Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
14. 5. 2019 09:56
14. 5. 2019 14:19
14. 5. 2019 14:58
15. 5. 2019 09:15
15. 5. 2019 10:16
15. 5. 2019 08:42
14. 5. 2019 15:59
14. 5. 2019 22:49
13. 5. 2019 19:56
nadcházející šestá generace Astry (využívající techniku Peug
Pán Bureš, opravte na Corsy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
13. 5. 2019 22:19
Re: nadcházející šestá generace Astry (využívající
nebo nadcházející šestá generace Astry (využívající techniku Peugeotu 208)

OPRAVIT na CORSU ! :no:

ČTE TO TADY NĚKDO?
Avatar - iudex
14. 5. 2019 09:56
GSi vs OPC
Tak uvidíme, či z toho GSi niečo bude, obávam sa ale, že ak aj áno, tak to bude presne v štýle Insignie GSi, t.j. žiadny nový, silnejší motor, len doteraz dostupný bežný motor s nejakými pridanými lištičkami a v najlepšom prípade so zníženým podvozkom. Teda tipujem 1,6t 147 kW ako doteraz.
Je fakt škoda, že Astra, ktorá vo verzii OPC v minulej generácii šokovala na tú dobu neobvyklými 206 kW, v dobe, keď segment HH prekvitá, z neho úplne vycúvala.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wakantanka
14. 5. 2019 13:59
Re: GSi vs OPC
Peugeot zarezal GTi a čakáš že dopraje Opelu ?
Avatar - iudex
14. 5. 2019 14:19
Re: GSi vs OPC
Nie, nečakám, len som si potreboval poplakať za ďalšou obeťou emisných noriem. ;-)
Reálne, ak by aj OPC vstala z mŕtvych, by som o nej pri súčasnej silnej konkurencii na poli HH asi ani neuvažoval. V princípe ale každé obmedzenie ponuky je nemilé.
14. 5. 2019 14:58
Re: GSi vs OPC
Aká obeť emisných noriem? Ako to, že sa to nedotklo VW, Renaultu, Hyundai?
Avatar - pradeda777
14. 5. 2019 23:55
Re: GSi vs OPC
Samozřejmě že dotklo. GTI UP, Polo a Golf v manuálu jsou kaput, 2.0 l motor ztratil 15 koní (E6dTEMP,WLTP), Renault 2.0 l T motor je kaput a Hyundai 2.0 l T motor v i30N musel být podladěn na 184kW, aby splnil E6dTEMP/WLTP.
15. 5. 2019 09:15
Re: GSi vs OPC
Trochu prehnane vyplakavanie, nie?

Hyundai nic podladit nemusel a vykon ostal ako predtym - 202kw.
VW muselo TSI 280 podladit v beznych modeloch, ale stale maju aj 300 konovu variantu a este silnejsiu v Golfe R.

Renault presiel logicky na novsi motor, ktorym nahradil 2 predchadzajuce (1.6 aj 2.0) a moze ho davat aj do beznych modelov, nie len RS.
Avatar - iudex
15. 5. 2019 10:16
Re: GSi vs OPC
Akú silnejšiu variantu majú v Golfe R, povedz mi, pretože ja žijem v tom, že pôvodne mal Golf R 310k a s príchodom E6d od septembra minulého roka musel znížiť výkon na 300k.
Avatar - iudex
15. 5. 2019 08:42
Re: GSi vs OPC
Ty si sa včera vrátil z Veľkonočného ostrova? Asi áno, inak by si sa nemohol takto od veci pýtať. To, že niektoré automobilky to zvládajú a iné nie je silne individuálne. Ten Hyundai je zjavne v lepšej finančnej kondícii ako nedávno predaný a dlhodobo stratový Opel a môže si dovoliť vyvinúť nový motor zvládajúci tie emisie, resp. finančne unesie, ak jeden výkonný a užranejší model mu kazí priemer a bude viac pokutovaný. Ten Renault to s dvojlitrom nezvládol a musel downsizovať na 1,8. No a Opel to vzdal rovno celé, pretože nie je schopný (alebo je to preňho finančne veľmi nákladné) vyvinúť motor, ktorý by E6d splnil, resp. neustojí, ak by mu tento motor kazil flotilové emisie. A PSA so svojím (už aj tak silne downsizovaným) motorom v GTi muselo ísť výkonovo tiež dolu, aby splnili normy (o 10 koní).
O VW som už písal viackrát, ten uplatňuje kombináciu prístupov, buď upraví motory tak, aby zvládali normu (aj za cenu znižovania výkonov, viď Golf R či Leon Cupra), alebo si pomáhajú inak (napr. vypúšťajú manuály, s ktorými sa nedá dosiahnuť taká papierová spotreba ako s DSG).
Proste dotklo sa to úplne všetkých, len niekto to unesie a iný nie. ;-)
Avatar - lamal
14. 5. 2019 11:07
facelift... Dojde k přechodu na techniku PSA?
To by nenapadlo ani uplneho auto trotla... pri facelifte ? a.k.a dame tomu nazov, kt. v clanku hned poprieme len aby to zvysilo pocet klikov na tento prispevok...

lacné fakt lacné a hlúpe
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Papír1
14. 5. 2019 15:59
Facelift
Mám doma Astru K a facelift by potřeboval hlavně interiér. Respektive dotažení některých funkcí. Jako jsou zadní parkovací senzory co pípají i na neutrál, sklápění zrcátek - se zamykáním. Zobrazení senzoru na velkém display, nyní je to displeji v kapličce přístrojů. atd. Velký display zobrazuje málo informací display v kapličce toho umí standardně málo, i když toho umí více - teplota oleje atd. Předělají nouzové volání, neb to stávající je od GM. Předělal bych ovládání oken na zadních sedadlech. Dále bych předělal prostor u rezervy, neb se tam nic nevejde - ani trojúhelník atd. Páčky pod volantem bych posul trochu níže. Polička na telefon je tak malá, že každý telefon trčí jednou hranou ven. Doladit Android Auto a BT neb vypadává připojení.

Ale je mi jasné, že udělají nová světla, masku, nárazník a zadní světla. Upravý výbavu, přidají dekor sedadel, design kol.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
14. 5. 2019 22:49
Re: Facelift
Astra je myslím celkem povedené auto...má pár chybiček , včetně hrozné křivé řadící páky..koule je vždy lepší.
Ale to si musí lidi připlatit pár tisíc na VW Golf.. ;-)

Obávám se , že přechodem dalšího modelu Astry na Peugeot techniku to auto bude stát za prd úplně. :no:
RIP Opel.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku