Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - holden2
furt se placaj na jednom miste
| 23. 5. 2019 18:42
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Re: furt se placaj na jednom miste
| 23. 5. 2019 19:27
Tak to je originalne... :-O
Avatar - Deutsch
Re: furt se placaj na jednom miste
| 23. 5. 2019 20:40
Ty zamindrákovaná mrdko jdi si vyhonit péro a spát
Re: Re: furt se placaj na jednom miste
| 24. 5. 2019 06:23
Klídek...
Avatar - CICERO
Re: furt se placaj na jednom miste
| 23. 5. 2019 20:44
HOLDEN MOOORE COMMODORE …. (ja ti nenadavam, sorryjako)
Re: furt se placaj na jednom miste
| 23. 5. 2019 21:16
>:D >:D >:D a pak jsou tady repy jako ty ktery musi dat jasne najevo za na tu blbou skodovku nemaj tak na ni jen plivou >:D
Re: furt se placaj na jednom miste
| 24. 5. 2019 06:56
Klasicky omezený slovník, ten škodovák k vám asi podle všeho ještě chodí, když nejsi doma ;-)
Re: Re: furt se placaj na jednom miste
| 24. 5. 2019 08:10
Je to omezený a trapný..to ano,ale úplně stejně,jako ti kopači do Hyundai.
Re: Re: Re: furt se placaj na jednom miste
| 24. 5. 2019 09:21
Bez rozdílu značek.
hezké
| 23. 5. 2019 19:02
jedna z mála (asi jediná) škodovka, kterou bych doma snesl
Re: hezké
| 23. 5. 2019 20:17
Souhlas.
Ani to nemusí být Scout, Superb je asi jediná škodovka, co se mi docela líbí.
Chce to vyzkoušet, jestli už se naučili dělat sedačky - ta současná je děsivá.
A pro mně tam asi nemají motor... ale to už je můj problém, ne toho auta.
Re: Re: hezké
| 23. 5. 2019 21:17
Souhlas slusi mu to. Jsem zvedavej jak bude fungovat ten hybrid. :yes:
Re: Re: Re: hezké
| 23. 5. 2019 22:38
Já bych byl zvedavejsi třeba na atmosférický dvoulitr, něco přes 100 kW...
;-)
Re: Re: Re: Re: hezké
| 23. 5. 2019 23:34
Jee a k cemu to? Dvoulitr v turbu je mnohem lepsi :-)
Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 06:06
Když já nechci auto na tři roky...
A nechci auto s filtrem.
A stojím o to rozvíjení síly při rostoucích otáčkách, je to krásný...
A v autě tohoto typu a velikosti by mohl být i automat. Myslím jako automat, s hydromenicem.
Lineární rozvoj síly sametový přenos přes hydromenic... to bych si fakt uzil.
Avatar - Verny_2013
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 06:54
Tak já si raději budu užívat turbo s manuálem za 7,5. Slaboučká 2,0 atmo ještě k tomu s hydroměničem by se pod 10 nevešla. Nevím co s životností turbomotorů pořád máte, já s tím jezdím už 6 let a žádný problém.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 12:04
Ale já ti to přeji!
Jen, že takových aut je všude natlusto.
Existují i lidi, co by ocenili pohodlí, automat a 150 koní jim stačí.

Dneska musí pro Mercedesa. A i tam vybírat opatrně.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 12:25
Jestli chceš pohodlí s měničem, tak ti poradím - projeď si Insignii 1.5T. Máš 122kW s Aisinem a na 17" nebo 18" s odhlučňovací sadou je to auto přesně to, po čem voláš.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 08:35
Hele to jsou zbytečný předsudky. I ten turbomotor umí dlouhodobě fungovat. Já mám na 1,8 TSI 118 kW s 260 tis km a nezdá se že by se chystal umřít. Rozvíjení síly s rostoucíma otáčkama je supr. To naprosto chápu, ale třeba to 1,8 TSI není jízdně špatný. umí jet na 2 tis ot a když ho podkopneš, tak kolem 4 tis hezky ožije a táhne až k 6 tis. A novější 2,0 TSI bude ještě fajnovější ;-) 100 kW mi přijde málo a hlavně z tý atmosféry dostaneš jen bídnej krouťák.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 11:23
Zcela upřímně. Vyjma M3 V8 už dlouhou dobu jezdím na turbomotorech, firma celá taky (vyjímka C3 1,2). S motory, filtry, turby apod jsem nikdy neřešil žádný trabl. Nájezdy obvykle mezi 150-300.000km.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 12:11
150 je málo, 300 už stačí.
Nemám tuhle zkušenost. Dost možná jsem znechuceně TSI rady 111 a dorazenej módními trivalcema.

Fakt je ten, že Saab byl dvoulitr v turbu, a byl úplně ok. Lancii jsem teda vyměnil 2.0 turbo raději za 3.0 V6, ale tam bylo to turbo zbytečně agresivní.
Možná časem přeplňovaný dvoulitrovy čtyřválec "omilostnim" .
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 13:07
Takže inými slovami nemáš vlastné dlhodobé skúsenosti s modernými downsizovanými turbomotormi, ale riadiš sa negatívnymi informáciami od iných a pozitívne skúsenosti ignoruješ. Tomu sa hovorí predsudky. ;-)
A ešte k tomu nájazdu: sám riešiš súkromné auto, nie služobné, potom nechápem, prečo je nájazd 150t km bez poruchy nedostatočný. Ak najazdíš súkromne ročne povedzme 20t km (čo pri súkromnom aute odhadujem bude horná hranica, notabene v situácii, keď v typickej rodine sú 2 autá), tak 150t km dosiahneš v 8. roku života auta. Z môjho pohľadu je proste 8 rokov absolútne v cajku. Proste pri spotrebnej veci ako je auto nemôžeš čakať, že Ti jedno auto vydrží od vodičáku až do truhly.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 18:39
A z čeho tak soudis?
Člověk nemusí auto hodnotit jen když ho chce koupit.
A prostě dobrý auto pro mě má, jako jeden z atributů, i dlouhodobou životnost.
Osobně mám auta už asi nakoupené.
Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 06:24
Nejelo by to, časy, kdy střední třída měla 1100kg a +100kw byly už realtivně dynamické modely jsou skoro 30 let pryč ;-)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 07:52
je to tak, dnes 2.0 tak turbo, ked atmosfera tak aspon 2.5 ako ma mazda, to uz dava zmysel... pripadne klasicka 3.0 6vál atmo s aspon 300k, ale take uz nebude...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 18:42
Já jsem zapomněl, že tady jsou sami sportovci s neomezeným rozpočtem.

V poho. Každej to má jinak.

Velký suv prostě z principu nemám rád.
Rychlá a výkonná auta mi nevadí. Mám je vlastně rád. Ale Superb mezi ně opravdu nepočítám.
Ten podvozek nestíhá ani 1.4 tsi.
Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 06:59
U Supu jsem problém se sezením minimálně v této generaci neměl.
Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019 12:07
Já mám služebního, a je to utrpení. Možná jsou na tom vyšší verze lépe, ale moc tomu nevěřím. Byl jsem si sednout na showroomu a liší se jen materiálem potahu.
Každém ale máme jiný záda, to je normální. Mně přišly sedačky ve II lepší, než ty dnešní.
Spíš než Scout by bylo lepší biTDi...
| 23. 5. 2019 19:14
Spíš než Scout by bylo lepší biTDi...
Avatar - Emel
Až na
| 23. 5. 2019 19:30
Až na zadní nárazník by to šlo.. Barva, kola... Celkem i to dřevo mi výjimečně neva
Avatar - lamal
Re: Až na
| 24. 5. 2019 07:56
vidim to rovnako... ten cinsky predok nie je az tak brutal ako som cakal podla prvych foto, i tak by som ho neoznacil za pekny... nevadi mi
Avatar - iudex
Re: Až na
| 24. 5. 2019 09:36
Ja neviem, to drevo ma vracia do interiérov 90. rokov, to je proste na hranici vkusu (aspoň tento odtieň konkrétne).
Inak fajn a vedel by som si to predstaviť v garáži, z môjho pohľadu určite skôr ako klasické SUV.
Akurát ma zaráža to motorické obmedzenie na najsilnejšie verzie, nevidím dôvod, prečo by to nemohlo mať 110 kW TDI alebo slabší 2,0TSI, takto to bude zbytočne drahé.
Avatar - Emel
Re: Re: Až na
| 24. 5. 2019 09:44
Kolem té řadičky je ho trošku moc, to je fakt. Ale jinak ta lišta... no, neříkám že bych si ji vybral, ale celkem mi tam sedí.

Motory - podle mě je to tak, že nechtěli Scout bez 4x4... a v tuhle chvíli je Sup 4x4 právě jen v těhle motorizacích. Osobně bych si to taky uměl představit s tím 2.0TSI 140kW...
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Až na
| 24. 5. 2019 10:02
Jj, presne, TSI 140 kW.
Avatar - Beefcake
Este poprosim obligatne
| 23. 5. 2019 19:54
RS, pripadne GT. Scout predtym bol ?
Dufam, ze aby to bolo spravne "terenne", k tym 18 bude profil max 45...
Re: Este poprosim obligatne
| 24. 5. 2019 07:01
Připadá ti, že tyto verze jsou terénní? Je to jen výbavový stupeň s pár plasty navíc a podvozkem přizvednutým o jeden a půl cm. Maximálně u nižších obrubníků můžeš zaparkovat s přesahem nárazníku a ne před ním.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Este poprosim obligatne
| 24. 5. 2019 22:46
Slovo terenne pouzil autor clanku. Teda som si isty, ze som to tam videl, ale teraz tam nie je. Bud to bolo editovane, alebo sa mylim a potom sorry.
Ale pointa ostava. Aj na taketo mimoasfaltove auta sa tlacia kvoli imidzu nezmyselne male profily. Schvalne si to potom pozriem.
Avatar - Beefcake
Xxxxx
| 23. 5. 2019 19:57
Xxxxx
Avatar - CICERO
Re: Xxxxx
| 23. 5. 2019 21:13
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Xxxxx
| 24. 5. 2019 22:53
Ty si sa uz uplne opustil ako pozeram.
Avatar - holden2
visi tu na titulce
| 24. 5. 2019 05:59
ten hnuj druhej den a 15 prispevku. strcte si to do P R D E L E a dejte neco o autech
Re: visi tu na titulce
| 24. 5. 2019 08:24
Hnuj tam mas ty, kdyz ti tam litaj muchy a ty cune s tim nejsi schopen nic delat :D
Avatar - 3_diamanty
dokonale
| 24. 5. 2019 09:15
pecka .. krasne decentne oplastovanie.. 4kolka... aj benzin aj dizel.... vybruseny drahokam... takuto paradu dnes neponukne nejeden radoby premiant o pol melona drahsi ..... skoda :yes:
Avatar - Googlit
Čekal jsem od škodovky víc
| 24. 5. 2019 10:22
Čekal jsem, že si Škodovka se svou vlajkovou lodí trochu více pohraje. Třeba se světly takhle https://jpeg.cz/obrazek/aDs8B aby se malinko více vymykala koncernové šedi.
Avatar - donPedro
Ale jo, dobrý
| 24. 5. 2019 11:45
Čili za 3. Bereme-li za etalon Volvo V60 Cross Country http://www.youtube.com/watch?… pak se Superb drží docela srdnatě, tedy co se vzhledu týče. A nebýt těch světlých plastových nechutností jak vpředu, tak vzadu, bylo by to donce na chvalitebnou. Tož tak.
Ceník
| 24. 5. 2019 12:38
Ceník bude v pondělí 27.5.2019
motor
| 24. 5. 2019 13:07
uplne nechapu, proc jen nejsilnejsi benzinak
to i A4 allroad ma slabsi motor na tenhle S3
podladenej zaklad 140kW + manual by pro poklidny svezeni bohate stacil
a cena by pak mohla byt minimalne o 100tis nizsi
jako by to ani nechteli moc prodavat …
A4 allroad 2.0tsi/185kW stoji od cca 1.1mega, tak sem zvedavej, jak opovazlivi v MB budou ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku