Novinky
da_b0mb
0
Ty zadni lampy nevypadaj spatne. Koukam, ze Renault umirnil svuj odvazny design (i kdyz mne se soucasnej Megane docela libi)
Jen ne Laguna. Prosím, jen ať to nevypadá jako Laguna 😒 Mně se líbí současný M II.
Fůůj, co je to za hnusnou francouzskou plečku? Tohle je jen poslední ozva topící se firmy Rendlík a syn, jejíž manažeři by udělali nejlépe, kdyby vyráběli v licenci nějaké německé vozy. Nejlépe by udělali, kdyby to maskování dávali zdarma ke každému autu aspoň by se mi nezvedal žaludek.
A co se týče kvality, tak to zase bude propadák a auta budou stát více v servise než na cestě. Já svého Renaulta nechal natrvalo v servise a jednou za týden si chodím aspoň posedět, ale i tak je to nebezbečné a pokaždé se něco stane. A můžu jmenovat, od samovznícení gumových koberečků, vyzkratování vody v chladiči, roztátí ledu v klimatizaci, upadnutí zavazadelníku až po situaci, kdy mě palubní počítač poslal do nejbližší restaurace na pivo a guláš.
Jo a ještě něco. Francouze už nikdy!
Tak Ádo a spol., doufám, že jsem Vám ušetřil práci, neděkujte, byla to drobnost >😒]
P.S.: Trochu mi Megane II bude chybět, ale třeba vyrábět auta pro širší masy a ne jen pro milovníky avantgardy.
A co se týče kvality, tak to zase bude propadák a auta budou stát více v servise než na cestě. Já svého Renaulta nechal natrvalo v servise a jednou za týden si chodím aspoň posedět, ale i tak je to nebezbečné a pokaždé se něco stane. A můžu jmenovat, od samovznícení gumových koberečků, vyzkratování vody v chladiči, roztátí ledu v klimatizaci, upadnutí zavazadelníku až po situaci, kdy mě palubní počítač poslal do nejbližší restaurace na pivo a guláš.
Jo a ještě něco. Francouze už nikdy!
Tak Ádo a spol., doufám, že jsem Vám ušetřil práci, neděkujte, byla to drobnost >😒]
P.S.: Trochu mi Megane II bude chybět, ale třeba vyrábět auta pro širší masy a ne jen pro milovníky avantgardy.
jsi mě prědběhl, taky mě to napadlo takovýmto spůsobem ulehčit Ádovi, který toho má poslední dobou hodně a ta hnusná redakce mu tady ještě navíc obden servíruje nové a nové články na Renault
:yes: 😄
:yes: 😄
Současný Mégane je skvost,jedno z mála aut,které se nebojí jít proti průměru,ale paradoxní je,že C.Ghosn prohlásil,že navzdory kritice k usedlému designu Laguny(i když mně se líbí)bude Mégane odvážný.Mohl by se inspirovat Alticou :yes:
ronault ty si musel mat pofajcene lebo taky genialny clanok sa neda len tak napisat,super som sa pobavil a k meganu bojim sa toho ze renault prestane vyrabat zaujimave auta a bude konzervativny lebo mne sa sucasny megane velmi paci tento novy bude vyzerat asi menej avantgardne a to bude skoda.ale pockajme si na real,kazdopadne sa tesim. :yes:
dalsi blbecek na scene.asi si nepochopil,ze tu nejde o ciarky a bodky ale aby si vyjadril svoj nazor k meganu.
Kolik je těch co chtějí vybočit a těch co splynout?
Renault, jako každý jiný výrobce aut se musí vyvýjet. A k tomu potřebuje prodeje. Milovníci jiného ji nespasí.
LAguna III grandtour VYHRÁLA design roku 07 za exteriér, interiér, zpracování, volbu materiálů a jejich barevné provedení.
Co víc ještě napsat? A to stáli proti ní třeba Mazda CX-7,
MB třídy C a další vychvalovaní na tomto serveru.
Oproti ostatním ve stejné třídě je dle mého názoru dost odvážná.
Megane III je tajemství, odhalení bude asi v Paříži.
Myslím, že bude velmi příjemné.
Koleos není klasické 4x4. Je opět jiný ve své třídě. Přesto že umí terén, jízdní vlasntnosti poskytují dostatečný komfort na dálnici rovnající se sedanu. Kdo to má? Velký důraz byl věnován výhledu. Prý patří mezi úplnou špičku ve své třídě.
A další pozornost byla věnována konfortu, bezpečí a hlavně sounáležitosti s autem v interiéru. Opět absolutní špička ve třídě.
Jen exteriér auto nedělá.
Když jsem viděl nový Espace, zahřálo mi u srdce. To bude teprve bomba pánové.
Budoucnost vidím celkem pozitivně, včetně nového Meganu. :yes:
Renault, jako každý jiný výrobce aut se musí vyvýjet. A k tomu potřebuje prodeje. Milovníci jiného ji nespasí.
LAguna III grandtour VYHRÁLA design roku 07 za exteriér, interiér, zpracování, volbu materiálů a jejich barevné provedení.
Co víc ještě napsat? A to stáli proti ní třeba Mazda CX-7,
MB třídy C a další vychvalovaní na tomto serveru.
Oproti ostatním ve stejné třídě je dle mého názoru dost odvážná.
Megane III je tajemství, odhalení bude asi v Paříži.
Myslím, že bude velmi příjemné.
Koleos není klasické 4x4. Je opět jiný ve své třídě. Přesto že umí terén, jízdní vlasntnosti poskytují dostatečný komfort na dálnici rovnající se sedanu. Kdo to má? Velký důraz byl věnován výhledu. Prý patří mezi úplnou špičku ve své třídě.
A další pozornost byla věnována konfortu, bezpečí a hlavně sounáležitosti s autem v interiéru. Opět absolutní špička ve třídě.
Jen exteriér auto nedělá.
Když jsem viděl nový Espace, zahřálo mi u srdce. To bude teprve bomba pánové.
Budoucnost vidím celkem pozitivně, včetně nového Meganu. :yes:
Koleos-hruza a des, Laguna-proboha, Megane II-jen to ne!!!
A k tomu kvalita Renaultů a jejich opravdu,ale opravdu trapne palubní desky... Renaul byl, je, a bude jedna velká tragédie! Tak se už vzpamatujte.
A k tomu kvalita Renaultů a jejich opravdu,ale opravdu trapne palubní desky... Renaul byl, je, a bude jedna velká tragédie! Tak se už vzpamatujte.
asi jezdíš ve Felicii nebo spíš Fabii, ale pravděpodobně stoletém Golfu....Dyk ti nikdo renaulta nenutí, tak co se vztekáš?
Jsi frajer Dušane. Smáznout Koleos, aníž bys ho viděl live, bez svezení, to chce odvahu. Na druhou stranu na svůj názor máš nárok.
Jinak jako provokace slabé.
Napiš konkrétní osobní negativní zkušenost(i)s Renaultem.
Ten, kdo by se měl vzpamatovat, asi budeš ty Dušane.
Seber odvahu, dej zapomenout nočním polucím a buď už konečně chlap.
Renault není pro amatéry. :-!
Jinak jako provokace slabé.
Napiš konkrétní osobní negativní zkušenost(i)s Renaultem.
Ten, kdo by se měl vzpamatovat, asi budeš ty Dušane.
Seber odvahu, dej zapomenout nočním polucím a buď už konečně chlap.
Renault není pro amatéry. :-!
S tou poslední větou bych byl opatrnej 😉 Pokud jsem to pochopil dobře, chtěl jsi tím říct, že Renault je pro... Pomoz mi, nevím 😉
Ale abych nebyl špatně pochopenej, sám jsem zvědavej na Megana. Laguna se mi pomalu dostává pod kůži, už jsem to někde psal, je taková "francouzsky" krásná. Minulej Megane měl tu smůlu, že ho předbíhala špatná pověst - nehodnotím, jestli oprávněná. Tak uvidíme, jak ustojí silnou konkurenci.
Ale abych nebyl špatně pochopenej, sám jsem zvědavej na Megana. Laguna se mi pomalu dostává pod kůži, už jsem to někde psal, je taková "francouzsky" krásná. Minulej Megane měl tu smůlu, že ho předbíhala špatná pověst - nehodnotím, jestli oprávněná. Tak uvidíme, jak ustojí silnou konkurenci.
Opozitum ke slovu amatér je jasný. Ale to slovo jsem neměl na mysli. Ani nechci rovíjet teorii, že Renault je pro výjímečné.
Asi takhle. Předně je pro normální lidi, od nižší střední svým výrazným designem pro ty, co vidí auto malinko jinak, než většina ostatních výrobců. Nic víc bych v tom nehledal. Jsou to normální auta přeci. To ví každý, odlišnosti tu jsou a ty provokují. Někdy více, někdy méně. A to je to, co mě imponuje. Nové technologie, hledání nových postupů atd... :yes:
Asi takhle. Předně je pro normální lidi, od nižší střední svým výrazným designem pro ty, co vidí auto malinko jinak, než většina ostatních výrobců. Nic víc bych v tom nehledal. Jsou to normální auta přeci. To ví každý, odlišnosti tu jsou a ty provokují. Někdy více, někdy méně. A to je to, co mě imponuje. Nové technologie, hledání nových postupů atd... :yes:
Právě kvůli tomu opozitu jsem tak reagoval. Jsem rád, že jsi to popřel. Sám nemám s Renaultem špatnou zkušenost, ale ta zkušenost je už hodně dávná - Laguna 2.0RT '95. Bez výtek příjemný auto. Co se týká tý odlišnosti, o který píšeš, ta právě podle mě spočívá v tom francouzským pojetí. Nevím, jak to dělaj, ale já když Lagunu vidím, dostanu se vždycky myšlenkama někam na riviéru. Myslím, že je dobře, že tu Renault stále je. Ač sám k týhle značce v poslední době netíhnu, rozhodně se na ní na cestách rád koukám. Což se o některých jiných značkách říct nedá. Nechci teď rozvádět, který mám na mysli, bylo by to OT. 😉
jedine co ma odradza od kupi noveho su podozrivo nizke ceny jazdenych ale pockam si mozno zainvestujem do noveho uvidim...p.s.je tu niekto kto ma realne skusenosti s meganom alebo novym cliom?
máme doma 3.nového megana- ojetiny zásadně nekupuju, těch jsem za komoušů zažil dost. Extra potíže nejsou,jen 1x musel 1 megan zůstat přes noc v servisu,jinak poměrně banality, servis mám kvalitní a jsou ochotní...2 kolegům ukradli škodovky, 1x jsem navštvil pro informaciservis Škody-brrrrrrrrrrrr.Sleduj nejkradenější auta...
JInak i německý auto ojetinu - např.loni nejkvalitnější Opel - koupíš lacinou.Škosa a WW- nemluvím o ost. něm. zněčkách -jsou jen na efekt.
JInak i německý auto ojetinu - např.loni nejkvalitnější Opel - koupíš lacinou.Škosa a WW- nemluvím o ost. něm. zněčkách -jsou jen na efekt.
no ono Renault má i u nových modelů ty ceny díky neustálým akcím hodně nízký, takže u ojetin se určitě promítne i tenhle faktor. A dalším je, že v Čechách je vychycená hlavně produkce z Reichu a domácí výrobce, u těch se ceny drží vysoko.
Jinak mám Megana Sedan roční 05, jediný problém byl vadný alternátor, vyměnen v rámci záruky. Jinak jezdím bez problémů. Se servisem mám zatím taky dobré skušenosti.
Nebudu ti lhát ohledně spracování interiéru nebo jízdních vlastnostní. V tomhle má konkurence určitě navrch. Megane byl podle mně stvořen hlavně s ohledem na pohodlí a bezpečnost. Není to žádný závodních na klikaté okresky. Pak ale stojí za zvážení, jestli chceš např. v porovnání s Octávii II ušetřit cca 100-150 tis (i když s příchodem nové generace budou cenové akce určitě ještě lepší), nebo mít lepší plasty v interiéri a kvalitnější podvozek.
Já svou volbu nelituji, jezdím +/- v rámci předpisů a mám rád měkčí podvozek s houpací tendencí, pohodlná sedadla, hodně místa a ticho od motoru.
Jinak mám Megana Sedan roční 05, jediný problém byl vadný alternátor, vyměnen v rámci záruky. Jinak jezdím bez problémů. Se servisem mám zatím taky dobré skušenosti.
Nebudu ti lhát ohledně spracování interiéru nebo jízdních vlastnostní. V tomhle má konkurence určitě navrch. Megane byl podle mně stvořen hlavně s ohledem na pohodlí a bezpečnost. Není to žádný závodních na klikaté okresky. Pak ale stojí za zvážení, jestli chceš např. v porovnání s Octávii II ušetřit cca 100-150 tis (i když s příchodem nové generace budou cenové akce určitě ještě lepší), nebo mít lepší plasty v interiéri a kvalitnější podvozek.
Já svou volbu nelituji, jezdím +/- v rámci předpisů a mám rád měkčí podvozek s houpací tendencí, pohodlná sedadla, hodně místa a ticho od motoru.
inak,ten komik patril dusanovi1+,teraz v tej diskusii to vyzera ze som to adresoval vel satisovi a to by ma mrzelo.