Novinky
Dagmarrr
Omlouvám se za nekonkrétní poznámku. Šlo mi o to, že vůz kopíruje dobu a nikoliv konkurenty. To znamená, že například starý LR a nebo Géčko jsou prostě výrazné modely. Ale teď je to takový mix designu, aby se líbil jak v Evropě, tak v Americe či Asii. Nenadchne, ale ani neurazí. Chápu, že člověk, co se zajímá o LR, na první pohled pozná model i rok výroby, ale třeba si už nemusí být tak jistý např. u Lexusu. Co se týče horizontálního displaye navigace, tak mám pocit, že je lepší výškový. Tím, že jedeme dopředu a nikoliv do stran (např. Subaru teď přešlo také na svislé navigace).
Dagmarrr
Je smuné, že to kopíruje designem dnešní dobu. Funguje to, ale nemá to nic, co by si člověk pamatoval jako výrazný typický prvek. Ploutvička c sloupku decentní (oproti Volvu XC40 nebo MB GLE), ale ten výrazně horizontální display je trochu "de mode" zejména pro navigaci. Fajn je to vnitřní zrcátko/display (u mě boduje v případě držáku kol, snad je zadní kamera dost vysoko). Na přepravu dětí "multikulty" je to vynikající, zejména v sedmimístném provedení, jak je vidět z fotek v galerii ;-)
Beefcake
To je uplne mimo pointu. Nepride ti to zvlastne, ze to nikomu zrazu nevadi ? A dvojnasobkom nm ? Jasne, ze vie.
webpaja
Opravdu má evokovat motoristický sport nebo všestranné využití i pro sport (tedy naházet tam lyže, prkna, kola)?
Ja Prvni 123
Co je něm indického?
Zrovna "DiscoSport" má v sobě toho původního ducha Land Rovera asi nejvíc...
Zrovna "DiscoSport" má v sobě toho původního ducha Land Rovera asi nejvíc...
Ja Prvni 123
No, on možná ten sport není jen ve zrychlení z o na 100... co je na tom "sportovního"? Sešlápnu plyn, automat řadí.. elektronika kontroluje prokluz kol.. a to jako už sportuju?
Dagmarrr
Sorry, ale přijde mi, že markantní rozdíl mezi RR a LR se vytrácí. Asi je to schválně a příznivci koncernu to jistě obhájí. Ale tady nikdo neříká, že to jsou špatné vozy, jen se z nich vytrácí charisma.
webpaja
Ten kdo nevidí jasný odkaz na ostatní LR a firemní jazyk, musí trpět předsudky nebo slepotou ;-)
webpaja
Vidím tam, pořád jasné markanty LR, přiblížení k velkému Disco. Je to vstupní model celé škály, takže se nedá očekávat nějaká extravagance, ta stejně zůstává spíš v RR.
Výškově to dává smysl tam, kde je nedělený display i pro klimatizaci, tady je rozdělený s určitou dávkou polomechanických ovladačů pro klimu a jízdní režimy.
Výškově to dává smysl tam, kde je nedělený display i pro klimatizaci, tady je rozdělený s určitou dávkou polomechanických ovladačů pro klimu a jízdní režimy.
webpaja
Jistěže jde pouze o velký FL. Ta světla jsou určitě lepší než něčí pravopis. ;-)
LandHodor
Je to jasnej facelift, a ty zadni svetla jsou porad k zbliti, mozna v opravdove nove generaci je opravy. Jinak LR Sport je simpatickej sikula ve stredni kategorii SUV.
Beefcake
Je to LR Sport, ide na 100 za viac ako 11 sekund napriek klasickej prevodovke ci dokonca manualu a ziadny hejt ako pri Subaru atmosfere a CVT ? A tu je to dokonca turbodecht ? Fwd nekomentujem. Niekde je chyba.
Horizontální řešení mi taky vyhovuje více než vertikální např. u Volva.