Nástupce modelů 307 Break a 307 SW se představí na autosalonu v Ženevě. Bude mít zavazadlový prostor se základním objemem 508 l a alternativně místo až pro 7 cestujících.
Příliš velké množství malých prosklených ploch s negativním sklonem, tak nějak komplexně divně poskládaných, zřejmě na úkor užitných vlatností, ovšem nikoli k zisku exkluzivity linií, na to jsou tu jiní.
Tohle je jen předimenzovaný design..
Ako vidím, keď niet čo kritizovať, dá sa dôvod vždy nájsť. Prosím Ťa, kde konkrétne podľa teba negatívne sklonené plochy obmedzujú priestor v interiéri alebo iné úžitkové vlastnosti?
Až na detaily, skôr optické, je priestor obstavaný vpodstate tradične, takže interiér a úžitkové vlastnosti, budú tradične nadpriemerné. Inak tvar zadnej časti je vskutku zaujímavý, aj keď nejakú chvíľu si naň budem musieť ešte zvykať. Ale to isté sa mi stalo aj pri 207 SW, v reáli to auto vôbec nevyzerá zle, povedal by som, že podstatne lepšie ako na fotkách.
Z článku viac-menej vyplýva, že peugeot ani pri novej generácii nižšej strednej triedy neuvažuje primárne o minivane, tak ako v prípade 307 bude nový kombík na pomedzí medzi kombi a MPV. Opäť významne narástol aj rázvor, takže to nebude len taký nejaký tuctový kombík.
Asi špatně vidíš, jestli neregistruješ tvar zadního čela, který je na úkor užitných vlastností, ale je to jedno, stejně to působí celkově rozpačitě a rozhodně to není žádný krasavec.
Stále si nenapísal, v čom konkrétne tvar zadného čela obmedzuje úžitkové vlastnosti. Z dĺžky neberie, sklon zadného okna je celkom bežný. Zo šírky ani náhodou, z fotiek je celkom zrejmé, že šírkou vnútorného priestoru aj šírku vstupu do kufra bude patriť k premiantom triede, zadné svetlá sú vysunuté až na úplný okraj blatníkov. Vonkajšie nápadité a rozhodne nie bežné línie môžu zmiasť.
hh ja bych si kombika nikdy nekoupil a Peugeota uz vubec ne .Nemyslel jsem to ale spatne..Jenom souhlasim s tim,ze to nemuseli tak zuzovat...zbytecne to bude v kazde recenzi...ae vzdyt je to konecne jedno..Nebudem si tu kazit den :-)
Vzhľadom na tvoju zaujatosť by si si Peugeota asi nikdy nekúpil. Nie je mi jasné, kde stále vidíš to hrozné zúženie...hrúbka bočákov(vrátane plastovej výplne alebo čalúnenia zvnútra) býva cca 120-150 mm v mieste plnej šírky a zúženie vozidla smerom dozadu, ktoré je pri tomto tvarovaní viditeľné viac ako napr. pri novej Fabii kombi ide vpodstate len na úkor hrúbky bočníc. Takže žiadne výrazné mínus tu naozaj nevidno. Z bočného pohľadu ani piate dvere neukrajujú z kufra v pozdĺžnom smere viac ako je zvykom, takže tá kritika nie je nijak podložená.
Každopádne je sympatické, že pri kombíku Peugeot nepoužil recept 407 a 207 a zadná časť nevyzerá príliš preplácane. Ale rozhodne sa za týmt autom na ceste vždy obzriem, lebo sa nedá povedať, že by bolo nenápadné...
Ked som videl nazivo koncept tak som myslel ze je to hrozne, teraz ked vidim tieto fotky tak nehovorim ze je to krasa ale nevadi mi a je aj celkom zaujimavy. To spravenie "vankombi" sa mi celkom paci, vzdy lepsie ako keby sa mali pustat do triedy kde to nevedia este.
no jo vsichni co maj peugeota jsou nuly ne... :no:
taky nemam peugeota, no taky "neinklinuje" moje malickost ku germanum (jsou proto pro mne nemecka auta menecenna?? ne)
A možno ani nie. Možno by sa jej ušlo hodne chvály za niečo iné ako nemecky chladný a nudný dizajn, podobne ako pri štúdii Yeti. A treba povedať, že by to bolo oprávnené. :-)
tak to není pravda..miluju staré peugeoty- 505GTI, 205XS a GTI, 106, 406Mi16, 306 S16, 406...a proto úplně šílím co ted peugeot dělá- to v čem vždy vynikal (pěkný nadčasový design, skvělé podvozky, řiditelnost plynem atd.) jde úplně do kopru...jízda s 307SW za 750 tis. je utrpení a auta jsou čím dál hnusnější
kdyz jem mel v tom GTicku v zatacce pocit,ze jedu moc rychle,chtel jsem ubrat plyn,to my ovsem majitel, pod vyhruzkou zabiti, zakazal...za chvili jsem pochopil proc.Proste parada.A dneska..asi si ho koupim aspon na okruh,stoji to jak par veceri a kdyz bude motor aspon trosku OK,tak nebudu mit potrebu tolik slapat na krk svymu autu.
406 nebo 205XS jsou speciální verze? nechci sportovní jízdní vlastnosti ,ale chci jisté chování, pohodlí a taky aby mě to řízení daného auta trochu bavilo
já jsem taky na východě, i když ne až tak, ale fakt nechápu jedinou věc ve které je tento Peugeot technicky dokonalý..má slušné motory, ale to je tak všechno
Tohle mi uz prijde jako holej nesmysl....cely tohle auto.
Do kombiku nizsi stredni tridy narvou treti radu sedadel..to uz je vrchol.Design nehodnotim,zenskejm se urcite libit bude,normalni chlap vidi,ze je to jen do extremu vyhny styl uspesne 206ky.Vubec nechapu koncepci tohohle auta,jako kombik OK,ale 7 lidi?Do zadu se nikdo nevejde,blbe se tam poleze a bude to nebezpecne,vejde se tam maximalne dite a to by do Peugeota moc nedaval.Kvalita zparcovani..jako vzdy PEUGOET,bezpecnost...hvezdicky ziskany diky stavbe jenom na testy, v realu je to rakev,stejne jakou Renault.O spolehlivosti (pokud tohle chce nekdo jako rodiny auto pro 7 lidi,tak radsi logana) a celkove kvalite mluvit nemusim.
Viz priklad...Kamarad ma 206ku,pravidelne servis u Peugeota,ma najeto 130 000 a cela se rozsejpa...tam,kde u normalniho AUTA staci vymenit cep za 500,tam 206 meni cele rameno za 6000.Tam kde normalni auto meni spojkovou sadu se prevodovka 206ky rozsypala a sezrala sama sebe.Original brzdovy kotouc PRASKL tak,ze ho ctvrtina upadla za jizdy...cele auto vrze a to nikdy nebylo plne nalozene....
DEKUJEME, NECHCEME!!!!! :-!
Na tohle musím zareagovat.....máme pažouta už 5 let, nikde se nic nesype, kvalita zpracování je velice dobrá, auto je fit a nikde nás nenechalo....já zase znám člověka s Golfem, kterej je dva roky starej a přetěsňovala se tam hlava válců, protože to soudruzi ve VW prostě ***i při výrobě ;-)
Už předchozí generace 307 se dělala ve verzi SW se sedmi sedadly a break s klasickým uspořádáním. Nevidím nic špatného nabízet sedm sedadel. Každý si prostě vybere, buď pět nebo sedm. Je zajímavý, že tady dáváš za příklad Logan MCV se sedmi sedadly, který je dokonce o třídu níž. U něj ti těch sedm sedadel nepřijde divný. Jistě vzadu budou sedět převážně děti nebo dospělý na kratší vzdálenost. Vždy je lepší nabídnou nějakou alternativu, zákazník ať si vybere sám, co mu vyhovuje.
Ještě by mě zajímalo, asi do tomu opravdu rozumíš, jak se staví takový auto, aby v nárazovém testu získalo pět hvězd a v reálu propadlo?? Divné, že by tvůj výmysl...
Realita,vozy z Francie jsou za tohle hodne kritizovany.Je znamou veci,ze postavit auto tak,aby se dobre zdeformovalo,kdyz presne vime do ceho,jak rychle,z jakeho uhlu narazi je celkem jednoduche,problem pak nastava,jde li naraz trosku jinak,nez na testech a v tom maji tato jizni auta problem....Podle tve reakce vypadas, jako rozumny clovek,zaskocilo mne,ze jsi se pozastavil zrovna nad timhle.
K tomu loganu...tim jsem chtel jen naznacit,ze je tam vic mista,tudiz je to pouzitelnejsi.
V žádném časopise o autech, jsem se nic takového nikdy nedočetl. Jistě, pokud by byl náraz čistě čelní, navíc celou plochou, dalo by se o tom polemizovat. Ale to přesazení NCAP je docela specifické a myslím celkem slušně odpovídá realitě. Dále jsou vozy testovány na boční náraz + náraz na kůl. A ve všech mají velice dobré výsledky.
Spíš bych to bral jako výmysl, občas se to objeví na diskuzi, rozhodně nic podloženého. Vždyť vozy v dané třídě mají podobnou tuhost v ohybu a krutu, i to něco vypovídá o skeletu karoserie.
Ano Logan má obrovský rozvor, ale na délku má o pár cm méně. V podélném směru na tom bude s prostorností přibližně podobně jako SW, ale na šířku mu budou cm scházet. Holt frčí na technice předchozího Clia a to se musí někde projevit. Jinak bych vůbec tyto vozy nesrovnával. 308 je technikou o pár světelných let dále. A zrovna v bezpečnosti Logan prim nehraje.
jj Logan je * na chajdu,to mas pravdu.
K tem narazum..
Vygoogluj si americky testy,tam je o NCAPu a tehle autech napsano hodne a nejsou to zvasty,dokonce (to je trochu mimo) se tam doctes od jednoho managera logistiky VW,a VW pry posila skodovce dily 2.jakosti (interniho oznaceni), 1.jakost bere AUDI, 1,5. jakost VW a 2. Skodovka, jinak vsechny jsou z dodavatelskeho hlediska 1.jakost,tedy skoro bezchybne,ale rozdil v nich porad asi je,kdyz si je takto deli...
rozdíl ej v tom, že zatímco v Loganu se na ty zadní sedadla pohodlně vejdeš a sedíš stejně jak ostatní, tak v 307 se tam nevejdeš a sedíš směrem dozadu, takže je to totální blbost..i pro děti, protože kdo by chtěl strkat děcka do kufru v době řetězových havárií
>:D Odkdy se tam sedí zády k řidiči? Seděl jsi tam někdy vůbec? Asi ne, viď ;-) Mimochodem, dnešní auta mají zadní části extrémně odolné při nárazu.. Mohu posoudit z vlastní zkušenosti..
>:D >:D A zase ses vedle...maji je PEVNE JENOM AUTA,CO SE DOVAZEJ DO USA,PROTOZE TAM JE HODNOCENI NARAZU DO ZADNI PARTIE HODNE DULEZITE,v EVROPE NE...A DO USA SE Francie rozhodne nevozi...takze C U DUDE!!
Heh, tady někdo neviděl struktur 307 SW :-) Normálně se tam sedí směrem dopředu....navíc jednou jsem se jen tak ze zvědavosti na ty zadní sedačky snažil dostat, když byla vystavená na autosalonu v Brně.....no problema, se svýma 180 cm jsem se tam jakžtakž vešel ;-) a jinak, kdo chce auto, který pojme 7 lidí a vozí je tam furt, ať si koupí MPV....a navíc, 307 i 308čka (snad) mají ty sededla v třetí řadě plnohodnotná (!!!!!), takže to není jako třeba v některých SUV nebo MPV, kde spíš připomínají nouzovou lavici... ;-)
Kdo jednou zkusil cestovat autem se skleněnou střechou, bude si v každém jiném autě připadat tak trochu jako v BVP. Spousta světla a pohody, která se postará o příjemnou náladu bez stresu a ještě jako "bonus" vidíte na světlech semafor bez distorze třetího obratlu :-) 308 SW si určitě najde dost a dost zákazníků, protože předchozí model (v podstatě ve všech důležitých parametrech zaostávající za 308) si jich našel také dost. Je kvalitně postavená, je originální a praktická a v sedmimístném uspořádání tak nějak bezkonkurenční. Jasně, poslední dvě sedadla jsou stejně jako u 307 tak do 160 cm pro pohodlnou jízdu, ale jako nouzovka je to myšlenka dobrá. Troufnu si říct, že v žádném autě nižší střední třídy není jízda stejně příjemná, jako právě v 308. Nepočítám prémiovky, tam si to taky pěkně připlatíte. Jde o pohodu především, o to, že z Plzně do Hodonína je to jako Pardubic do Hradce. Prostě kousek ;-) Bezpečnost má PSA dobře propracovanou, Peugeot a Citroën v ní hrají první housle a "geniální" objevení opaku je legrační. Teď už jen dávat pozor na parkovišti, až jí uvidíme naživo. Já osobně věřím v dobrý dojem, který bude časem už jen zrát. 308 SW je sympatický přírůstek, těším se ;-):yes:
mě třeba normální 308ka na fotkách nepřišla nějak přitažlivá, ale jakmile jsem ji viděl naživo, tak jsem jen kýval hlavou. tak jsem zvědav na kombi. A toho frajera, co tam začal mluvit za nesmysly o těch testech ncap, že peugeoty jsou šmejdy, co se bezpečnosti týče, bych ho nejraději lištil ;-\
Ty keci o dokonalosti Peugeotu..jak je pohoidlnej a prijemnej,ty jsi asi zatim jezdil jen autobusem ne?Chces tem podvozkum,ktery serfujou posilnici rikat prijemny?Rikej si jim jak chces,ja jsem z jizdy temahle autama spocenej jak boxer po 3tim kole.Radsi ucejtim trosku kocici hlavy na zadku,nez abych byl hotovej z pohledu na blizici se asfalt,pri pohledu z bocniho okynka..jestli se rad houpes,jezdi timhle,jestli rad jezdis,kup neco jinyho nez Francii tunto.
no ona taková 307 SW nejenom že surfuje po slinici, ale taky je nepohodlná kvůli jednoduché zadní nápravě která je tvrdá a hlučná, takový Ford focus má daleko lepší jízdní vlastnosti a přitom je pohodlnější...nechápu jak za takové auto jako je 307SW někdo mohl dát 750 tis..
asi mel zatmeni,protoze tyhle ,,AUTA" si lidi kupujou s nasledujicim argumentem : ,,Juu to ma peknej cumak (po predeslem vlastnictvy unudeny skodovky,nebo staryho Venta), pekne velkej kufr,hm ta palubka...klima v cene,hele podivej ta cena o 30% levnejsi nez stredni Evropan...mamo pojd,mame karu" Jak seredne se tito lide mili..No hele co si budem povidat,za chvilkku tu budou tipci,ktery budou rikat,jak je uzasna Cinska produkce,pro me je zatim uzasna cenou a drzosti,s jakou kopiruje aute z Evropy >:D
Tak to dobre trepeš. Keby to bola pravda, tak by Peugeot dávno skrachoval. Zdá sa, že si múdrejší ako všetci technici, dizajnéri a manažéri Peugeotu dohromady.
nechcem rozputavat vasne, ako si uz pisal viac sa ti paci nemecka produkcia (a povazujes ju za lepsiu), to je v pohode, kazdy ma svoj nazor a s tymto celkom suhlasim, a ze sa cudujes ze to ludia kupuju? no tak si predstav ze by teraz vsetci zacali jazdit v aute ake mas TY, alebo aspon v tej znacke... nebolo by to divne? neviem mozno by ti to nevadilo, ale ja mam radsej trochu originality, preto si aj podla toho vyberam auta ktore mam.
osobne posledny peugeot co sa mi dizajnovo pacil bola 406, ale taktiez je vela ludi ktorym sa nepaci. Tak preco sa navzajom osocovat a nutit inym svoj nazor. Toto by mala byt normalda diskusia ale coraz castejsie sa tu s toho stava pole kde vela ludi opovrhuje ostatnymi pre taku blbinu ako je auto... :-|:-|:-|
..tak v tvojom prípade som si absolútne istý, že keby si mal vzadu viacprvok, tak to pri jazde nerozoznáš a budeš stále tvrdiť, že je tam tá "jednoduchá, tvrdá a hlučná" náprava...
...pochybujem, že si v nejakej 307 alebo 308 vôbec niekedy šiel...
Já jsem si z tvého příspěvku absolutně jistý že jsi totální magor, když tady kecáš že jsem v žádné 307 nejel a že bych to nikdy nerozeznal...nech se vyšetřit, protože dělat tyhle soudy přes internet je šílenost. V jedné modré 307SW jsem jel když byla nová, i ted když má 80 tis. najeto....a to že má víceprvková zadní náprava pozitivní vliv na jízdní vlastnosti, pohodlí a je méně hlučná než jednoduchá je nezpochybnitelný fakt
Jeste k tvemu predeslemu prispevku o pevnych zadnich partiich..
maji je PEVNE JENOM AUTA,CO SE DOVAZEJ DO USA,PROTOZE TAM JE HODNOCENI NARAZU DO ZADNI PARTIE HODNE DULEZITE,v EVROPE NE...A DO USA SE Francie rozhodne nevozi.VW,Opel,BMW,MB,AUDI,Volvo,Saab..a… ty to maj tvrdy..FR,SP,IT nesakra uz si neco prectete,nez zacnete vychvalovat auto,ktery je pro vas zrejme vrcholem blaha,protoze na jiny proste nemate...takze C U DUDE!!
mě třeba normální 308ka na fotkách nepřišla nějak přitažlivá, ale jakmile jsem ji viděl naživo, tak jsem jen kýval hlavou. tak jsem zvědav na kombi. A toho frajera, co tam začal mluvit za nesmysly o těch testech ncap, že peugeoty jsou šmejdy, co se bezpečnosti týče, bych ho nejraději lištil ;-\
Zdá se mi, že máš s francouzskými auty nějaký problém. Ne jen, že se tady snažíš šířit klepy o jejich zpracování či jízdních vlastnostech, ale navíc chceš zpochybnit jejich bezpečnost? Proč?
Jistě, obecně lidé, který s Peugeoty nenajeli prakticky nic šíří fámy, že jejich podvozky plavou...Jistě, dříve platilo, že se více naklánějí, avšak stopu drželi vždy dobře. Změnu charakteru můžeme výrazně zaznamenat právě u 307. O které se dá říci, že je to francouzský Golf. A dnešní 308 v nastoleném trendu pokračuje. Limitem je většinou tlumení nerovností v zatáčkách, což je dáno konstrukcí zadní nápravy, kterou využívá třeba Megane nebo Astra. A jestli stále pochybuješ, zkus 407, budeš překvapený jak přesvědčivá je v zatáčce...
Jsem jen objektivni.Videl jsem ty auta po bourackach a kamos bohuzel dostal novou 206ku k narozeninam...to auto je klump,nikdo s nim nechce jezdit.Byl to omyl.Nebudu se s vama hadat,jezdete si cim chcete.Fr auta jsou jakoauta.
Je to, aspoň u mňa, opačný prípad ako Fiat Bravo. Ten ma na fotkách doslova ohúril dynamickými tvarmi - naživo som bol sklamaný, oko sa nemalo čoho chytiť, proste nezaujímavý, ozrutný balvan šinúci sa po ceste, ktorý hravo prehliadnem...
P308 je opačný prípad. Na fotkách sa mi zdal prehnane dokrivený a pokrčený a až príliš podobný predchádzajúcemu modelu. Naživo som si názor poopravil.
Ty chceš snad srovnávat skvost designu Bravo s tímhle? Bravo si zřejmě zahlédl s jedoucího vlaku, pokud ti připadalo nevýrazné, spíše si však koukal na jiné auto, Bravo totiž nelze přehlédnout, jeho dynamické, dechberoucí linie nenechají nikoho na pochybách, co se právě blíží, když v něm jedeš, všichni okolo se zastavují a sledují tě, zkus si to. Naproti 308, design, který už nemá kam jít, jen všemožně protahované linky a nevkusně tvarované světlomety, masky a další detaily,, vytvářející zcela nesourodý celek, aspirující na titul obluda roku.
Bravo bylo na fotkách líbivé, nové, zajímavé. Po živém setkání už tak krásně nevypadalo a když ho měsíc vídám parkovat před vedlejším domem, nelíbí se mi už ani maličko, stejně jako GrandePunto. A to jsem obě ze začátku považoval za designové skvosty... jenže jim to nevydrželo.
Myslím, že tábory příznivců a odpůrců designových kvalit Brava a Punta by byly asi stejně početné, mírná převaha na jedné či druhé straně není vitězstvím.
Postav si ich naživo vedľa seba a zistíš, že obe autá majú niečo do seba. Každé v inom štýle, každé vyžaruje niečo iné. Je vecou osobného vkusu, čo Ťa viac osloví.
Jenom obecna pripominka ke vsem diskuzim na auto.cz.Vy vecni hadalove,vseho znali a od vseh aut klice majici,nechcete se prestehovat na nejaky jiny server?V ty zaplave spiny,kterou tady po sobe permanentne hazite se spatne hledaji nazoryy lidi,kteri nikoho neurazeji a na nikoho neplivaji.
Diky.