Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 308 SW: nové kombi může být až sedmimístné (foto sériového modelu)

Ondřej Láník Ondřej Láník 18. 2. 2008 • 23:42
30
92
Zobrazit náhledy (30)
Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308
Nástupce modelů 307 Break a 307 SW se představí na autosalonu v Ženevě. Bude mít zavazadlový prostor se základním objemem 508 l a alternativně místo až pro 7 cestujících.

Praktických kombi 307 prodal Peugeot téměř 900 tisíc, takže rozhodně je na co navazovat. Ve srovnání s hatchbackem 308 došlo u 308 SW k výraznému nárůstu rozvoru na 2708 mm (+100 mm) a zadního převisu (+124 mm). Peugeot 308 SW je 4,50 m dlouhý a mezigenerační rozdíl tedy činí 71 mm proti modelu 307 SW.

Peugeot bude zákazníky lákat na prosvětlený interiér, protože zasklená plocha 5,58 m2 patří v této třídě k největším, stejně tak jako o třetinu zvětšená plocha pevného střešního okna. To měří na délku 1588 mm a je tedy o 30 cm delší než u 307 SW.

Variabilní interiér napovídá, že 308 SW bude v modelovém portfoliu Peugeotu zastupovat nejen kombi ale také automobily nižší střední třídy s karoserií MPV. Jednotlivá sedadla ve druhé, případně třetí řadě, jsou variabilní právě tak jako ve větším Peugeotu 807. Lze je sklápět, posunovat, měnit sklon opěradla a v případě třetí řady i zcela vyjmout z vozu.

V pětimístné konfiguraci je v závislosti na poloze zadních sedadel k dispozici 508 až 573 l pro zavazadla. Dvoumístné obsazení umožní rozšířit objem pro náklad až na 1736 l. Když navíc sklopíte i sedadlo předního spolujezdce, lze uvnitř Peugeotu 308 SW převážet předměty dlouhé až 3,1 m.

Pod kapotu bude možné objednat širokou škálu moderních zážehových motorů 1,4 VTi (70 kW, 136 Nm), 1,6 VTi (88 kW, 160 Nm), 2,0 BioFlex (107 kW, 208 Nm), 1,6 THP (110 kW, 240 Nm), 1,6 THP (103 kW, 240 Nm), 1,6 THP (128 kW, 240-260 Nm), ale také známou trojici turbodieselů 1,6 HDi (66 kW, 215 Nm), 1,6 HDi FAP (80 kW, 240-260 Nm), 2,0 HDi FAP (100 kW, 320-340 Nm).

Související články

Témata
Avatar - Charger
20. 2. 2008 16:04
Re: No jo, no ...
spíš nevíš co je to sportovní chování...to že auto pevně drží v zatáčce ještě neznamená že se chová sportovně
20. 2. 2008 14:13
Re: SWětlo světa
mam pocit ze podobny test som uz niekde videl. v casaku. 308 versus ine auto - myslim golf ?! a dopadli zhruba rovnako.
19. 2. 2008 18:01
Re: No jo, no ...
protirečíš si
Avatar - Charger
19. 2. 2008 17:48
Re: SWětlo světa
Já jsem si z tvého příspěvku absolutně jistý že jsi totální magor, když tady kecáš že jsem v žádné 307 nejel a že bych to nikdy nerozeznal...nech se vyšetřit, protože dělat tyhle soudy přes internet je šílenost. V jedné modré 307SW jsem jel když byla nová, i ted když má 80 tis. najeto....a to že má víceprvková zadní náprava pozitivní vliv na jízdní vlastnosti, pohodlí a je méně hlučná než jednoduchá je nezpochybnitelný fakt
Avatar - Charger
19. 2. 2008 17:42
Re: No jo, no ...
406 nebo 205XS jsou speciální verze? nechci sportovní jízdní vlastnosti ,ale chci jisté chování, pohodlí a taky aby mě to řízení daného auta trochu bavilo

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud