Do gazíku patří diesel. Třílitr jede jako prase a nežere moc.
Dzakobo
0
To sice jo, ale jak to má adblue, tak se mi přestává zamlouvat, jsou s tim jen problémy.
Třeba zemědělci si drží užitkový auta s euro4 nafťákama, protože na těch ***čkách by DPF nikdy nevypálili
Šimpanz
4
Od té doby co výrobce napadlo nedávat nalévací hrdlo Adblue do zavazadlového prostoru, ale k víčku nádrže (nehrozí smrad v autě z rozlité močoviny), tak řešení s Adblue (SCR) je daleko lepší než předchozí generace dieselů, která "řešila" obsah NOx ve výfukových plynech ventilem EGR a recirkulací spalin zpět do válců, což způsobovalo karbonizaci motoru tak i samotného EGR ventilu a následné problémy s ním. Nasazení SCR tohle odstranilo, protože motor produkuje NOx kolik chce a spaliny se vyplachují jednou provždy z motoru ven a redukují se až v SCR bez toho, že by motor musel baštit vlastní exkrementy. Je to dražší, ale technicky daleko lepší řešení.
KANKUNEN
0
Správně, v konečném výsledku je to levnější na údržbu, protože se EGR nezanese. A navíc v reálném provozu bez močoviny produkují motory násobky NOx nad normu. a navíc na ***čky si nikdo nekoupí SQ5.
praptak
1
Audi řady Q nejsou žádné gazíky. A vzhledem k tomu, že se jedná o S, to není správná volba.
white label
0
Co baští SQ7? Taky nesprávná volba? 😉
Ideální by bylo, mít možnost si vybrat a u SQ5 by to teď šlo, škoda té aktuální "pseudoekohysterie"...
Třeba zemědělci si drží užitkový auta s euro4 nafťákama, protože na těch ***čkách by DPF nikdy nevypálili
Ideální by bylo, mít možnost si vybrat a u SQ5 by to teď šlo, škoda té aktuální "pseudoekohysterie"...