Novinky
Zpět na článek
Modernizovaná Škoda Superb odhaluje další verze. Přivítejte model Scout!
48 komentářů
cjoctavian
5
Tak to je originalne... 😲
Přejít do diskuze
holden2
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
LandHodor
Hnuj tam mas ty, kdyz ti tam litaj muchy a ty cune s tim nejsi schopen nic delat 😁
Verny_2013
Tak já si raději budu užívat turbo s manuálem za 7,5. Slaboučká 2,0 atmo ještě k tomu s hydroměničem by se pod 10 nevešla. Nevím co s životností turbomotorů pořád máte, já s tím jezdím už 6 let a žádný problém.
webpaja
Nejelo by to, časy, kdy střední třída měla 1100kg a +100kw byly už realtivně dynamické modely jsou skoro 30 let pryč 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja Prvni 123
Já bych byl zvedavejsi třeba na atmosférický dvoulitr, něco přes 100 kW...
😉
😉
Emel
Až na zadní nárazník by to šlo.. Barva, kola... Celkem i to dřevo mi výjimečně neva
lamal
vidim to rovnako... ten cinsky predok nie je az tak brutal ako som cakal podla prvych foto, i tak by som ho neoznacil za pekny... nevadi mi
lamal
je to tak, dnes 2.0 tak turbo, ked atmosfera tak aspon 2.5 ako ma mazda, to uz dava zmysel... pripadne klasicka 3.0 6vál atmo s aspon 300k, ale take uz nebude...
webpaja
Připadá ti, že tyto verze jsou terénní? Je to jen výbavový stupeň s pár plasty navíc a podvozkem přizvednutým o jeden a půl cm. Maximálně u nižších obrubníků můžeš zaparkovat s přesahem nárazníku a ne před ním.
webpaja
Klasicky omezený slovník, ten škodovák k vám asi podle všeho ještě chodí, když nejsi doma 😉
ryccardo
Hele to jsou zbytečný předsudky. I ten turbomotor umí dlouhodobě fungovat. Já mám na 1,8 TSI 118 kW s 260 tis km a nezdá se že by se chystal umřít. Rozvíjení síly s rostoucíma otáčkama je supr. To naprosto chápu, ale třeba to 1,8 TSI není jízdně špatný. umí jet na 2 tis ot a když ho podkopneš, tak kolem 4 tis hezky ožije a táhne až k 6 tis. A novější 2,0 TSI bude ještě fajnovější 😉 100 kW mi přijde málo a hlavně z tý atmosféry dostaneš jen bídnej krouťák.
Beefcake
Slovo terenne pouzil autor clanku. Teda som si isty, ze som to tam videl, ale teraz tam nie je. Bud to bolo editovane, alebo sa mylim a potom sorry.
Ale pointa ostava. Aj na taketo mimoasfaltove auta sa tlacia kvoli imidzu nezmyselne male profily. Schvalne si to potom pozriem.
Ale pointa ostava. Aj na taketo mimoasfaltove auta sa tlacia kvoli imidzu nezmyselne male profily. Schvalne si to potom pozriem.
Ja Prvni 123
Já jsem zapomněl, že tady jsou sami sportovci s neomezeným rozpočtem.
V poho. Každej to má jinak.
Velký suv prostě z principu nemám rád.
Rychlá a výkonná auta mi nevadí. Mám je vlastně rád. Ale Superb mezi ně opravdu nepočítám.
Ten podvozek nestíhá ani 1.4 tsi.
V poho. Každej to má jinak.
Velký suv prostě z principu nemám rád.
Rychlá a výkonná auta mi nevadí. Mám je vlastně rád. Ale Superb mezi ně opravdu nepočítám.
Ten podvozek nestíhá ani 1.4 tsi.
Ja Prvni 123
A z čeho tak soudis?
Člověk nemusí auto hodnotit jen když ho chce koupit.
A prostě dobrý auto pro mě má, jako jeden z atributů, i dlouhodobou životnost.
Osobně mám auta už asi nakoupené.
Člověk nemusí auto hodnotit jen když ho chce koupit.
A prostě dobrý auto pro mě má, jako jeden z atributů, i dlouhodobou životnost.
Osobně mám auta už asi nakoupené.
iudex
Takže inými slovami nemáš vlastné dlhodobé skúsenosti s modernými downsizovanými turbomotormi, ale riadiš sa negatívnymi informáciami od iných a pozitívne skúsenosti ignoruješ. Tomu sa hovorí predsudky. 😉
A ešte k tomu nájazdu: sám riešiš súkromné auto, nie služobné, potom nechápem, prečo je nájazd 150t km bez poruchy nedostatočný. Ak najazdíš súkromne ročne povedzme 20t km (čo pri súkromnom aute odhadujem bude horná hranica, notabene v situácii, keď v typickej rodine sú 2 autá), tak 150t km dosiahneš v 8. roku života auta. Z môjho pohľadu je proste 8 rokov absolútne v cajku. Proste pri spotrebnej veci ako je auto nemôžeš čakať, že Ti jedno auto vydrží od vodičáku až do truhly.
A ešte k tomu nájazdu: sám riešiš súkromné auto, nie služobné, potom nechápem, prečo je nájazd 150t km bez poruchy nedostatočný. Ak najazdíš súkromne ročne povedzme 20t km (čo pri súkromnom aute odhadujem bude horná hranica, notabene v situácii, keď v typickej rodine sú 2 autá), tak 150t km dosiahneš v 8. roku života auta. Z môjho pohľadu je proste 8 rokov absolútne v cajku. Proste pri spotrebnej veci ako je auto nemôžeš čakať, že Ti jedno auto vydrží od vodičáku až do truhly.
topten
uplne nechapu, proc jen nejsilnejsi benzinak
to i A4 allroad ma slabsi motor na tenhle S3
podladenej zaklad 140kW + manual by pro poklidny svezeni bohate stacil
a cena by pak mohla byt minimalne o 100tis nizsi
jako by to ani nechteli moc prodavat …
A4 allroad 2.0tsi/185kW stoji od cca 1.1mega, tak sem zvedavej, jak opovazlivi v MB budou ...
to i A4 allroad ma slabsi motor na tenhle S3
podladenej zaklad 140kW + manual by pro poklidny svezeni bohate stacil
a cena by pak mohla byt minimalne o 100tis nizsi
jako by to ani nechteli moc prodavat …
A4 allroad 2.0tsi/185kW stoji od cca 1.1mega, tak sem zvedavej, jak opovazlivi v MB budou ...
Emel
Jestli chceš pohodlí s měničem, tak ti poradím - projeď si Insignii 1.5T. Máš 122kW s Aisinem a na 17" nebo 18" s odhlučňovací sadou je to auto přesně to, po čem voláš.
Ja Prvni 123
150 je málo, 300 už stačí.
Nemám tuhle zkušenost. Dost možná jsem znechuceně TSI rady 111 a dorazenej módními trivalcema.
Fakt je ten, že Saab byl dvoulitr v turbu, a byl úplně ok. Lancii jsem teda vyměnil 2.0 turbo raději za 3.0 V6, ale tam bylo to turbo zbytečně agresivní.
Možná časem přeplňovaný dvoulitrovy čtyřválec "omilostnim" .
Nemám tuhle zkušenost. Dost možná jsem znechuceně TSI rady 111 a dorazenej módními trivalcema.
Fakt je ten, že Saab byl dvoulitr v turbu, a byl úplně ok. Lancii jsem teda vyměnil 2.0 turbo raději za 3.0 V6, ale tam bylo to turbo zbytečně agresivní.
Možná časem přeplňovaný dvoulitrovy čtyřválec "omilostnim" .
Ja Prvni 123
Já mám služebního, a je to utrpení. Možná jsou na tom vyšší verze lépe, ale moc tomu nevěřím. Byl jsem si sednout na showroomu a liší se jen materiálem potahu.
Každém ale máme jiný záda, to je normální. Mně přišly sedačky ve II lepší, než ty dnešní.
Každém ale máme jiný záda, to je normální. Mně přišly sedačky ve II lepší, než ty dnešní.
Ja Prvni 123
Ale já ti to přeji!
Jen, že takových aut je všude natlusto.
Existují i lidi, co by ocenili pohodlí, automat a 150 koní jim stačí.
Dneska musí pro Mercedesa. A i tam vybírat opatrně.
Jen, že takových aut je všude natlusto.
Existují i lidi, co by ocenili pohodlí, automat a 150 koní jim stačí.
Dneska musí pro Mercedesa. A i tam vybírat opatrně.
donPedro
Čili za 3. Bereme-li za etalon Volvo V60 Cross Country http😐/www.youtube.com/watch?… pak se Superb drží docela srdnatě, tedy co se vzhledu týče. A nebýt těch světlých plastových nechutností jak vpředu, tak vzadu, bylo by to donce na chvalitebnou. Tož tak.
webpaja
Zcela upřímně. Vyjma M3 V8 už dlouhou dobu jezdím na turbomotorech, firma celá taky (vyjímka C3 1,2). S motory, filtry, turby apod jsem nikdy neřešil žádný trabl. Nájezdy obvykle mezi 150-300.000km.
Googlit
Čekal jsem, že si Škodovka se svou vlajkovou lodí trochu více pohraje. Třeba se světly takhle https😐/jpeg.cz/obrazek/aDs8B aby se malinko více vymykala koncernové šedi.
Emel
Kolem té řadičky je ho trošku moc, to je fakt. Ale jinak ta lišta... no, neříkám že bych si ji vybral, ale celkem mi tam sedí.
Motory - podle mě je to tak, že nechtěli Scout bez 4x4... a v tuhle chvíli je Sup 4x4 právě jen v těhle motorizacích. Osobně bych si to taky uměl představit s tím 2.0TSI 140kW...
Motory - podle mě je to tak, že nechtěli Scout bez 4x4... a v tuhle chvíli je Sup 4x4 právě jen v těhle motorizacích. Osobně bych si to taky uměl představit s tím 2.0TSI 140kW...
iudex
Ja neviem, to drevo ma vracia do interiérov 90. rokov, to je proste na hranici vkusu (aspoň tento odtieň konkrétne).
Inak fajn a vedel by som si to predstaviť v garáži, z môjho pohľadu určite skôr ako klasické SUV.
Akurát ma zaráža to motorické obmedzenie na najsilnejšie verzie, nevidím dôvod, prečo by to nemohlo mať 110 kW TDI alebo slabší 2,0TSI, takto to bude zbytočne drahé.
Inak fajn a vedel by som si to predstaviť v garáži, z môjho pohľadu určite skôr ako klasické SUV.
Akurát ma zaráža to motorické obmedzenie na najsilnejšie verzie, nevidím dôvod, prečo by to nemohlo mať 110 kW TDI alebo slabší 2,0TSI, takto to bude zbytočne drahé.
3_diamanty
pecka .. krasne decentne oplastovanie.. 4kolka... aj benzin aj dizel.... vybruseny drahokam... takuto paradu dnes neponukne nejeden radoby premiant o pol melona drahsi ..... skoda :yes:
Ja Prvni 123
Když já nechci auto na tři roky...
A nechci auto s filtrem.
A stojím o to rozvíjení síly při rostoucích otáčkách, je to krásný...
A v autě tohoto typu a velikosti by mohl být i automat. Myslím jako automat, s hydromenicem.
Lineární rozvoj síly sametový přenos přes hydromenic... to bych si fakt uzil.
A nechci auto s filtrem.
A stojím o to rozvíjení síly při rostoucích otáčkách, je to krásný...
A v autě tohoto typu a velikosti by mohl být i automat. Myslím jako automat, s hydromenicem.
Lineární rozvoj síly sametový přenos přes hydromenic... to bych si fakt uzil.
ryccardo
>😁 >😁 >😁 a pak jsou tady repy jako ty ktery musi dat jasne najevo za na tu blbou skodovku nemaj tak na ni jen plivou >😁
Ja Prvni 123
Souhlas.
Ani to nemusí být Scout, Superb je asi jediná škodovka, co se mi docela líbí.
Chce to vyzkoušet, jestli už se naučili dělat sedačky - ta současná je děsivá.
A pro mně tam asi nemají motor... ale to už je můj problém, ne toho auta.
Ani to nemusí být Scout, Superb je asi jediná škodovka, co se mi docela líbí.
Chce to vyzkoušet, jestli už se naučili dělat sedačky - ta současná je děsivá.
A pro mně tam asi nemají motor... ale to už je můj problém, ne toho auta.
holden2
ten hnuj druhej den a 15 prispevku. strcte si to do *** a dejte neco o autech
Beefcake
RS, pripadne GT. Scout predtym bol ?
Dufam, ze aby to bolo spravne "terenne", k tym 18 bude profil max 45...
Dufam, ze aby to bolo spravne "terenne", k tym 18 bude profil max 45...