Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Audi e-tron a kamery namísto zrcátek. Řidič si zvykne. Otázkou je, jestli vůbec chce

20 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
"Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě". Časem se dočkáme auta, které místo čelního okna bude mít displej, kam se bude promítat obraz z přední kamery.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
spaleny6
Chtěl jsem napsat to samé.
Avatar - wakantanka
wakantanka
áno p. Kolman, zvykne. Pretože človek si vie zvyknúť na všetko. Otázka by skôr mala byť prečo si zvykať keď nemusím?
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - xxc
xxc
Suhlasim, na vsetko sa da zvyknut. Ja si na Scenicu zvykam v dazdi na jazdu bez vonkajsich spatnych zrkadiel :-) Vidno len diodu na signalizaciu auta v slepom uhle. Otazka skor je ina, ci vobec tie kamery bolo treba takto umiestnovat a nestacili kamery umiestnene dizajnovo citlivejsie.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ne, tam je to takhle potřeba. Protože brzo se na to objeví kit, který bude obsahovat zrcátka s přísavkami, co se budou lepit na ty tykadla ;-)
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Flajzi
Souhlasím s tím nešťastným designem. Rozumím tomu, že v rámci snižování Cx jsou zrcátka nežádoucí. Ale proč to nevyřešili podobně jako Porsche u Taycanu? Tam schovali kamery přímo do blatníků a auto nehyzdí žádné packy jako u etrona.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
"Tolik práce to dalo, a přitom taková blbost!" :-)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Kupující jsou nuceni si zvykat na věci, které nechtějí, ale museli zaplatit...

Čím dál tím víc věcí je třeba vypnout, než se člověk rozjede...
Flajzi
Tak zrovna tohle je věc, kterou máš v autě jen pokud si za ní chceš připlatit.
Adam Tesa
Zvyknout se na to určitě dá a má to spoustu výhod (v zimě nemusíš zbytečně ztrácet čas rozmrazovánim zpětnejch zrcácek, o něco lepší aerodynamický koeficient, směle se můžeš vrhnout do
italských, supertěsných uliček, kapky vody ti nebudou zhoršovat situační povědomí atd.)
ale taky docela podstatné nevýhody - statický výstup z kamery, nemůžeš měnit úhel pohledu.

Osobně se mi (v globálu) tyhle fičury zajídají čímdáltím víc - Všechny ty adaptivní tempomaty, BLIS, hlídání pruhů, automatické brždění, automatická převodovky a ostatní ***čárny. Většina řidičů
se rázen stává znuzenými cestujícími - málokterý nechá obě ruce na volantu a pravou nohu připravenou k okamžité reakci. Těm pak trvá klidně 2 vteřiny navíc, než jim to doteče ze sedinky do hlavy............... a to už je pjůser často na světě :(

Ať žije old school s fofrklackem a 300 koní bez asistentů
Orm
Souhlas, jen si myslím, že objektivy těch kamer můžou mít námrazu také, stejně tak se na objektiv může dostat voda při jízdě v dešti. A také bude nutné objektivy čistit od špíny - nebo snad budou mít své vlastní stěrače s ostřikovačem ?

Podle mne je největší problém v tom, že u zrcátka člověk mírnými pohyby hlavy, změnou úhlů pohledu, získává prostorovou orientaci, což u kamer nelze. Za mne jsou kamery úplná hovadina za spostu nákladů navíc.
specmisha
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pantlinklev
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lygage
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ghanesov
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tradofig
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
repcape
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.