Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 12:01
z pohledu japanofilního recnzeta?
"mnichovské čudlíky"
...kámo, buď rád, že máš v tom kastrolu na rejži aspoň kus pořádnýho auta! :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 12:55
Je to spiknutí = to samý a eště hůř = že jezdí líp než Z4 píšou i další! Třeba Vacek v AutoTipu. Je to dokonce mezinárodní!

A sahá to do nejvyšších míst! Nejlepší auto jaký řídil Jeremy Clarkson i Chris Harris = oba řikaj že Lexus = nejsi ty z toho trochu v rejži? :-!

Nový Z4 je fajn = neteta s nestrejdou ho měli půjčený a jezdí i vypadá moc pěkně = ale trochu sepsula sedačky = po delší cestě spíš zklamání. I ty má jinak odladěná Toyota s logicky tužší karosérií s jinym SW převodovky jinym odladěnim podvozku i dokonce jinym zvukem motoru jiný = taky lepší :-)
Avatar - fostek
Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 13:02
Děkuji za zprostředkované dojmy somráků, co si půjčujou po autosalonech auta. :-!
Jako když si Bundovi v jednom díle "Ženatý se závazky" půjčili S-Klasse. Jistě relevantní postřehy.
..ale nezajímají mě. :)
A ano, je to spiknutí.
Nejlepších aut, co řídil Clarkson je bouhužel asi 20 - co jsem viděl jak vždycky řve. Naposled pamatuju nějakou repliku Jaguaru E.
AA ten Lex LFa...skladovky smrděj doteď v Améru po autosalonech a nikdo je nechce. :-!
fostek is back, bro!
...and rulez again.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 13:15
Dík za ten :no: ;-)

Taky nemám rád lidi co obcházej autosalony nebo hifi studia a přitom nic nechtěj = jen zdržovat = aspoň v něčem shoda :-)

Když si pučuješ drahý auta jako neteta s nestrejdou = tak to bejvá na tejden nebo dýl. Zajímavý že se oba shodli že i8 mělo horší podvozek = než ta nová Z4 = to bych nečekal

Lex LFA produkce od prosince 2010 = ten čas utíká, ale 20 to přece jen eště neni ;-)

Pro tebe to musí bejt obzvlášť krutý = že se 2 takoví jako Clarkson s Harrisonem shodli = že fostek to má popletený
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 15:29
No, mě je to úplně jedno. Krutý věci zažívám, ale tohle to fakt není.
Navíc je to i možný...já jsem v tom nejel, takže nemůžu říct. Ale auto to bude asi slušný.
Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 26. 5. 2019 22:52
Nemusis v tom aute jezdit. Staci kdyz si o nem jen neco prectes a muzes rozdavat rozumy. Stejne jako to dela Hamuna. Ten ma vsechno jen vycteny >:D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 27. 5. 2019 12:25
Nemusíš číst stačí si vymejšlet = stejně jako to dělá ryccardo ;-)

Je to jednoduchá osvědčená metoda = já radši zůstanu u tý svý, ryccardo určitě taky :-)

Lepší by bylo tim Lexusem LFA jezdim a nejlepší ho mít v garáži = ale všichni co sme tady holt bohužel musíme dát na to co řiká ten Chris Harris a Jeremy apod. = takže nevim co tu zkoušíš = ty sám to víš?

Neoblejzám autosalony ale tak nějak bych tipnul že je dost možný až pravděpodobný = že sem vyzkoušel auta víc značek než ty = takže fakt nevim co tu zkoušíš
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 27. 5. 2019 15:45
Néé vole bavíme se o tobě. Já nekritizuju auto se kterým jsem nejezdil na základě toho co jsem si přečetl jako to tady děláš ty. >:D >:D Nikdo nemusí na nikoho dávat. Prostě o tom nevím nic tak do toho nemelu to je jednoduchý. Zkouším ti vysvětlit, že když o něčem víš kulový, tak máš držet hubu a ne rozdávat rozumy typu v televizi někdo říkal. Z těch blábolů co tu neustále plevelíš bych tipoval, že si možná zkoušel hodně aut, ale tak si v nich sednout a připojit mobil. Ne v nich jet. >:D A co letní už ses odvážil přezout? >:D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 27. 5. 2019 20:39
V tom případě = mlč navěky >:D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla být
| 28. 5. 2019 10:23
Jdi číst a koukat na televizi, ať můžeš zase recenzovat co je dobrý a co je špatný. >:D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A jaká jiná by měla
| 28. 5. 2019 15:37
Nevíš ani co je MLČ navěky? :-!

1 věta a tolik nesmyslů? Slušnej výkon :yes:
Avatar - CHerokee
Cena
| 26. 5. 2019 13:16
Je super, že takové auto vzniklo...v době, kdy Evropa ukončí Audi R8, TT, Mercedes SLC...tak aspoň něco. Ale ta cena.... jako fakt dražší než evropská prémie? Myslím, že jich moc nebude.
Avatar - Beefcake
Re: Cena
| 26. 5. 2019 18:30
Ved vidis, ze zatial vsetko vypredane.
Ono ani tych Z4 moc nie je vidno, za posledny rok som videl mozno jednu, aj to pred tyzdnom.
Takze podobne to bude so Suprou. Ta cena je ale fakt sebavedoma. Dnes sa preda kadeco. Na cestach je kopec drahsich aut. Aj ked na tomto pipina deti vozit nebude a nebude to ani prve auto do rodiny.
Ale presne takyto typ auta by som bral ako druhe pre zabavu.

Konecne pekne napisany clanok, ked recenzent vystizne popisal auto, pochopil o com to je a nevenoval sa blbostiam.
Re: Re: Cena
| 27. 5. 2019 10:19
když uděláš pět kousků, není problém je vyprodat...
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Cena
| 27. 5. 2019 13:15
Jasne, 5 ...
Avatar - rohYpnol
Pomník doby
| 26. 5. 2019 14:03
Supra je podle mě pomníkem doby. Nepochybuji o tom, že jízdně jde o vlemi zajímavé auto a čistě řidičsky jezdí zajímavěji než Z4, která prostě cílí jinam než na čisté řidičské zážitky.

Pro mě je ale nová Supra zklamáním. Design ustřelil až příliš "na východ" a i když se oko učí ty nezvyklé křivky vnímat, tak označení jako hezké si Supra nikdy nezaslouží.

A co se techniky týká, lze mít přinejmenším dva pohledy:
1) Supra by nikdy nevznikla nebýt spolupráce s BMW a je dobře, že v Toyotě dotáhli odladění vozu dále než v Mnichově.
2) Je ostudou, že Toyota nedokázala vyvinout vlastní Supru na vlastních technických základech (např. na základu LFA).

Za mě se přikláním k druhému názoru. A to zkrátka proto, že Toyota podle mě měla z čeho čerpat a na čem stavět. Navíc možná kdyby se nový Supra nejmenovala Supra, ale třeba GT96, tak bych to vnímal jinak. Nová Supra ale jde úplně jinam než ta původní a to mi přijde jako svatokrádež. Supra byla pojem a něco znamenala.

Takže nová Supra má podle mě 2 zásadní problémy:
1) design, a
2) jméno.

Tolik za mě. A to se mi jinak současné Toyoty zcela trefily do vkusu...
Re: Pomník doby
| 26. 5. 2019 14:37
No s tím odladěním dále než v Mnichově bych si nebyl vůbec jistý, porovnávat karoserii roadsteru a kupé je nesmysl, kupé bude mít vždy daleko pevnější oporu pro ramena, pružiny, tlumiče a tudíž jistější jízdní vlastnosti než roadster, který z principu věci nikdy nemůže mít shodnou tuhost a navíc sebou musí vláček kila navíc. Na druhou stranu celé to auto je poskládané z dílů BMW, takže bych se hodně divil, kdyby shodné kupé (kdyby jej BMW postavilo) bylo v něčem horší než Supra. Tady je jediná hodnota přidaná ze strany Toyoty jiný design.
Avatar - Hammunasakra
Re: Pomník doby
| 26. 5. 2019 14:40
Vyhodnocuješ to špatně = to neni ostuda = to je prostě nezbytná realita

Udělat Supru na nějaký vlastní technice by nebyl problém = viz GT86 https://autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ nebo LC https://www.auto.cz/…omba-roku-111966 podvozky umí nejen dobře ale skvěle

Ale i ve sdílený základní technice se ti zdá vysoká cena = byla by eště vyšší

Design je v reálu lepší než na obrázku, jméno je ok jaký jiný bys chtěl a technika a hlavně výsledek = je přesně jakej má bejt

Zajímavý že část lidí v tom hledá problém = v něčem TAK povedenym a mimořádnym
Re: Re: Pomník doby
| 26. 5. 2019 20:25
Ja zatim videl jen jednu cervenou. Na fotkach a videu vypada dobre, ale nazivo je to dost pecka, velice povedene!
Ale uznavam, ja mel pro design supry vzdy slabost a tak jsem mel radost, ze tak nejak “to tam je”. Kupovat coupe v teto cenove, asi odjizdim Suprou ... ikdyz ono by se to asi prodrazilo, protoze pak mas supru a bez poradnyho tuningu to neni ta prava supra, zejo ... :-)
Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 07:46
Jak je vidět, tak udělat Supru na základě vlastní techniky problém byl, proto se nakupovalo u BMW.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 08:41
Ale to je zjavne mimo pochop fanúšikov (žijúcich v časoch Fast n furious). Toyota vyvinula za posledných mnoho rokov jeden jediný športiak: GT86, aj ten bol len v spolupráci so Subaru, nie samostatne. A to je cenovo a výrobne GT86ka niekde úplne inde ako o triedu vyššia Supra, kde sú náklady na R&D vyššie a zjavne ani jeden z najväčších producentov na svete si to už netrúfa utiahnuť sám.
Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 13:30
IS-F nepovazujes za sportovni model? GS-F? Inu dobra, tu se jeste muzeme prit, ale o LFA budeme pochybovat jen tezko, ne? ;-) A ano, jsou to toyoti auta, stejne jako je treba veyron koncernovy hypersport. Logicky takova auta nikdo nevypusti do sveta pod znackem toyoty/VW, i kdyz to tito sponzoruji.
Takze s tou uplnou rezignaci na sportovni modely bych to tak jiste nevidel. Ano, je tam ustup z pozic, nemame celicu, nemame MR2, ale to je plne v mezich ustupu z pozic vsech dalsich znacek (nemame evo, nemame RX, Zetko vlastne uz taky jen doziva a i kdyz se o nastupci poslednich snad 5 let neustale mluvi tak zatim nic, o takovych 3000GT ani nemluvit) a ten zbytek se z marketingovych duvodu hodi zaradit spise pod vyssi cenovku obhajitelnejsi lexus nez pod toyotu samotnou. Tam ta GT86 byla stropem logicky a uz supra je mozna cenove za carou toho co toyoti znacek jeste svede prodat.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 13:37
Máš pravdu, Lexusy nepovažujem za Toyoty a LFA neberiem ako športové auto od Toyoty, tak isto ako pri hodnotení značky Volkswagen jej nepripisujem kredit za Audi R8.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 16:09
Ale to bys mel, nebyt toyoty neni LFA, nebyt VW neni veyron a pravdepodobne ani ta R8. ;-)
Avatar - Beefcake
Re: Pomník doby
| 26. 5. 2019 18:31
Vsetko, co si napisal, je cisto subjektivne, takze ok...
Avatar - iudex
Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 08:37
Niekedy mi príde, že skalní JDM fans by boli radšej, aby Toyota žiadny športiak nespravila než že ho spravila v spolupráci s BMW. Toto zmýšľanie nedokážem pochopiť, jednak z pohľadu toho, že BMW ako prémiová automobilka je niekde úplne inde, ako mainstreamová Toyota, ale najmä z pohľadu toho, že samostatná Toyota, dnes prevažné výrobca racionálnych (a.k.a. nudných) hybridných približovadiel už nedokáže vyvinúť samostatne čistý športiak ako je Supra, takže by mali byť vďační každému, kto s nimi zdieľa náklady na vývoj či poskytne techniku (notabene takú špičkovú ako BMW).
Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 08:51
Myslím, že tvůj názor je druhý extrém k názoru skalních JDM. To jestli automobilka produkuje mainstreamová auta nebo prémiová přece nemá žádný vliv na její schopnost vyvinout sportovní auto. Toyota (stejně jako jiní producenti mainstreamových aut) má určitě vývojové i finanční kapacity vyvinout sportovní auto. Nakonec LFA je něco co BMW nikdy nemělo, stejně jako NSX u mainstreamové Hondy nebo GT40 u dalšího typického představitele mainstreamu. To, že to Toyota neudělala je čistě ekonomické rozhodnutí z kategorie řežeme náklady nikoliv rozhodnutí dané nějakou neschopností vyvinout sporťák jako je Supra o které píšeš. A s tou vděčností je to vzájemné, přece BMW to snižuje náklady úplně stejně.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 10:38
A o tom píšem. Nezaregistroval zo strany fanúšikov BMW žiadnu sťažnosť na to, že Z4 bola vyvinutá v spolupráci s Toyotou (a tam by to bolo skôr pochopiteľné, predsalen prémiové BMW a mainstreamová Toyota, porovnaj sťažnosti Mercedes fans, že majú motory od Renaultu). Teda zo strany BMW nič, žiadne frflanie a reči o dehonestácii značky, legendy a pod., iba Toyota fans majú problém.
Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 10:58
To auto bylo vyvinuto ve spolupráci s Toyotou leda tak v hlavách marketérů a reálně se liší pouze karosérií tedy vkladem ze strany designérů Toyoty. Takže na co by si měli fanoušci BMW stěžovat, když je nad slunce jasné, že je to technicky kompletní BMW (mohou mít jedině stížnosti na to, že nemají bmw design i na coupé, ale to je tak všechno) a na druhou stranu je zcela přirozené, že fandové japonských aut budou frflat, protože Supra je prostě technicky BMW, z techniky Toyoty tam není ani ten infotaiment a tudíž to auto za své budou přijímat hodně těžko, to je prostě osud takových modelů mezi značkami všude na světě. Máš pocit, že fandové BMW by přijali s nadšením kdyby někdo vzal AMG GT a prdnul na něj vrtulku s trochu jinak tvarovanými plechy? A to jsme ve třídě sporťáků kde BMW nemá vůbec nic a tvými slovy by mělo být šťastné a děkovat Merglu. Ne, vsadím se, že by to dopadlo úplně stejně.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 11:19
Ja by som s AMG GT pod značkou BMW problém nemal, konečne by malo BMW čistý športiak (superšport) - to je niečo, čo mi u BMW chýba (nie, i8 nerátam ako športiak, ledaže by tam dali aspoň N55ku z M2C).
A na rozdiel od príkladu BMW-Mercedes je pri Toyote stále ten faktor prémia vs mainstream, nerozumiem, ako môže niekomu vadiť špičková technika od prémiovej automobilky.
P.S. Mne osobne vôbec nevadí ani motor z Renaultu pod kapotou Mercedesu. Skúšal som nové Áčko s tou renaulťáckou 1,3kou a je to parádny motor, v pohode by som si tú verziu kúpil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 14:21
Že ty bys neměl problém je jedna věc, jde o to jak by to vnímala většina fandů BMW a já si myslím, že velmi podobně jako fandové Toyoty.
Já žádný faktor prémie vs mainstream nevidím, Toyota snad nemá Lexus? Toyota snad nevyrobila LFA? Není snad Toyota finančně daleko silnější společnost než BMW?
S tím Mercedesem jsi trefil pěkný příklad, zrovna fandové Merglu z motorů od Renaultu nejsou odvázaní (mírně řečeno) a Mergl to už také ví, takže se s tím nikde nechlubí. A nový CEO Daimleru Källenius už vyhlásil, že spolupráce s Renaultem skončí.
https://autovistagroup.com/…-partnership-end
To není o tom, že by ty motory nebo další komponenty byly špatné, ale o vnímání značek jako svébytných a dodávajících svébytné výrobky nikoliv nějaké unifikované cosi se znáčkem dané značky ale se střevy jiné značky nebo dokonce více značek.
To, že je to "logické" a dané úsporou nákladů dané firmy nebo firem spotřebitele natož fandu nějaké značky nezajímá.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 14:42
1. Nie, Toyota nevyrobila LFA (ako ani Volkswagen nevyrobil R8), Lexus je luxusný brand Toyoty rovnako ako je Audi luxusný brand Volkswagenu, proste i keď v rámci jedného koncernu, ide o odlišné značky a tak ich aj verejnosť vníma. Z hľadiska imidžu je Audi viac, ako VW a rovnako Lexus je viac, ako Toyota. Takže ten faktor prémie tam je.
2. ad Mercedes: práve tu sa ten faktor prémie prejavuje, majiteľom prémiového Mercedesu sa nepáči, že ich auto má srdce z plebejského Renaultu. Proste image hrá veľkú úlohu.
3. Preto z vyššie uvedeného je zrejmé, že kupujúci mainstreamovej (plebejskej) Toyoty nemajú ani len imidžový dôvod frfľať na techniku prémiovej automobilky, notabene keď ide o špičkovú aktuálnu techniku a nie nejaký výpredaj skladov.
4: Napokon objednávky ukazujú, že Supra sa predá aj s tou (drahou) technikou BMW, takže ako vždy tí krikľúni na nete nereprezentujú reálnych kupujúcich.
Opakujem, fanúšikovia Toyoty by mali plesať, že v dnešnej eko dobe sa Toyote vôbec podarilo dať na trh čistokrvné športové kupé a nie ohŕňať nos nad tým, že to bolo v spolupráci s BMW.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 14:53
Podla mna ide skor o tradiciu. Supra bola kazdym kuskom japonske auto, nech uz bola akakolvek.
V tomto pripade ide iba o BMW s designom Toyoty a chapem, ze to moze JPN fans vadit. Je to Toyota akurat tak znakom na kapote.

Samozrejme automobilku plne chapem. Cheli marketingovy produkt na podporu predaja beznych modelov a nic vhodne nemali na sklade, tak vyuzili konkurenciu a este usetrili. Lexus je len predsa inak pojaty a snad uz ani nema sportovy V6 a zase V8 patri F modelom :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 16:04
Audi i Lexus jsou jenom dcery/divize koncernů VW a Toyota. Takže v konečném důsledku LFA a R8 vyvinuly Toyota a VW, jestli na auto ve finále nalepí znak Lexus, Audi, Porsche, Scion nebo vycházející slunce je jenom marketing (třeba Honda prodává NSX jednou jako Hondu, podruhé jako Acuru a nikdo to moc neřeší). To že veřejnost ten marketing nějak vnímá na tom nic nemění.
Stačí se podívat do Japonska a zjistíš, že Lexus tam neznamená skoro nic a Toyota je tam vnímána sice jako mainstreamový ale zároveň luxusní výrobce a ty nejprestižnější limošky tam prodává pod značkou Toyota. Takže zpátky k tématu, kupec Toyoty je stejně tak chudák, který si za pár šušní kupuje Corollu stejně jako movitý člověk, který si kupuje limuzínu za násobky ceny nebo v minulosti jiný člověk, který si kupoval Supru za podobné peníze jako dnes. Fanoušek Toyoty plesá, když Toyota/Lexus postaví další LC500, LFA, GT86. Fanoušek Toyota neplesá, když Toyota vezme techniku od BMW (jakkoliv dobrou) a podstrčí mu jí pod ikonickou značkou Supra. Prémiovost s tím plesáním/neplesáním nijak nesouvisí. Nejvíce příznivců Supry bylo mimo Evropu tam, kde je Toyota obecně silná v prodejích a tím pádem i v servisním zázemí i v počtu firem, které upravují její vozy. Jedno z hlavních lákadel a důvod velké fanouškovské základny Supry minulých generací v těchto zemích byla široká dostupnost dílů a tuningu. Minimálně tato vlastnost přechodem na techniku BMW do značné míry padá (resp. fanoušci si to myslí) a minimálně tato změna je za ne příliš nadšenými reakcemi. Prudký vzestup cen dochovaných exemplářů starého modelu Supry po uvedení nového modelu o mnohém vypovídá, minimálně o tom, že hodně fandů si myslí, že 1500koňovým vytuněným Suprám je s novým modelem konec, prostě je to pro ně symbolický konec rychle a zběsile..
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Pomník doby
| 27. 5. 2019 12:23
Tetsua Tada šéfkonstruktér i GT86 společnej vývoj kterej začal v roce 2012 včetně jejich priority na co nejmenší poměr mezi rozvorem a rozchodem = popisuje dost jinak než ty

