Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ferrari SF90 Stradale: Osmiválcový plug-in hybrid má 1.000 koní

33 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
Mne by viac pasovalo označenie Brutale :D :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
napadlo ma aj SF90 lauda... na pocest nikiho .... ved tusim ze mclaren senna aj realne existuje
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Neumí udělat nové Punto, ale Ferrari jim jde parádně. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pritom by stacilo "zobrat" do europy "brazilsky" fiat argo a motoricky aj bezpecnostne aj vybavou ho nastavit pre europana .... az je to k placu jak neschopne tam funguju ... a pockaj este ked o rok skonci bestseller mala 500-ka a spravia z nej uz nudne elektro za milion pre hornych 10 tisic ... to len budu padat ku dnu az potom .. lebo 180 tisic 500viek rocne v eu uz v elektrike nedaju ani nahodou .. mozno tak 30-40 tisic aj to som asi optimista... a fiat potom bude razom kdesi pod kiou daciou aj seatom.. este to s nim bude zaujimave jak ho vsetci konkurenti v eu postupne popreskakuju ...
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
"přitom by stačilo..." ...no, to už by bylo jednodušší postavit nové auto >:D
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Neumí udělat nové Punto, ale Ferrari jim jde parádně. :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Neumí udělat nové Punto, ale Ferrari jim jde parádně. :yes:
99matthew99
3 slovo v texte a uz chyba. Toto je uz horsie ako Blesk. Citate to vobec po sebe ci len proste pisete a publikujete?
Avatar - speedfred
speedfred
LeFerrari,LeMans ,LeBo - kurz francúzštiny zadara.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Dufam ze sa este Ferrari v tych menej vykonnejsich modeloch rozhodne pre atmosfericke vysokootackove krasne znejuce hybridy, nejaky nastupca 458 a nezmeni celu svoju ponuku na turbom utlmeny zvukovy priemer a la McLaren :-(
webpaja
Nebude, tohle byla asi jedina moznost. Ocekaval jsem posledni verzi V12 a je tu V8 turbo.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Bojim sa ze aj hybridna 911 skonci s turbom v ramci setrenia na potrebnom paralelnom vyvoji.. RIP krasny cisty zvuk.. RIP 458 a 991.1 :(
webpaja
991.2 GT3 ma krasny zvuk, 992 GT3 bude mit take atmo B6
99matthew99
Posledne bez turba bolo asi 812 Superfast s V12 ci?
webpaja
Stále je...
99matthew99
A asi ostatne posledym
Šimpanz
Nějaký nástupce 458 se jmenuje 488 GTB a má přeplňovaný osmiválec. Jako jediné atmosférické motory zůstávají u Ferrari dvanáctiválce, ovšem bez hybridu.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Stale je tu LaFerrari - hybrid bez turba. Raz to bolo u Ferrari top riesenie, tak by sa k tomu v ramci diverzifikacie portfolia mohli vratit vo V8 variante. 488 nepovazujem za nahradu ale za nestastnu emisnu nevyhnutnost, ako kazdy downsizing..
webpaja
Toto je nastupce LaFerrari, ktere se jiz nejaky patek nevyrabi. 488 je predchudcem F8 a nastupcem posledniho atmo V8 458. V12 je v 812 a V Lusso.
Šimpanz
Zaměřením, cenou i chápáním klientů je 488 jasný nástupce 458. Baterky a elektromotory je stejná emisní nevyhnutelnost a prznění vysokovýkonných atmosférických motorů jako downsizing. A Ferko má stále atmosférický V12 bez turb a el. serepetiček, takže je zbytečně lkát a naříkat.
Niemand
Ferrari ako automobilka čo v EU nepredá 10tisíc aut sa nemusí trápiť emisnými pokutami. Možno ich to za pár rokov dobehne, ale model 488 nedostal turbo kvôli emisiám. Podľa mňa len potrebovali viac výkonu pre "lacnejšie" modely a nechceli tam dať V12.
Avatar - speedfred
speedfred
Proti hybridom nič nemám,ale takéto musí človek milovať! Len tak ďalej. :yes:
webpaja
Necekal jsem, ze v tak kratkem obdobi po LaFerrari prijdou makaroni s dalsim hypersportem. Tvarove vychazi z predchudce, ale modernejsi, ostrejsi. Vykon je proste brutalni, hmotnost rozumna...tohle bych tak rad zkusil nekde na okruhu! ;-)
Avatar - Emel
Emel
Taky se mi to líbí... srovnání s LaFerrari ale nevidím tak jednoznačně.
Ondris
Nemá nástupce LaFerrari dorazit až za 3 roky?
Tohle by mělo být hierarchicky pod ním.
Avatar - Magister
Magister
Asi to muselo přijít. Je nádherné. Ale raději bych klasiku...
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Koukám, že je celý web pomýlený...tenhle stroj není vůbec nástupcem LaFerrari v rámci limited series, ale jedná se o úplně novou modelovou hybridní řadu. Letos ještě přibude nová V6 řada, do představení nástupce pokrevní linie 288 GTO - F40 - F50 - Enzo - LaFerrari ještě nějaký ten rok zbývá ;-)

Jinak auto vypadá famózně a je znát, že značka vstupuje do nové technologické a designové éry. Konečně nová generace interiéru, který začínal působit zastarale. Na druhou stranu analogový otáčkoměr měl velké kouzlo.
webpaja
Limitka 2000ks neni limitka? Ale cena pravda limitce neodpovida
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Četl jsi tu zprávu celou? Produkce limitována nebude, jen bylo na premiéru pozváno 2.000 lidí, což nemá souvislost.

Ferrari provozuje 3 limitované série:

Limitované supersporty s motorem uprostřed (458 Speciale, 488 Pista..)
Limitované supersporty s motorem vpředu (599 GTO, F12 TDF...)
Limitované hypersporty s motorem uprostřed - nejvyšší liga (Enzo, LaFerrari,...)

Tohle je nová produkční série bez omezené produkce, která sedí těsně nad 812 Superfast. Nástupce LaFerrari tohle opravdu není, škoda, že redakce mystifikuje čtenáře.
webpaja
Jj, ted jsem to cetl. Zadna limitka!
chytrak1
Sakra chlapi umíte vůbec číst? Je tam věta "zapomeňte na LaFerrari" a "nový vrchol maranellské automobilky", což je pravda, ale jak z toho někdo vydedukuje že jedná o nástupce LaFerrari je mi fakt záhadou.

Porozumění psanému textu u vás asi vždy bylo za 5 co?
webpaja
Sorry, ale kdyby mi nekdo rekl, ze to je FL LaFerrari, tak nemam duvod neverit ;-)
Jirik_H
Stejná koncepce, rozmisteni. V tom, v čem byla Honda první.