Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaná Škoda Superb odhaluje další verze. Přivítejte model Scout!

David Bureš David Bureš 23. 5. 2019
18
47
Zobrazit náhledy (18)
Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout Škoda Superb Scout

Inovovaný Superb bude dostupný nejen jako sportovně laděný Sportline a luxusní Laurin & Klement, ale nově také jako terénní Scout.

Škoda Superb se dnes světu představila ve své modernizované podobě. Při premiéře byl kladen důraz hlavně na nově nabízený plug-in hybrid Superb iV, ten ale není jedinou novinkou v nabídce v rámci příchozího faceliftu. K dispozici bude nově i „víceúčelové lifestylové provedení“ Škoda Superb Scout.

Jak název napovídá, půjde o model se zvýšenou a oplastovanou karoserií po vzoru menší Octavie Scout. Také v případě Superbu Scout bude takto označená verze nabízena pouze ve formě kombíku a s pohonem všech kol.

Dobrodružně laděný model bude standardně dodáván s paketem pro špatné cesty, který zahrnuje kryt pohonného ústrojí, kryty prahů a zvětšení světlé výšky o 15 mm, což v kombinaci se standardně dodávaným pohonem všech kol a dodatečnému jízdnímu režimu Off-road zajistí, že se Superb Scout nezalekne ani jízdy mimo asfaltové plochy.

Oproti ostatním verzím se Scout odliší také svým vzhledem. Má nově tvarovaný, robustní přední a zadní nárazník, zatímco spodní kryt nárazníku je v barvě hliníku. Nechybí plastové kryty zabraňující poškození podběhů, prahů a spodních částí dveří. Základem jsou 18palcová kola, přičemž nabídku laků doplňuje pro Superb Scout exkluzivní oranžová metalíza Tangerine.

Uvnitř zase najdeme specifické čalounění kombinující alcantaru s kůží nebo lišty se speciálním dřevěným dekorem s logem tohoto provedení, které se objevuje i na plaketkách na blatnících.

Superb Scout bude nabízen výhradně s nejsilnějšími motory v nabídce, což konkrétně znamená výběr mezi turbodieselem 2.0 TDI (140 kW a 400 N.m) a benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI (200 kW a 350 N.m), oba standardně spárované se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Již známé varianty budou pokračovat, jak sportovně laděný Sportline, tak luxusní Laurin & Klement. První se od běžných modelů odlišuje černými designovými prvky, jako jsou 18palcová kola nebo přepracovaná maska chladiče. Má také o 10 mm snížený podvozek nebo černý karbonový dekor uvnitř. Druhému zase nechybí chromované lišty a bohatá výbava.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Beefcake
Re: Re: Xxxxx
| 24. 5. 2019
Ty si sa uz uplne opustil ako pozeram.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Este poprosim obligatne
| 24. 5. 2019
Slovo terenne pouzil autor clanku. Teda som si isty, ze som to tam videl, ale teraz tam nie je. Bud to bolo editovane, alebo sa mylim a potom sorry.
Ale pointa ostava. Aj na taketo mimoasfaltove auta sa tlacia kvoli imidzu nezmyselne male profily. Schvalne si to potom pozriem.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019
Já jsem zapomněl, že tady jsou sami sportovci s neomezeným rozpočtem.

V poho. Každej to má jinak.

Velký suv prostě z principu nemám rád.
Rychlá a výkonná auta mi nevadí. Mám je vlastně rád. Ale Superb mezi ně opravdu nepočítám.
Ten podvozek nestíhá ani 1.4 tsi.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019
A z čeho tak soudis?
Člověk nemusí auto hodnotit jen když ho chce koupit.
A prostě dobrý auto pro mě má, jako jeden z atributů, i dlouhodobou životnost.
Osobně mám auta už asi nakoupené.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hezké
| 24. 5. 2019
Takže inými slovami nemáš vlastné dlhodobé skúsenosti s modernými downsizovanými turbomotormi, ale riadiš sa negatívnymi informáciami od iných a pozitívne skúsenosti ignoruješ. Tomu sa hovorí predsudky. ;-)
A ešte k tomu nájazdu: sám riešiš súkromné auto, nie služobné, potom nechápem, prečo je nájazd 150t km bez poruchy nedostatočný. Ak najazdíš súkromne ročne povedzme 20t km (čo pri súkromnom aute odhadujem bude horná hranica, notabene v situácii, keď v typickej rodine sú 2 autá), tak 150t km dosiahneš v 8. roku života auta. Z môjho pohľadu je proste 8 rokov absolútne v cajku. Proste pri spotrebnej veci ako je auto nemôžeš čakať, že Ti jedno auto vydrží od vodičáku až do truhly.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku