Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche Cayenne Coupé rozšiřuje nabídku. Nově nabídne šestiválcové bi-turbo s 324 kW

David Bureš David Bureš 15. 5. 2019 • 14:46
53
5
Zobrazit náhledy (53)
Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé Porsche Cayenne Coupé

Nově nabízená varianta kupé verze Porsche Cayenne je poháněná dvakrát přeplňovaným benzinovým šestiválcem o objemu 2,9 litru.

Porsche Cayenne v nové karosářské variantě Coupé debutovalo se dvěma motory, základním šestiválcem a osmiválcem ve verzi Turbo. Nyní přichází střed nabídky. U prodejců se první exempláře Cayenne S Coupé objeví na konci července.

Nově nabízené provedení je poháněné dvakrát přeplňovaným šestiválcem o objemu 2,9 litru, který je naladěn na 324 kW a 550 N.m. Je tak třetím motorem do party v nabídce Cayennu Coupé. Základní verzi sice také pohání šestiválec, avšak třílitrový, s jedním turbodmychadlem.

video

Šestiválec umí auto katapultovat z 0-100 km/h za rovných pět sekund a rozpohybovat až na maximální rychlost 263 km/h.

Porsche Cayenne Coupé – technická data nabízených variant
Model Cayenne Coupé Cayenne S Coupé Cayenne Turbo Coupé
Motor 3.0 V6 turbo 2.9 V6 bi-turbo 4.0 V8 twin-turbo
Zdvihový objem [cm3] 2995 2894 3996
Válce/ventily 6/4 6/4 8/4
Největší výkon [kW/min] 250/5300-6400 324/5700-6000 404/5750-6000
Točivý moment [N.m/min]  450/1340-5300 550/1800-5500 770/2000-4500
Převodovka 8A 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 243 263 286
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,0 5,0 3,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 9,3 9,2 11,3
Základní česká cena [Kč] 2.258.000 ? 3.955.000

Jeho turbodmychadla jsou umístěna mezi válci, díky čemuž je agregát kompaktnější a je možné ho uložit ve voze níže, pro snížení těžiště. Zkrácené výfukové potrubí mezi  spalovacími komorami a turbodmychadly zase pomáhají bezprostředním reakcím agregátu na pokyn. Výfukové potrubí je navíc integrováno do hlavy válce, což snižuje hmotnost a znamená, že je obklopeno chladivem. Tím je zajištěno vysoce účinné spalování, zejména při plném zatížení.

Porsche Cayenne Coupé se od výchozí varianty liší hlavně provedením zádě. Vedle jiných tvarů tu nechybí výrazný střešní spoiler, poznávací značka se přesunula do zadního nárazníku. Konstruktérských změn je ale vícero, jiné jsou už A-sloupky a také střecha, která je za příplatek dostupná v karbonovém provedení pro snížení těžiště. Standardně je panoramatická, s fixním sklem s plochou 2,16 m2. Nechybí ani aktivní spoiler na zádi, který se v rychlostech nad 90 km/h pro zvýšení přítlaku na zadní nápravě vysouvá o 135 milimetrů.

Ceny na německém trhu startují na částce 99.657 eur, což je v přepočtu zhruba 2,57 milionu korun. Základní výbava čítá dvacetipalcová kola, variabilní řízení, parkovací kameru nebo aktivní podvozek (PASM).

Související články

Témata
Avatar - pradeda777
20. 5. 2019 19:47
Cayenne Coupé....
....minimálně z tohoto úhlu má něco do sebe....
http://auto.porsche.cz/…fa92616f3d67.jpg
Avatar - white label
15. 5. 2019 14:44
Re: na truc
Cayenne je pro mě jednoznačně nejméně atraktivní Porsche, I. g. designově otřesná (zejména před fl), II. g. podstatně lepší (až na nic moc zadní lampy), III. g. designově spíš zklamání.
Tohle vypadá (při vkusné konfiguraci) zajímavěji, než normální verze, ale menší/nižší a podstatně levnější Macan vypadá pořád minimálně o level líp, přitom má siluetu zadní partie někde mezi klasickým Cayennem a Cayennem Coupé.
Nová motorizace je zlatá střední cesta (výkonnější než "základ" a lehčí, než V8) z aktuální nabídky pro Cayenne Coupé, a bude to zřejmě taky motorizace pro Macan Turbo po fl.
Avatar - wakantanka
15. 5. 2019 13:20
Re: na truc
Na jednej strane sa to nepáči ani mne, ale na strane druhej kto iný z koncernových značiek by si takéto drobenie ponuky dovoliť ak nie Porsche?
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2019 12:55
Re: na truc
mne to na druhej strane pride ako konecne dokonaly ideal pre toto auto :yes: prave taketo nieco mu chybalo... aj ked uz aj ten zaklad je samozrejme super ( lenze tu sa bavime o porsche ) .... a na druhej strane topka za 4 melony je uz podla mna zbytocna ( vzhladom na to ze ma len o kusok lepsie dynamicke parametre ako nejaky ten ideal ale pritom stoji od neho hadam aj o melon viacej .. cize suma sumarum.. docela vyhodeny melon aj ked ano .. chapem... topka je topka... a nejaky super pomer cena/auto tu hladat nejde a obzvlast ked sa bavime o porsche )
Avatar - CountachSV
15. 5. 2019 10:46
na truc
Tenhle model mi přijde od Porsche, jako hrozná křeč a zbytečný mělnění nabídky. Něco ve smyslu má to BMW, má to MB, teď to bude mít i Rendlik, tak si taky ukrojíme. Je to ošklivé, otylé, daleko horší, než uvedení výše. To, že si zachová dobré vlastnosti předchůdce, nijak nerozporuju.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku