BMW M GmbH se od časů nezapomenutelného kupé M1 s řadovým šestiválcem před zadní nápravou věnuje sportovním verzím standardních modelů BMW. Tak to má být i nadále, i když může z jejích bran vyjet i zcela nový supersportovní model.
Chápu, že tyhle JPP zprávy mají pomáhat udržovat diskusi na acz, ale když už, tak se aspoň snažte o nějaké insiderské informace, tohle lovení slova z jednoho rozhovoru z Austrálie z před půl roku, jiného z USA s jiným člověkem atp., to je novinářská slabota.
Můj insider např. tvrdí, že nová gen. i8 se má principielně chovat jako 911, tj. že to má být auto, na jehož základě bude stát basic varianta (něco podobného současné i8), prostě sporťáček jako je základní 911 carrera, ale také top varianta s výkonem přes 600k, něco jako je 911 GT3. Samozřejmě vždy hybrid. Divize M, dostane na starost tu vrcholnou variantu, odtud tedy ty "zprávy" o možném supersportu.
Ani ne, ale takový motoristický portál může dělat i stará Blažková, tam si něco přečteš, tu něco najdeš... Jestli chtějí nějaké info, ať si domluví schůzku s někým z BMW, do Mnichova to není daleko. Jenže na to je třeba udělat nějakou práci, mít nebo sehnat kontakty atp., jednodušší je slepit dva odstavce z "informací" sebraných po světě a tvářit se hrozně zasvěceně, a že máme co psát, první na webu atp. Tohle mi vadí víc, než zprasená diskusní platforma.
O motorech, tedy spíš hnacích řetězcích, zatím nikdo nic neví, resp. tohle info nikdo nepustil, základní info je, že i8 bude i ve druhé generaci a vrcholná M varianta bude mít parametry superportu. Záměr je, udělat z i8ky 911ku moderního věku.
P.S. Ale řekl bych, že jestli chtějí jít hrubě přes 600k, budou muset k el. motoru přidat R6, R4 by na to nestačil. ;-)
Tak stávajucu R6 by asi nebol problém natlakovať k 600PS a už to by stálo za to + nejaké elektro ktoré by pomohlo lepšiemu odpalu z miesta by bolo fajn. :yes:
Ale je tu ale,ale,ale,ale.....