Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

nadcházející šestá generace Astry (využívající techniku Peug
jam2015
| 13. 5. 2019 19:56
Pán Bureš, opravte na Corsy.
Avatar - Jaros71
Re: nadcházející šestá generace Astry (využívající techniku
Jaros71
| 13. 5. 2019 22:19
nebo nadcházející šestá generace Astry (využívající techniku Peugeotu 208)

OPRAVIT na CORSU ! :no:

ČTE TO TADY NĚKDO?
Avatar - iudex
GSi vs OPC
iudex
| 14. 5. 2019 09:56
Tak uvidíme, či z toho GSi niečo bude, obávam sa ale, že ak aj áno, tak to bude presne v štýle Insignie GSi, t.j. žiadny nový, silnejší motor, len doteraz dostupný bežný motor s nejakými pridanými lištičkami a v najlepšom prípade so zníženým podvozkom. Teda tipujem 1,6t 147 kW ako doteraz.
Je fakt škoda, že Astra, ktorá vo verzii OPC v minulej generácii šokovala na tú dobu neobvyklými 206 kW, v dobe, keď segment HH prekvitá, z neho úplne vycúvala.
Avatar - wakantanka
Re: GSi vs OPC
wakantanka
| 14. 5. 2019 13:59
Peugeot zarezal GTi a čakáš že dopraje Opelu ?
Avatar - iudex
Re: Re: GSi vs OPC
iudex
| 14. 5. 2019 14:19
Nie, nečakám, len som si potreboval poplakať za ďalšou obeťou emisných noriem. ;-)
Reálne, ak by aj OPC vstala z mŕtvych, by som o nej pri súčasnej silnej konkurencii na poli HH asi ani neuvažoval. V princípe ale každé obmedzenie ponuky je nemilé.
Re: Re: Re: GSi vs OPC
Rasto
| 14. 5. 2019 14:58
Aká obeť emisných noriem? Ako to, že sa to nedotklo VW, Renaultu, Hyundai?
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: GSi vs OPC
pradeda777
| 14. 5. 2019 23:55
Samozřejmě že dotklo. GTI UP, Polo a Golf v manuálu jsou kaput, 2.0 l motor ztratil 15 koní (E6dTEMP,WLTP), Renault 2.0 l T motor je kaput a Hyundai 2.0 l T motor v i30N musel být podladěn na 184kW, aby splnil E6dTEMP/WLTP.
Re: Re: Re: Re: Re: GSi vs OPC
Redmex
| 15. 5. 2019 09:15
Trochu prehnane vyplakavanie, nie?

Hyundai nic podladit nemusel a vykon ostal ako predtym - 202kw.
VW muselo TSI 280 podladit v beznych modeloch, ale stale maju aj 300 konovu variantu a este silnejsiu v Golfe R.

Renault presiel logicky na novsi motor, ktorym nahradil 2 predchadzajuce (1.6 aj 2.0) a moze ho davat aj do beznych modelov, nie len RS.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: GSi vs OPC
iudex
| 15. 5. 2019 10:16
Akú silnejšiu variantu majú v Golfe R, povedz mi, pretože ja žijem v tom, že pôvodne mal Golf R 310k a s príchodom E6d od septembra minulého roka musel znížiť výkon na 300k.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: GSi vs OPC
iudex
| 15. 5. 2019 08:42
Ty si sa včera vrátil z Veľkonočného ostrova? Asi áno, inak by si sa nemohol takto od veci pýtať. To, že niektoré automobilky to zvládajú a iné nie je silne individuálne. Ten Hyundai je zjavne v lepšej finančnej kondícii ako nedávno predaný a dlhodobo stratový Opel a môže si dovoliť vyvinúť nový motor zvládajúci tie emisie, resp. finančne unesie, ak jeden výkonný a užranejší model mu kazí priemer a bude viac pokutovaný. Ten Renault to s dvojlitrom nezvládol a musel downsizovať na 1,8. No a Opel to vzdal rovno celé, pretože nie je schopný (alebo je to preňho finančne veľmi nákladné) vyvinúť motor, ktorý by E6d splnil, resp. neustojí, ak by mu tento motor kazil flotilové emisie. A PSA so svojím (už aj tak silne downsizovaným) motorom v GTi muselo ísť výkonovo tiež dolu, aby splnili normy (o 10 koní).
O VW som už písal viackrát, ten uplatňuje kombináciu prístupov, buď upraví motory tak, aby zvládali normu (aj za cenu znižovania výkonov, viď Golf R či Leon Cupra), alebo si pomáhajú inak (napr. vypúšťajú manuály, s ktorými sa nedá dosiahnuť taká papierová spotreba ako s DSG).
Proste dotklo sa to úplne všetkých, len niekto to unesie a iný nie. ;-)
Avatar - lamal
facelift... Dojde k přechodu na techniku PSA?
lamal
| 14. 5. 2019 11:07
To by nenapadlo ani uplneho auto trotla... pri facelifte ? a.k.a dame tomu nazov, kt. v clanku hned poprieme len aby to zvysilo pocet klikov na tento prispevok...

lacné fakt lacné a hlúpe
Avatar - Papír1
Facelift
Papír1
| 14. 5. 2019 15:59
Mám doma Astru K a facelift by potřeboval hlavně interiér. Respektive dotažení některých funkcí. Jako jsou zadní parkovací senzory co pípají i na neutrál, sklápění zrcátek - se zamykáním. Zobrazení senzoru na velkém display, nyní je to displeji v kapličce přístrojů. atd. Velký display zobrazuje málo informací display v kapličce toho umí standardně málo, i když toho umí více - teplota oleje atd. Předělají nouzové volání, neb to stávající je od GM. Předělal bych ovládání oken na zadních sedadlech. Dále bych předělal prostor u rezervy, neb se tam nic nevejde - ani trojúhelník atd. Páčky pod volantem bych posul trochu níže. Polička na telefon je tak malá, že každý telefon trčí jednou hranou ven. Doladit Android Auto a BT neb vypadává připojení.

Ale je mi jasné, že udělají nová světla, masku, nárazník a zadní světla. Upravý výbavu, přidají dekor sedadel, design kol.
Avatar - Jaros71
Re: Facelift
Jaros71
| 14. 5. 2019 22:49
Astra je myslím celkem povedené auto...má pár chybiček , včetně hrozné křivé řadící páky..koule je vždy lepší.
Ale to si musí lidi připlatit pár tisíc na VW Golf.. ;-)

Obávám se , že přechodem dalšího modelu Astry na Peugeot techniku to auto bude stát za prd úplně. :no:
RIP Opel.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku