Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - kari.laz
TT končí
| 24. 5. 2019 18:54
Žádný nástupce to nebude. Bude to jen další nanicovatý mixer, kterých teď chrlí kde kdo tuny. Audi TTRS s úchvatným petiválcem nenahradí a vlastně žádný spalovací motor. Bude to jen další přistroj, jako je mixer, robertek, vysavač a podobně.
Avatar - elektrikar
Re: TT končí
| 25. 5. 2019 00:01
Úchvatný pětiválec, tak to mě rozesmálo >:-[] Není to dokonce ta pomsta jménem přímovstřik FSI(TSI)?
Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019 00:16
Posmech na adresu radoveho petivalce z TTRS neni na miste. Mel jsem moznost ho na par dni vyzkouset v RS3 a podle meho jde o naprosto fantasticky motor a.ten zvuk pod plynem je neco, na co se nezapomina. A ze by se nejak excesivne kazil jsem taky nezaznamenal (na to jsou borci spis u Forda).
Avatar - fostek
Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019 09:13
Prober se strupe a nemekotej o něčem, o čem nic nevíš.
Je to super motor. ty hlavo skopová.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019 10:15
To je super motor asi tak stejne jako ty jsi super znalec >:-[] >:-[] >:-[]

A teď vážně. Proč se proslýchá, že k tomu autu dodávají také šlapací pedály? :-O Respektive Audi je dodává ke všem svým samohybům včetně toho elektrického, protože to poslední co by dokázali vyrobit je nějaký typ motoru :-D
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019 10:21
Elektrikar není hlava skopová......jen ho to kdysi pořádně "šlahlo"..... ;-)
Avatar - fostek
Re: TT končí
| 25. 5. 2019 09:17
Pozor kámo. Jsi na značně elektro- a japano- filním webu >:D
Ne vážně. Já myslím, že část sporťáku je zvuk, řazení atd...a to všechno mizí.
Nová R8 půjde mimo mě, nechám si V10.
Ale stará, pomalejší V8 s manuálem byla tak nějak...víc zábavná. Nedala svou rychlost lacino.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019 23:32
buducnost prepravy ale ( pre niekoho bohuzial ) nie je moc o zabave
Avatar - CHerokee
Evropa
| 25. 5. 2019 18:35
Pro nadšence to jde v Evropě z kopce. Jak se blíží nové emisní limity (2021, 2030), tak zase ubývá zajímavých aut/motorů. Toho 5 válce bude škoda.
Avatar - 3_diamanty
Re: Evropa
| 25. 5. 2019 23:21
v r 2030 uz s klasickym spalovakom do takeho povedzme norska ( a urcite aj inde .. holandsko a pod ) uz ani nevkrocis.. .. a ani ja so spalovakom neplanujem moc jazdit uz v tom case ... urcite uz chcem minimalne hybrida a snad aj elektro vozy uz zacnu byt coraz viac kupitelne ( s lespsu cenou a lepsim dojazdom ) .. a napriklad za nejakou S kladou s 12 valcom ani slzu nepustim ... je mi ukradnuta aj nejake lambo s 500 konmi ktore na ringu trha rekordy..take auta fakt mam davno vies kde.....

uz nech je tu r 2030 :yes:
Avatar - CHerokee
Re: Re: Evropa
| 25. 5. 2019 23:24
Tak proč tady chodíš na web?
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Evropa
| 25. 5. 2019 23:26
no o S klade tu citat nechodim to mas pravdu... a to dalsie si mozno domyslis ak na to vobec mas
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Evropa
| 26. 5. 2019 00:04
Přeješ si něco, co tě připraví o možnost vlastnit osobní automobil.
Re: Re: Re: Re: Re: Evropa
| 27. 5. 2019 07:42
JJ, z prima kluka, který sem přišel a diskutoval o něčem co ho bavilo (auta), se stal mileniál a trochu pozér. Jen s bordýlkem na vlastním prahu.
Konec TT je smutný
| 26. 5. 2019 11:23
Máme konec konvenčních aut v přímém přenosu díky ekoteroristům v Europarlamentu. Nesmyslné emisní limity, které nakonec vůbec nic neovlivní, když zbytek světa na to kašle. Nejdřív zmizí tyto auta pro radost a pak okrajové modely a zbyde 1 model euroauta na elektriku a raději mu nedáme ani velký dojezd, abychom omezili cestování euroobčanů - tedy to, na čem byla EU postavena, na volném pohybu občanů v eurozóně. Přidejme omezení maximální rychlost na 100km/h (proč by kdo měl jezdit rychle), zabudujme velkého bratra on-line - remote control a zdražme, aby si to mohli dovolit jen ti nejbohatší. Plebs ať používá socku... jo to budou krásné zítřky :no:

K tomu TT, je ho vážně škoda, ikdyž potkat ho na silnici bylo takřka nemožné. Jednak bylo ukrutně drahé a skutečné popularity dosáhla jen 1 generace, ta byla na každém rohu a s populárnám motorem 1,8T 132/165 kw to byla pecka. R.I.P :'-(
Avatar - CHerokee
Re: Konec TT je smutný
| 26. 5. 2019 18:43
Jo takto nějak to ekoteroristé plánují pro nás. I proto jsem to teď ve volbách hodil ODS. Zdá se, že pomalu je tedy načase začít zjišťovat, jaký máte doma příkon, kolik bude stát větší jistič a kam si strčíte krásnou novou nabíječku. To platí pro ty šťastnější a bohatší, kteří si budou moci dovolit individuální dopravní prostředky, jejichž cena bude vyšroubována z důvodu nedostatku vzácných kovů. Ty ostatní „nacpe“ pokroková pseudozelená elita společnosti do hromadné dopravy, případně jim vnutí jako nezbytný tzv. car sharing. Běžný člověk tak bude důsledněji sledován, kontrolován a ještě mu bude vysvětleno, že je to pro jeho blaho. Osobní svoboda většiny společnosti tak utrpí další ránu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku