistrovaný "pista33"
21. 2. 2008 01:26
21. 2. 2008 18:07
neregistrovaný "Ivan."
20. 2. 2008 18:21
neregistrovaný "hubertus"
20. 2. 2008 18:23
neregistrovaný "dCi"
20. 2. 2008 18:56
neregistrovaný "Deception"
20. 2. 2008 19:27
neregistrovaný "dCi"
20. 2. 2008 20:47
neregistrovaný "Deception"
21. 2. 2008 05:49
neregistrovaný "dCi"
21. 2. 2008 16:34
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 2. 2008 20:14
neregistrovaný "Deception"
20. 2. 2008 22:30
neregistrovaný "Deception"
21. 2. 2008 10:04
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 12:07
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 14:43
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 16:14
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 19:05
anonym
20. 2. 2008 20:04
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 20:27
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 23:00
neregistrovaný "Deception"
25. 2. 2008 19:45
neregistrovaný "Slepý io"
25. 2. 2008 20:58
neregistrovaný "score"
21. 2. 2008 08:44
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 09:09
neregistrovaný "jahonzik"
21. 2. 2008 08:56
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 16:07
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 17:02
neregistrovaný "Paranoik"
21. 2. 2008 08:53
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 09:03
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 09:17
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 09:21
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 09:30
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 12:30
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 16:20
neregistrovaný "PREMDA"
21. 2. 2008 16:41
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 10:14
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 12:12
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 14:47
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 16:19
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 20:27
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 16:22
neregistrovaný "PREMDA"
22. 2. 2008 07:32
neregistrovaný "Donaldd"
22. 2. 2008 11:35
neregistrovaný ".arfan"
20. 2. 2008 18:30
neregistrovaný "rimer"
20. 2. 2008 18:37
neregistrovaný "pista33"
20. 2. 2008 19:24
anonym
20. 2. 2008 20:14
20. 2. 2008 20:15
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 20:49
neregistrovaný "Deception"
21. 2. 2008 07:43
neregistrovaný "Donaldd"
26. 2. 2008 14:13
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 20:52
anonym
20. 2. 2008 21:08
neregistrovaný "ixo"
21. 2. 2008 08:07
neregistrovaný "xPajax"
21. 2. 2008 11:48
neregistrovaný ".arfan"
21. 2. 2008 12:42
neregistrovaný "xPajax"
21. 2. 2008 13:08
anonym
21. 2. 2008 14:28
neregistrovaný "rout"
21. 2. 2008 14:39
neregistrovaný "xPajax"
21. 2. 2008 14:06
neregistrovaný ".arfan"
21. 2. 2008 14:32
neregistrovaný "xPajax"
21. 2. 2008 16:54
neregistrovaný ".arfan"
23. 2. 2008 21:04
anonym
21. 2. 2008 10:39
neregistrovaný "rout"
21. 2. 2008 12:16
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 12:26
neregistrovaný "rout"
21. 2. 2008 12:35
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 12:44
anonym
21. 2. 2008 13:00
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 13:43
anonym
21. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 16:24
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 20:24
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 20:57
neregistrovaný "Deception"
21. 2. 2008 18:17
anonym
21. 2. 2008 21:11
anonym
22. 2. 2008 20:52
neregistrovaný "byl jsem Franta"
22. 2. 2008 21:45
neregistrovaný "Deception"
Avatar - KANKUNEN
20. 2. 2008 09:13
Rozložení váhy
To auto se mi líbí, musí být ale ve čtyřkolce. Posunutím nápravy zlepšili jízdní vlastnosti v extrému, ale zhoršili trakci, která je třeba do každého zasněženého kopce. Při naloženém kufru zbyde na předek tak 40%.
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2008 09:26
ČTVRTÁ AVANTÝRA
No, to jsou žně, včera dokonalá XC60, dnes fantastická avantýra od AUDI. Jasně, všichni jsme věděli jak to dopadne, přesto jsme všichni nadšeni. Vždyť AUDI 4 AVANT je dnes nejkrásnějším střednětřídně prémiovým kombíkem, navíc s odkazem právě na svou třídu tím, který silně přitahuje. Totiž velikostí ještě ne přespříliš okázalý, přesto vnitřním prostorem vyhovující. AUDI umí, a kombíky dnes obzvláště. Někdo tu nedávno psal, že vnitřky AUDI mu připadají všechny stejné a proto fádní. No, asi ještě neseděl v audi... tak i za vnitřek (opět) palce nahoru.

P.S. Totiž... styl, styl, styl, to je oč tu běží. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
34
20. 2. 2008 09:39
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
no neviem, mne pride Audi z vonku ako najmenej stylove a krasne spomedzi nemeckej 3jky.
20. 2. 2008 09:54
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
A4 je velmi doladěná... v kombi není podle mého co řešit, AUDI.
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 01:19
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Strohe,nudne a fadni to je audi..Jako vsechny auta VW... :-!
anonym
22. 2. 2008 08:15
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
20. 2. 2008 09:47
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Z toho prispevku je mi nevolno.
20. 2. 2008 09:55
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Popros maminku, vymění tu plenu.
anonym
22. 2. 2008 08:16
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
:no:
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 2. 2008 10:04
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Souhlas. Naprostý. Ani sílu úderu na klávesnici při psaní Tvého příspěvku bych nezměnil. Bravo Audi.... Jinak Tvá hláška o int. audi a sedění v něm je přesná....ta sedla jak * na nočník. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "mam_las"
20. 2. 2008 10:41
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Psal mi spolužák, co má Z 3 a potřebuje větší. Rozhoduje se mezi kombi čtyřkolkami Volvem, BMW, Audi. ,,....zkusil jsem teda pres nedeli ten Outback a byl prijemne prekvapenej, delalo to takovej solidni pocit ze to neco vydrzi a navic jsem si v zatackach pripadal jako v motokare, mel jsem pocit, ze je to na rozdíl od ostatních, prilepeny k zádeli a soucasne k silnici.... " Ehm, tak jaké sezení v audi?
neregistrovaný "Ji/Ri"
20. 2. 2008 19:08
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Vychladni. Počkej až si uvelebí sednici do Audinky. Už z ní nevystoupí. Volvo je super, BMW je zajímavé, ale Audi je Audi. Jinak ten pocit ti udělal pohon 4x4. Ale dej si sjecha v Audi a garantuji, že oproti Outbcku to je jiné kafejico.... . A nová A4 - interiér - tak na to dneska nemá nikdo. prostě AUDI RULEEEEEEEZ :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 01:30
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
jo,jo,audi nuda a zase jenom nuda....
neregistrovaný "Paranoik"
21. 2. 2008 15:58
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Hmmm... klidně bych se nudil.
neregistrovaný "ela"
21. 2. 2008 18:57
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Co ti brání?
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 10:32
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nemůžu si pomoct, ale design nové A4 není příliš prémiový, příliš vykrádá sám sebe...myslím že M-B C je stále na špici...

...a GTI, zapomínáš, co dělí ty talentované od těch snaživých...a to je pohon předních u A4...

V quattru a v plné palbě je A4 opravdová prémie, v 2.0 TDI a v předokolce je to pouhé klepání na vchod do revíru 3-er a C-klasse
anonym
20. 2. 2008 10:51
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nevis co pises priteli, bud na ty auta koukas za vylohou a snis o jednim z nich a pak je pochopitelne proc pises tyhle *** :-) Svez se s nemeckou svatou trojou a pochopis proc zrovna Audi je top, obzvlaste v jizdnich vlastnostech a zpracovani interieru chlapce....
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 11:39
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nejsem tvůj přítel a audinou jezdím...proto můžu srovnávat...nejspíš na rozdíl od tebe. :no:
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 11:44
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nejsem tvůj přítel a audinou jezdím...proto můžu, nejspíše na rozdíl od tebe, srovnávat.. :no: :no:
Nedala by se anonymům diskuze zakázat?
neregistrovaný "neregistrovaný MichalPolan"
20. 2. 2008 15:34
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
To bys nemohl psát ani ty, protože sice máš přezdívku v titulku, ale nejsi přihlášený.
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 20:00
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Jo, na řečnické otázky asi nechci slyšet odpověď...:o)
neregistrovaný "vago"
20. 2. 2008 11:11
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
no akurat vcera som si precital test v magazine whatcar? nemeckej trojky(sedany) s dieslovym dvojlitrom a nove audy skoncilo za 3kou a ckom a autor testu a4ke vycital okrem jazdnych vlastnosti aj nejaky neslany nemastny interier a ze cakalviac..ze nie je zly ale byvavalo to lepsie..neoslnil ani kvalitou ani priestorom
21. 2. 2008 07:23
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
a ja som zasa čítal automotor a šport, test BMW3 C-klasse a táto A4 a vyhrala s obrovským náskokom :yes: . Je to ven novinára, ktorý je skorumpovaný. Nová A4 má najkvalitnejší interiér :yes: .
Avatar - Ronault.
20. 2. 2008 11:26
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
To jestli budu sedět uvnitř nezmění nic na tom, jestli je auto fádní nebo není. Pleteš si kvalitu interiéru s fádností, to jsou zcela jiné pojmy.
Co se týče nekrásnějšího kombi střední třídy, tak to musím vyslovit nesouhlas. Máme tady nápaditější kombíky, například Alfa 159 SW. Pokud tedy řadíš alfu do Tvých škatulek mainstreem a prémie, protože krom cenovky často velké rozdíly nenajdeme.
anonym
20. 2. 2008 12:56
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Je to Audi, je to krása. Ale ani náhodou si nedovolím tvrdiť, že je to najkrásnejšie auto len preto, že som jej fanúšik. Ako ty tak aj ja. Audi A6 Avant nemá okrem V 70 konkurenta. Je fakt dokonalá. Ale u tohoto auta som viac než len sklamaný. Je to typický kombík. Úplne sa vytratila dynamika sedanu. Najkrajší prémiový kombík je Volvo V 50. A Audi A4 Avant naň nemá ani keby sa rozkrojilo. Je fakt krásne, ale existujú aj lepší.
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:10
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Design je věc subjektivní, ale technika?
Volvo tedy nic moc...
anonym
20. 2. 2008 13:15
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Takže od techniky záleží krása. A hlavne technika značky Volvo fakt nič moc. ;-) :no:
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:09
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Tohle to jsem trochu nepochopi.
Nicméně srovnejme motory Volva a Audi.
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 19:38
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nema konkurenta ? Aha, ty mas rad Audiny, to je pak jasny ze neznas BMW 5 Touring. :-!
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 20:02
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Sorry, V50 je hodně nepovedené...je malé, nezacílené a všichni ví, že jezdí na podvozku z Focuse... tady Volvo výrazně netrefilo.
Avatar - Johny.Rico
20. 2. 2008 17:18
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Prosím tě, přestaň už. Běž se léčit, jsi trapný :no: :no: :no:
neregistrovaný "Karlitto__"
20. 2. 2008 19:36
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
MLUV ZA SEBE DE*ILE ;-) Ja teda z Audi vydrenej nejsem, jizdnima vlastnostma se nikdy nemuze rovnat BMW, zazity za volantem taky ne. Ale klidne si ho kupte >:D
Avatar - Falco
20. 2. 2008 20:36
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Elegantní, kompaktní a výjimečně automobily :yes:
anonym
22. 2. 2008 13:13
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Nelze než souhlasit a dočkat se do března.. je to prostě perla, Audi opět nezklamala a dokázala,že svoje prémiové místo si opět zaslouží..Kdo tvrdí opak nemá to v hlavě vpořádku a nebo z něj mluví závist, že na to nikdy mít nebude.. :-!
neregistrovaný "AvantA4"
22. 2. 2008 17:35
Re: ČTVRTÁ AVANTÝRA
Audi A4 Avant je pěkné auto, kvalitně zpracované. Nicméně vnitřní prostor na mně působí poněkud stísněně - hlavně vpředu(tohle auto má široký středový tunel).
20. 2. 2008 09:37
Audiózny Avant
A čo sa malo čakať?Keby Audi zaexperimentovalo bolo by to pre nás sklamanie mne osobne kombíky od Audi vyhovujú v takejto elegantnej forme.Tak pre mňa to favorit danej triedy...Interier samozrejme na jednotku nedá sa čo vytknúť,už si len počkať na allroada už sa tešim :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pendan"
20. 2. 2008 09:48
Jen, jestli to soudruzi z SRN nepřehnali.
Vždyť oni se některými rozměry (a snad i luxusem) posunuli až před současnou A6 Avant. Zápasí s BMW a Mercedesy, ale vyklízí pole těsně pod nimi, kde dosud pevně stáli. Nebo snad chystají i Avanta z A3?
Rozbalit vlákno
0
anonym
20. 2. 2008 09:56
Pekne
Take trosku "scapnute" mi pripada, ako keby mu niekto tlacil na strechu aby lepsie sedelo :-) ....ale ako pozeram MMI ide o triedu nizsie, zeby priprava na ovladanie adaptivneho systemu pruzenia pre allroad?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Scott"
20. 2. 2008 10:15
Krasa
tomu Avantu nemozes nic vytknut, je to proste dokonale, nevtierava elegantna karoseria :yes: skvely interier :yes:

BTW Pozri ako nadherne plochu krivku tociveho momentu ma 1.8 TFSI :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nepřihlášený MichalPolan"
20. 2. 2008 10:23
:(
Hmm... najdi pět rozdílů, aneb A4 a A6 vedle sebe. No nic... radši se zase ztratím, než se najde pár anonymů, kteří mi nadají do všeho sprostého a označí mě za závistivce...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - sargis
20. 2. 2008 10:32
Re: :(
Tu su rozdiely: 1) je to A4 a nie A6 2)je kratsie 3)je uzsie 4)je nizsie 5)ma ine zadne svetla:) A ako bonus je tu spodna linka dveri z BMW 1 ;-)
Avatar - Ronault.
20. 2. 2008 11:05
Re: :(
No abych řekl pravdu, tak tyhle rozdíly jsou sice fajn, ale stojí to za ten příplatek si pořídit A6, když je jen těch 5 rozdílů? Neříkám, že to auto není pěkné, jak mě někteří napadnou, ale jestli to není tak trochu malinko slabý "odvaz"
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 11:13
Re: :(
Silně pochybuju, že potencionální klientela A6 uvažuje, že vlastně A6 nepotřebuje a když vypadá skoro stejně A4 jdou do A4. :no:
anonym
20. 2. 2008 11:53
Re: :(
Naopak zákazníci a4 se podívají na a6 a řeknou si, že to nemá cenu platit více za starsí, ikdyž o málo větší a6, zvlášt když je tam jen 5 rozdílů... ;-\
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 12:00
Re: :(
Ono hlavně už z podstaty rozdílu těch aut (postavení na trhu, image, cena) si moc nedovedu představit, že někdo kdo uvažuje o zástupci třídy, kde se pohybuje A4 vůbec přemýšlí i o A6.
Avatar - sargis
20. 2. 2008 12:40
Re: :(
Zakaznik zamerany na A6 iste neuvazuje nad A4, proste ide do vacsej (pocitovo i objektivne lepsej, komfortnejsej, bezpecnejsej...triedy. Na druhej strane o rok-dva moze zaujemca o A4 pozriet na ojazdenejsiu A6 v podobnej cene, nie? Inak, mat kopu zbytocnych prachov naviac, asi by som siel do Avantu RS6. Alebo do R8, ktora minule okolo mna presla a skoro som sa zadusil zuvackou.
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 13:25
Re: :(
Samozřejmě. Argumentace kolegů nahoře mi pomalu přijde, jak kdyby byl model A6 zbytečný, když je tady "skoro stejná" A4. P.S. S hromadou zbytečných peněz mě napadá spousta aut pro zábavu. R8 jsem ze začátku docela přehlížel, ale podle testů to vypadá, že Audi postavilo opravdu velmi povedený sporťák/supersport
neregistrovaný "nepřihlášený MichalPolan"
20. 2. 2008 11:56
Re: :(
Tak ty rozdíly opravdu na první pohled uvidím, zejména první čtyři. Narážel jsem na to, že ta dvě auta jsou prakticky skoro stejná. Myslím, že ve sjednocování tvarů zašlo Audi už příliš daleko.
neregistrovaný "Ondoree"
20. 2. 2008 10:42
Leader No. 2
Krásna, bezpochyby bude brázdiť naše cesty tak, ak od Audi očakávame. Bok po boku nového Accordu budú tým najlepším v tejto triede :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - masO
20. 2. 2008 10:53
OT: Ssangyong Chairman S Class
No kudla... [odkaz]
S klada za pul milionu v plny palbe.. 8-s
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2008 14:54
Re: OT: Ssangyong Chairman S Class
Překvapivě pohledný vůz, bez tradičních extrémních designových výstřelků :yes: Na druhou stranu absolutní inspirace u MB a Audi přilepeném natěžkotonážním šasí Lexusu je nepopiratelná ;-\
neregistrovaný "Daliborrr"
20. 2. 2008 11:12
Je nádherná
Je to krásný Avant:-) a ještě ke štiplavé poznámce ve článku, mělo by to být spíš takto: V případě kombi A4 Avant jde o roletu zavazadelníku, která se otevře lehkým dotykem (majitelé Octavií znají) nebo elektromechanicky otevírané víko zavazadelníku (majitelé Octavií neznají) :-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 2. 2008 11:26
stejný blázinec pořád dokola
Další auto od Audi , které vypadá jako všechny ostatní akorat to zvětšujou a zmenšujou pro mě není co hodnotit , protože stejný desing už znám několik let.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 11:47
Re: stejný blázinec pořád dokola
presne tak...Nuda a zase jen nuda.Jak ve vzhledu tak i v jizdnich vlasnostech...
neregistrovaný "Jakub3"
20. 2. 2008 11:51
Proc tak maly kufr?
no me se to auto libi. ale resim dilema. rad bych si koupil treba A6 allroad nebo i tuhle A4avant, jenze ve srovnani se skodovkou to ma maly kufr. jezdim casto do alp, mam rodinu a tak mi nezbyde nez koupit X5 asi. proc nemuzou delat vetsi kufr? vzdyt i 5kova rada BMW ma mensi kufr nez Octavka. jak to?proc?
Rozbalit vlákno
9
anonym
20. 2. 2008 11:57
Re: Proc tak maly kufr?
??? :-)
neregistrovaný "Jakub3"
20. 2. 2008 12:03
Re: Proc tak maly kufr?
no mel sem se asi zeptat primocare. proc tyhle "luxusni" auta , maji v provedeni kombi mensi kufr, nez obycenja skoda, coz je mensi auto? cim to je? nic proti Octavce. mel jsem ji dlouho a nedam na ni dopustit.
neregistrovaný "jakub747"
20. 2. 2008 12:19
Re: Proc tak maly kufr?
No, s kufrem si u X5 moc nepolepšíš, zkus E-klasse....nebo Q7...
neregistrovaný "Ondoree"
20. 2. 2008 14:54
Re: Proc tak maly kufr?
Ešte som nepočul nikoho "merať" autá veľkosťou kufra a Tvoje rozhodovanie Octavia-A4-A6-X5 je teda poriadny rozstrel.. Ak chceš kufor, odporúčal by som zmenu kategórie: európska Zafira, úžasný priestorom a variabilitou je nový Voyager, Mercedes R - výber je širší, treba si ujasniť preferencie.
neregistrovaný "Jakub3"
21. 2. 2008 09:59
Re: Proc tak maly kufr?
no samozrejme ze si muzu koupit Ford S-Max treba. ten se mi libi. do kufru dam kolo, kocar, cokoli. ale nema rezervu. o finance mi nejde. takze si klidne rad priplatim za audi, bmw, cokoli. tyhle auta mam rad, jen proste ted cekam rodinu a tak hledam neco uzitneho, hezkeho. navic 4kolku bych rekl ze celkem uziju. i kdyz moje "filozoficka" otazka byla, proc vyssi trida ma nizsi kufr nez "obyc" octavka. nic vic.
neregistrovaný "Ondoree"
21. 2. 2008 12:45
Re: Proc tak maly kufr?
Nevidím moc do konštrukcie áut, ale keď pozrieš napr. na X5 zdola, tak uvidíš "masu železa", skrátka úplne inak postavený podvozok a karosériu, to všetko kvôli tomu, aby vydržala terén. Pohľad do interiéru Ti ukáže, že to bolo aj na úkor vnútorného priestoru...

S-Max je cute, ja by som zrejme uprednostnil Galaxy, alebo ešte lepšie - pozri na ponuku v US, kde majú predsa len dlhodobú skúsenosť so stavbou veľkých áut. Pre mňa bol zaujímavý Voyager, pretože dovoľoval hodiť sedadlá z druhej rady do tretej (a boli to normálne plnohodnotné sedadlá, nie náhrady ako vidíš v euroautách) a dostal si úžasný komfort pre celú rodinu. Nevýhodou bola poruchovosť a pre našinca nezvyklé motory, Chrysler v nich podľa mňa moc neexceluje.

Môj tip pre Teba - pozri na Buick Enclave. Výborný motor, precízne vyhotovenie, americká cena, hovorí sa o novej ére Buick-u. Zváž argumenty typu dovoz, servis a vhodnosť pre Teba, ale myslím, že v Európe by si mu ťažko hľadal porovnateľného súpera.
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 11:49
Re: Proc tak maly kufr?
octavka? >:D Sracka..
neregistrovaný "Paranoik"
21. 2. 2008 16:12
Re: Proc tak maly kufr?
To j eprávě ten LUXUS - vyhodit více peněz za méňě praktičnosti :-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
21. 2. 2008 15:57
Re: Proc tak maly kufr?
Zkus Avia A30 - zaplachtěnou.... nebo traktor s vlečkou....Sice do Alp dojedeš za půl roku, ale věř mi, nebude nikoho, kdo by znal cestu do a z alp líp než ty se svou rodinou.... ;-)
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 12:06
falešné uspokojení
Audi je bezesporu značka která umí auta postavit ale zažitek z jízdy neodpovídá penězům k pořízení.S BMW ktere se snazi jen dohonit:)Linie auta a interier je ale rozhodne pohlednejsi nez u BMW ale ridicsky zabavnejsi je BMW vevsech ohledech a audi uz neni tak exlusivní i tim ze ma qatro:):) >:-[] to uz ma kde kdo takze jedinou devizou tohoto auta je desing ale nic vic je to jen stroj bez duse jako VW.Za ty peníze rozhodne smutne zjistení >:D
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 12:32
Re: falešné uspokojení
Jak vidno, jsi ještě hodně mladý.
Uvědom si, že ustřelující zadek, vrhání se do zatáček a driftování, není snem každého záazníka.
Ti co už vyrostli, dají přednost bezpečné jízdě za každého počasí v podobě quattra (tak se to píše) a design (ten zase takto) je jen třešničkou na dortu.
PS: Zkus si někdy Audi, pokud již máš tedy řidičsky průkaz. :-!
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 12:55
Re: falešné uspokojení
skoda ze si to sravne nepochopil(asi moje chyba :-) )Jinak nevim kolik je tobe ale pro me je rizeni auta zabava.Jestli pro tebe je qatro(pro tebe quattro) vrchol tak pro me nikoli a zkus se svezt s nejakou jinou ctyřkolkou treba se stalým pohonem všech kol.Myslim ze jsi asi trosku prizemni pro spoustu lidi kteri jezdili v necem jinem nez v koncernovych autech tak vi o cem mluvim!!Ono ty kazde pocasi >:-[] je nekdy pozde nez se pripne dalsi naprava ale k tomu taky casem dospejes >:-[] >:-[] Jinak ti preji spoustu zazitku a moc na silnici neblbni a kdyz te predjede avie tak se nelekni >:-[] jinak si myslim ze ti staci FABIA 1,2HTP >:-[]
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 12:57
Re: falešné uspokojení
skoda ze si to sravne nepochopil(asi moje chyba :-) )Jinak nevim kolik je tobe ale pro me je rizeni auta zabava.Jestli pro tebe je qatro(pro tebe quattro) vrchol tak pro me nikoli a zkus se svezt s nejakou jinou ctyřkolkou treba se stalým pohonem všech kol.Myslim ze jsi asi trosku prizemni pro spoustu lidi kteri jezdili v necem jinem nez v koncernovych autech tak vi o cem mluvim!!Ono ty kazde pocasi >:-[] je nekdy pozde nez se pripne dalsi naprava ale k tomu taky casem dospejes >:-[] >:-[] Jinak ti preji spoustu zazitku a moc na silnici neblbni a kdyz te predjede avie tak se nelekni >:-[] jinak si myslim ze ti staci FABIA 1,2HTP >:-[] Jinak ve firme mame tri audi a6 3.2FSI a myslim ze muzu porovnat:)to jen tak pro poradek ty dable ceskych silnic >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:08
Re: falešné uspokojení
Dle tvé gramatiky nebudeš žádný velký guru.
Řízení auta je pro mě z větší části nutnost, ale také zábava. Nicméně když člověk jede věčer unavený z práce, ocení naprosto jiné vlastnosti automobilu než ten, co se jel vyblbnout na okruh.
Nevím jaké máš znalosti portfolia a techniky Audi, tady se mluví o A4 a tyto modely mají všechny torsen, tedy STÁLÝ pohon všech kol, nemají žádný přiřaditelný náhon, jak píšeš ty.
Závěrem, nevím k čemu mám dospívat, ale vidím, že narozdíl od tebe vím, o čem píšu.
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 13:35
Re: falešné uspokojení
tak jestli povazujes mezinápravovy diferncial torsen za vrchol tak ti znova opakuju ze vis houby o pohonu 4x4.Jinak jsem se spatne vyjádril myslel jsem tim symetrical pohon!!To je to oc tu bezi!!Jinak audi je v zatackach daleko horsi nez konkurence a daleko levnejsi konkurence zdanlive nesrovnatelnych znacek a so se tejce qauttra je to naprosto zbytacna tezka vec(pro tebe pohon) pokud jezdis na hory dvakrat do roka. Libi se mi jaky jsi spravny Cech:)Jo audi a vw jsou nejlepsi nic jineho neni lepsi mas omeźeny hodne omezeny rozhled vic cti
>:-[] >:-[]
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:58
Re: falešné uspokojení
Jízdní vlastnosti Audi bych rozhodně neoznačil jako "daleko horší", spíše naopak.
Quattro ocení jen ten, který ho dovede využít, ty, jak se profiluješ, očividně jezdíš pouze za suchých a rovných cestách, kde naplno využíváš zadního náhonu - kde žiješ?
Zato nedovedeš pochopit, že Audi nabídne nejen výborné jízdní vlastnosti, ale také špičkový interiér, nabídku motorů a design.
Líbí se mi mladí a neklidní střapáči, kteří ví všechno nejlépe a když dojde na lámání chleba, prolézají jeden bazar za druhým a hledají to své vysněné dělo, které se ovšem A4 v základu nemůže rovnat. :-!
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 14:58
Re: falešné uspokojení
Zrovna nedávno vyšel v autobildu test čtyřkolek a tebou zatracovaná a4 quattro ostatní čtyřkolky(mj. 330xd, c320cdi) naprosto rozdrtila...A srovnání se Subaru je úplně mimo mísu.Nic proti legacy, je to věru dobré auto, ale celkově na audi nemá.Nejmarkantnější je to při srovnání interiérů-nenápadný,o něco hůře zpracovaný a trochu i fádní kokpit se nemůže měřit ani s o třídu menší A3.
neregistrovaný "klozet"
21. 2. 2008 11:56
Re: falešné uspokojení
Promin,ale se Blb!
Svez se napr.v Impreze a snad se probudis!
Napsat,ze ma audi lepsi jizdni vlasnosti nez Subaru muze jen BLB.
Avatar - 2,7 RS
20. 2. 2008 15:06
Re: falešné uspokojení
"Víc čti"? Ani nevíš, jak moc o Tobě tato věta vypovídá... Jeden by čekal, že člověk by měl spíše více jezdit... :-)
Avatar - masO
20. 2. 2008 15:29
Re: falešné uspokojení
:yes: >:D
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 21:04
Re: falešné uspokojení
Tak ty hlupaku koukej se na novu kup si teplakovku addidas a nezapomen VW a kdyz budes bohatsi tak si kup audi:)Ale furt budes řepák tak jako se tu projevuješ >:-[] >:-[]
Avatar - 2,7 RS
20. 2. 2008 22:06
Re: falešné uspokojení
Pokud se člověk na úrovni projevuje jako Ty, zůstanu opravdu řepákem nadosmrti... :-)
neregistrovaný "Shortař"
20. 2. 2008 18:54
Re: falešné uspokojení
Vždycky se dobře bavím, když na internetové diskuzi ostatní poučuje nějakej usmrkanec. O tom, že se jedná o další takovej případ, mě přesvědčil obsah a forma toho, cos napsal. :no:
neregistrovaný "xPajax"
20. 2. 2008 13:18
Re: falešné uspokojení
Quattro je permanent, pane vedatore. A znam spoustu lidi, kteri maji radeji nahon na predni...proti gustu zadny disputat. A quattro nema kde kdo...verte mi. Zabavnost rizeni oproti BMW je samozrejme mensi, nicmene pro dalnicni letce je tato pravda veskrze podruznou.
neregistrovaný "Donaldd"
20. 2. 2008 13:30
Re: falešné uspokojení
quattro je v současnosti obecné označení pohonu 4x4 u Audi bez rozdílu použitých systémů (a Audi nepoužívá jen jeden)
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 13:50
Re: falešné uspokojení
Audi má jak haldex (A3) tak torsen (A4 a výše).
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 14:06
Re: falešné uspokojení
heled vime vsichni ze audi nema jen qauttro nechal jsem bez povsimnuti viz nahore >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:14
Re: falešné uspokojení
Opět nechápeš.
Quattro je označení "dvorního ladiče" Audi. Je to divize specializující se na techniku.
"quattro" je taktéž marketingové označení pohonu 4x4. Neurčuje tedy použitý systém.
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 14:43
Re: falešné uspokojení
ty ses snad sfizofrenik precti si co si psal >:-[] opravdu nemas vsech pet pohromade¨!!!!
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 14:55
Re: falešné uspokojení
Vzhledem k tvému vyjadřování pochybuji o tvém duševním zdraví. Co jsem napsal, to je pravda, chyby jsi tu zatím udělal pouze ty.
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 21:07
Re: falešné uspokojení
Opakujes pouze jen to co jsem jinymi slovy napsal takze opravdu NEJASI PARTNER K DISKUSI a autum rozumis jako koza petrzeli >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Shortař"
20. 2. 2008 18:58
Re: falešné uspokojení
Jestli tady někdo nemá všech pět pohromadě, tak to jseš ty.
neregistrovaný "clever"
20. 2. 2008 21:02
Re: falešné uspokojení
dobre JSEŠ to ty:)Od tebe to sedi inteligente:) >:-[]
neregistrovaný "Deception"
20. 2. 2008 22:20
Re: falešné uspokojení
Ok, chlapče. Napíšu ti to tedy i já. Děláš mraky hrubek, nechápeš význam vět, které si napsal, děláš v nich chyby a nedovedeš pochopit, že když ti tady více lidí napíše, že je chyba v tobě... tak ji u sebe začni hledat. Primitive.
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 09:57
Re: falešné uspokojení
aty jsi kdo křupane?????:)Nevim jak veliky je tvuj intelincni kqocient:)ale raci se zamysli nad obsahem dementku DECEPTION >:-[]
neregistrovaný "FX_"
21. 2. 2008 11:27
Re: falešné uspokojení
Vzhledem k tomu, že jsi nebyl schopen se naučit ani českou gramatiku, tvůj Q bude velmi nízký. Nehledě na tvé ubohé urážení kde koho.
neregistrovaný "clever"
21. 2. 2008 14:38
Re: falešné uspokojení
jsi k smichu hlupaku
anonym
22. 2. 2008 13:28
Re: falešné uspokojení
Možná máte na firmě tři A6,ale ty jim tak maximalně leštíš kola..kdybys do nich někdy sedl a svezl se, nemůžeš psát takový hlody! Majitel firmy asi ví dobře, proč jsou tam 3!
20. 2. 2008 13:06
Hadi a design
Ty hadi jako denní světla se tam nehodí - nevkus. Jinak auto vypadá dobře, ale jako kdyby ho vymyslel designer pro minulé desetiletí. Vypadá prostě staře :(.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
20. 2. 2008 14:52
Kam s ním?
Kdybych řekl, že se mi nový Avant nelíbí, tak bych trochu lhal, určitě je to pěkné auto, ale Audi nějak neví, kam se vrtnout. Zprvu se snažilo konkurovat s A4 trojkovému BMW, bylo spíš svalnaté než elegantní, teď ale jako by se poohlíželo po céčkovém mercedesu. Profil je hodně C-Classový, takže díl sportovnosti obětoval ve prospěch elegance. Myslím, že můj favorit [odkaz] vedle A4 vypadá ostře jako břitva, o invenci ztvárnění zádě nemluvě. :yes: ;-) Ale jinak jsem se opravdu pobavil při čtení příspěvků "zadokolka, nebo nic" >:D Jasně to vypovídá o tom, že jde buď o načtená moudra, nebo o vypláchnutý mozek. Vřele doporučuji podobným chytrákům, aby se svezli se skutečně dobrou předokolkou, ať už jde o kompaktní hot-hatche, nebo, abychom neodbíhali ze střední třídy, s Accordem, Mondeem nebo Alfou 159. Bohužel (pro vás), lze udělat i předokolku s vynikajícím podvozkem, stejně tak jako špatnou zadokolku nebo mizernou čtyčkolku... :-!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 15:01
Re: Kam s ním?
Accord patří do jiného segmentu.Je to mainstream.
Avatar - King
20. 2. 2008 15:07
Re: Kam s ním?
O zařazení tam či onam rozhodují kvality, schopnosti a technika auta. ;-) prémiový segment není uzavřená skupina, ačkoli by si to němečtí marketingoví experti opravdu moc přáli... >:D
Avatar - Falco
20. 2. 2008 20:41
Re: Kam s ním?
pravda pravdoucí :yes:
neregistrovaný "vanos"
20. 2. 2008 22:45
Re: Kam s ním?
Dokud nebude zákazníkovi nabídnuta možnost nakonfigurovat si auto sám(právě tato svoboda je jedním z charakteristických znaků premiového zboží), není důvod neoznačovat všechny hondy za mainstream.Navíc si budeme muset ještě počkat, co nám zase honda předvede při crashtestech-minulá generace patřila v tomto směru
k průměru až k mírnému podprůměru.
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 15:09
Re: Kam s ním?
Kdsi jsem viděl video, kde Accord zdolává klikatou dráhu vytyčenou kužely. Docela se to auto rozvlnilo, docela hodně.
Avatar - King
20. 2. 2008 16:01
Re: Kam s ním?
Jestli ono to nebylo tím, že to byl test nejmenovaného německého časopisu, mimochodem toho samého, co prohlásil, že Tourer nebrzdí. Sááákryš, to asi musela Honda hodně platit, aby takovou věc vůbec porovnali s prémiovkami [odkaz] , za vítězství to už musel být fakt balík [odkaz] . Holt má na to asi v Americe Honda víc peněz. >:D
neregistrovaný "FX_"
20. 2. 2008 16:10
Re: Kam s ním?
Srovnání vyhrála Alfa 159.
anonym
20. 2. 2008 17:19