Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda zahájila prodej revolučního motoru Skyactiv-X. Známe i parametry!

Dnešním dnem začíná Mazda přijímat objednávky na novou Mazdu 3 s revolučním motorem Skyactiv-X, který jako první kombinuje princip zážehového a vznětového motoru.
Zpět na článek
5. 6. 2019 18:13
5. 6. 2019 18:49
5. 6. 2019 19:56
5. 6. 2019 20:53
6. 6. 2019 08:54
6. 6. 2019 09:55
6. 6. 2019 12:23
6. 6. 2019 12:38
6. 6. 2019 13:01
6. 6. 2019 13:04
6. 6. 2019 13:19
6. 6. 2019 13:26
6. 6. 2019 13:45
5. 6. 2019 19:07
5. 6. 2019 19:13
5. 6. 2019 19:26
5. 6. 2019 19:33
5. 6. 2019 19:42
5. 6. 2019 19:49
5. 6. 2019 20:07
5. 6. 2019 20:56
6. 6. 2019 15:48
5. 6. 2019 22:18
6. 6. 2019 04:57
6. 6. 2019 10:09
5. 6. 2019 20:32
6. 6. 2019 03:48
6. 6. 2019 08:58
6. 6. 2019 09:32
6. 6. 2019 14:20
6. 6. 2019 15:49
6. 6. 2019 12:31
6. 6. 2019 14:13
6. 6. 2019 14:20
6. 6. 2019 15:50
6. 6. 2019 09:36
6. 6. 2019 14:39
6. 6. 2019 12:46
6. 6. 2019 14:22
6. 6. 2019 14:46
6. 6. 2019 15:06
6. 6. 2019 14:46
6. 6. 2019 14:51
5. 6. 2019 18:13
Každý ví
že Ajatolláh automobilismu, ten, jehož ruce řídí duch Ayrtona Senny a kterému se říká Fostek…
není nadšen z japonských aut a hlavně z jejich BYkupců a jezdců.
...ale teď vážně - tomuhle fandím. Jsem strašně zvědavej jak si to povede ve skutečným světě.
Mazda :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
5. 6. 2019 19:54
Re: Každý ví
Ve stínu této motorizace se schovává fakt že posledním generace dieselů používá nejpokročilejší techniku, skvělý pokrok, ale všichni sledují jen diesel na benzín.
Nu což, diesel je diesel, je to taky diesel ……. pan Rudolf Diesel může být spokojen :-) :-) :-)
5. 6. 2019 20:03
Re: Každý ví
Hm...věděls že spáchal sebevraždu?
Teda myslím...
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 20:21
Re: Každý ví
Utonul = že skočil z lodě v La Manche a dobrovolně se utopil = to sice někdo zkouší občas vytáhnout ale spíš to je jen výmysl. Dost šílenej způsob sebevraždy :-)
5. 6. 2019 18:17
co tu kecáte za blbosti
Sky X se dal objednat už v únoru, sám jsem M3 sedan Sky X objednával 26.2., dodávka konec září/říjen
Rozbalit vlákno
5
5. 6. 2019 18:22
Re: co tu kecáte za blbosti
Sedan? futajxl
Sedany ukoptěný z hatchů jsou nejstrašnějšími počiny automobilového průmyslu. Do jednoho hnus.
Avatar - CHerokee
5. 6. 2019 20:29
Re: co tu kecáte za blbosti
Tak s tímto tvrzením u mazdy 3 rozhodně nesouhlasím. Kromě evropského trhu bude sedan nejspíše tím hlavním modelem...
Avatar - palix
6. 6. 2019 14:32
Re: co tu kecáte za blbosti
Tiež si myslím, že Sedan je u novej trojky nádherný. Sám by som ho volil radšej ako Hatchback. Sedanu nič nechýba a vyzerá vyvážene.
6. 6. 2019 05:39
Re: co tu kecáte za blbosti
Zajdi si na oční! >:-[]
6. 6. 2019 05:38
Re: co tu kecáte za blbosti
Ona v tom má centrála trochu zmatek. Já mám sedan sky-x objednaný od 17.4., a to byl dle centrály první oficiální den, kdy to šlo.
Avatar - skejpa
5. 6. 2019 18:49
0-100
Chybi mi tam zaklad - zrychleni.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - WinDiesel
5. 6. 2019 19:56
Re: 0-100
asi nic moc, hlavně jde o spotřebu
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 20:20
Re: 0-100
No tak spotřeba je vyloženě slabá = u konkurence píšou minimálně 5,6 litru http://www.autoforum.cz/…bu-i-dostupnost/ stejnej výkon automat http://moje.auto.cz/…sus/corolla.html#… a reálnejch 4,5 litru
5. 6. 2019 20:53
Re: 0-100
Víme. Ve všem na světe, v jakýkoliv věci a ve srovnání s jakýmkoliv autem je korela nej.
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 21:44
Re: 0-100
Že tě to baví = má při stejnym výkonu o dost nižší spotřebu = tos zas bavilo mě :-)
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 08:54
Re: 0-100
Jenze Corola je hybrid, to zaprve a hlavne nema automat, ma CVT = zabijaka radosti z rizeni. Jinak je to samozrejme super auto. Jen neni tolik ridicsky orientovane jako Mazda.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 09:55
Re: 0-100
No, právě, že Corolla je i docela přívětivá řidičsky, projel jsem v poslední době většinu nižší střední třídy a jen 2 auta bych označil za řidičtější: Fokus ST line a Kia ProCeed GT.

Problém pro někoho může být chování hybridu (nikoliv jeho výkon), ale co se ovládání a podvozku týká platí, co píši výše.

Samozřejmě, že bych to za turbodiesel neměnil, ale musím být objektivní :D
Avatar - miromen
6. 6. 2019 12:23
Re: 0-100
Nějak si tu corollu jako jizdně zajimave auto neumim představit.
No proběhlo zajimave srovnani benzin, hybrid a diesel.

"Focus Turnier, Titanium, EcoBoost 1,5, Schalter (150 PS) gewinnt mit 540 Punkten gegen Toyota Corolla Hybrid, 180 PS (504 P.) und Peugeot 308 BlueHDi 180, 8-Gang-Automatik, 178 PS (484 P.). Verbräuche trotz unterschiedlicher Antriebskonzepte: Focus: Test 6,8 Sport 8,9 Spar 5,8. Toyota: Test 6,9 Sport 10,1 Spar 5,2. Peugeot: Test 6,6 Sport 8,1 Spar 5,7. Zitat: "Dieser Dreizylinder ist einfach ein toller Typ, lebendig und drehfreudig. Und kein anderer hier fährt so agil, keiner lenkt so direkt ein und schluckt alles, was kaputte Straßen bereithalten, so souverän." Mit Abstand beste Bremsen, beste Sitze vorn (Ergonomie) u. hinten, beste Bedienung."
A ještě par čisilek...

Beschleunigung:
Focus: 0-50 3,1; 0-100 8,9; 0-130 14,0; 0-160 22,7.

Peugeot: 0-50 3,0; 0-100 8,7; 0-130 14,2; 0-160 22,6.

Toyota: 0-50 3,2; 0-100 8,8; 0-130 14,0; 0-160 21,8.

Elastizität:
Focus: 60-100 4,9; 80-120 6,1.

Peugeot: 60-100 5,0; 80-120 6,1.

Toyota: 60-100 4,7; 80-120 5,8.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 12:38
Re: 0-100
Ich verstehe nicht :-!

Ale to měření odpovídá trochu tomu našemu zjištění, kdy hlavně dynamicky ta Corolla umí zabrat díky elektromotoru. Měřili jsme 80-120 za 4,3s. Řidičsky tím myslím, že odezva od podvzoku a řízení je přesné. Fokus mi ale subjektivně přišel zábavnější a to i s 1.0 R3
Avatar - miromen
6. 6. 2019 13:01
Re: 0-100
Prostě ani jeden nejezdi tak agilně a nemaji takovou odezvu od řizeni a zaroveň nezvladaji s takovym přehledem silnični nastrahy jak focus. A to u te corolly je psano, že je komfortni, ale ne tak kultivovana.
Jinak samo čisla jsou jedna věc, ale meně dynamicky motor neni automaticky horši. A to pravě zvlašť u toho hybridu, ktery bych řekl bude pro tu "zaživnost" asi největši slabinou toho auta.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 13:04
Re: 0-100
Ale vždyť to naprosto souhlasí s tím co jsem napsal, že z té nižší střední z aut, co jsem zkoušel je už lepší jen Fokus ST line a ProceedGT :)
Avatar - miromen
6. 6. 2019 13:19
Re: 0-100
No tohle nebyl st line a u focusu to neni za mě potřeba.
Jinak věřim, že by corolla mohla jizdně fungovat tak, že bych byl spokojeny a neměl bych s ni problem. Dokonce si u ni cenim to, že vždy vyjiždi na viceprvku což ten focus ne a ja si na to u nižši středni potrpim. Ja spiš pořad naražim na to hybridni ustroji a chybějici fofrklacek.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 13:26
Re: 0-100
Hele, to by si mohl vědět. Jak je to s tím víceprvkem u Fokusu ? Vím, že základní 1.0 R3 v HB ho nemají, ale když je to ST line ? Jezdil jsem HB 125k 1.0 EB ST line a nepřišlo mi, že by tam byla tyč a jestli ano, nepoznal jsem to. Na rozdíl od toho třeba v nové Scale ta tyč znát byla, hlavně ranami od podvozku na nerovnostech.
Avatar - miromen
6. 6. 2019 13:45
Re: 0-100
No ja už ti to myslim psal, ale ja byl velmi mile zaskočeny tim jak dokaže neviceprvek fungovat a ja po jizdě pravě s st line 1.0EB v hatchbacku jen řekl...klobouk dolu. Ano utaženy a určitě ne na komfort laděny podvozek a i přesto kultivovanějši než jsem čekal. Což samo ne každemu bude vyhovovat.
No jinak kde začit. Každopadně ty jsi jel jak jsem naznačil na neviceprvku ty byly u hatchback s dieslovym 2.0 a 1.5EB u 1.0EB nebyl vubec. Pouze kombiky jsou vždy s viceprvkem bez ohledu na motorizaci.
No a došlo ke změnam a to určitě nelichotivym. U kombiku se nic nezměnilo tam je vždy viceprvek. Ale u hatchbacku byl viceprvek zachovan jen u vybav Vignale a Active. Takže ani Titanium nebo ST Line již viceprvek nemaji tak jak tomu bylo na začatku.
Avatar - Ada je zase tady
5. 6. 2019 18:50
A proč?
Otázka je prostá - a proč ne rovnou diesel? Je čistý, má lepší průběh točivého momentu, nežere tolik a lépe se s ním jezdí! :-)
Rozbalit vlákno
22
5. 6. 2019 19:07
Re: A proč?
Pretože smrdí, má horší priebeh krútiaceho momentu, žerie podobne a horšie sa s ním jazdí! ;-)
P.S. A ešte klepe ako traktor a je ťažší.
5. 6. 2019 19:13
Re: A proč?
No a ...ještě je třeba dodat
že ty jsi vůl. :-!
Ale fakt fakt velkej! :yes:
5. 6. 2019 19:26
Re: A proč?
A preto, že fostek, samozvaný to ajatolláh automobilizmu nepochopil ironickú poznámku, musí hneď urážať ostatných. Achjo, kam ten svet speje?... :-(
5. 6. 2019 19:33
Re: A proč?
To přežiješ :D
..a nejsem samozvaný. Milují měmasy fanoušků a mám miliony nohsledů!
>:D
...já prostě nesnáším ty kecy, že diesel smrdí. To je strašnej žvást. Vždycky se vytočím.
Jinak jasný - při dnešním stavu benzíňáků a hlavně když maj Sky X...netuším, proč bych si kupoval diesel.
Ale na druhou stranu...jestli to Xko není moc složitý. Spolehlivost ukáže čas.
5. 6. 2019 19:42
Re: A proč?
Prežiť to prežijem. Od teba som tu zvyknutý čítať iné perly ducha, takže takéto inzultácie ma nechávajú "v klidu" ;-) A jedna rada do života. Nevytáčaj sa, aby nepraskla náhodou žilka, automobilové diskusie za to ozaj nestoja.
Vidíš, ja zase neznášam tie kecy, ako je diesel dokonalý pohon pre všetky druhy áut a pre všetky príležitosti. To je strašný žvást. Vždy sa nad tým len pousmejem (namiesto vytočenia).
K téme: Uvidí sa, či ten Sky X bude riešenie. Fandím tomu, hoci sa tiež obávam počiatočných technických komplikácií.
5. 6. 2019 19:49
Re: A proč?
jj...já se nevytáčím úplně
Spíš trolluju >:D
Není to tak dávno, co nám europrasata (ano, neřídí to automobilky ani zákazníci, nýbrž od reality odtržená kasta v Bruselu) ...tak tihle nám na základě mantrického opakování o uhlíku nacpali diesely i do miniaut, sporťáků a kabrioletů...a to je fail.
Nejhorší je...ty nový S kový audiny...všude ve světě benál, v EU nafta. Už zas bojujou s oxidem. Jeden přesun armád na cvičení vyprodukuje miliony násobků toho auta. Jeden let letadla...ach jo, nemám sílů. Je to absurdní.
Avatar - WinDiesel
5. 6. 2019 20:01
Re: A proč?
to jen Audi,
jinak europrasata podporovaly diesely a teď jdou tvrdě proti nim

a zase podporují nesmyslné eurovehikly

diesely nejsou špatné, ten můj si jen brumlá a když na to šlápnu je to raketa
to samé nové audiny musíš to vyzkoušet než to odsoudíš

mantra že benzín je "prostě" to pravé a jediné je mimo realitu
5. 6. 2019 20:07
Re: A proč?
Tak já myslím, že v malejch autech je diesel dneska nesmysl.
Naproti tomu ve velkým off roadu, SUV, MPV nebo dodávce je nesmysl benzín.
Já to tvrdím vždycky. A zastávám se obojího.
Můj diesel teda brumlá, když pracuje. Raketa není. Ani ten tvůj, to si buď jistej.
Jinak s elektrikou máš 100% pravdu.
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 20:18
Re: A proč?
S elektřinou máte oba 100% nepravdu = ale v miliardách nedotovaná nafta = do velkejch těžkejch aut a na obří nájezdy typu taxikář = warum ne
5. 6. 2019 20:56
Re: A proč?
Meleš ho...a
Nafta je brutálně zdaněná.
Akorát míň než benzín. A tvoje pokřivená logika v tom vidí dotace.
Jediný, co se dotuje a na co stát přispívá jsou ty tvoje elektroauta. Tak se prober. Je čas.
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 21:45
Re: A proč?
Až tak = mimo? :-)

Včera sem dával i odkaz = tak se už = nafta je 2násobně zvýhodněná = bohužel fakt brutal pokřivení. Je čas = abys takovejhle základ věděl ;-)

DPH + spotřební daň je jedno zvýhodnění = při cenách začátku dubna to bylo 18,17 kč vs 16,13 pro naftu

A pak velkoobchodní prodej v kg a koncovej v litrech = celkový zvýhodnění je docela brutální = dotace WinDieslů a Ádů jak prase :no:

Jediný co se dotuje a na co stát přispívá = sou elektrouauta? To jako fakt? Vážně?
Sem myslel že se dotuje třeba CNG = ale nic v tak obřích gigantickejch částkách = jako nafta. Ale třeba mi to vysvětlíš :-)
Avatar - speedfred
6. 6. 2019 15:38
Re: A proč?
Ja keď tankujem naftu tak neberiem žiadne dotácie. O čom potom furt točíš?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 15:48
Re: A proč?
Zasej a budeš mít nárok na zelenou naftu ;) :D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 16:58
Re: A proč?
Ta je dotovaná dokonce 3x = teda 3 násobně = to už je fakt síla >:D :*)
Avatar - speedfred
7. 6. 2019 12:14
Re: A proč?
Ona je možno zdanená menej,ale určite nie dotovaná. Dotované sú solárne elektrárne.
Avatar - Hammunasakra
7. 6. 2019 16:25
Re: A proč?
Žádný MOŽNO a to není jediný zvýhodnění = je státem dotovaná

Kdo kupuje benzin dotuje toho co naftu :no:

Nevím proč se tomu bráníš ? :-|
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 20:17
Re: A proč?
To mě zajímá co si brumlá = znám totiž jednu co tak řikala svýmu V6 benzín ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 22:21
Re: A proč?
Nebuď ubožák = neteta

Pokud se pamatuju nebrumlal špatně https://www.auto.cz/…dinny-tuning-648
6. 6. 2019 04:57
Re: A proč?
Tak jestli ti voní diesel, pak jsi ideální vedoucí brigád na likvidaci vybydlených ghet. :yes:
Avatar - Beefcake
6. 6. 2019 10:09
Re: A proč?
Ked nafta, tak nafta, ale BEZ TURBA ! Aby sa to dalo porovnavat.
5. 6. 2019 20:32
Objem motoru?
Nikde nevidím. Jinak Bravo Mazda za zkoušení nových přístupů...
Rozbalit vlákno
54
Avatar - Hammunasakra
5. 6. 2019 21:48
Re: Objem motoru?
1998 cm3 = souhlas s bravo

4 :no: během okamžiku za objem? Slušný :yes: :-)
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 08:56
Re: Objem motoru?
S tou corolou to byla trefa mimo, tak te za to treba nemaj lidi radi. Ja ti za ten objem, protoze ses trefil, dam palec hore :)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 09:57
Re: Objem motoru?
Ty si to trochu pleteš, nejlepší je Auris, Corollu Hamuna nezkoušel :D
Avatar - kari.laz
6. 6. 2019 10:24
Re: Objem motoru?
A nezapomeň dodat že hybrid, ten má těžiště proklatě nízko a v zatáčce umí díky tomu odstředivou silou utrhnout hlavu od těla >:-[] >:D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 10:54
Re: Objem motoru?
Tohle už má blíž k realitě = i když je to furt tupost tupá = pro jistotu koukám do zracadla = a hlava na svym místě = takže žvaníš stejně jako Ozzy = taky nějaká choroba? :-!

Jo a zapomněl si na zavěšení kol = to má na ten průjezd zatáčkou taky sakra vliv = i to je lepší než u konkurence :yes: :-)

A je eště hůř = nová platforma https://www.youtube.com/watch?… je eště tužší a umožňuje eště snížit těžiště = takže to je teprve zatáčkovej cvrkot. Teď už fakt možná pude o hlavu = neměl by sis nějakou Corollu 2.0 hybrid 132kW dojít vyzkoušet? ;-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 11:22
Re: Objem motoru?
Pletu se? Už si se Corollou svezl?
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 11:36
Re: Objem motoru?
Pleteš se docela často = když už se ptáš ;-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 11:41
Re: Objem motoru?
Ptám se, jestli si už jel s Corollou MY2019 ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 11:51
Re: Objem motoru?
A já proč skoro denně = píšeš takový ***
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 11:55
Re: Objem motoru?
Možná až mi odpovíš na mou otázku ,kterou jsem položil první, tak ti také odpovím ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 12:16
Re: Objem motoru?
Tak znova = proč skoro denně takhle kecáš žvaníš plkáš kraviny = navíc teď už i lžeš. Proč?

Víš jakej je mezi náma rozdíl? Ty si roky nevěřil co dělá elektromotor = a zčásti to okecáváš i po měření :-!

Od někoho kdo si nějakej hybrid pučil jednou v životě = navíc s cílem prokázat svou = je to ptaní někoho kdo takový auta vlastní = skoro trapný. Já si příští auto zřejmě zase koupim hybrid a zřejmě se rozhodnu mezi Camry 2.5 a Corollou 2.0 = vyzkoušim a vyberu

Máš furt eště komplex že nevíš kdo sem? Normální multimilionář co sponzoruje hifi-voice = ti to trvalo než ti to došlo = tak holt polopatě. A nemám Auris hybrid ale Lexus = spokojen? Schíza z neznáma uspokojena
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 12:26
Re: Objem motoru?
:D Prosímtě, přečti si, co si napsal za žvást :D


Ale nedá mi to.. když jsi multimilionář a máš teď Lexus, proč si nekoupíš zase Lexus a jen Toyotu? :D

Alespoň vidím, jak tě po těch letech pár dobře mířených slov dokáže doběla vytočit ;) :D Skoro jako když někdo zaklepe na Andyho, taky takhle kvičí :D Náhoda? Možná.... :D

P.S. těch hybridů jsem řídil už docela dost ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 13:10
Re: Objem motoru?
Bez komentáře :-!

Ad PS: ten 1 den? No tak gratulace :*)

Jinak viz já 11:53 a :51 a k tomuhle příspěvku v obvyklém stylu 11:36 :-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 13:13
Re: Objem motoru?
Nene, od té doby více dní ;) Naposledy jsme zkoušeli i elektromobil - Kiu Soul EV s kterou jsem na semaforu ujel BMW 530d....naštvaný obličej řidiče byl k nezaplacení :D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 13:17
Re: Objem motoru?
Máš dnešní první + :-)

Já si to užívám roky = a tys tomu roky nevěřil :-)

Musim zkusit RC 300h = tam je elektromotor myslim 105kW
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 13:19
Re: Objem motoru?
Auris tak svižný není, abych takto silný diesel dal na celou délku.. Lexus, možná, nejel jsem, nebo co to máš té tvé multimilionářské garáži. Nad 50km/h mi ale předjel a nakonec ujel.
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 15:21
Re: Objem motoru?
Prosim tě přečti si cos napsal = od začátku týhle diskuze = totální úchyl. Proč?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 16:05
Re: Objem motoru?
Ale no tak, nesnižuj se k osobním útokům, škoda, že nechceš diskutovat na téma akcelerace hybridů/EV :) Tak třeba jindy.
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 16:55
Re: Objem motoru?
Takový úchylnosti a bláboly si dneska zvlád napsat = a vadí ti 1 slovný shrnutí? Tak co se ti stalo = že od rána píšeš jednu kravinu za druhou?

Akceleraci elektromotorů = seš vysmíval 2 roky = super že už si v reálu

Takže znova proč?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 16:59
Re: Objem motoru?
Akce vyvolá reakci = proto. ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:02
Re: Objem motoru?
Ty nevíš ani = že si začal? To je fakt zlý :'-(
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 17:05
Re: Objem motoru?
Dnes? Ano, to nepopírám ;) Mluvím globálně za tu dobu co sem oba chodíme ;) Ale už se budeme točit zase v kruhu, takže ber to jako vyčerpávající odpověď ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:10
Re: Objem motoru?
To je skoro úspěch

Netočime se v kruhu = ty jen často děláš to co dneska

Já jen nepoznám který blbosti fakt věříš a co říkáš..
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 17:10
Re: Objem motoru?
A to mne baví ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:15
Re: Objem motoru?
To mi došlo = napsal sem ti to už dávno

Mě to přijde = dost smutna zábava. Nechceš radši holku nebo kluka nebo tak něco?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 17:19
Re: Objem motoru?
Všechno mám, ale tvůj nerv za to minimum snahy občas stojí ;) :D Ale umím se bavit i vážně, pokud je druhá strana rozumná a nemá jen a jen svojí pravdu ;) Mockrát jsem ti nabízel vážnější pokec... bohužel se neudržíš :D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:24
Re: Objem motoru?
Takže bi-sexuál? ;-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 18:58
Re: Objem motoru?
Ale no tak, nebuď dětinský ;) A i kdyby, nic ti do toho není :)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 19:41
Re: Objem motoru?
Napsal bych že je mi to u ***e = ale aby sis to nějak blbě nevysvětlil ;-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 19:58
Re: Objem motoru?
I ty jeden humoristo ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 20:45
Re: Objem motoru?
Tak tohle je ono! Si do mě bezhlavě zamilovanej :-O

No kdybys byla mladá drobná štíhlá nejlíp jedno ze sexuálně zvrhlejch dvojčat.. tak snad..
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 21:02
Re: Objem motoru?
Nech si zajít chuť a jdi si zase pustit porno .... ;) Hele, víš že lidé, kteří často mluví o svých sexuálních představách, hlavně takto "macho" stylem bývají nejistí se svou sexualitou, popřípadě mají málo zkušeností a snaží se to tím kompenzovat? :D Já jen, že to není od tebe poprvé podobná hláška :)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 21:23
Re: Objem motoru?
Že tě nechci? Jo to potvrzuju ;-)

A je mi fuk jestli si bi-

Já sem nudně normální = viz minulej a jak vzpomínáš i někdy v minulosti podobnej příspěvek :-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 21:25
Re: Objem motoru?
Jojo... jasně... ujisti se o tom tady veřejně :)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 21:28
Re: Objem motoru?
Já vim kam ho rád strkám = se za to nestydím = zkus to taky :-)

A chuť si zajít nenechám ;-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 21:37
Re: Objem motoru?
Jo, díky že si mi to poradil, budu k tobě vzhlížet jako k nejzkušenějšímu milovníkovi ! :D Díky ! Jsi Borec !
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 21:40
Re: Objem motoru?
To můžeš = ale jako obvykle = sis všechno vymyslel a pak vyhodnotil sám = a podle toho to vypadá

Tady aspoň nejseš zas táák daleko od reality :-!
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 10:52
Re: Objem motoru?
Hele = ty seš nějak psychicky nemocnej? Nebo proč = denně takovýhle kecy?

Víš že si zase napsal = totální ***vinu. Nebo ani to ne?

Proč si vymejšlíš = nebo ani to nevíš?

No stručně = ty seš nějak psychicky nemocnej = že skoro denně vyplodíš něco takovýhohle?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 11:25
Re: Objem motoru?
Asi to mělo být na mě co? Už jsem skoro zapoměl jak nepřehledný to tu je :D

No, proč ty kecy? Protože je to pravda :D Tvrdíš to tu už asi 2 roky, tak se nediv :D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 11:34
Re: Objem motoru?
Já vim že to je pravda = už přes 2 roky = ale o to nejde = to je prostě fakt ;-)

Ptal sem sem proč TY skoro denně... píšeš ***viny. Jako teď třeba tuhle = máš to za vtipný? Nebo dokonce pravdivý?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 11:40
Re: Objem motoru?
Ano, příjde mi to vtipné, protože na určitá témata se s tebou jinak, než s nadsázkou komunikovat nedá ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 11:53
Re: Objem motoru?
Denně? Furt pryč? A znova a znova? Se za břicho popadáš = jak si vtipný? No tak jo
Avatar - kari.laz
6. 6. 2019 14:12
Re: Objem motoru?
Počkej!!!! Ono existuje téma, na které se s Hammu dá komunikovat jinak než s nadsázkou? >:D
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 14:20
Re: Objem motoru?
To záleží, jestli je zrovna prodavač hifi, IT, ekolog, povolání syn, politolog, nebo multimilionář ;) :D
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 15:19
Re: Objem motoru?
Tebe to nekonečný kydání skoro denně měsíc za měsícem = asi fakt baví

Politolog? Ekolog? IT? Prodavač? Co ty všechno dokáže pomotat = v jedný větě :yes:

Povolání syn = sem zapomněl :-!
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 16:07
Re: Objem motoru?
Ještě tetička Kylie, ať to máme komplet, co se za tímto profilem v čase vystřídalo :D Za to, že se vás tam střídá několik já nemohu ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 16:49
Re: Objem motoru?
To už je úchylný i na tebe. Mám na základě nabídky ACZ sloučený účet = prokazatelně každej z jiný IP adresy

Ty máš zase dneska den = extrémní bláboli. Skočím na začátek = proč?
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 17:02
Re: Objem motoru?
:D Jojo...to víš že jo ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:06
Re: Objem motoru?
No nejen já = otázka proč ty si myslíš vždycky opak = ať de o záběr elektromotor nebo sloučení účtů na ACZ. I to se dá asi dokázat = stejně jako ten elektromotor. Bude ti to taky trvat 2 roky? :-)
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 17:07
Re: Objem motoru?
Já ti to sloučení ale nerozporuju ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 17:13
Re: Objem motoru?
Další nečekanej úspěch = 2 po sobě? Co to je? >:D

Ty si dneska fakt nějak.. :-)
6. 6. 2019 09:25
Re: Objem motoru?
Já měl za to, že Sky-X je 2.5l. Nechce se mi věřit, že by 180 koní vymáčkli z dvoulitru bez turba. To už by musel být hodně vyhoněný motor, přičemž Sky-X vnímám spíš jako motor s dobrým průběhem výkonu a vynikající spotřebou, než jako vyloženě sportovní náčiní.
Vzpomeňte na starší Civic Type-R, který z dvoulitru bez turba sice vyždímal 200 koní, ale to byl vysloveně závodní motor, který měl ostrou vačku a točil přes 7 tisíc.
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 09:41
Re: Objem motoru?
Je to 2.0 ale má k dispozici kompresor. Není to ale kompresor na výkon ale na lepší průběh výkonu. 132kw (nebo kolik to má) podle mě není nic extra vyhoněného, z normálního dvoulitru Mazda už dlouho doluje 121kw a jistě přijde nějaké další vylepšení.
6. 6. 2019 17:10
Re: Objem motoru?
A proč by z atmosférického dvoulitru nemohli mít 132 kW? Vždyť MX-5 má v dvoulitru 135 kW, dokonce bez kompresoru.
Avatar - KANKUNEN
5. 6. 2019 22:24
Až se svezu, tak vám řeknu jak to jede a žere,
co z toho, že motor jede, když u toho dost žere, doufám že na X budeš moct šlapat a spotřeba nepoletí příliš nahoru.
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2019 01:35
Re: Až se svezu, tak vám řeknu jak to jede a žere,
Užívat si jízdu a neřešit spotřebu. ;-)
Avatar - KANKUNEN
6. 6. 2019 08:24
Re: Až se svezu, tak vám řeknu jak to jede a žere,
to platí pro funny car a tak to dělám, daily car je něco jiného.
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 08:58
Re: Až se svezu, tak vám řeknu jak to jede a žere,
Podle me to plati i pro daily. Jedes tak, jak to mas rad a spotrebu neresis... Tzn. Ze muzes jezdit rychle ale nejezdis za dvojnasobek.
6. 6. 2019 03:48
4x4 verze
Jsem zvědav na provedení 4x4, tedy jestli bude, v USA je k mání s 2,5l atmosférou
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2019 05:40
Re: 4x4 verze
Bude ale jen u hatchbacku.
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 08:58
Re: 4x4 verze
2.5ka tady podle me nebude. 4kolka bude se skyX.
6. 6. 2019 15:46
Re: 4x4 verze
Co je za problém prodávat to i v sedanu, který se mě osobně líbí ještě více než hatchback
Avatar - kari.laz
6. 6. 2019 09:32
tleskám
Každý nový motor, který přijde na trh a je bez pomoci motorku z mixéru a baterek zaslouží :yes: , Navíc motor o přiměřeném objemu a slušném výkonu. Tady je svět ještě v pořádku.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
6. 6. 2019 10:57
Re: tleskám
https://global.toyota/en/mobility/tnga/powertrain2018/engine/ :yes: :-)
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 14:20
Re: tleskám
https://pdf.sites.toyota.cz/…la_hatchback.pdf
Jenže 2.0 má jen hatchback, jen hybrid a jen s CVT. Takže k ničemu.
Avatar - Ozzman
6. 6. 2019 15:49
Re: tleskám
2.0 Hybrid má i kombi, jen sedan ne.
Avatar - Ham.
6. 6. 2019 12:31
Re: tleskám
Skyactiv-X baterky má, konkrétně Li-ion 0,16 kWh, je to mild hybrid, motorgenerátor má 6 kW.
Avatar - kari.laz
6. 6. 2019 14:13
Re: tleskám
No dobře, je baterka a baterka.....
Avatar - iudex
6. 6. 2019 14:20
Re: tleskám
Čo myslíš "motor bez pomoci motorku z mixéru"? Ak tým myslíš turbo, tak Skyactive X je tiež preplňovaný motor. No a o baterkách už Ti kolegovia napísali. Takže... mu vlastne nedávaš :yes: ?
Avatar - kari.laz
6. 6. 2019 15:50
Re: tleskám
Ne, myslím ty zhovadilosti typu vyjícího hybridu. nebo nedej bože elektromobilu.
6. 6. 2019 09:36
Mazda umi
Jsem na skyX zvědav. No aspoň bohudík Mazda nedělá motory které na začátku mají obří turbodiru a nad 3000 ot. už to zas zvadne. Které to asi budou. Zkus si tipnout :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - palix
6. 6. 2019 14:39
Re: Mazda umi
O Mazdách veľa ľudí len hovorí, ale jazdil na nich málokto. Ťažko potom porovnávať svoj motor s relatívne veľkou atmosférou, keďže človek často nemá predstavu. Prípadne ju má z testovacej jazdy. Za mňa je 2,0L od Mazdy parádny motor, ktorý by som len tak rýchlo nevymenil.
6. 6. 2019 12:46
Priekak
:yes: :yes: Mazda sa uz v minulosti vyznamenala - pri priekaku s naftovymi motormi, ktore nielen, ze boli shitove, este aj zakaznikom neuznavali reklamacie :yes:

Som zvedavy, kolko dobrovolnikov to bude testovat :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 14:22
Re: Priekak
Sorry ale nesrovnávej naftu a benzín protože benzínové motory Mazdy jsou dlouhodobě nejspolehlivější motory na trhu.
Avatar - palix
6. 6. 2019 14:46
Re: Priekak
Mazdu mám rád a súhlasím s tým, že ich benzínové motory sú jedne z najlepších, ale... Sky-X je absolútna novinka, aká tu ešte nebola. Nie je to ani diesel, ani hybrid. Ak sa niečo môže pokaziť, tak práve tu.
Minimálne by som nebol z toho motora taký nadšený a ak by som ho aj chcel, tak by som ešte počkal. Obdivujem ľudí, ktorí si už auto s tým motorom objednali.
Nedávno vyšli turbomotory od Hondy / Hyundai a váhal som, či to kúpiť - bez reálnych spotrieb, bez informácii o spoľahlivosti, spotrebe, bez testov, skúseností používateľov... A nakoniec som ani nekúpil. Rovnako by to teraz dopadlo u motora Sky-X.
Avatar - skejpa
6. 6. 2019 15:06
Re: Priekak
Já bych to taky nekoupil. Mám na to stejný názor, počkal bych tak 2 roky než vychytaj mouchy. Ale určitě tomu věřím víc, než naftě.
6. 6. 2019 14:46
Re: Priekak
Já to budu testovat ;-)
Avatar - palix
6. 6. 2019 14:51
Re: Priekak
"Meky" - sú tu aj iné automobilky, ktoré sa vyznamenali - napr problémami s retiazkami, emisnými škandálmi... Samozrejme neospravedlňujem Mazdu za jej diesle...
Možno za to môže trochu aj smerovanie nášho trhu - nie je to tak dávno, čo sa od istej triedy kupovali len autá s dieslovym motorom. Pritom bolo zákazníkovi jedno, či jazdí dlhé, alebo krátke trasy - chcel spotrebu, záťah... Negatíva pritom zanedbali. A potom sa to pokazilo.