podla mna je to pre zavod v bratislave dobra sprava nakolko automobilovy priemysel aj zavody sa budu musiet v dohladnej dobe ( ak chcu prezit ) prisposobit elektrifikacii.... uz v trnave je jasne ze budeme mat novu elektricku 208-cku a tak je fajn ze aj bratislavsky zavod neostane v tomto pozadu ... este nakopnut nejake hybridne kie v ziline a nieco hybridne casom aj v land roveri pri nitre a automobilova vyroba na slovensku na tom este nemusi byt v buducnosti nijak spatne ba naopak... este mozeme mat velmi klucove zavody :yes:
na to nove elektro od vw som zvedavy viac ako na novy vytuneny rozplacnuty golfik v dizli ( ktory stejne nie a nie prist ... a snad ho clio da v eu uz dole a bude jednickou nech je uz nejaka zmena )..... takze tesim sa aj ked je mi jasne ze nieco taketo predrazene elektricke s malym dojazdom nebude ( nadalej ) moja salka kavy ... skor by ma potesil nejaky ten ludovy hybrid ale nevadi... to odbehnem asi k toyoyte casom ked na to pride.... kazdopadne elektrifikacia automobiliek aj zavodov ako cesta k prezitu do buducna je dnes zaklad ... tak len nezaspat... lebo zatial to nemame naslapnute spatne
Se mi libi jak pouzivas "my" za to muzeme.
Vy jste jen fabrika s levnou pracovni silou zrovna tak jako CR.
Vsechno vlastni firmy z ostatnich zemi, ti z toho maji zisk a ti si u vas budou vyrabet co se jim hodi, to je cely :-)
To je uplne stejny jako kdyz si Apple vyrabi telefony v cine.
Klidne se s tim muzes ztotoznovat a mit pocit, ze na tom "mate" nejaky podil. Ale jediny podil je to, ze "u nas" je rozumne vzdelana a predevsim levna pracovni sila a automotive dodavatele, a tak se to proste hodi.
Kdybyste "na tom" chteli skutecne mit nejaky opravdovy podil, potrebujete technologie napr. na vyrobu baterii, palivovych clanku nebo (predevsim) autonomniho rizeni nebo veci jako augmentovana realita (tj vzdelani, vyzkum a predevsim ty patenty). A to ani vy ani my nemame, to maji ti silni - USA, Nemecko, Anglie, Japonsko atd. a nove taky Cina.
My muzeme byt radi, ze nas milostive nechaji ty jejich auta vyrabet, kdyz jim napr. odpustime vsechny dane.
ty máš woe leda tak guvno :-) a budeš mít guvno :-) a budeš z toho mít guvno
"my máme" VW - s tím by asi VW moc nesouhlasil
"my máme" PSA - s tím by nesouhlasil Pažout Citrón
"my máme" LandRover - ani tady to nevlastníš ani ty ani žádný další Slovák
"my máme" Kia - zkus to říct Korejcům
takže "máte" hodně ale ve skutečnosti máte guvno a ty se pouze honosíš cizím peřím
to co máte je tak maximálně pracovní síla ty mudrci :-!
a proto nemáte ani víc ani míň než my Češi, ani my nemáme Škodovku, Toyotu a Hyundai. :*):*)
Cesi jsou uplne stejni se Skodovkou, taky si mysli, ze je ceska. Ceska je pritom akorat ta fabrika (ve smyslu ze je situovana v cechach) a logo na kapote ... a mozna trochu designu a napadu, ale ne moc, jen co nemec dovoli :-)
A to ještě jen díky tomu, že vývoj rozpustí na klasický auta.
Ještě si někdo myslí, že tohle má jiny, nez ten jediný cíl: odradit od individuální dopravy?
Proč by to mělo být odrazení od individuální dopravy? Už teď hlásí cenu od 520 tis což už je na úrovni třeba té octavie s tím, že provozní náklady jsou nižší ať už vemu "palivo" nebo servis.
PS: To že VW rozpouští pokuty za své podvody do ceny aut je přece daleko horší.
To se to EV žije, když mu všichni půjčují. Provoz spalováků je státní mašinka na vydělávání. Teď si představ, že to musí EV nahradit a zaplatit posílení sítí a elektráren. Automobilky budou chtít taky vydělávat a světe div se i servisy budou muset vydělávat. Situace je taková jako by manželka vyráběla auto se spalovákem a dostala 50 t a ty vyrábíš EV a ještě 10 t zaplatíš, aby se to prodalo a ještě budeš nutit manželku, ať ty spalováky přestane vyrábět.