Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 08:54
Úplně by odpadlo rozhodování jestli jezdím po městě nebo dálkové, protože by to bylo na obojí vhodné.
Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 08:58
V roce 2012 ji dělal.Jezdil jsem s 3008 hybrid v naftě.Ale byl to jenom hybrid,ne plug-in hybrid.
Avatar - Zetti
Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 09:02
Protoze emisni limity zdrazi vyrobu tak ze se to nevyplati ani kupujicim ani automobilkam https://www.idnes.cz/…758_automoto_fdv
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 09:14
Auta velikosti Fabie. Stejně i poslanci EU potřebují peníze pro svoje rozhazování a takže dojnou krávu autoprůmysl musí udržet. Záleží jestli věříš na bubu u nebo moc peněz. EV přinese bum čínských levnějších aut a Evropa půjde více ke dnu.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 10:21
Bavime se o pluginu. Brzy se pozna, ze plugin muze honit jednoduchy atmosfericky objemovy benzinovy motor. Ekologicky, s malymi naroky na servis. Jako stary benzinovy auta, co tocily statisice km, aniz by si jich nekdo vyrazne vsimnul.

EU naskocila na vlak ktery tezko zastavi. Ta instituce nepatri k tem nejsikovnejsim, to jsme tusili kdyz jsme hazeli hlasovaci listek proti vstupu. Byli jsme na serveru euroskeptik.cz, ale bylo nam to prd platne. Zadny z nas nebyl prijemce davek :-)

Ta demokracie neni uplne idealni zrizeni ze.
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 10:44
Nechval si svoji garáž. V životě jsem neviděl, že by se chválil někdo, že má obyčejný motor, vždy se chlapi chválí výkonem, spotřebou a výbavou. Takže to co ti stojí v garáži by se prodávalo líp v naftě, jedeš pak do Brna 140 a neřešíš to.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 10:59
Za prve v Brne sem nebyl urcite 10 let.
Za druhe klidne pojedu 140 nebo vic, na rozdil od fosilu vyrazne tiseji, s moznosti si pokecat nebo poslechnout hudbu ze systemu Rockford Fosgate
za treti slozne vykon kolem 200 koni nema kazde auto nepocitaje ze elektromotor zabere driv nez SS nastartuje motor http://blog.auto.cz/…19/03/den-pravdy
A za ctvrte uz sem to psal nemuzu mit naftak, protoze nemam kdy a kde regenerovat filtr. Nemluve o tom ze PHEV si ho natre na chleba v kazde jizdni situaci.
O vybave se snad nebudeme bavit, koukal ses na vybavu tohohle auta? Ted se tu probirala klimatizace v aute, nevim, ja si ji zapnu mobilem, nebo naprogramuju na urcity cas, mas to taky ? Kamera, ohrev sedadel, ohrev volantu, rekuperace energie, 230V v kufru, ja nevim je toho mraky, najdi si na https://www.mitsubishi-motors.cz/…019-06-01_A4.pdf a ukaz ktery auto za tyhle penize to vsechno ma
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 19:28
No ty vole. Vidim v texte "Rockford Fosgate" a je mi jasne, o ake auto ide, lebo len Mitsubishi to tak propagovalo pri najvyssich modeloch, akoby islo o neviem co. Znama to znacka tuzingovych lepicov audia.
Za tento prispevok by sa ani Topper nemusel hanbit.
Buducnost elektra v najblizsej dobe bude jednoznacne (vzhladom na pocetnost) mild hybrid, ine vyznam momentalne nema. Plugin uz je tazke auto, ktore nie kazdy vyuzije.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid n
| 13. 6. 2019 19:34
Jen malo z tech hybridu, co ted jezdi po silnicich, jsou mild hybridy. Nepletes si to? (Mild hybrid znamena, ze auto neni schopne jet bez zapnuteho spalovaciho motoru)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybr
| 13. 6. 2019 21:26
Podle me doufam myslel full hybrid - bez nabijeni ze zasuvky. Mild hybrid je takovy polohybrid :-)
I kdyz lepsi nez nic, take jsem driv uvazoval o jeho koupi.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plug
| 14. 6. 2019 19:13
Ano, moja chyba, myslel som Full hybrid s malou bateriou, nie plugin.
Resp. aj ten mild mi dnes dava u nas vacsi vyznam ako plugin. Co sa tyka nakladov vs univerzailta.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid n
| 14. 6. 2019 11:38
No ty vole, povazovat infotainment s DAB za tuzing, to nevim. To by mi zajimalo co tam mas ty? Mas predstavu kolik se ze nej plati priplatek u "normalnich" aut? Ty asi nebudes vedet co to je dab podle tvych dalsich technickych elaboratu
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybr
| 14. 6. 2019 12:49
U Škodovky 3.000Kč. Neskutečný prachy.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plug
| 14. 6. 2019 12:58
tak to je pulka toho co chteli pred dvema lety. Predpokladam ze to v aute mas taky
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá
| 14. 6. 2019 13:06
Když jsem objednával Opela (cca. rok a půl zpátky), chtěli za to 2.000Kč... takže jsem to nekoupil, poslouchám spíš svoji muziku než rádio. Pětistovku bych asi dal.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot ned
| 14. 6. 2019 13:20
No vidis a tuzingovy radia maji DAB ve standardu :D S 360° kamerou, wifi, BT, SW, GPS, USB, Androidem atd. Ja zase svou muziku neposloucham, rad se necham obsluhovat.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot
| 14. 6. 2019 13:42
Však já ti tvoje rádio nerozmlouvám, ani nevím o co jde... jen říkám, že DAB žádná pálka není, je to v podstatě na té spodní hranici toho, co ještě automobilkám stojí za to nechat si připlatit.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybr
| 14. 6. 2019 19:15
Tuzingom som myslel Fosgate. Neviem, preco si vytiahol DAB, ked o nom nebola rec.
A inak to je dnes uz bezna vec a to posledne, co by ma na aute zaujimalo.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plug
| 14. 6. 2019 22:24
Asi takto. Clovek si bezne podle detailu tvori celkovy obrazek z detailu. Treba ze radio Rockford Fosgate s DAB bude lepsi, nez jine uz proto ze si nekdo dal praci jinak priplatkovou vybavu do nej dotlacit. Ne, fakt se to radio dobre posloucha. Vykon, basy, vysky, ovladani, subik v kufru. Asi budou ruzne rady, treba jako Skoda ma od fabia po nevim co.
A taky sem si udelal dojem, z detailu z diskusi, osobnich setkani a FB apod ze slovaci autum rozumi. Fakt nekecam. To fungovalo nez sem poznal tebe. Asi vyjimka potvrzuje pravidlo.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá
| 15. 6. 2019 18:21
Vidim, ze panovi dosli rozumne argumenty, tak skusa osobnu rovinu...
Ako keby som povedal, co za ... si kupi PHEV - drahe a na ceste tazkopadne auto s nie moc dobre fungujucou 4x4.
Nejake pozlatka to nezachrania. A ani to, co si precitas o S-AWC, lebo prax ukazuje nieco ine.
Subwoofer (pre tuzingacov - "supwolfer") sa ani inam, ako do kufra nedava. Kvalita vs "priplatkova" vybava - to ma byt akoze DAB tuner, alebo ze tam kamera posle obraz ? Tie veci, co ma PHEV ma dnes uz prakticky kazde auto v tejto aj nizsej kategorii. Ma to Android Auto, tak nikoho nemusi trapit, ak je tam funkcionalita.
Ta tvoje DAB je cip za par USD. Uplne nepodstatna vec, nakolko vacsina ludi pocuva nie radio, ale vlastnu hudbu a u mna napr. to plati 100% . To su veci, ktore sa v dnesnej dobe riesia inak a dojem z auta to nijako nevylepsi.
Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 09:57
Pretože diesel hybrid je drahší ako benzín hybrid.
Avatar - Ada je zase tady
Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 10:03
Proč plughybrid, když to má normální dvoulitr? Vláčet s sebou zbytečně ty baterky nemá smysl. Spíše mi vrtá hlavou, proč to nemá manuální skříň k dvoulitru. To je totiž blbost. Ne všichni řidiči neumí řadit. Někteří z toho naopak mají dobrý pocit, když řídí stroj oni a ne naopak.

Ovšem všechny tyto otázky blednou před zcela nemožným interiérem s naprosto nevhodně umístěnou přístrojovou kapličkou. Takový vehikl si koupí jen blb a toho ty předchozí otázky nezajímají... :no:
Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 10:32
Ja ti to ozrejmim - v lacnejsich verziach sa predava viac ako 70% automatov a vo vyssich a silnejsich verziach je to cez 90%. Takze preto ziaden manual, nikto ho nechce. A nie len samotny manual, aj ten dvojlitrovy dizel je okrajova zalezitost.
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 11:15
A já ti to upřesním, například u P508 se u silnějších motorizací prodává přesně 100% automatů, protože nic jiného tam není ani kdyby jsi je hodně prosil. Ale to, že lid degeneruje ve všech směrech je bohužel smutný fakt. Místo aby ušli pár metrů pěšky, tak si nakoupí elektrokoloběžky, místo aby se chovali pohybově přirozeně a měli zdravý pohybový aparát, tak radši nadávají, že je bolí záda a jdou k nějakému felčarovi a u aut už to je podobný. Proč "nebýt líný a zhýčkaný" když to jde. Přitom jedna z nejzábvanějších věcí na autě je právě práce se spojkou a sžití se s autem. Ne tam sedět jak vyoperávaný játro a mačkat plyn (často ani to ne, nastaví všemožné asistenty a znuděně se slinou tekoucí z koutku a pohledem lenochoda nadávají, jak je běžná denní jízda do práce nudná a že nechápou, jak někdo ještě může kvedlat řadičkou) No ale ona ta nuda začíná právě tam, kde nemusíš "nic" dělat.
To zase bude mínusů :D
Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 11:57
To je dosledok, nie pricina. Tam, kde je na vyber manual, si ho vyberie aktualne ledva cez 20% zakaznikov. A cim vyssia motorizacia tym menej. Takze dnes nemas moznost si kupit nic ine nie preto, ze ty chces a oni ti nechcu dat, ale ze to zakaznici nechcu a oni tomu prisposobili ponuku.
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 12:23
na což reaguji v druhé části mého předchozího příspěvku. ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 12:46
Ktoru som odignoroval, pretoze si domiesal niekolko nesuvisiach veci a naviac aj tak mas svoj pohlad, ktory nezmenis bez ohladu na argumenty.
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid n
| 13. 6. 2019 14:25
Samozřejmě, že mám svůj pohled. ;-)
Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 15:04
"kari.laz" - aj keby som sa veľmi snažil, lepšie by som to nenapísal :). Ľudia dnes nemajú vzťah k technike, nepotrebujú sa hýbať... Ak už, tak namiesto prechádzky do zamestnania skočia raz za čas do fitnes centra...
Poniektorí z nás si vychutnávajú jazdu autom s manuálom. Tiež si vieme vychutnať pohyb = nie je pre nás len prostriedkom (premiestnenie sa), ale aj cieľom (chodím, bicyklujem = robím to čo mám rád)...
Keď pozriem na dnešné deti, tak často doslova márnia svoj život a nemajú žiadne zážitky. Sedia doma pred obrazovkami. O pár rokov bude väčšina ľudí neschopná čokoľvek robiť...
Práve preto, že mám rád pohyb si nikdy nekúpim elektrokolobežku a radšej pôjdem o 1/2 hodiny skôr, len aby som sa prešiel. Ak náhodou idem bicyklom, tak volím oveľa dlhšiu cestu ako potrebujem - prečo? Lebo to mám rád. Samozrejme užívam si aj cestu autom, ale snažím sa hýbať... Určite je nás takých dosť.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 15:21
To je fakt, Masaryk by radost neměl, nehýbem se a nehýbem, jedinej, kdo se dnes hýbe je migrant a Ti nás nahradí, když nevyhladí, protože se hýbou! :D :D (teorie relativity)
Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 14. 6. 2019 08:06
On aj ten migrant sa prestane hýbať, keď zistí, že dorazil na miesto, kde mu bude dobre = bude výdatné podporovaný. Jediný pohyb, ktorý potom bude vykonávať bude súvisieť s produkciou ďalšej generácie, ktorá nás úplne pohltí...
Avatar - kari.laz
Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 16:00
Dříve a není to tak dávno byl pohyb běžnou součástí života a nikdo se nad tím nepozastavoval. Dneska neumí děti udělat ani kotrmelec, něco tak samozřejmého, co nás, jako děti ani nenapadlo, že by někdo neuměl. To samé vylézt třeba na strom. Dneska jsou děti tak neohrabané (samozřejmě ne všechny), že je pro ně pohyb skoro nebezpečný, protože neumí ani spadnout, plácnou s sebou jak brambora bez jakéhokoli reflexu a hned se zraní. To se s nimi vleče pak celý život.
Ne všechno nové je lepší a pro mě, jakožto zapáleného řidiče a automobilového fandu je opravdu nepěkný pocit sledovat, jak se z aut stávají jen "přemisťující se krabičky" do kterých lezou lidi. náctiletí často ani nepoznají co kolem nich jede za auto, nezajímá je to. Hlavně že to má připojení k internetu, pokud v tom jedou.
Doba směřuje tam, že všechno bude stejně nudné, nezáživné a neřidičské a vybírat se bude jen podle velikosti a peněženky.
Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 14. 6. 2019 08:04
Kedysi som si myslel, že všetko novšie je lepšie. Dnes si to už nemyslím. Som už azda starší (40+) ? Skôr si myslím, že z vecí sa vytráca jednoduchosť a namiesto toho, aby plnili svoju funkciu majú "n" ďalších funkcii, ktoré sú nepotrebné a navyšujú cenu.
Tiež rád šoférujem a mám pocit, že je stále ťažšie nájsť nové auto, ktoré nebude prehnane drahé, bude pomerne jednoduché a samozrejme bude výborne jazdiť. Síce som pred časom také našiel, ale keby som mal vyberať dnes, tak mám väčší problém. Samozrejme nové autá sú bezpečné, jazdiť s nimi vie aj neskúsený vodič, ktorý si v dnešnom aute ani neuvedomuje rýchlosť a nebezpečenstvo a spolieha sa na asistentov...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 13:43
Máš k tomu nějakou statistiku?

Automobilky omezují manuály (i) z jiného důvodu než je nízká poptávka... (zejména vícestupňový) automat vykazuje příznivější emise CO2.

Jinak nevím, proč by měl být dvoulitrový diesel okrajová záležitost. Nafta je u 508 prodávanější než benzín a dvoulitr je v autu střední třídy pořád ještě standard.
Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 15:23
Mam, sice ide len o 2 modely: 3008 a 5008 a v ramci jedneho trhu. Import je skupy na slovo a aj tak nie je jednotny pre celu europu, takze verim cislam co som pracne zohnal + slovam od predajcov co maju info z vyssich miest.
Mam cisla vybav, prevodoviek, motorov a aj farieb. Pre obe je najpredavanejsi 1,5/1,6 HDi, tvori 50-55%.
Pre 3008:
1. 1.5+1.6HDi 55%
2. 1.2eTHP (22%)
3. 1.6THP (12%)
4. 2.0HDi(10%) => 5,5GT+4,5volba
Z tych 10% je 5,5% GT verzia, kde si motor nevyberies, takze ak ju odfiltrujeme, tak len 4,5% zakaznikov si kupi dvojliter ak ho ma na vyber.
5008:
1. 1.5+1.6HDi (50%)
2. 1.6THP (25%)
3. 2.0HDi (19%) => 15GT+4volba
4. 1.2eTHP (5%)
Pricom znovu z tych dvojlitrov pripada na GT verzie ~15% z celkovych predajov. Takze ak ich odfiltrujeme, tak znovu si ho vyberie len 4% zakaznikov, ktori maju motor na vyber.

Podiel automatov:
3008 75% celkovo, pre benziny 78%, pre dizle 72%.
5008 90% celkovo, pre benziny 95%, pre dizle 88%

Vybavy: 3008 5008
Allure: 71% 76%
GTline: 7,5% 4,5%
GT: 5,5% 15,5%
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 18:06
Takhle to přece brát nejde... ten, kdo si vybere GT, si ho vybírá právě i kvůli motoru.

Je vidět, jak u většího a dražšího modelu je ten poměr vyšší. Osobně bych ve střední třídě čekal, že bude dvoulitrů ještě víc než u 5008, protože přece jen... jsou to manažerská auta a dálniční povozy.

Já mám čísla za Německo 2017, komplet všechny modely dle výkonu, převodovky a paliva... a třeba Octavia má skoro půlku ve 2.0TDI (24t z 59t). U Superbu už to ale je 17t z 22t a 1.6TDI má marginálních 339ks. Peugeot 508 je 1600 z 2000ks pro 2.0HDI, menší nafta má jen 272ks. Jasně, je to Německo, kde se zase jezdí trošku jinak...

PS: zkusím ta čísla splašit za 2018...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 18:50
Ja mam cisla od zaciatku produkcie oboch novych modelov, takze su to cisla od konca 2016 (3008) po sucasnost minus 3 mesiace , u 5008 koniec 2017. Kazdopadne ja reflektujem na tu moznost vyberu - ti, ktori si ho vybrat mozu je proste minimum. A ano urcite je cast zakaznikov, ktori si kupia GT aj kvoli motoru, lenze sam vidis, ze je to proste najmenej zo vsetkeho ponukaneho - vynimkou 1.2 u 5008. Urcite bude kazdy trh specificky, preto by som to rad porovnal s celkovymi predajmi, ale to je asi nemozne bez nejakych dobrych kontaktov na vsetkych importerov pripadne vyrobu - tam by to asi ale skreslovali zase cisla s pevnymi konfiguraciami na sklad.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid n
| 13. 6. 2019 22:30
A ta tvá procenta jsou z jakého trhu?

V ČR se obecně říkalo, že se blížíme spíš tomu Německu, tj. že tu letí spíše lépe motorizovaná auta oproti průměru... v kontrastu třeba s Holandskem, kde naopak frčí ty základní. Třeba Škodovka u nás vůbec nenabízela 1.4TSI 92kW pro Superb atd.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybr
| 13. 6. 2019 23:14
Cisla su z nasho trhu. Info z vyssich miest udajne nie je daleko od priemeru celkovo, ale bez konkretnych cisel tazko robit nejaky zaver. S tym dvojlitrom je to europsky % najmenej zastupena verzia. Preto sa aj najblizsie modely budu posuvat pre taketo motorizacie uz len pre najvyssie vybavy, kde aj cisla z nasho trhu vyssie hovoria, ze len tam sa ako tak predava. Pricom logicky internet je plny takych, co by chceli este aj 3litrove sestvalce, len tie realne tvrde predajne cisla hovoria, ze uz aj ten vrchol co je aktualne v ponuke je jednoducho v mensine. Jednoducho bez realneho zakaznika tazko bude ponuka siroka a naopak, ponuka nie je pricinou ale dosledkom spravania zakaznika - ako som sa to snazil (neuspesne) vysvetlit nostalgikom vyssie.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá plug
| 14. 6. 2019 08:38
Nojo, Slovensko bude zase trošku jiné... a taky je to poměrně malý vzorek. Ale i tak jsem rád za nějaká čísla, tohle se těžko shání.

BTW, Passat má asi 5% BiTDI... to už je motor, který je evidentně trošku mimo hlavní proud. Ale běžné 2.0TDI absolutní dominance, cca. 70%... jsem zvědavý, jestli se to kousek hejbne ve prospěch benzínu (resp. jsem přesvědčený že jo a zvědavý o kolik). Superb má cca. 7% 2.0TSI 206kW. Arteon je zase pozicovaný o kousek výš, tam je BiTDI asi třetina.

BTW, proklikal jsem se na německém webu, ale 2018 tam ještě není, bude v červenci.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot nedělá
| 14. 6. 2019 08:57
Ked ten BiTDI hlavne je len o chlp lepsi ako standardna 2.0tdi a cenovka je o dost vyssia ako ten pocitovy rozdiel medzi nimi. Moj nazor je, ze je to v tom. Inak co sa 508tyka, tak europsky predajny prepadak. Kombik snad zdvihne cisla, ale tiez je to tou sebavedomou cenovkou. Za mna je to auto krasne, interier paradny, priestor dostatocny, ale cenovka je uz dost vysoka. Aj ked vybavene auto vyslednu cenu zlu nema, v nizsej vybave by som ale tiez vahal. Vela ludi zrejme odradi uz zakladna vysoka cena a uz neporovnavaju rozdielnu vybavu u konkurencie. Ak hovorime o tych, co by aj mali realny zaujem.
Avatar - trapid
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot ned
| 14. 6. 2019 09:52
Počkej počkej. To myslíš vážně, že BiTDI je jen o chlup lepší?
Ano je to pořád dvoulitr čtyřhrnek, ale výkonově (i jízdně) je na úrovni nedávných třílitrů.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot
| 14. 6. 2019 11:09
Kolega ho ma v kodiaqu, druhy ma obycajne 2.0TDi, ten bi ide trochu lepsie, ale jednoducho ten cenovy rozdiel je vysoky na ten realny dojem, co ten motor robi. Viaceri tvrdia to iste co jazdili obomi. Pripadne, ze od bitdi cakali nieco viac - ci uz podla papieroveho vykonu, alebo dojmov. Ja osobne by som do neho nesiel a predaje, ktore poslal emel, to tiez potvrdzuju. Moze to byt aj vahou - aspon tu bitdi znamenalo automaticky 4x4, takze hoci vyssi vykon, aj vyssia vaha, takze sa ten vyssi vykon moc neprejavi a preto som mal z toho taky dojem. Ci za to mozu nove emisne normy tazko povedat, lebo uz aj na ine obdobne motory som pocul, ze podla deklarovaneho vykonu by to malo ist subjektivne lepsie a nejde.
Avatar - trapid
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peu
| 14. 6. 2019 12:46
To je teď hodně známé u nových (filtrovaných) benzínů. Snad všechny jedou hůř i když třeba výrobce uvádí malinko větší výkon.
Ve jménu ekologie a EU :'-( .
S tím Kodiaqem mě to trochu mrzí. Díval jsem se na měření a rozdíl u zrychlení má být 2 se*** a v reálu je to 1,4.
Ale i tak to musí jít znát + vyšší rozsah použitelných otáček.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč
| 14. 6. 2019 16:04
No praveze vyzera, ze to filtrami vobec nie je. Na 1.2eTHP s GPF sa ten rozdiel neprejavuje. Ale uz viaceri vraveli, ze 1.6Puretech 165kW v 508 nic moc na ten udavany vykon. Pricom na malom motore by sa to malo logicky prejavit viac, kedze je slabsi. Myslim si, ze to bude skor bud SW uprava kvoli emisiam, alebo to moze byt este mix faktorov ako vaha + odhlucnenie + subjektivny dojem.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Peugeot ned
| 14. 6. 2019 09:56
Myslím, že se to ještě rozjede... ono to nějakou chvíli trvá, než se prodeje přetaví v registrace... a navíc kombík taky dělá v Evropě typicky nadpoloviční část. Říkal jsem to lidem začátkem roku s Focusem... a tam už se to stalo, Focus je po delší době #2 ve třídě.
Avatar - LuCZiano
Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 14:18
Seděl jsi v tom autě vůbec? Já jsem to auto řídil a na přístroje je vidět perfektně!
Re: Re: Proč Peugeot nedělá plughybrid naftu
| 13. 6. 2019 14:46
Na roadshow Peugeotu jezdím už 10 let.A na zvýšenou přístrojovku jsem si za tu dobu zvykl.
Na skladovky P 508 jsou na RČ slevy 20-21%.
Palubní deska
| 13. 6. 2019 08:59
Na to, že to není žhavě žádaná krabice SUV, má 508čka velmi odvážnou palubní desku a přístroje po vzoru typu 3008. Toto řešení se sploštělým volantem malého rozměru se nemusí automobilce vyplatit. Hledat vyhraněnost u neSUVkových zákazníků je velmi riskantní a mám za to, že nevede k udržení se na trhu v konkurenci s německou dokonalostí. Francouzi měli spíše vsadit na strohost a kvalitu použitých materiálů. Své zákazníky však toto auto si určitě najde. Automobilce též chybí věhlasný šéf designu. Kdo to vůbec vymýšlí tyhle tvary? Je to čím dál větší Čína...
Avatar - Ozzman
Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:15
Icockpit nemusím, ale v 508 mi vadil asi nejméně, hodně to dokáže vylepšit nízký "sportovná" posaz a velmi zajímavé detaily interiéru. Jediné, čeho bych se bál, jak bude interiér vypdat po pár desítkách tísíc km. Je to jiné, ale není to špatné, jsem zvědav na místo vzadu u kombi, protože u liftbacku jsem měl se svými 188cm problém s nízkou střechou.
Re: Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:25
Mě to zase tak nevadí.Si to nastavím a vyhovuje mě to.ale já jsem malej.Akorát trochu byl nezvyk z Riftera do 508,ale po 5 minutách jsem zvykl a dobré.Materiály má hodně kvalitní .Ono na té roadshow peugeotu dostávají ty auta zabrat.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:30
Mít tak to auto normální volant, tak fakt není autu co vytknout, akorát hodně potřebuje velká kola :)
Re: Re: Re: Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:33
Na 19 je komfortní a to jak na Komfort,tak ve Sportu.I minulá 508 byla na 19 kolech pohodlná. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:37
Já s tím bohužel ještě nejel, ale myslel jsem opticky, když jsem viděl obyčejnější 508 v černé barvě na 17", tak to nebylo ono :)
Avatar - Dany
Re: Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 09:38
V kombíku je so strešným oknom nad hlavou taká "kopula". Mám 183 a rezervy tam moc nebolo, ale vošiel som sa. Je to nižšie ako konkurencia a je to poznať. Icockpit z pohľadu posadu je najmenej obťažujúci z Icockpitov. Mne by viac vadilo dotykové ovládanie všetkého možného.
Avatar - palix
Re: Palubní deska
| 13. 6. 2019 15:08
Peugeot už m tie volanty + Icockpit už pomerne dlho a ľudia si zvykli. Je ale pravda, že takú P308 som ani nebol pozrieť keď som kupoval auto, práve kvôli volantu a palubnej doske. Nie každému sa to páči.
Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 10:09
Spotřeba počet litrů na 100km je u hybridů již málo vypovídající (bez ohledu na fakt, že jakýkoli udaj o spotřebe je dnes vlastně lež). Mělo by se uvádět u kw/100km a u hybridů třeba litrů na minimálně 200km či na 100km s vybitými akumulátory
Avatar - Zetti
Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 10:46
U hybridu resp. pluginu by se mela uvadet spotreba na 1000 km ne na sto. Pro mne je to prumerny mesicni najezd, ted v cervnu sem musel brat benzin, ale furt mam prakticky plnou, minuly mesic sem nekupoval a predminuly nevim, mozna ano.
Ja to chapu, kdyz ti omilaji lez na lez a sam neumis pocitat tak dojdes k takovehle blbosti. Nicmene moje auto ma v TP 41g/km CO2 a to je hodnota kterou si z prstu nikdo nevycuca, krome podvodniku
Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 12:27
Tenhle hybrid má spotřebu 2 l/100 prvních 65 km, pak se musí zase dobít nebo bude mít spotřebu 8 l/100. Takže už v názvu články, v technické dokumentaci k auta i v metodice měření jsou podvody na zákazníky.
Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 13:33
Tech 8 l/100 vis, nebo hadas? I s vybitou baterkou to porad bude hybrid, takze spotreba bude v prumeru nizsi, nez u srovnatelneho benzinu (o kolik nizsi, zavisi na profilu trasy a "agresivite" jizdy).

Pro predstavu - nedavno jsem ujel s plug-in hybridem cca 370km. Bez nabijeni po ceste. Celkova spotreba 3,1l/100km. Vetsina po okreskach, po ceste trasa Turnov - Bily Kostel n/N. a zpet na hranici povolene rychlosti. Kdybych po ceste nenechal vybit baterku, jel bych to za 3,6l/100 (vyzkouseno).
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 14:03
Orm vi vsechno a urcite. S hybridama najel tisice kilometru, takovych znalcu jako on je tu spousta.
Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 14:49
Mne stačí zkušenosti s i3 a Leafem - ne, opravdu nechci.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 15:09
Jato taky nechci budes se divit. Uz jen a jen plugin a nic jinyho.
Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 14:46
Souhlas s "agresivitou". Psal jsem dobít, což neznamená jen kabel ale i rekuperaci. Takže záleží na okrajových podmínkách - po rovině a na dálnici je to jasné, na okreskách nebo ve městě rekuperace pomůže. Je to ale o tom co stále píšu - modelové příklady. 8 litrů odhaduji ze zkušenosti s 2l benzínem.
Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 15:01
Promin, ale tahle diskuse nema smysl. Nejdriv pises "ujede 65 km a pak se musi zase dobit" a potom napises, ze tim myslis i rekuperaci. Ta samozrejme funguje porad kdykoli je prilezitost a neda se vypnout.

"Takže záleží na okrajových podmínkách - po rovině a na dálnici je to jasné" - Neni nic jasne. Ani po dalnici se spotrebou vzdalene neblizim k osmi litrum. A to mam v aute 1.8 benzin.

A co myslis vetou "Je to ale o tom co stále píšu - modelové příklady", to bych rad nekdy pochopil.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 15:16
Rekuperace je zakladni vlastnost zvyseni efektivity spalovaciho motoru. Orm k tomu dojde za par desitek let taky az technicky dospeje.

Ja sem na osmi ve stosedesati, stovkou kolem 5. Bez topeni a klimy. Jak si psal, ze ti stoupa dojezd, to neni autem, to ses proste naucil s tim jezdit. Uz se tesim jestli se potkame na letisti, doufam ze mi svezes.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 18:04
Myslis, ze jsem se po deseti letech jezdeni hybridem v poslednich par tydnech konecne naucil s nimi jezdit? ;-) V tom to fakt nebude, hlavni podil pricitam venkovni teplote.

A klidne te svezu i driv. Napis SZ, odkud jsi (myslim, ze uz funguji)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 19:15
Tak si pánavé běžte očuchat zadky a hup do toho.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 19:24
A to jsem si chvili myslel, ze se s tebou da inteligentne diskutovat. No nic, pouceni pro priste.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 21:38
Orm asi na sraz neprijede :-)
Kdyz tomu rika ocichavani zadku..

Skoda, mohl se trochu poucit, aby tu porad nepsal.. tak jak pise.

A taky by tezko nesl, kdyby ho predjel hybrid, nedej boze elektromobil :-)
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100k
| 14. 6. 2019 06:33
Oktavky na krizovatkach nasiram pravidelne. Od takove krabice by nater nikdy necekaly. Ne ze bych chtel vyhravat pochybny sprint, ale kdyz se potrebuju nekam vmacknout, klidne eko rezim vypnu.

Jirko nechame to na to letiste. Ma to byt snad v zari.
Avatar - palix
Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba kW/100km
| 13. 6. 2019 15:21
Otázka aký 2,0 l benzín máte. Aj mne sa zdá 2l na 100 poriadne málo. Ak by sme išli napr 1000 km po diaľniciach bez dobitia (plugin hybrid), potom by to bolo zaujímavé. Najlepšie je ale porovnávať pri podobných podmienkách. Napr veľa krát som čítal, že taký RAV 4 hybrid má dosť vysokú spotrebu (9L - cesty s diaľnicami). P508 by na tom mohol byť podobne (pomerne ťažké, ale aerodynamickejšie auto).
Oveľa zaujímavejší je hybrid v meste - hlavne plugin, ktorý majiteľ aj nabíja zo siete.
Dost dobrý
| 13. 6. 2019 12:34
V mejch očích se Peugeotu s 508kou povedla designová trefa do černýho. Na tom autě pro mě funguje v podstatě úplně všechno, včetně těch klů (ty fungujou líp naživo než na fotkách, řekl bych).

Trochu vnitřně furt bojuju s tím i-cockpitem, ale zase jezdím rád v "závodní poloze" (jak sesle, tak volant co nejníž to jde :-)), takže ve svým autě si většinou horním obloukem věnce volantu stíním budíky - tenhle posez funguje s i-Cockpitem přeci jen o něco lépe.

No a ten plug-in vypadá, že bude mít na normální ježdění síly dost... :-)
Avatar - Emel
Prodeje
| 13. 6. 2019 14:59
Peugeot to s modely 508 nebude mít v česku Snadné, neboť vstupuje na trh, kterému jasně vládnou vozy značky Škoda. Výsledky za první čtyři měsíce roku 2019 však ukazují, že fastback si v ostré konkurenci vedl poměrně dobře a rychle se s celkem 138 prodanými kusy vyšplhal na třetí příčku segmentu. Za sebou přitom nechal vozy jako Volkswagen Passat (129 ks) nebo Mazda 6 (75 ks).

Můžete mi říct, odkud berete čísla? Podle SDA (kde už jsou mimochodem i prodeje za květen) má Passat 797ks. Asi jste vzali číslo za duben (192) a prohodili dvojku a devítku? :-O
Avatar - Beefcake
Parada
| 13. 6. 2019 19:20
Jedno z mala aut, ktore vo svojej triede vyzera inak ako bezna seda konfekcia - nebudem menovat.
Frantikov nemusim, ale toto je fakt zaujimave auto.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku