Tenhle model mi přijde od Porsche, jako hrozná křeč a zbytečný mělnění nabídky. Něco ve smyslu má to BMW, má to MB, teď to bude mít i Rendlik, tak si taky ukrojíme. Je to ošklivé, otylé, daleko horší, než uvedení výše. To, že si zachová dobré vlastnosti předchůdce, nijak nerozporuju.
mne to na druhej strane pride ako konecne dokonaly ideal pre toto auto :yes: prave taketo nieco mu chybalo... aj ked uz aj ten zaklad je samozrejme super ( lenze tu sa bavime o porsche ) .... a na druhej strane topka za 4 melony je uz podla mna zbytocna ( vzhladom na to ze ma len o kusok lepsie dynamicke parametre ako nejaky ten ideal ale pritom stoji od neho hadam aj o melon viacej .. cize suma sumarum.. docela vyhodeny melon aj ked ano .. chapem... topka je topka... a nejaky super pomer cena/auto tu hladat nejde a obzvlast ked sa bavime o porsche )
Cayenne je pro mě jednoznačně nejméně atraktivní Porsche, I. g. designově otřesná (zejména před fl), II. g. podstatně lepší (až na nic moc zadní lampy), III. g. designově spíš zklamání.
Tohle vypadá (při vkusné konfiguraci) zajímavěji, než normální verze, ale menší/nižší a podstatně levnější Macan vypadá pořád minimálně o level líp, přitom má siluetu zadní partie někde mezi klasickým Cayennem a Cayennem Coupé.
Nová motorizace je zlatá střední cesta (výkonnější než "základ" a lehčí, než V8) z aktuální nabídky pro Cayenne Coupé, a bude to zřejmě taky motorizace pro Macan Turbo po fl.