Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda vrací do nabídky zvýhodněnou Octavii Tour. A přichází i šmrncovní Octavia Touring Sport

David Bureš David Bureš 30. 5. 2019
12
52
Zobrazit náhledy (12)
Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Touring Sport Škoda Octavia Combi Tour

Zvýhodněná Škoda Octavia Tour nabízí výběr mezi benzinovým tříválcem 1.0 TSI a turbodieselem 1.6 TDI, oba o shodném výkonu 85 kW.

Škoda Octavia Tour má v nabídce mladoboleslavské automobilky tradici, obvykle se jednalo o jakousi rozlučku s dosavadní generací, která nabízela atraktivní cenu. První Octavia Tour se dokonce prodávala po boku druhé generace Octavie jakožto její levnější alternativa. Nyní se Octavia Tour do nabídky vrací jako cenově atraktivní verze.

Nabízí výběr mezi dvěma motory o výkonu 85 kW. Jestliže v kombinaci s benzinovým tříválcem 1.0 TSI a šestistupňovým manuálem za ni dáte 439.900 korun, s turbodieselem 1.6 TDI a manuálním pětikvaltem stojí 499.900 korun. V obou případech hovoříme o karosářské verzi kombi, jako liftback toto provedení dostupné není.

Podle aktuálního konfigurátoru se tak stává nejdostupnější variantou Octavie Combi, která má však zároveň zajímavou výbavu. Ta čítá dvouzónovou automatickou klimatizaci, multifunkční volant s koženým věncem, zadní parkovací senzory, tempomat, přední mlhovky nebo infotainment Swing s 6,5“ obrazovkou a Bluetooth handsfree.

Dále Škodě Octavia Combi Tour nechybí ani 16palcová kola z lehkých slitin, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, sedm airbagů, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu nebo dešťový a světelný senzor.

Příplatková výbava je však proti ostatním variantám omezena. K dispozici jsou však třeba diodové světlomety (+20.000 Kč), zadní parkovací kamera (+8.100,-), vyhřívání předních sedadel (+6.500,-) nebo infotainment Amundsen s navigací a větší, osmipalcovou obrazovkou (+19.300,-).

Škoda Octavia Combi – ceny a technická data nově nabízených verzí
Motor 1.0 TSI 1.6 TDI 2.0 TSI 2.0 TDI
Pohon 4x2 4x2 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 999 1598 1984 1968
Válce/ventily 3/4 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/5000-5500 85/3250-4000 140/4200-6000 135/3500-4000
Točivý moment [N.m/min]  200/2000-3500 250/1750-3200 320/1500-4100 380/1750-3250
Převodovka 6M 5M 7DS 7DS
Max. rychlost [km/h] 199 198 230 222
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,2 10,4 6,7 7,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,8 4,2 6,5 5,1
Cena Octavia Combi Tour [Kč] 439.900 499.900 - -
Cena Octavia Combi Touring Sport [Kč] - - 699.900 745.900

Komu by pak Tour nestačilo, je tu další novinka v nabídce, Octavia Combi Touring Sport. Také tu pořídíte výhradně jako kombík, a to se dvěma motory. V tomto případě je však na výběr 2.0 TSI (140 kW) nebo 2.0 TDI (135 kW), oba v kombinaci se sedmistupňovým DSG a pohonem všech kol. Benzinový dvoulitr pořídíte za 699.900 korun, turbodiesel stojí 745.900 Kč.

Výbava vychází právě z akční verze Tour, navíc ale přidává sportovní šmrnc. Octavii Combi Touring Sport tak nechybí sportovní černý exteriérový paket, 17palcová kola v černé barvě, sportovní kožený volant s řadicími páčkami nebo sportovní přední sedadla. Dále je tu infotainment Bolero s osmipalcovým displejem, diodové světlomety nebo černé střešní nosiče.

I v tomto případě jsou možnosti příplatkové výbavy omezené. K dispozici jsou každopádně přední parkovací čidla za 8.200 Kč, zadní parkovací kamera za 8.100 Kč, navigace za 19.300 Kč nebo hlídání mrtvého úhlu za 9.000 korun.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jemnocit
| 2. 6. 2019
Pokud to má být městské auto, tak jo, proč ne... i když foukaný litr nemůže mít s ohříváním žádný problém.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Re: Nabidka
| 1. 6. 2019
Sorry, ale v novém autě si dynamicky lehce nadprůměrný T-jet se spotřebou Superbu 2.0 TSI nekoupím, ani kdyby byl sebevíc spolehlivý. Vývoj už je někde jinde. Proti Fire v zásadě nic nemám, sice po pár letech teče odkud může a určitě to jiní (Suzuki) umí úsporněji, ale ta jeho blbuvzdornost má něco do sebe.FireFly zatím pořádně nikam nenasadili, ostatně jako vždy.
Avatar - Avanti
Re: Re: Re: Re: Nabidka
| 1. 6. 2019
Nic nedělá? Ak sa bavíme o motoroch, len nedávno predstavili nový FireFly.. Ak niečo dokonalo funguje a plní emisné normy, nevidím dôvod to súrne nahradzovať, veď ten Fire funguje od SPI až po dnešný MultiAir a okrem problematickosti samotného modulu MultiAir spočiatku výroby s ním nie sú dodnes absolútne žiadne problémy. Aj keď ten T-jet si pýta viac benzínu, za tie reakcie a robustnosť, ktorú ponúka, by som sa ho nebál. Ale niekto rád výstrelky a skúšky nemeckých inžinierov na zákazníkoch, to beriem..
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Nabidka
| 31. 5. 2019
Tak jasně, Fiat razí přístup, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. Přesto bych T-Jet ani jako bývalý Fiaťák doma nechtěl.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jemnocit
| 31. 5. 2019
Však jo, Tour (I a II) se prodával v podstatě zadarmo...ale ten motor je z nouze ctnost. Ani svižný, ani úsporný, ani trvanlivý (minimálně v O1 byly problémy i s převodovkou). Ještě tam dávali 1.4.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku