Po českých silnicích už se prohání testovací prototyp Octavie čtvrté generace, jež se světu představí koncem letošního roku. Po sérii fotek pro vás máme ještě jedno video.
Musím se smát komentářů hlupáku... Každý člověk hani to své či svoji značku ale ve směs je vše stejné jen na venek jiné.. Pracuji mnoho let automobilovém průmyslu a vím čeho kolik atd. Dene vidím a projde kolem mě tolik dílů a věci ze už o autech mluvit nechci. Firma kde pracuji dělá vše co si automobilka řekne či jakou kvalitu a kde. Renault, Peugeot, Citroën, Vw, Skoda, Hyundai, mazda, a dal mohu pokračovat.. Když někdo řekne mám kvalitní auto než já tak se jen smeju či usmeju a duchu si řeknu když bys věděl to co já tak neplacas kraviny.. No ale na to si každý musí přijít sám.
...dvakrát v zásadě stejný příspěvek nežerou ani škodanadšenci a tak se tu realizuje impotentní výkřikář Holden s psychicky narušeným politickým pindalem.
Totální. Nic se nezměnilo, graficky je to naprosto nepřehledné a jak to tak pozoruji, tak někteří skalní přispěvatelé už úplně zmizeli. Ještě by to chtělo zrušit povinnou registraci a dílo bude dokonáno. Stačí se podívat na tu diskusní žumpu v autorevue.cz.
Nemáš tam i svou kopii, jen po lobotomii? Ano, psal jsem několikrát Honzovi M, ale vykašlali se na to, i tady se bohužel rozšiřuje žumpa á la autoforum.
Byl jsem tam dříve sám, ale jeden, pozná se podle pravopisu, se začal podepisovat jako já. A nakonec ještě další. Poznají se snadno, podle alergie na škodovky. Ani registrace tam není nic platná, klidně můžeš použít nick registrovaného. Prostě bordel.
Opět ? Však je na chvostu. Technicky. Možná v ČR se hodně prodává, protože pro firmy je levná. Jinak si to nikdo nekupuje a prakticky cokoliv se prodává lépe.
Právě taky si myslím, že umělé rozdělení článku na dva je spíše kontraproduktivní. Ale věnovat energii nápravě Machalova erozivního faceliftu, to ne-e. Video a fotky, měli to dát najednou a přidat nějaké technické informace. Tady hry dneska ukážeme zezadu ze 100m a za týden zezadu z 80m nebaví asi nikoho. To by šlo někde v Severní Koreji, kde je auto vzácnost. Tady dokud se to ve městěch už do ulic někdy ani nevejde lidé trpělivost nemají. Ani když půjde o Oktávku kombi.
Ohledně auta težko říct, moc o ní nevím. Ale mám rád větší rozdíly mezi genracemi. Dokud tady přihnou plechy jinak, pozmění v menu nějakou funkci a máme mít pocit nového auta. Tak já osobně teda nemám a pokud není staré v dorasované kondici, tak je v mých očích defakto stejné. Takže nahrazení Rapida Scalou ano, tady z O3 na O4, nooo uvidíme.
Tak... já nevím... čistě kvůli tobě... mohli bychom si třeba připomenout ten převratný článek před uvedením Octy 3, kdy mělo auto.cz z důvěryhodných leč tajných zdrojů informaci, že nebude 1.2TSI (a není to ani technicky možné), skončí RS a tak :-)
Auto pro plebs, co to dostane ve firmě a nemá na vlastní. Ale musí mít pocit,že jezdí něčím výjimečným.
Jiná auta jsou mnohem zajímavější, než tyto zastaralé německé žuky. Lidí co mají potřebu se dívat na Octavii v placených špionážních článcích se upřímně bojím.