Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 15:51
Mne by zajímalo, kolik si takový motor vezme v reálu, ne v testech, např. při cestě Praha - Brno při normální dálniční rychlosti 130 km/h.
55 km na elektřinu je reálně 33, takže ráno do práce, nabít, večer domů, nabít - budiž. Tahám sebou motor + vše ostatní k němu zbytečně. Na dálnici je mi elektro k ničemu, takže tahám akumulátory + elektromotory zbytečně. A na dálnici je 1,4 TSI na Superba, natož naloženého, málo.
A to ještě vůbec neznáme cenu, která určitě bude za hranicí slušnosti.
Ne, tudy skutečně ne.
Avatar - fostek
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 15:57
Hele...máš pravdu.
Ale oni to ze své hlavy nemají a všichni to vědí, že je to nesmysl.
Ale prostě se tady všichni musí vejít do nějakejch nereálných emisních norem a zkušebních cyklů. To je celá pravda.
Avatar - iudex
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:17
Presne tak, musia znižovať flotilové emisie, takže to robia ako môžu a keďže sama Škodovka nemá žiadny hybrid, tak zobrali zo skladu VW, čo im dali.
Avatar - Zetti
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 18:56
Premiovy znacky zacinaji nabizet plug-iny a urcite vedi proc to delaji. BMW, MB, VW, Volvo a dalsi. Skoda ze se managmenty nezeptaly fosteka z usmoleny cesky kotliny na jeho nazor. Ten a par komiku kolem maji v tomhle byznysu jasno. Taky to rikali vcera vejpitkove v putyce ze......

palec si dam sam, nemusis se obtezovat :no: :no: :no: :no:
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 19:08
Ano, vědí. Flotilové emise.
Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 21:21
Proc to ty automobilky delaji ti ovsem kluci nehore vysvetlili. Je za tim jen snaha o splneni kretenskych predpisu EU na papire. Jinej duvod to fakt nema.
Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 24. 5. 2019 07:51
Jak někdo píše níže - např. v Holandsku to kupují jen proto, že to stát dotuje. Což je i problém Tesy v USA. Jinak hybrid je nesmysl - ekonomický, technologický, i z pohledu užitečnosti. To už raději pidielektro do města (ale za levno) a pořádný spalovák mimo město. Je to děsný, ale vede to k nesmyslnému nárůstu počtu aut.
Prémiovky mají hybrids právě z důvodů fleetů.
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:24
kazdej denne nejezdi 2x otocku pha-brno
me by 50 km stacilo na vetsinu dennich ***cek
kdyz vezmes, ze z 400km ujedes 50km ciste na elektriku a zbytek 7 litru/100km, tak se dostanes na prumer 6.1, tedy emisne jako 5.3 nafty
kdyz budes jezdit v prumeru 200km denne, tak za rok (200dni) najedes nadstandardnich 40tis km a spotreba ti vyjde na 5.2 benzinu
kdyz 100km denne, tak za ten rok najedes standardnich 20tis km a spotreba 3.5 benzinu …
Avatar - iudex
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:33
Presne tak, mnohí čo denne dochádzajú do práce by s 50 km dojazdom úplne v pohode vystačili; ja teda určite, mám to denne cca. 20 km (teda teoreticky by som nabíjal len každý druhý deň).
Avatar - kaa
Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:39
Jenomže tohle auto není cílený na ty, kteří s ním budou popojíždět do práce. (Pochybuju že si Superb koupí za ty prachy soukromá osoba). Tohle je manažerský vůz co bude denně polikat fůru kilometrů.
Re: Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:56
manažeři žádnou fůru km denně nepolykají. Ti to právě používají na cestu do a z práce, nákupy, rodinné výlety a sem tam nějaká služebka. Velké porce denně polykají obchoďáci, servisní technici a další nemanažeři, ale ti nedostanou superb, ale něco od oktávky níž. Takže trefené na manažery je to celkem dobře (po technické stránce, jiná otázka bude cena).
Re: Re: Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 19:55
Jakože manažer má firemní auto k tomu aby s ním jezdil do kanceláře a domů? Mimochodem to ani není zákonem uznaná cesta pro pracovní účel. Já nevím, podnikám a jsem teda asi taky "manažer" a auta mě stojí hodně, protože pořád někam jezdím ať už po městě nebo mimo. Co tedy znám "manažery", tak lítají pořád někam podobně jako já. Ale asi žiju v bublině, nevím :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 20:43
Drtivá většina manažerů má služební auto v kategorii superb i k osobnímu užití jako benefit k platu (stejně jako třeba možnost používat soukromě služební telefon nebo notebook), za soukromé kilometry se mu daní PHM, za benefit (auto) se mu připočítává k platu nějaká část ceny auta (třeba 1/36 měsíčně) a ta se mu daní s platem. Soukromě může najet co chce, služebně to co mu nařídí firma. Takže soukromě může autem jezdít do práce, na dovolenou, pro děti do školky nebo si jen tak jezdit po kraji a kochat se, nic mu v tom nebrání a není to nic protizákonného a u většiny firem může auto i půjčit rodinnému příslušníkovy, typicky manželce když se ožere a chce aby jej odvezla domů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 22:49
Já vím jak to funguje, ve firmě mám několik aut. Jen tak pro úplnost je to 1% ceny auta k platu měsíčně - nařízené zákonem. Všechny soukromé cesty nejsou daňově uznatelné a cesta z domu do práce se kupodivu považuje za soukromou. Pokud někdo najede třeba 70% km soukromě, může si od daní odečíst jen 30% nákladů, stejně tak DPH, tzn. je to docela solidní přítěž v účetnictví. Pak je výhodnější zprostředkovat nějakou fleetovou slevu zaměstnanci jako benefit, ale to už jsme u jiného tématu :)

Jestli někde dávají jen tak auto (Superba) pro srandu jako benefit, tak pokud si budu hledat práci, chtěl bych tam pracovat :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 24. 5. 2019 00:48
Nějak ti nerozumím, na jedné se divíš použití manažerského auta při cestách do práce a z práce (což je zcela běžné) a na druhou stranu píšeš, že tomu rozumíš. Pro manažera je zcela lhostejné kolik najede km soukromě nebo služebně, žádné 70 nebo 30% jej nemusí zajímat. Stále se mu spolu se mzdou zdaňuje PHM vykázané na soukromé cesty a podíl z ceny auta.
Auto typu Sup (nebo Passat, Mondeo, Insignia) jako zaměstnanecký benefit s možností použití pro soukromé účely je u určitých funkcí (střední management) zcela běžný a v dnešní době zcela standardní benefit, žádná sranda, tak jako je dnes běžný standard u vyššího managementu auto vyšší střední a u TOP managementu (CEO) auto luxusní třídy, vše s možností použití i pro soukromé účely a u CEO i s řidičem (když si jej dotyčný přeje). Na nějakou fleetovou slevu ti manažer hodí leda bobek, firemní auto je každé 3-4 roky nové, o nic se nestará (servis, opravy) a jenom tankuje a jezdí libovolné km a při výměně auta za nové má jediný úkol, nakonfigurovat si nové auto tak aby se vešel do finančního limitu daného car policy dané firmy. U středního managementu většinou stačí limit a dohodnuté slevy u dealerů na tu lépe vybavenou/motorizovanou mainstreamovou střední nebo na nějaké holátko ve střední prémii.
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 21:23
On si kazdej bezne kupuje supa na jezdeni po meste ze? Je to manazerska limuzina ne auto na rozvazeni deti do skolky a jizdy do lidlu na rodinej nakup. Takze je predpoklad ze to najezdi vic nez 50 km denne.
Avatar - iudex
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:29
Dôvody prečo už vysvetlil fostek.
Na druhej strane tá motorizácia až tak nezmyselná nie je, určite lepšie plug-in než obyčajný hybrid, na dochádzanie do mesta vystačí čisto elektrina a na dlhšie trasy je tu benzín, ktorý zase až tak slabý nie je (porovnaj s naposledy testovaným ioniqom so 77 kW atmosférou). A táto 1,4TSI je určite lepšou motorizáciou, ako aktuálna 1,5TSI.
Druhá vec už je cena, tá bude určite vysoká a bude robiť z toho PHEV ekonomický nezmysel. Ale proste táto verzia nebola robená preto, aby dávala ekonomický zmysel, ale pre emisie.
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 19:59
Popsal jsi to dobře. Jen ten Ioniq je menší auto, jednoznačně tohle pojede líp, ale klíčová bude hmotnost. Passat GTE váží 1.7t, tj. asi o 250kg víc než obyč 1.4 TSI, takže bych to zase tak růžově neviděl.
Avatar - rohYpnol
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:33
Brno-Praha při normálních 130 kmh... trochu protimluv, ne? >:D
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:49
Ja mám psáno u mého PHEV 40km max dojezd, dojel jsem v testu 44km za ideálních podmínek. Jinak 30-33, takže tipuju, ze tento Superb zvládne 45 reálně.
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 16:50
Jinak v 330e s úplně vybitymi bateriemi Ostrava - Praha při průměrné rychlosti 130km/h jsem měl 7,2 spotřebu.
Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 17:26
Pro někoho je "reál" jízda do práce a z práce plus nějaký výlet, pro někoho jiného je "reál" stovky km po dálnici. Ten první si může koupit plug-in, ten druhý si koupí diesel. Na "reálné" spotřeby se lze podívat na spritmonitoru, někdo jezdí za nula (ten ***č po městě), někdo za 8 (ten dálniční polykač).
https://www.spritmonitor.de/…/456-Passat.html?…
A o dynamiku bych se určitě neobával, ta je lepší než u řady vrcholných benzinových motorizací konkurence (řada konkurentů se dnes nedokáže dostat přes 200hp, protože poztrácela přeplňované benzínové dvoulitry).
http://www.zeperfs.com/…uel5984-6168.htm
Avatar - Emel
Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 17:58
Přesně tak - denní dojíždění pár desítek km a čas od času delší cesta je poměrně častý režim užívání auta a to PHEV trefují dobře. V cenových hladinách Superbu je příplatek za PH méně bolestivý, než u kompaktů. Důležité je, aby takové auto nemělo žádné podstatné kompromisy v běžných disciplínách - prostor, komfort, dynamika, jízda. Po recenzi GTE se nejvíc bojím o tu jízdu... ale pokud se jim to podaří odladit, tak mi to smysl dává - při tom výše uvedeném způsobu užívání.

PS: Já se snažím do práce autem nejezdit, takže bych si radši vzal silnější benzín a hodil na spotřebu bobek :-)
BTW - Superb 1.4TSI je v průměru pod 7... to je hezké
https://www.spritmonitor.de/…/400-Superb.html?…
Re: Re: Re: Zase jen něco a napůl ...
| 23. 5. 2019 19:09
Tak pokud se nebavíme o P918, tak hybridy obecně žádná sranda ze sportovní jízdy nejsou, prostě hmotnost navíc daná elektromotory, kabeláží, baterkami je tam vždy navíc a je jasné, že hmotnost a sportovní jízda jdou proti sobě.
Problém je s těmi silnějšími benzíny, koukal jsem do ceníků a třeba Mondeo ztratilo dvoulitr a má dnes "vrchol" tříválec se 121 kW, Insi ztratila také dvoulitr a má vrchol 1.6T, některé modely se o benzín ani nepokouší, takže nabídka slušných benzínů je dnes dost mizerná.
Bez spalovaku
| 23. 5. 2019 16:04
Mi by treba stacila varianta, kdyby se to prodavalo bez spalovaciho motoru, jenom s malou baterkou, bylo by to treba o 200 tis. levnejsi a v cene by byla moznost si na dva tydny v roce pujcit verzi se spalovacim motorem.
Re: Bez spalovaku
| 23. 5. 2019 16:20
Hmmm ... a kdo by ty spalováky skladoval a platil mimo "sezonu" ?
Avatar - CICERO
Re: Re: Bez spalovaku
| 23. 5. 2019 16:32
Westerosova mama, má velkej sklep... :D

V pekle škody válej, ať to snáma doutná, babišovi dávej ať je plná roura!
jede SOJUZ a my jedem vněm!
Vlak s urvaným komínem!...

...jede dál a nikde nestaví... Všechny co potká, tmavým dehtem zaplaví...

V pekle škody vááálej ať to snáma doutná, babišovi dávej ať je plná roura!
jede SOJUZ a my jedem vněm!
Vlak s urvaným komínem!...
Avatar - CICERO
Aha.... Budou minus palečkovat...
| 23. 5. 2019 16:25
V čistě elektrickém režimu vůz ujede až 55 kilometrů podle metodiky WLTP JASNE ZADNYCH 70 …
a 200kw 2.0 TSI taky pokračuje... tady byl nejen dneska,někdo hodně připitej prorok... :D Doufám že stejnej exelent už má vsazeno na volby :D
Avatar - iudex
Re: Aha.... Budou minus palečkovat...
| 23. 5. 2019 16:31
Slov náhodný generátor som.
Avatar - CICERO
Re: Re: Aha.... Budou minus palečkovat...
| 23. 5. 2019 16:36
Prosím? nie som…
Avatar - rohYpnol
E-rror
| 23. 5. 2019 16:39
Někde se stala cbyba... Superb iV spojuje to nejhorší z obou světů. Stejně jako Passat GTE a další.

Takto to dopadá, když se politika se*e do věcí, do kterých nemá co kecat. :-!
Re: E-rror
| 23. 5. 2019 16:50
Asi tak, ostatně test Passatu GTE si tady můžeme vyhledat - a nedopadlo to tehdy dobře. Problém je přitom jednoduchý - cenová rozvaha je prostě špatná. Pluginy fungují, když jsou baterky dobíjeny na nabíječce. Jenže při klasickém použítí jako služebáku to nikdo nedělá, proč by si někdo nabíjel auto doma za svoje, ve firmách nabíječky taky nejsou.
Takže z toho celého nejspíše budou jen kladné body pro škodovácké flotilové emise. Možná ale vytáhne koncern z klobouku super atraktivní cenovku. Ale pochybuju.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: E-rror
| 23. 5. 2019 17:01
na to jsem nepomyslel že si služebák asi nebudou chtít dobíjet doma

ale třeba v Holandsku, služebák/neslužebák, nedobíjí to NIKDO, protože to nekupují kvůli plug-inu ale kvůli výhodné dotované ceně a dalším výhodám
Avatar - rohYpnol
Re: Re: Re: E-rror
| 23. 5. 2019 17:23
tak to stejné byly GrL. Prostě... nerozumím tomu, že po zkušenostech se srpem a kladivem si necháváme vklidu diktovat od žlutých hvězdiček na modrém pozadí...

To v podstatě ještě buďme rádi, že andrej si nenechá potopit vlastní řepkový business a stále tlačí biopaliva a ne tyhle e-nesmysly.
Avatar - Emel
Re: E-rror
| 23. 5. 2019 17:54
Co konkrétně je to "to nejhorší"?

- můžeš dojíždět po městě do práce na elektriku a eventuálně zaparkovat na modré zóně (to nejlepší z EV)
- můžeš čas od času vyrazit na dlouhou cestu bez omezení dojezdem (to nejlepší ze spalováku), takže nepotřebuješ řešit druhé auto
- jsi schopný jezdit po dálnici jen o málo dráž než s naftou (cca. jako hybrid) a nemusíš se obávat zákazu vjezdu do některých měst
- máš důstojnou dynamiku auta se 160kW / 400Nm

Dobře - čistě finančně se to asi pořád nevyplatí... ale zase v téhle cenové kategorii už není nějakých 100t takový masakr jako u malých aut, tady se to snese.

Z mého pohledu je nejdůležitější to, aby nebyly žádné kompromisy v jízdě - to je to, co mě rušilo u testu Passatu GTE. Pokud by to jezdilo stejně jako normální auto, tak v tom žádný kompromis nevidím.
Avatar - CICERO
Re: Re: E-rror
| 23. 5. 2019 18:29
Asio, ECO BIO RACIO? :D Podle mě měli pojmout za své školu Daimleru, Hybrid Benzinový i naftový... Ale ktomu doklopýtají i VAGoffci… Jak budou zakopávat, o spoustu věcí visících ve vzduchu... :D
Avatar - rohYpnol
Re: Re: E-rror
| 23. 5. 2019 23:01
Superb není vůz na poposkakování po městě. Jeho typický jízdní režim neodpovídá této koncepci.

Takže dojezd 50 km je prostě málo a nicneřešící. Naopak s sebou taháš na dálnici zbytečný balast, který ti jen zvyšuje spotřebu.

Jinými slovy - ano, pokud někdo chce mít Superb na to, že odveze ráno děti do školky/školy, dojede před správní budou své firmy, tam auto postaví a odpoledne zase zpět, pak ano, pak to může dávat smysl. Jenže tohle asi nebude velký počet zákazníků...

Navíc v autě je DSG... Prostě 2 pohony se v autě bijí místo toho aby se doplňovaly. Pokud by byl motor např. jen jako generátor, rázem není třeba DSG... atp.
Dále omezení prostornosti... Ok, v Superbu stále zbyde relativně dost místa. Ale jinde už prostorové kompromisy nebývají. Chci hybridní verzi, která se nepodepíše na prostornosti.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: E-rror
| 24. 5. 2019 08:39
Pomíjíš jeden fakt - spousta lidí nemá jedno auto na poskakování a druhé na výlety. Mají jen jedno auto, které musí zvládnout oboje.

Tak jak říkáš - denně odvezu děti, dojedu do práce... jednou do měsíce vyrazím někam na služebku... o víkendu na výlet nebo za babičkou, v zimě na hory, v létě k moři. Tohle je podle mě naopak celkem běžný model. Pokud je v tom dost velký podíl těch ***ček po městě, tak to má smysl (už jsem říkal, že u mě by nebyl, po městě jezdím málo).

Mně je nakonec celkem jedno, jak je to udělané, pokud to harmonicky funguje. Je mi příjemnější klasické chování automatu než CVT, ale zase Toyota má to HSD vychytané. A prostornost - u Superbu to asi problém nebude.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: E-rror
| 24. 5. 2019 14:53
Ad prvá veta: ani veľké SUV nie sú autá na poskakovanie po meste. A predsa sa v drvivej väčšine používajú práve tam. ;-)
Proste ako píše Emel, poskakovanie v rozsahu pár km či desiatok km denne je práveže typické používanie auta, naopak tristokilometrové štreky denne nie sú pre veľkú väčšinu obvyklé, to robia leda tak obchoďáci na služobných autách. Inak takéto štreky bežný majiteľ auta robí párkrát ročne cestou na dovolenku či sporadicky keď ide na víkendový výlet. Celkovo to je teda len malé percento jázd.
Avatar - Warrual
A Kdy bude představení evropské verze?
| 23. 5. 2019 18:41
Rozumím designovému směřování na čínu ale je to hnus a mohli vyrábět dvě verze jako třeba u rapidu. Stříbrné propojení nejen zadních světel ale i mlhovek, navíc doplněných o další svislé chromované proužky na rozích je hnus
Avatar - CHerokee
Motory
| 23. 5. 2019 19:29
A kde je 6 válec? Auto velikosti někde mezi střední a vyšší střední třídou a nemá odpovídající motor na vrcholu.
Avatar - holden2
Re: Motory
| 23. 5. 2019 19:41
z hovna bic neupletes a na podvozku golfa auto nepostavis
Avatar - CICERO
Re: Motory
| 23. 5. 2019 20:41
přesně... na co, R6 to není RWD...jako je easy udelat ztoho mordor ala A6 10 let na zpet... těžkej na předek? OK Prosím... chtěj to...
Avatar - CHerokee
Re: Re: Motory
| 24. 5. 2019 00:08
Toyota Camry a celá řada dalších sedanů v USA mají 6 válec a jsou FWD.
Re: Re: Re: Motory
| 24. 5. 2019 06:30
Toyota Camry v Evropě žádný šestiválec nemá.
Re: Motory
| 24. 5. 2019 06:30
Kde ho má přímá konkurence?
Avatar - holden2
ta verze
| 23. 5. 2019 19:46
Laurel a Hardy bude zas vic k smichu nez k placi. nebo vic k placi?
nuda nuda šeď šeď
| 23. 5. 2019 20:34
Je to hezký, ale nudný. Proč ?
Nedávno jsem pár kilometrů jel za novým P508 a za takovým autem se ohlédnete.
ohlas
| 23. 5. 2019 20:46
Mohli se poučit např z Lexusu, že takovej hybrid potřebuje dojezd okolo 100km. Pak je to k něčemu.
V Kanadě má kamarád Cadillac s opravdovým dojezdem 65km, a po čase mu systém připomene, že by měl taky někdy nastartovat.... Zas v Boleslavi budou objevovat, až si lidi koupěj něco jinýho...
Re: ohlas
| 24. 5. 2019 06:37
Když pominu, že Lexus není konkurentem pro Škodum, ale měl by být pro prémii, pak model ES dá na nabití 100km v EV módu???

Cadillac za kolik???
Budou to lidi dobíjet?
| 23. 5. 2019 21:05
Už vidim ten inzerát:

Superb iV, po operativnim leasingu, najeto 60tkm, počet cyklů baterie: 5

Pokud někdo nemá dům, nedobije si to... Malokterej developer staví garáže aspoň se zasuvkama u parkovacích míst, natož s nejakejma výkonnějšíma nabijeckama. Jak říkal dnes Honza Koubek ve vlogu, nejde jen o tu samotnou zásuvku, ale i o to, co to napojeni baráku naráz unese...
Re: Budou to lidi dobíjet?
| 23. 5. 2019 22:53
Je to tak. Psal jsem to už párkrát, mám to i v recenzi. Novostavba bytového domu a do konce záruky na dům smůla, pak na vlastní náklady vše dodělávat a řešit i s dodavatelem energií.
Avatar - Jenik3
Re: Budou to lidi dobíjet?
| 23. 5. 2019 22:56
Běžně je k dispozici 16A jistič, takže to půjde, ale nesmí nabíjet moc superbu najednou. Nebo se bude nabíjet v čase 22-6 hod.
Re: Re: Budou to lidi dobíjet?
| 23. 5. 2019 23:11
Ok, ale pořád to neřeší, že v běžný garáži je to pro developera příliš složitý řešit: zásuvky napojený na elektřinu společných prostor? Jak by se to rozpocitavalo? Zásuvky se samostatným elektromerem? Bude je mít kazdej zamknutý ve skříňce? Je to vůbec dle nějakých požárních předpisu možný?
Avatar - Jenik3
hybrid ano
| 23. 5. 2019 21:54
Tahle hybridní verze mi dává smysl. Na elektřinu se auto může ***t po meste, nesmrdet v kolonách a poskakovat na semaforech. Když se dostane na rychlejší silnici (70+ kmh) naskoci spalovací motor (za mne 2l benzin) a jede "po staru".
7DSG s benzinem pojede prijemne. Podobně jako VW arteon = dálniční korab.
Re: hybrid ano
| 24. 5. 2019 06:18
Já se tady v diskuzi nějak "ztrácím" .
Hybrid tohoto typu přece není na to ujet 40 km na baterky a pak přepnout.
Rekuperace energie při brzdění a podpora akcelerace při zrychlování z baterek optimalizuje využití benzinu, ne?
Avatar - Zetti
Re: Re: hybrid ano
| 24. 5. 2019 07:04
nevidim ze byste si odporovali, oba mate pravdu. Presne o tomhle je PHEV
Avatar - Jenik3
Re: hybrid ano
| 24. 5. 2019 13:50
Moje zkusenost s vw jetta 1.4 hybrid. V garazi a pri pomale jizde auto jelo na cistou elektrinu. S akceleraci se preplo na spalovaci motor. Pro mne vyborna kombinace.
Nic moc facelift
| 24. 5. 2019 02:03
Tolko ospevovany facelift a nakoniec dokopy nic. Zo 70km je 55 a v realy asi tak 40km. Proste len prevzate veci z VW nic viac. Nabijanie 3hodiny 55km je zart. Jedine co je natom lepsie su tie svetla(samozrejme za priplatok). Takze za mna reci kopec ale skutek utek. Dufam ze aspon drziak na napoje pre prednych pasazierov prerobili lebo to bol asi najhorsi drziak na napoje aky som kedy videl. Alcantara na strope - toto presne autu chybalo. Keby radsej dvere potiahli niecim premiovejsim ako plastom.
Re: Nic moc facelift
| 24. 5. 2019 06:05
Za mě je to pohledné auto, na které nikdy nedosáhnu...
...
| 24. 5. 2019 13:16
Cenníky? Výbavy? Možnosť objednania? Dostupnosť? Starý Superb nie je možné objednať už vyše mesiaca, k novému predajcovia povedia - nevieme, nemáme info, cenníky, výbavy, nič... čakáme. BRAVO Škoda! :no: :no: :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku