Novinky
Omlouvám se za nekonkrétní poznámku. Šlo mi o to, že vůz kopíruje dobu a nikoliv konkurenty. To znamená, že například starý LR a nebo Géčko jsou prostě výrazné modely. Ale teď je to takový mix designu, aby se líbil jak v Evropě, tak v Americe či Asii. Nenadchne, ale ani neurazí. Chápu, že člověk, co se zajímá o LR, na první pohled pozná model i rok výroby, ale třeba si už nemusí být tak jistý např. u Lexusu. Co se týče horizontálního displaye navigace, tak mám pocit, že je lepší výškový. Tím, že jedeme dopředu a nikoliv do stran (např. Subaru teď přešlo také na svislé navigace).
Je smuné, že to kopíruje designem dnešní dobu. Funguje to, ale nemá to nic, co by si člověk pamatoval jako výrazný typický prvek. Ploutvička c sloupku decentní (oproti Volvu XC40 nebo MB GLE), ale ten výrazně horizontální display je trochu "de mode" zejména pro navigaci. Fajn je to vnitřní zrcátk👋display (u mě boduje v případě držáku kol, snad je zadní kamera dost vysoko). Na přepravu dětí "multikulty" je to vynikající, zejména v sedmimístném provedení, jak je vidět z fotek v galerii 😉
To je uplne mimo pointu. Nepride ti to zvlastne, ze to nikomu zrazu nevadi ? A dvojnasobkom nm ? Jasne, ze vie.
Opravdu má evokovat motoristický sport nebo všestranné využití i pro sport (tedy naházet tam lyže, prkna, kola)?
Co je něm indického?
Zrovna "DiscoSport" má v sobě toho původního ducha Land Rovera asi nejvíc...
Zrovna "DiscoSport" má v sobě toho původního ducha Land Rovera asi nejvíc...
No, on možná ten sport není jen ve zrychlení z o na 100... co je na tom "sportovního"? Sešlápnu plyn, automat řadí.. elektronika kontroluje prokluz kol.. a to jako už sportuju?
Sorry, ale přijde mi, že markantní rozdíl mezi RR a LR se vytrácí. Asi je to schválně a příznivci koncernu to jistě obhájí. Ale tady nikdo neříká, že to jsou špatné vozy, jen se z nich vytrácí charisma.
Ten kdo nevidí jasný odkaz na ostatní LR a firemní jazyk, musí trpět předsudky nebo slepotou 😉
Vidím tam, pořád jasné markanty LR, přiblížení k velkému Disco. Je to vstupní model celé škály, takže se nedá očekávat nějaká extravagance, ta stejně zůstává spíš v RR.
Výškově to dává smysl tam, kde je nedělený display i pro klimatizaci, tady je rozdělený s určitou dávkou polomechanických ovladačů pro klimu a jízdní režimy.
Výškově to dává smysl tam, kde je nedělený display i pro klimatizaci, tady je rozdělený s určitou dávkou polomechanických ovladačů pro klimu a jízdní režimy.
Je to jasnej facelift, a ty zadni svetla jsou porad k zbliti, mozna v opravdove nove generaci je opravy. Jinak LR Sport je simpatickej sikula ve stredni kategorii SUV.
Horizontální řešení mi taky vyhovuje více než vertikální např. u Volva.