Uf, tak to je pro Nissan snad až potupa, dostat do portfolia nový model, který je ve skutečnosti u konce života.
Docela by mě zajímaly ceny. Auto je to sice stále fajn, ale pořád je to 6 resp. 11 let starý model.
A když už to muselo být, tak se mohli alespoň trochu snažit to zamaskovat. Krom loga a ruční brzdy je to naprosto identické.
Je to hnus. Renault Kangoo má nejhorší hodnocení spolehlivosti. Interiér je hnus plastový. Soukromá klientela si to nekoupí. A Firemní si raději koupí Peugeot/ Citroen/Opel, Caddy atd. Nebi vypadají jako auto. Dle fotek je nové Kangoo "našláplé" výbavou. Navigace od TOMTOM? V době, kdy každý používá mobil a WAZE? Uvidíme jak to bude se servisní sítí, neb užitkové vozy se dají objednat a servisovat v Praze, jen u jednoho dealera v Jenči.
Ešte keby si vedel o čom pletieš. Kangoo mám deviaty rok a nikdy, opakujem NIKDY ma nenechal v štichu. Absolútne spoľahlivé auto. Vo firmách ich jazdí až-až, v krátkej aj dlhej verzii, aj klonov zn. Mercedes. A poznám aj pár rodín s deťmi, kde jeho kvality oceňujú.
Pri tej navigácii si uvedom, že to auto bolo uvedené v roku 2008. Naviac navigácia TomTom má príjemný interface a pracuje dobre. Okrem toho ti uchádza, že sebelepší displej mobilu je vždy menší ako ten zabudovaný v aute a naviac nemusíš patlať displej, systém v Renaulte má šikovné diaľkové ovládanie.
Čo sa týka servisu, s Kangoom ho často človek nevidí. A značkový ešte menej, súkromní zmluvní partneri sú často lepší - a to často bez ohľadu na značku, nie iba u Renaultu. Okrem toho - Praha je pupok sveta?
Zdá sa, že to auto si videl leda na obrázku a trepeš do vetra.
Nevíš o čem píšeš. Statistiku spolehlivosti vynechám, především z důvodu, že nerozlišují, zda praskne žárovka nebo hlava válce. Není dokonalé, ale nemá hlavně žádnou fatální chybu. Trpí především právě na ty žárovky, pískající brzdy a jiné prkotiny, byť samozřejmě neradostné.
Co se týče interiéru. Zkus se vrátit do roku 2008, popřípadně po faceliftu do roku 2013 a zjistíš, že ve své třídě má zdaleka nejméně užitkovou palubní desku a podobá se více mpv než dodávce. Plasty jsou sice tvrdé, ale struktura důstojná a hlavně bytelná.
Kangoo 2016 jsem měl 14dní na zkoušku. Vybírali jsme dodávku + větší dodávku. PS. nakonec máme VW caddy + transportéra. Nabídce byl i Citan, ale cenově je to přestřelené. Za pravdu dávám, že v roce 2009 bylo Kangoo OK. Ale nyní je 2019. Interiér je z dnešního pohledu zastaralý, to samé vnější design. Posaďte se do Berlinga a uvidíte světelný rozdíl. Vybírám auto pocitem a z Kanggo mám pocit zastaralosti. Nissan NV250 uvádí jako novinku model auta, který je na sklonku životního cyklu, což je hrozné.
A čo je na tom hrozné? Je to stále použiteľné auto, čo sa týka morálnej zastaranosti konštrukcie a dizajnu, je na tom ešte výrazne lepšie ako VW Caddy, ktorý zmieňuješ.
Berlingo je dnes inde, veľkostne určite, teda zvonka, vnútri je so "starým" Kangoom nanajvýš porovnateľné, možno až na niečo objemnejší kufor. Inak je z neho horší výhľad, do mesta bude kvôli rozmerom menej obratný, naviac nie je to žiadna ľudovka. SLušne vybavený "osobák" vyjde s dieslom vysoko nad 20 tis. € a to už je sféra MPV typu Zafira a spol.
No žeby úžitková verzia Caddy bola vo vnútri o niečom inom, to by som nepovedal. Papundekel jeden jak druhý, akurát ho má jeden viac štruktúrovaný. :) A áno, nové Berlingo či Partner sú na tom vo vnútri o čosi lepšie, ale aj za inú cenu a zatiaľ čo sa trvanlivosti s otáznikom. Toto je overená technika s vychytanými muchami a predpokladám že bude za veľmi zaujímavú cenu.
Áno, vek už poznať. Ale určite to nie je taká tragédia, ako si tu niekto predstavuje. Auto, ktoré vezme aj Mercedes, a na sklonku života ešte aj Nissan, nejaké kvality zrejme stále má.
no myslím, že kdyby to šlo, tak člověka co v mercedesu rozhodl o převzetí kangoo pod hvězdu by nejradši ostatní mercedesáci popravili. Ostatně pro všechny automotive zainteresované lidi je citan typickým špatným příkladem badge engeneeringu. o tom že šrot ani hvězda nezachrání se bude jednou vyučovat.