Tak já si raději budu užívat turbo s manuálem za 7,5. Slaboučká 2,0 atmo ještě k tomu s hydroměničem by se pod 10 nevešla. Nevím co s životností turbomotorů pořád máte, já s tím jezdím už 6 let a žádný problém.
je to tak, dnes 2.0 tak turbo, ked atmosfera tak aspon 2.5 ako ma mazda, to uz dava zmysel... pripadne klasicka 3.0 6vál atmo s aspon 300k, ale take uz nebude...
Připadá ti, že tyto verze jsou terénní? Je to jen výbavový stupeň s pár plasty navíc a podvozkem přizvednutým o jeden a půl cm. Maximálně u nižších obrubníků můžeš zaparkovat s přesahem nárazníku a ne před ním.
Hele to jsou zbytečný předsudky. I ten turbomotor umí dlouhodobě fungovat. Já mám na 1,8 TSI 118 kW s 260 tis km a nezdá se že by se chystal umřít. Rozvíjení síly s rostoucíma otáčkama je supr. To naprosto chápu, ale třeba to 1,8 TSI není jízdně špatný. umí jet na 2 tis ot a když ho podkopneš, tak kolem 4 tis hezky ožije a táhne až k 6 tis. A novější 2,0 TSI bude ještě fajnovější ;-) 100 kW mi přijde málo a hlavně z tý atmosféry dostaneš jen bídnej krouťák.
Slovo terenne pouzil autor clanku. Teda som si isty, ze som to tam videl, ale teraz tam nie je. Bud to bolo editovane, alebo sa mylim a potom sorry.
Ale pointa ostava. Aj na taketo mimoasfaltove auta sa tlacia kvoli imidzu nezmyselne male profily. Schvalne si to potom pozriem.
Já jsem zapomněl, že tady jsou sami sportovci s neomezeným rozpočtem.
V poho. Každej to má jinak.
Velký suv prostě z principu nemám rád.
Rychlá a výkonná auta mi nevadí. Mám je vlastně rád. Ale Superb mezi ně opravdu nepočítám.
Ten podvozek nestíhá ani 1.4 tsi.
A z čeho tak soudis?
Člověk nemusí auto hodnotit jen když ho chce koupit.
A prostě dobrý auto pro mě má, jako jeden z atributů, i dlouhodobou životnost.
Osobně mám auta už asi nakoupené.
Takže inými slovami nemáš vlastné dlhodobé skúsenosti s modernými downsizovanými turbomotormi, ale riadiš sa negatívnymi informáciami od iných a pozitívne skúsenosti ignoruješ. Tomu sa hovorí predsudky. ;-)
A ešte k tomu nájazdu: sám riešiš súkromné auto, nie služobné, potom nechápem, prečo je nájazd 150t km bez poruchy nedostatočný. Ak najazdíš súkromne ročne povedzme 20t km (čo pri súkromnom aute odhadujem bude horná hranica, notabene v situácii, keď v typickej rodine sú 2 autá), tak 150t km dosiahneš v 8. roku života auta. Z môjho pohľadu je proste 8 rokov absolútne v cajku. Proste pri spotrebnej veci ako je auto nemôžeš čakať, že Ti jedno auto vydrží od vodičáku až do truhly.
uplne nechapu, proc jen nejsilnejsi benzinak
to i A4 allroad ma slabsi motor na tenhle S3
podladenej zaklad 140kW + manual by pro poklidny svezeni bohate stacil
a cena by pak mohla byt minimalne o 100tis nizsi
jako by to ani nechteli moc prodavat …
A4 allroad 2.0tsi/185kW stoji od cca 1.1mega, tak sem zvedavej, jak opovazlivi v MB budou ...
Jestli chceš pohodlí s měničem, tak ti poradím - projeď si Insignii 1.5T. Máš 122kW s Aisinem a na 17" nebo 18" s odhlučňovací sadou je to auto přesně to, po čem voláš.
150 je málo, 300 už stačí.
Nemám tuhle zkušenost. Dost možná jsem znechuceně TSI rady 111 a dorazenej módními trivalcema.
Fakt je ten, že Saab byl dvoulitr v turbu, a byl úplně ok. Lancii jsem teda vyměnil 2.0 turbo raději za 3.0 V6, ale tam bylo to turbo zbytečně agresivní.
Možná časem přeplňovaný dvoulitrovy čtyřválec "omilostnim" .
Já mám služebního, a je to utrpení. Možná jsou na tom vyšší verze lépe, ale moc tomu nevěřím. Byl jsem si sednout na showroomu a liší se jen materiálem potahu.
Každém ale máme jiný záda, to je normální. Mně přišly sedačky ve II lepší, než ty dnešní.
Čili za 3. Bereme-li za etalon Volvo V60 Cross Country http://www.youtube.com/watch?… pak se Superb drží docela srdnatě, tedy co se vzhledu týče. A nebýt těch světlých plastových nechutností jak vpředu, tak vzadu, bylo by to donce na chvalitebnou. Tož tak.
Zcela upřímně. Vyjma M3 V8 už dlouhou dobu jezdím na turbomotorech, firma celá taky (vyjímka C3 1,2). S motory, filtry, turby apod jsem nikdy neřešil žádný trabl. Nájezdy obvykle mezi 150-300.000km.
Čekal jsem, že si Škodovka se svou vlajkovou lodí trochu více pohraje. Třeba se světly takhle https://jpeg.cz/obrazek/aDs8B aby se malinko více vymykala koncernové šedi.
Kolem té řadičky je ho trošku moc, to je fakt. Ale jinak ta lišta... no, neříkám že bych si ji vybral, ale celkem mi tam sedí.
Motory - podle mě je to tak, že nechtěli Scout bez 4x4... a v tuhle chvíli je Sup 4x4 právě jen v těhle motorizacích. Osobně bych si to taky uměl představit s tím 2.0TSI 140kW...
Ja neviem, to drevo ma vracia do interiérov 90. rokov, to je proste na hranici vkusu (aspoň tento odtieň konkrétne).
Inak fajn a vedel by som si to predstaviť v garáži, z môjho pohľadu určite skôr ako klasické SUV.
Akurát ma zaráža to motorické obmedzenie na najsilnejšie verzie, nevidím dôvod, prečo by to nemohlo mať 110 kW TDI alebo slabší 2,0TSI, takto to bude zbytočne drahé.
Když já nechci auto na tři roky...
A nechci auto s filtrem.
A stojím o to rozvíjení síly při rostoucích otáčkách, je to krásný...
A v autě tohoto typu a velikosti by mohl být i automat. Myslím jako automat, s hydromenicem.
Lineární rozvoj síly sametový přenos přes hydromenic... to bych si fakt uzil.
Souhlas.
Ani to nemusí být Scout, Superb je asi jediná škodovka, co se mi docela líbí.
Chce to vyzkoušet, jestli už se naučili dělat sedačky - ta současná je děsivá.
A pro mně tam asi nemají motor... ale to už je můj problém, ne toho auta.