Přesně tak. LEDky jsem vyzkoušel v mnoha autech a skoro vždy svítily o mnoho lépe, než uslintaný xenony. A to i statický LEDky. Mám na autě lasery,ale to je jen přídavek k LEDkám, co se málokdy spustí. Čili opět blábol.
Oslava bixenonů a hanění LED je mimo.
Ja jsem potkal tento novy Superb s LEDkami na D11, kde je testuji, a sviti to velice dobre, jen to pichalo do oci v zrcatkach kdyz jedou za mnou, tak doufam, ze to nejak doladili, bylo to az moc.
LEDky v Superbu svitily o dost lepe nez vyborne bixenony ve Focusu 3, ktere sviti o poznani lepe nez bixenony v Golfu 7, ktere sviti taky celkem slusne (hlavne dalkove jsou ve Focusu o dost silnejsi a to pritom sviti sirsi kuzel - vice do stran).
Co se sily LEDek v novem Superbu tyka, s tim skoro jiste zadny problem nebude z toho co jsem videl ja.
Já mám třeba pocit, že firemní Passat s LED svítí hůř, než Octavia s bixenony... hlavně při takových těch podzimních oparech a přeprškách - a to by Passat měl mít plnohodnotné LED a nejen nějaké lowled. Konkrétně mám pocit, že se to světlo hodně rychle "ztrácí".
Jestli to nebude souviset s barvou svetla. Na LED nedam dopustit, ale xenony meli bavru tak nejak oku prijemnejsi, LED uz jde hodne do studena a tak i kdyz tam ten vykon vzdy je, tak ne vzdy to pusobi uplne prijemne (ve smyslu prirozene) a treba proto se to jevi hur... ?
Tohle jsem obcas pozoroval na sobe, tak jestli to nemas stejne. :-)
Mám taky celkem obyčejné LED a příjde mi, že svítí lépe, než bixenon na služebním, ale mé LED svítí do fialova, včera mne dojelo z dálky stejné auto se stejnými světly a bylo to až nepříjemné jak intezivně a zvláštně svítilo. Služební Škodovky s xenony mají asi přirozenější barvu světla, to s tebou souhlasím. Kdybych to nevěděl, řekl bych ,že jsou tam lepší halogeny (starší Superb II a II po fl).
Navíc v nízkých rychlostech je celkem malý rozdíl mezi dálkovými a potkávačkami díky tomu, jak se přizpůsobují světla rychlosti a prostředí. Ve vyšších rychlostech je to už ok.
Na Aurisovi jsem měl snad ty nejobyčenější LED co byly na trhu ( autonivelace bez ostřikovačů), v každém světle dvě LEDky, obě pro potkávačky a jedna s clonou pro dálkové. Dálkové měly užší kužel, ale svítily krásně vysoko a daleko. Rozhodně lépe než adaptivní bixenony na Yetině nebo adaptivní bixenony na Avensisu.
Teď na Corolle zatím nedokážu zhodnotit, ty večery jsou čím dál pozdější.
To porovnání bylo pár vteřin, počkám si raději na každodenní jezdění ( tedy až s příchodem podzimu ), abych to porovnal.
Rozhodně ale jako výhodu vidím v těch matrix.
Těžko říct. Subjektivně mi přišlo, že se to světlo z LED u Passatu rychleji ztrácí právě v dešti... ale ono se to bez přímého srovnání těžko hodnotí, jak moc zrovna prší a tak.
Ten pocit menšieho svetla môže pri LEDkách spôsobovať aj vyššia farebná teplota svetla. Klasické xenóny majú cca 4300 - 4500 K, LEDky svietia viac do studena, niekde som čítal, že aj 5500 K. A pri mokrej ceste belšie svetlo viac zaniká. Tam je xenón lepší, halogén so svojimi 3200 - 3500 K by bol ešte lepší za podmienok rovnakého svetelného toku.
Jak to vypadá s úpravou diskuze a přidání (navrácení) funkcí? SZ dle vyjádření měli být do 6.května a od 6.května práce na úpravě grafiky. Nějaký posun v tomto směru?
Ja viem, že písať stále o nepodstatnom facelifte nie je ľahké, ale ponižovať sa tu s takýmto clickbaitom? Prečo v texte ani jedinou vetou nie je vysvetlené, aké prekvapenie autor myslí? Opäť sa akosi zabudlo, že odhalenie bude netradične v Bratislave a bude spojené s e-Citigo.
Přiznám se, že mi to z toho článku nedošlo. Nejspíš to bude ono. Trochu postrádám smysl Scoutů, když už má Škodovka i SUV, ale někdo to asi jako vždycky koupí. I když třeba Fabií s paketem ScoutLine (za 47 000 Kč pro výbavu Style a za 49 000 Kč pro výbavu Ambition) moc nepotkávám. Lidi asi radši utratí padesát tisíc za jiné věci než za několik plastů, stříbrné hagusy a několik dalších zbytečností.
No plug-in hybrid v mainstreamu vyjma passatu nikdo nenabízí a prémie je cenově o dost výš. Takže finančně smysl dává už jenom z důvodu, že nemá konkurenci, protože kupec 330e asi nekouká po passatu.
Toyota nemá plugin? Stejně tak třeba hyundai a KIA také ne, že? Mitsubishi taky nemá. Pak už bychom zacházeli do prémiových bod, i když jsem možná ještě na nějaké zapomněl.
Ve střední třídě žádný jiný vyjma prémie nevidím. Camry je obyčejný hybrid, i40 umí jeden podměrečný diesel, Mitsubishi se na střední vůbec nevzmůže. Ano, zapomněl jsem na Kiu, ta má teď novou Optimu PHEV za 1.2 mega.
Aha, takže se nebavíme o mainstremu, ale střední třídě. Pak ano, je tam ta optima nebo prius plugin. Ten je taková kategorie sama pro sebe, rozměrově k té střední ovšem sahá.
Řeč byla o Superbu a to je snad odjakživa mainstreamová střední třída. Prius určitě není střední třída, to je auto menší než Octavia, takže nižší střední, k Supu, Insignii nebo Camry má rozměry hodně daleko..
ved outlander phev je predsa plugin hybrid.... akurat je to SUV ( a nie sedan ) ktore si prave vdaka praktickejsej aj priestrannejsej SUV kasni ale ludia dnes kupia daleko daleko skor ako nejaku nepredajnu phev optimu v docela podobnej cenovke ...
inak na superba v scoute sa tesim.... v 4kolke to moze byt celkom slusna konkurencia pre oplastovanu 4x4 insigniu a mozno pri kusku optimizmu aj pre outback ( aj ked ten bude priechodnostou urcite nadalej kusok inde vzhladom na jeho celkove DNA ) ....
Tak oplácke matrix LED sú špička, ale inak štandardné LEDky nijak neprevyšujú kvalitné bixenóny. Mal som bixenóny a aktuálne mám full LED a nevidím žiaden rozdiel, teda žiadne zlepšenie ale ani zhoršenie, proste remíza.
Súhlas.
Najhoršie svietia aktuálne stacic led passat. Superb xenony o nieco lepsie. este lepsie svietia xenony na starej insignii. a aktualne najlepsie, z toho co som skusal, su LED matrix insignia.