Ale keď sa na tie fotky dívam, je mi jasné kde sa nabral výzor prvej NSX. A popravde až teraz je mi jasné prečo ju volali japonské Ferarri. 😁
palix
0
Tiež to auto vidím prvý krát a súhlasím, že je to čistá NSX 😊.
Hammunasakra
3
No moc to časově nevychází = počátky NSX sou z roku 1984 a finální verze byla představená na autosalonu v Chicagu na začátku roku 1989
Hliníkový prototyp Ferrari v září 1988
netcar.xx
2
NSX je designově trošku o něčem jiném než tenhle připosranej bastard. Navíc jak píše kolega výše, tak to časově nevychází. Ale to je stejné jako když byla představena studie té nové elektrické Hondy, tak místní primitivové hned měli jasno, že je to kopie jedničky Golfa. A on to byl ve skutečnosti retro Civic MK.I který byl dávno před Golfem kterej měl i palubovku nápadně podobnou té z Civicu.
palix
0
Časovo to možno nevychádza, ale podobá sa 😊.
Čo sa ten novej elektro Hondy týka = je to elektroauto aké má byť - relatívne malé, isto celkom úsporné = eko vozidlo ako má byť.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hliníkový prototyp Ferrari v září 1988
Čo sa ten novej elektro Hondy týka = je to elektroauto aké má byť - relatívne malé, isto celkom úsporné = eko vozidlo ako má byť.