Máš nějaký spešl informace = nebo sis to prostě vymyslel?
Avatar - CICERO
Bude dobře...
| 26. 5. 2019 14:29
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Ale jako myšlenka je to dobrý...
| 26. 5. 2019 22:03
Jestli ta banda kr... úředníků znemožňuje vyrábět normální auta, tak to zní jako řešení!
Vyrábět originální součásti pro obnovu aut již vyrobených.
Avatar - flyboyeda
řidič Fábie Jásá
| 26. 5. 2019 22:08
Je jasný že když za volant této Supry posadíte řidiče Fábie bude nadšený, musíte ale za volant této Supry posadit někoho kdo řídil tu minulou generaci a ten tak u vytržení nebude a to je asi tak všechno co bych k tom řekl, děkuji nemám další otázky
Avatar - iudex
Re: řidič Fábie Jásá
| 27. 5. 2019 13:33
A Ty si tú minulú generáciu Supry šoféroval? Silne pochybujem. A hlavne pri tom miniatúrnom promile ľudí, ktorí tú Supru šoférovali treba vziať do úvahy 2 faktory: spomienkový optimizmus (aj mne E36ka s 2,0 R6 pripadala ako úžasný stroj, ale dnes by som určite ohŕňal nos nad slabučkou atmosférou) a hlavne pri Supre (ako píše redaktor) málokto jazdil originálnu, nevytunenú verziu v stave, ako vyšla z predajne a majú možno skúsenosť s načipovanou, zníženou či komplet prerobenou verziou.
No a napokon urobiť v dobe Euro 6d auto s charakterom auta z 90. rokov, keď jediné obmedzenie bol katalyzátor, sa proste nedá. Dnes sa nedá postaviť ani legendárna M3 E36 s jačivým atmosferickým R6 v ľahkej kasni a kto čaká presne také auto, tak si dnes nevyberie v ponuke žiadneho výrobcu.
Re: Re: řidič Fábie Jásá
| 27. 5. 2019 14:50
Suhlas, len by som nebol tak ultimatny o neopakovatelnosti tej M3 E36. V kontexte doby to bolo uzasne auto a motor je klenot, ale stale to malo 1550-1600kg (standardna verzia) co splni aj dost sucasnych aut a taka M2 Competition je jazdne nepomerne dynamickejsia a ma stale 6 valec.

Stale existuju auta s tocivymi motormi, len samozrejme budu casto o nieco lahsie, len s vyssiou cenou, kedze pojde o rydzo sportove modely bez zakladu v konfekcii. Z hlavy ma napada taky Lotus Evora s atmo R6 (snad sa stale vyraba ako atmosfera).
Avatar - iudex
Re: Re: Re: řidič Fábie Jásá
| 27. 5. 2019 15:05
Súhlasím, ja nepatrím k vyznávačom "starých dobrých časov" a tvrdím, že dnes je napriek prísnym emisným a bezpečnostným limitom množstvo skvelých áut. Aby sme nechodili ďaleko pre príklad, Z4 ma nadchla najviac zo všetkých áut, čo som za posledný rok-dva jazdil a hlavne jej motor je klenot, ktorý má napriek preplňovaniu takmer atmosférický charakter a skvelú reakciu na plyn. Kto sa zvezie, nemôže kritizovať. I preto tvrdím, že Supra bude skvelé auto, keď si k Z4 domyslím tuhšiu karosériu danú pevnou strechou a nižšou hmotnosť, tak som presvedčený, že to bude šoférsky fantastické auto. O to viac nechápem to odmietanie.
Re: Re: Re: Re: řidič Fábie Jásá
| 27. 5. 2019 17:50
No právě. Z4 coupé mohlo být fantastické auto a určitě by nestálo dvojku...
Prý a asi...
| 27. 5. 2019 07:45
...to je jediné, co se tu píše. Místo oslavy toho, že Toyota nakoupila lahodný R6, převodovky, podvozek od BMW a dokázala na trh hodit řidičskou čtyřkolku se tu poměřují teoretické pindíky, zda-li náhodou není lepší než Z4.

Celá diskuze je pak k smíchu, pravda je jediná. Toyota díky BMW vytvořila nadstavbu GT86 a basta.
Re: Prý a asi...
| 27. 5. 2019 08:36
řidičskou čtyřkolku? musel jsem si projet test a uklidnit se, že je to RWD...

no takhle: BMW bere od Toyota hybridní inspiraci, takže recipročně má od nich Toyota motor. nerozumím tomu, proč prostě není Z4 coupé. to je prostě brutální rána pod pás. ne, kvůli tomu, že není, ale že jinde je...

Supra je svým způsobem ošklivá, ale hlavně strašně drahá. Někdo může argumentovat tak si kupo dvojku, ale koncepce je jiná, tady se sedí na zadních kolech a vepředu je dlouhá kapota á la roadster...
Re: Re: Prý a asi...
| 27. 5. 2019 11:37
Fakt jsem napsal čtyřkolku!!! Mea culpa.
Avatar - iudex
Koniec legendy alebo dar z nebies?
| 27. 5. 2019 08:33
Tu je to ešte v norme, ale na iných weboch sa to hmýri hejtermi, ktorí sa pohoršene a dotknuto ohrádzajú voči kooperácii s BMW. Nechcem rozoberať, či sú to skutoční zákazníci pre Supru (a či vôbec majú nejakú novú Toyotu, o starej Supre nehovoriac), každopádne majú títo ľudia jednak dvojaký meter, jednak si zjavne neuvedomujú, že bez BMW by žiadna Supra dnes nebola. Čo sa týka "spolčenia" s BMW, tak je zaujímavé, že pri GT86 spojenie s (mainstreamovým) Subaru nevadí, ale spojenie s (prémiovým) BMW už áno, pritom GT86 je rovnako viac Subaru ako Toyota (viď motor). A je smiešne, že puristom vadí práve BMW, prémiový výrobca špičkových áut. Naopak mali by bavorským na kolenách ďakovať, že sa títo podelili s Japoncami o svoju najlepšiu techniku (3,0 R6, 8°ZF, infotainment) a len vďaka tomu umožnili, aby vôbec nejaká Supra vznikla. Pretože sama Toyota by už čistý športiak nikdy nevyvinula (a ak áno, bola by to nejaká baterková paródia a vývoj by trval ešte o 3 roky dlhšie).
Proste technika BMW je to najlepšie na tomto aute, či sa to japanofilom páči, alebo nie, najmä motor B58 je klenot. A po skúsenosti so Z4 M40i som presvedčený, že Supra bude špičkové auto s famóznym motorom a perfektnými jazdnými vlastnosťami a po rokoch budú JDM fans na (podľa môjho názoru poslednú) Supru spomínať ako na starú dobrú klasiku.
Re: Koniec legendy alebo dar z nebies?
| 27. 5. 2019 08:37
Tady není žádná purista, s originál Suprou nikdo nejel... teda myslím si to:) A pokud ano, určitě ne s nějakým jejím +1000 hp klonem...
Avatar - iudex
Re: Re: Koniec legendy alebo dar z nebies?
| 27. 5. 2019 08:42
O tom hovorím, že skúsenosti s origo Suprou tu nemá asi nikto, ale mnohí od klávesnice vedia, že nová Supra je horšia ako tá stará (pôvodná a nevytunená). ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku