Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi TT se dočká nástupce. Bude to elektromobil s podobnou cenovkou

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 24. 5. 2019
31
16
Zobrazit náhledy (31)
Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS Audi TT RS

Model TT přinesl před lety do modelové palety Audi revoluci. A naštěstí se dočká pokračovatele, byť elektrického.

První generace modelu TT znamenala razantní designovou změnu v modelech Audi. Druhá generace už tak revoluční nebyla, což kompenzovala verze TT RS s 2,5litrovým benzinovým pětiválcem a pohonem všech kol.

Nyní se ale model TT připravuje na vůbec největší změnu ve své historii. Pokračovatel populárního sporťáku dorazí výhradně s elektrickým pohonem. „Současné TT bude nahrazeno novým emocionálním modelem ve stejném cenovém rozpětí,“ uvedlo představenstvo na 130. výroční valné hromadě s tím, že půjde o elektromobil.

Otázkou zůstává, jak dlouho ještě bude Audi nabízet sportovní vozy se spalovacími motory. Také nástupce R8 by totiž podle posledních informací měl dorazit jen coby elektromobil, což by, vzhledem ke skvělému 5,2litrovému atmosférickému desetiválci, byla ohromná škoda.

Takové Lamborghini chce ze svých velkých motorů udělat hybridy, aby je udrželo při životě. Audi se však k takovému řešení nemá a zdá se, že se brzy budeme muset s dvanácti i deseti válci v útrobách čtyř kruhů rozloučit. Nejatraktivnějším spalovacím motorem pod kapotou Audi tak v budoucnu nejspíše bude „jen“ čtyřlitrový osmiválec twin-turbo vyvíjený společně s Porsche.

Vraťme se ještě na moment k R8. Možná si vzpomenete, že se před časem šířila spekulace o nasazení 2,9litrového šestiválce z modelu RS4 Avant. Existoval dokonce plán pro start sériové produkce, nakonec z něj ale sešlo, podle Audi by o takové auto se šestiválcem nikdo neměl zájem.

Technické podrobnosti o připravované čtvrté generaci modelu TT zatím zůstávají tajemstvím. Vzhledem ke koncernové spolupráci lze ale předpokládat, že vůz dostane moderní elektrickou platformu MEB, jež prvně poslouží coby základ Volkswagenu ID.3. Ať už to bude jakkoliv, za udržení legendárního TT na trhu jsme určitě rádi!

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Evropa
| 27. 5. 2019
JJ, z prima kluka, který sem přišel a diskutoval o něčem co ho bavilo (auta), se stal mileniál a trochu pozér. Jen s bordýlkem na vlastním prahu.
Avatar - CHerokee
Re: Konec TT je smutný
| 26. 5. 2019
Jo takto nějak to ekoteroristé plánují pro nás. I proto jsem to teď ve volbách hodil ODS. Zdá se, že pomalu je tedy načase začít zjišťovat, jaký máte doma příkon, kolik bude stát větší jistič a kam si strčíte krásnou novou nabíječku. To platí pro ty šťastnější a bohatší, kteří si budou moci dovolit individuální dopravní prostředky, jejichž cena bude vyšroubována z důvodu nedostatku vzácných kovů. Ty ostatní „nacpe“ pokroková pseudozelená elita společnosti do hromadné dopravy, případně jim vnutí jako nezbytný tzv. car sharing. Běžný člověk tak bude důsledněji sledován, kontrolován a ještě mu bude vysvětleno, že je to pro jeho blaho. Osobní svoboda většiny společnosti tak utrpí další ránu.
Konec TT je smutný
| 26. 5. 2019
Máme konec konvenčních aut v přímém přenosu díky ekoteroristům v Europarlamentu. Nesmyslné emisní limity, které nakonec vůbec nic neovlivní, když zbytek světa na to kašle. Nejdřív zmizí tyto auta pro radost a pak okrajové modely a zbyde 1 model euroauta na elektriku a raději mu nedáme ani velký dojezd, abychom omezili cestování euroobčanů - tedy to, na čem byla EU postavena, na volném pohybu občanů v eurozóně. Přidejme omezení maximální rychlost na 100km/h (proč by kdo měl jezdit rychle), zabudujme velkého bratra on-line - remote control a zdražme, aby si to mohli dovolit jen ti nejbohatší. Plebs ať používá socku... jo to budou krásné zítřky :no:

K tomu TT, je ho vážně škoda, ikdyž potkat ho na silnici bylo takřka nemožné. Jednak bylo ukrutně drahé a skutečné popularity dosáhla jen 1 generace, ta byla na každém rohu a s populárnám motorem 1,8T 132/165 kw to byla pecka. R.I.P :'-(
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: Re: Evropa
| 26. 5. 2019
Přeješ si něco, co tě připraví o možnost vlastnit osobní automobil.
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: TT končí
| 25. 5. 2019
buducnost prepravy ale ( pre niekoho bohuzial ) nie je moc o zabave

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku