Hned bych běžel. Škoda, že tahle kategorie u nás je zastoupená max. Loganem pick-up nebo Fiatem Strada.
Takové Ranchero
https://ccmarketplace.azureedge.net/cc-temp/listing/99/6959/8470216-1976-ford-ranchero-std.jpg
nebo El Camino https://images.carscoops.com/…-el-camino-0.jpg
Holden už zase tak sexy není... https://www.autozive.cz/…5/holden-ute.jpg
každopádně osobní pick-up, poměrně kompaktní, s korbou, na které bych převezl motorku nebo čtyřkolku nebo kola bez nutnosti mít korbu otevřenou....
tak by mohli mit jako zaklad ten nejlepsi pick-up jakej kdy existoval, do motoroveho prostoru by se vesel skoro kazdej jejich motor, predelat interier, kapotu a predni blatniky kvuli jinemu predku by tolik prace nedalo a Xsko by se mohlo jit zahrabat.
Můj strejda má zahradní traktor vlastní výroby, nechcete o něm napsat článek. Počet chyb nechám na vás. Třeba ve stylu: poháněná jsou pouze přední kola.
Hodí se.....nehodí se do portfolia..........? O čem to pan Pawah mluví? BMW "bojuje o život" a pan Pawah tady plácá cosi o tom jestli se něco hodí nebo nehodí. Jestli se pick-up na trhu prosadí a bude vydělávat peníze, tak jenom dobře pro BMW. Doba, kdy si mohl někdo hrát na výrobce luxusních a sportovních vozů a přežít na tom, je dávno pryč. Příkladem budiž britský automobilový průmysl, kde řada automobilek byla na tomto principu založena a dnes již žádná z nich Britům nepatří. Přesně tak by v nepříliš vzdálené budoucnosti mohlo skončit i BMW. Doba výrobcům jako BMW opravdu nepřeje a čím dříve BMW diverzifikuje svoje portfolio, tím lépe.
Částečně jsem to naznačil už v příspěvku. Doba přeje těm, kteří "umí" pokrýt co největší část trhu vozidly, které zákazníci (a dnes i politici), požadují a ze zisku jsou schopni financovat vývoj nových vozů s novou technologií anebo chytře využít znalostí jiných automobilek a s nimi spolupracovat. Tady je také třeba zdůraznit důležitou roli marketingu a obchodní strategie vůbec.
Měl bys častěji číst Financial Times..........
Carmaker BMW suffers 24% decline in net profits
Spending on electric cars and costs from emissions rules hit German group’s margins
Patrick McGee and Peter Campbell NOVEMBER 7, 2018 Print this page4
BMW’s net profits plunged 24 per cent in the third quarter as spending on electric cars and costs from new emissions rules ate into the German carmaker’s margins.
The Munich group’s net profit fell to €1.4bn from €1.84bn in the same quarter a year ago. Operating profits dropped 26.8 per cent to €1.75bn, down from €2.4bn last year and below a €2bn forecast from Evercore ISI.
The group, comprising the BMW, Rolls-Royce and Mini brands, also said automotive margins, which strip out its financing arm and other business, fell to 4.4 per cent in the quarter versus 8.6 per cent in the same period a year ago. Analysts anticipated a figure of 5.6 per cent.
Proto kamaráde musi BMW šetřit.....
Tím, že se BMW "zbaví" až poloviny nabízených verzí se vlastně jen "vrátí do normálu". Aktuálně každý z D3 nabízí více modelů a ještě nepřehledněji značených než Samsung telefonů. Tedy škrtat nesmysly, by měly všechny.