Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan představuje novou dodávku NV250. Je to brácha Kangoo

David Bureš David Bureš 14. 5. 2019
82
13
Zobrazit náhledy (82)
Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250 Nissan NV250

Nová kompaktní dodávka značky Nissan nabídne dvě délky karoserie.

Lehká užitková vozidla jsou pro automobilky v poslední době stále zajímavější kategorií, a tak se v tomto segmentu jednotliví výrobci stále více činí. Patří mezi ně také Nissan, který nyní představuje model NV250, alias sourozence Renaultu Kangoo.

Pro Nissan jde ale svým způsobem o návrat. V minulosti už bratra Kangoo nabízel, a to prostřednictvím modelu Kubistar, který vznikl na bázi první generace dodávky Renaultu. V roce 2009 ale Kubisar skončil, a tak se Nissan se svým Kangoo vrací po deseti letech.

Mezitím v segmentu nabídl obdobně velký model NV200 vlastní konstrukce. Ten letos v létě skončí v naftovém provedení, pokračovat už bude jen ve formě elektrického e-NV200. NV250 jej tak nahradí.

360p720p

Na rozdíl od NV200 bude Nissan NV250 bude nabízen ve dvou délkových provedeních. Základní (L1) bude dlouhé 4,28 metru, prodloužené (L2) bude mít 4,67 metru. Šířka 1.83 metru i výška 1,8 metru je pro obě varianty shodná.

Kratší NV250 bude přitom dostupná buď jako zaplechovaná dodávka nebo osobní kombi s místem pro pět osob, zatímco natažený model bude čtyřmístný, s konfigurovatelnou přepážkou mezi kabinou a nákladním prostorem.

K dispozici bude přitom široká nabídka příslušenství, pro různé využití vozu. NV250 tak bude mimo jiné moci být přizpůsobeno převozu invalidů na kolečkovém křesle, případně bude moci sloužit jako mrazicí vůz.

O pohon se postará osvědčená naftová patnáctistovka, která bude přizpůsobena emisní normě Euro 6d-TEMP. Dostupná bude ve třech výkonových verzích s 59, 70 a 85 kW.

Vzhled vychází z Kangoo, a to včetně interiéru. Největší změnou jsou tak odlišná loga výrobce a upravená maska ve stylu Nissanu. 

Nissan NV250 se začne v Evropě prodávat v září 2019, dovoz do Česka však v tuto chvíli potvrzen není, nadějně to prý ale úplně nevypadá. Standardně chce poskytnout pětiletou záruku, respektive záruku na ujetí 160.000 km. V nabídce doplní inovované eNV200, které se dočká vylepšených baterií s kapacitou 40 kWh. NV250 je přitom už druhým sourozencem Renaultu Kangoo, techniku francouzského modelu využívá už Mercedes-Benz Citan.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Popelnice Nissan
wakantanka
| 15. 5. 2019
No žeby úžitková verzia Caddy bola vo vnútri o niečom inom, to by som nepovedal. Papundekel jeden jak druhý, akurát ho má jeden viac štruktúrovaný. :) A áno, nové Berlingo či Partner sú na tom vo vnútri o čosi lepšie, ale aj za inú cenu a zatiaľ čo sa trvanlivosti s otáznikom. Toto je overená technika s vychytanými muchami a predpokladám že bude za veľmi zaujímavú cenu.
Re: Re: Re: Popelnice Nissan
TT
| 15. 5. 2019
Image je jedna vec, kvalita druhá. Naviac ten interiér má Kangoo o kus lepší ako Citan, teda palubku, tú v Mercedese sprasili poriadne.
Re: Re: Re: Re: Popelnice Nissan
TT
| 15. 5. 2019
A čo je na tom hrozné? Je to stále použiteľné auto, čo sa týka morálnej zastaranosti konštrukcie a dizajnu, je na tom ešte výrazne lepšie ako VW Caddy, ktorý zmieňuješ.

Berlingo je dnes inde, veľkostne určite, teda zvonka, vnútri je so "starým" Kangoom nanajvýš porovnateľné, možno až na niečo objemnejší kufor. Inak je z neho horší výhľad, do mesta bude kvôli rozmerom menej obratný, naviac nie je to žiadna ľudovka. SLušne vybavený "osobák" vyjde s dieslom vysoko nad 20 tis. € a to už je sféra MPV typu Zafira a spol.
Avatar - Papír1
Re: Re: Re: Popelnice Nissan
Papír1
| 15. 5. 2019
Kangoo 2016 jsem měl 14dní na zkoušku. Vybírali jsme dodávku + větší dodávku. PS. nakonec máme VW caddy + transportéra. Nabídce byl i Citan, ale cenově je to přestřelené. Za pravdu dávám, že v roce 2009 bylo Kangoo OK. Ale nyní je 2019. Interiér je z dnešního pohledu zastaralý, to samé vnější design. Posaďte se do Berlinga a uvidíte světelný rozdíl. Vybírám auto pocitem a z Kanggo mám pocit zastaralosti. Nissan NV250 uvádí jako novinku model auta, který je na sklonku životního cyklu, což je hrozné.
Re: Re: Popelnice Nissan
chytrak1
| 14. 5. 2019
no myslím, že kdyby to šlo, tak člověka co v mercedesu rozhodl o převzetí kangoo pod hvězdu by nejradši ostatní mercedesáci popravili. Ostatně pro všechny automotive zainteresované lidi je citan typickým špatným příkladem badge engeneeringu. o tom že šrot ani hvězda nezachrání se bude jednou vyučovat.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku