Modernizovaná Škoda Superb odhaluje další verze. Přivítejte model Scout!
Inovovaný Superb bude dostupný nejen jako sportovně laděný Sportline a luxusní Laurin & Klement, ale nově také jako terénní Scout.
Škoda Superb se dnes světu představila ve své modernizované podobě. Při premiéře byl kladen důraz hlavně na nově nabízený plug-in hybrid Superb iV, ten ale není jedinou novinkou v nabídce v rámci příchozího faceliftu. K dispozici bude nově i „víceúčelové lifestylové provedení“ Škoda Superb Scout.
Jak název napovídá, půjde o model se zvýšenou a oplastovanou karoserií po vzoru menší Octavie Scout. Také v případě Superbu Scout bude takto označená verze nabízena pouze ve formě kombíku a s pohonem všech kol.
Dobrodružně laděný model bude standardně dodáván s paketem pro špatné cesty, který zahrnuje kryt pohonného ústrojí, kryty prahů a zvětšení světlé výšky o 15 mm, což v kombinaci se standardně dodávaným pohonem všech kol a dodatečnému jízdnímu režimu Off-road zajistí, že se Superb Scout nezalekne ani jízdy mimo asfaltové plochy.
Oproti ostatním verzím se Scout odliší také svým vzhledem. Má nově tvarovaný, robustní přední a zadní nárazník, zatímco spodní kryt nárazníku je v barvě hliníku. Nechybí plastové kryty zabraňující poškození podběhů, prahů a spodních částí dveří. Základem jsou 18palcová kola, přičemž nabídku laků doplňuje pro Superb Scout exkluzivní oranžová metalíza Tangerine.
Uvnitř zase najdeme specifické čalounění kombinující alcantaru s kůží nebo lišty se speciálním dřevěným dekorem s logem tohoto provedení, které se objevuje i na plaketkách na blatnících.
Superb Scout bude nabízen výhradně s nejsilnějšími motory v nabídce, což konkrétně znamená výběr mezi turbodieselem 2.0 TDI (140 kW a 400 N.m) a benzinovým čtyřválcem 2.0 TSI (200 kW a 350 N.m), oba standardně spárované se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.
Již známé varianty budou pokračovat, jak sportovně laděný Sportline, tak luxusní Laurin & Klement. První se od běžných modelů odlišuje černými designovými prvky, jako jsou 18palcová kola nebo přepracovaná maska chladiče. Má také o 10 mm snížený podvozek nebo černý karbonový dekor uvnitř. Druhému zase nechybí chromované lišty a bohatá výbava.