Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda vrací do nabídky zvýhodněnou Octavii Tour. A přichází i šmrncovní Octavia Touring Sport
52 komentářů
milous
Předražené Škodovky Octavia S LITROVÝM MOTOREM BYCH SI NEKOUPIL ANI ZA 200 TISÍC !!!! Nejlepší auta mají Japonci!!!!!
vedel by som si ich par vybrat v cenovke okolo 700 litrov... aj nova hybridna corolla sa mi paci
Jasně, kupte si ASX s 1,6 atmo, to bude pro vás to pravé ořechové. Ošklivý zvenku i zevnitř, s prkenným podvozkem ale zato se skvělou japonskou spolehlivou technikou z minulého století.
zbytečně to oba řešíte
je tam 4-válec v dieselu za slušné peníze, ten to uveze v pohodě :-!
je tam 4-válec v dieselu za slušné peníze, ten to uveze v pohodě :-!
Já nic neřeším, jen reaguju na ty bláboly přede mnou. Ale fascinuje mě ta až neuvěřitelná zaslepenost a předsudky některých lidí nad vývojem techniky.
Ak bude primeraná cena, potom aj ASX bude skvelé auto :). Zákazníka si nájde. ASX nie je vôbec škaredé, ak ho postavíme napr k Suzuki Baleno :).
Okrem toho - sú zákazníci, ktorí si radšej kúpia spoľahlivé auto s nižším výkonom a malou výbavou, za dobrú cenu... akoby mali mať niečo zložité, drahé (na úver), menej spoľahlivé... Výkon by aj tak zrejme nikdy nevyužili, keďže jazdia mimo obec 70 km/h. Dokonca ani spotrebu neriešia, lebo najazdia ročne pár tisíc km. Pre takých je ASX ideálnym autom. O chvíľu sa niečo podobné možno ani nebude vyrábať, lebo EU tlačí na bezpečnostné výbavy...
Ešte by som dodal - ak človek presadne z Felície do akéhokoľvek súčasného auta, tak zrejme ho bude považovať za dokonalé :). Záleží na nárokoch a postupnosti.
Okrem toho - sú zákazníci, ktorí si radšej kúpia spoľahlivé auto s nižším výkonom a malou výbavou, za dobrú cenu... akoby mali mať niečo zložité, drahé (na úver), menej spoľahlivé... Výkon by aj tak zrejme nikdy nevyužili, keďže jazdia mimo obec 70 km/h. Dokonca ani spotrebu neriešia, lebo najazdia ročne pár tisíc km. Pre takých je ASX ideálnym autom. O chvíľu sa niečo podobné možno ani nebude vyrábať, lebo EU tlačí na bezpečnostné výbavy...
Ešte by som dodal - ak človek presadne z Felície do akéhokoľvek súčasného auta, tak zrejme ho bude považovať za dokonalé :). Záleží na nárokoch a postupnosti.
To musíš dát ale vědět nejen tady, ale ve všech státech, kde se Škoda úspěšně prodává.
Škoda má celkom dobré úžitkové vlastnosti = veľký kufor. To celkom boduje u niektorých zákazníkov. Čo sa ale pozerám okolo seba, tak veľa súkromných Škodoviek sa nekupuje. Väčšinou sú to rôzne Suzuki, Hyindaie , Kie... Cena je celkom rozhodujúca pre väčšinu kupujúcich. Na ulici kde bývam ale dominujú japonské auta, pričom koncernových je minimum. Možno preto, že bývam v bytovke = ľudia nepotrebujú prevážať veci vo veľkom kufri.
PowerHouse
když by to mohli prodávat dráž???
Vám sa nezdá tá cena skvelá? Za podobné peniaze sa dá kúpiť napr aj Hyundai i30 1,4T kombi... Ale Octavia je isto v naších končinách minimálne v očiach susedov viac COOL :).
Každopádne na Octáviu naozaj dobrá cena. O chvíľu sa nebude dať kúpiť auto nižšej strednej triedy so všetkými nutnými asistentmi pod 20 tis € :(
Každopádne na Octáviu naozaj dobrá cena. O chvíľu sa nebude dať kúpiť auto nižšej strednej triedy so všetkými nutnými asistentmi pod 20 tis € :(
Bohumil Veselý
Kdyby to bylo všechno o 100000 levnější, tak by se o tom dalo uvažovat jako o dobré nabídce. Tyto ceny mi přijdou úplně mimo. :no:
Emulgator
Netusite nekdo, jestli i na tourku pujde uplatnit fleetova sleva? Pak by byla dost zajimava nabidka za ty penize...
Futurista
Coz o to, spatna nabidka to neni. Jenze za 450 tisic uz se da lovitu konkurence, a troufam si tvrdit, ze bych dostal i vic nez jen trivalec, central na dalku, jednozonovou klimu a hliny... Takze pro mne to takovej zazrak neni...
Klima je dvouzónová myslím... a je tam toho víc - tempomat, bluetooth, zadní senzory, 8 repro, multifunkční kožený volant, mlhovky. Přihodil bych vyhřívané sedačky a LED světla (za vstřícných 20t)... a jsme na 466 za důstojně vybavený auto. Charita to není, ale celkem mi to přijde vyvážená smysluplná kombinace.
Presne tak to vidim taky!
Jasny, je to trivalec a skoda ze tam neni automaticke zastaveni a udrzovani v pruhu, ale to jde u levny skodovky pochopit. Ale je tam vsechno co tam byt ma a je to kombi, co vic si prat.
Jasny, je to trivalec a skoda ze tam neni automaticke zastaveni a udrzovani v pruhu, ale to jde u levny skodovky pochopit. Ale je tam vsechno co tam byt ma a je to kombi, co vic si prat.
Je to Octavie, nikdy na našem trhu nebude z nejlevnějších, ale rozhodně se jedná o konkurenceschopnou cenu. Co koupíš za méně a bez tříválce? Tipo s prehistorickým T-Jetem? Auris 1.6? Astru s kontroverzní 1.4? Koreu? Víc mě nenapadá. Jako výhodu Touru vidím to, že výbava víceméně odpovídá mým požadavkům.
EDIT: Jo, ještě Mégane...jen netuším, jak je na tom kombi s prostorností.
EDIT: Jo, ještě Mégane...jen netuším, jak je na tom kombi s prostorností.
Je to taková obdoba toho, co nabízela v těch zvláštních edicích i30. S bonusem, že tady se dají přikoupit světla (jestli to cílovka ocení nevím, já bych ocenil).
Za ty peníze je LED paket super, i když pro někoho je to jen zbytečné prodražení konfigurace. Akční I30 nemívala autoklimu, ne?
Teď přesně nevím, podle mě spíš jo, nebo to možná bylo v tom jednom paketu... ale ten základ (tempomat, zadní senzory, litá kola, kožený paket) byl něco podobného.
Ten prehistorický T-Jet tu drží bez akýchkoľvek konštrukčných vád od roku 2007 cez všetky dieselgate, rozvodové reťaze, podpálené alebo zakarbónované ventily, popraskané hlavy, zvody, piesty a iné chuťovky...
Tak jasně, Fiat razí přístup, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. Přesto bych T-Jet ani jako bývalý Fiaťák doma nechtěl.
Nic nedělá? Ak sa bavíme o motoroch, len nedávno predstavili nový FireFly.. Ak niečo dokonalo funguje a plní emisné normy, nevidím dôvod to súrne nahradzovať, veď ten Fire funguje od SPI až po dnešný MultiAir a okrem problematickosti samotného modulu MultiAir spočiatku výroby s ním nie sú dodnes absolútne žiadne problémy. Aj keď ten T-jet si pýta viac benzínu, za tie reakcie a robustnosť, ktorú ponúka, by som sa ho nebál. Ale niekto rád výstrelky a skúšky nemeckých inžinierov na zákazníkoch, to beriem..
Sorry, ale v novém autě si dynamicky lehce nadprůměrný T-jet se spotřebou Superbu 2.0 TSI nekoupím, ani kdyby byl sebevíc spolehlivý. Vývoj už je někde jinde. Proti Fire v zásadě nic nemám, sice po pár letech teče odkud může a určitě to jiní (Suzuki) umí úsporněji, ale ta jeho blbuvzdornost má něco do sebe.FireFly zatím pořádně nikam nenasadili, ostatně jako vždy.
přezdívka (nick)
To máte fajn, že máte fungujúce zastúpenie Škodovky... u nás aktuálne nedostupný konfigurátor, Superb nie je v konfigurátore už cca mesiac, cenník na Superb tiež v nedohľadne... pohoda :)
rokyta.p
Proc ne, celkem rozumna nabidka. Lidovy kombik :yes: jen pera mohli dat z buchanky ;-)
twistedTSD
Tohle se povedlo. Už to vypadalo, že O3 definitivně kapitulovala na svou pozici v nefiremních prodejích, když už i vedle Golfu stála nesmysl, ale Tour zaručeně leccos změní. Ovšem Scala má teď docela problém.
Freddka
Nastesti vidim, ze lidi si vsimli ze to je padani kus auta za tu cenu.
Hejteri tu samozrejme stale jsou, s tim nic nenadelas, ale i tak je videt, ze lidi jeste poznaji dobrou nabidku. :yes:
Hejteri tu samozrejme stale jsou, s tim nic nenadelas, ale i tak je videt, ze lidi jeste poznaji dobrou nabidku. :yes:
Tak ja napríklad Škodu veľmi nemusím, ale uznávam, že táto Octavia je veľmi dobrá ponuka. Sám pre seba by som ju nekúpil, ale s čistým svedomím by som ju poradil kamarátovi, kolegovi...
×
Sdílení komentáře
×
2.0TSI je škoda, že nepřišli v rámci téhle edice s variantou FWD MT... to by bylo pro Octu to pravé... o 100t levněji.
ja teda chca nechca musim ctyrkolku, ale manual by srazil cenu o 50tis, nema se na nem moc co pokazit a clovek je vetsim panem sveho auta nez s automatem.
navic i pro toho kdo nechce moc kvedlat saltrpakou je podle me manual u dvoulitru prijatelnejsi nez u polovicniho objemu
tazko sa mi este dnes riesi dalsie nove auto ked na svojom 29 mesacnom mam momentalne nejakych este len 18 600 km :D .. ale tak samozrejme nejaku tu predstavu co dalej mam uz aj dnes ... hlavne ale nech nam zdravie sluzi ... ked bude zdravie.. bude aj dalsie auto .... momentalne ale auto uz pre mna nie je taka priorita ako kedysi a nejak to uz tak neprezivam ako ked som mal o nejakych 10-15 rokov menej ked som sa tesil aj na nove disky na felde ako maly chlapec na lego .. dnes? uz to nejak ani neriesim co v aute mam a co nemam ... proste mam co potrebujem a beriem to ako potrebu aby som mohol "existovat" ... a mozno za par rokov uz kupim aj nejaku schopnu jazdenku ( povedzme 6-7 rocne ASX AWD s 2.0 v tom case ) ked zistim ze nove cim dalej predrazenejsie a menej vhodne kusky na trhu na tych par tisic rocne sa mi uz ani neoplatia... cas ukaze...
Kolega kúpil pred cca 8 rokmi Octaviu Tour II 1,6 za vtedajších cca 12 500€ (cca 321 000 CZK)... Za tú cenu je to skvelé auto s vysokou úžitkovou hodnotou a tak akurát výbavou = nemá sa čo pokaziť. Pri jeho nájazde cca 10 000 km ročne je auto ešte aj teraz ako nové. Je s ním veľmi spokojný. Ak by menil za terajšiu, tak by asi mal najväčší problém s motorom 1,0 T... Viem si predstaviť, že s atmosférou by to bral bez výhrad.
Keby som v tom čase kupoval auto, tak neváham - a to mi výrobky koncernu VW vôbec netrhajú žily a nevzbudzujú môj záujem :). V tom čase to ale bolo trochu lepšie - možno keby som ju vtedy kúpil, tak som fanúšikom koncernu (mal som už vtedy ešte len 3 ročné auto).
Motor 1,6 bol niečo iné ako TSI - síce bol menej výkonný, ale podľa kolegovho mechanika je nezničiteľný. Síce spotreba je vyššia ako napr u 1,0 TSI, ale človeka, ktorý jazdí 10 tis ročne to nezabije.
On koncern takové motory má, dokonce má jejich vývoj na starosti Škoda Auto... jen je neprodává v Evropě.
Ono nie každý si vyberie to čo lepšie ide. Okolo mňa je veľa ľudí, ktorí si volia spoľahlivosť na 1. mieste - možno preto, že sa pohybujem v miesta ch so silnou koncentráciou strojárov :). A ešte je tu cena, spotreba... Lepšia dynamika je u bežného zákazníka podľa mňa až za vyššie uvedenými vlastnosťami.
150 tis km je dosť u nového auta pri prvom majiteľovi, ktorý spraví ročne 10 000 km, ale je to čiastka, ktorú majú bežne autá pri kúpe 2. majiteľom... a to už môže byť problém.
Dnes je skôr riziko kupovať jazdené autá s problémovými motormi zo začiatku ich výroby.
V podstate, nebyť napr Mazdy, tak sa už atmosferické motory skoro úplne vytratia z áut. Nepočítam Subaru, ktorých sa predá pár kusov, alebo základné, často slabé motorizácie. Prípadne hybridy.
Objel jsem teď pár dealerů Mazdy a zřejmě měli na tohle téma školení, protože to je snad první argument, co na tebe tasej. ;-)
Na druhej strane - spotreba asi nie je najlepšia - 1,0 TSI tu bude pravdepodobne o dosť lepšia.