Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen už konkrétně jedná o nové továrně Škoda. Bude stát v Bulharsku, nebo Turecku?

Nová koncernová továrna ve východní Evropě má nabídnout roční kapacitu až 350.000 aut. Ulevit má stávajícím podnikům.
Zpět na článek
15. 5. 2019 22:45
16. 5. 2019 00:12
16. 5. 2019 00:30
16. 5. 2019 09:02
16. 5. 2019 11:26
16. 5. 2019 12:30
16. 5. 2019 12:55
16. 5. 2019 13:03
Avatar - 3_diamanty
15. 5. 2019 22:45
teda to je
vyber jak remen ...
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2019 00:12
No,
rozhodně pořád lepší Bulhar než Turek.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
16. 5. 2019 00:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2019 09:02
Re: No,
Tak když je taky Turků více než Němců.

Bulharsko je netragičtější země Evropy, ti mladí to neutáhnou. Měli by si nechat poradit od Turků.
Loni
se narodilo 66 311
a umřelo: 106 350 .
16. 5. 2019 08:37
I v Bulharsku je pěkně
Jsou tam hory, moře.

A nakonec se ukáže, že na montování jsou lepší než češi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pradeda777
16. 5. 2019 11:58
Re: I v Bulharsku je pěkně
....a hlavně o dost levnější,,,,,http://zpravy.aktualne.cz/…d610cc47ab5f122/
16. 5. 2019 11:26
Blabol...
"...Česká republika už je dávno ze hry, hlavně kvůli nedostatku volných pracovníků – nezaměstnanost je u nás až příliš nízká..."

Obvykly blabol vsetkych zamestnavatelov. Pritom pravda je taka, ze konecne je na trhu prace rovnovaha medzi ponukou a dopytom, a ludia uz jednoducho nechcu pracovat za male platy, ked si mozu vybrat zamestnanie kde ich zaplatia lepsie. Dajte plat 3000€, a vase HR-oddelenie docista skolabuje pred davom ludi, ktori budu mat zaujem u vas pracovat! Ale pre firmu je samozrejme lepsie povedat "nejsou lidi", a pobrat sa do Bulharska ci Turecka (kde "uplnou nahodou" su platy ovela nizsie)...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
16. 5. 2019 12:30
Re: Blabol...
HR oddělení by možná zkolabovalo, ale hlavně z toho, jak by muselo odmítat jednoho zájemce za druhým kvůli zcela nedostatečným dovednostem a použitelnosti maximálně na pozici vrátného nebo uklízečky. Špičkové firmy dnes plat 80 tczk i o dost více na řadě kvalifikovaných pozic nabízí a přesto nejsou schopné je obsadit, protože se na ně hlásí buď nekvalifikovaní lidé nebo lidé s kvalifikací na ochranu brouka střevlíka nebo specializací na politologii zemí západní Afriky. Dělám v oblasti IT ve finančnictví a znám i situaci třeba u mobilních operátorů a s klidným svědomím mohu říci, že tento dříve nejlépe platící segment dnes skřípe zuby když vidí na jaké platy jim Škodovka bez mrknutí oka přetahuje nejlepší lidi. Takže ve výšce odměn u kvalitní pracovní síly už dávno problém není a u Škodovky už vůbec ne. Problém je v tom, že střední i vysoké školy v ČR produkují doslova nepoužitelný matroš, který bude muset časem do fronty na pracáku, protože v průmyslu je nepoužitelný a státní správa už dlouho nabírat tento matroš neunese především z ekonomických důvodů (Škodovka bude další daně a odvody cálovat v Bulharsku a ta tlustá Berta co si říká ministryně financí nevymyslí nic lepšího než vyšší daně, což povede ještě k vyššímu odlivu schopných firem z ČR). Pokud má Bulharsko školství ve stejně desolátním stavu jako ČR (a vzhledem k postkomunistické minulosti není moc důvodů myslet si něco jiného) tak velká firma jako je automobilka doslova vyluxuje tamní kvalifikované lidí a za pár let bude stejný problém i v Bulharsku, prostě VW půjde hledat kvalifikovanou sílu opět jinam.
16. 5. 2019 12:55
Re: Blabol...
Ano, protože na výrobu na páse potřebuješ jen kvalifikované kádry nejlépe absolventy univerzit, :-)
Avatar - Ham.
16. 5. 2019 13:03
Re: Blabol...
No absolventy českých univerzit určitě ne. Stačí se podívat třeba do té škodovky na ten "pás", kolik je tam robotů a je jasné, že potřebuješ špičkové lidi aby ti ten pás udrželi v chodu, nekvalifikovaný Ukrajinec, Polák nebo český absolvent zvláštní školy ani kvalifikovaný absolvent plzeňských práv ti jej v chodu stoprocentně neudrží. A v takové situaci nemáš ani pomyšlení abys stavěl další pás/linku třeba s 95% automatizací, protože prostě neseženeš lidi ani na jeho stavbu ani na jeho následný rozvoj a údržbu takže logicky koukáš po Bulharsku, Turecku či dalších destinacích.
17. 5. 2019 00:48
turecko je tam jen do počtu...
Šance Turecka je tak 5%. Jediný argument je, že to je velký trh. S tím ale co teď Erdoan dělá za ekonomické experimenty a vrhá se blíž k Íránu....nevěřím že VW bude riskovat tyto šílené varianty vývoje. Navíc pokud chce nahradit Kvasiny = SUV, superb/passat tj. auta nejvíce prodávaná v EU, tak by bylo nešťastné to stavět mimo EU.
Rozbalit vlákno
0