Novinky
CICERO
Kdyby tak byla s manuálem... 😁 No a kčemu to je? Capucká tam ty sedacky, 3 vedle sebe nedá!!! Co ty? Zkus to a pak si dej do úst… čau…
Proč s manuálem???
CICERO
Je to sporťáq né? SexQ8 á propos, tři sedačky do zadu vedle sebe nedáš, v SQ7 ánooo 😄 A tak ti měští kavarnící jezdí v tronicu… 😄 A žal zapíjí u baru trochou toniku... 😁
Já vím 99,9 % tam ten manuál nechce a já jako 00,1 mám beztak zakázáno o tomhle jenom snít... Natož o tom mluvit a psát... Tak se mi začněte smát... 😄 Mě to nevadí... je to VWAG powered by Ponsche = dehonestát germanské inžernýrské práce po: době regulačně dotykove! Ya Čhapůůů
Já vím 99,9 % tam ten manuál nechce a já jako 00,1 mám beztak zakázáno o tomhle jenom snít... Natož o tom mluvit a psát... Tak se mi začněte smát... 😄 Mě to nevadí... je to VWAG powered by Ponsche = dehonestát germanské inžernýrské práce po: době regulačně dotykove! Ya Čhapůůů
na asfalt
CICERO
Ne no... ...jenom: Na pitchu! Koleje regulací jsou vyjetý a celý je to divný, zkosený a hodně šedý... 😄 4x0000 😁 :yes: + 1x behind the steering Wheel... Ya Čhapuu :😉
"Motor produkuje výkon 320 kW (435 k), který je k dispozici v rozsahu od 1250 do 3250 otáček." To myslíte vážně? Na výkon 320kW v 1250 otáčkách by musel mít motor v těchto otáčkách cca 2500 Nm. Je to sice nejsilnější diesel v osobních autech současnosti, ale takovou hodnotu krouťáku asi opravdu nemá, zvlášť když vzápětí píšete, že má maximum 900 Nm. Nebylo by lepší, kdyby takové články psal někdo, kdo nepropadl z fyziky na základní škole?
Tohle tady nikdio neřeší. A někdy jsou tyhle hovainy i v ofiko materiálech automobilky.
Pak po podobném žvástu o sedmičkovém bávu redaktor odpověděl: Napište si do BMW.
😄 😄
Pak po podobném žvástu o sedmičkovém bávu redaktor odpověděl: Napište si do BMW.
😄 😄
Tak dlouho tu chodíš a ještě sis tu na podobné přešlapy nezvykl? 😉
I tobě bylo jistě hned jasné, že někd👋autor prostě zaměnil rozsah hodnoty max. krouťáku s rozsahem hodnoty max. výkonu.
Jedna změna (proti hodnotám uváděným u SQ7) tu přesto je, u SQ7 vrcholila hodnota krouťáku už od 1000 ot./min, kdežto tady se uvádí až od 1250 ot./min.
Buď i to uvedli špatně, nebo k této změně došlo...
I tobě bylo jistě hned jasné, že někd👋autor prostě zaměnil rozsah hodnoty max. krouťáku s rozsahem hodnoty max. výkonu.
Jedna změna (proti hodnotám uváděným u SQ7) tu přesto je, u SQ7 vrcholila hodnota krouťáku už od 1000 ot./min, kdežto tady se uvádí až od 1250 ot./min.
Buď i to uvedli špatně, nebo k této změně došlo...
Cituji autora "Zpracování je špičkové a materiály odpovídají zaměření i ceně". Jste si tím jist? Já jsem v tom již nějakou dobu strávil a najel několik tis. km, měl jsem to zapůjčené v té nejlepší výbavě ve verzi 50 TDI, S-Line, na 22 hlínách atd. a když jsem to přebíral, tak to mělo na tacháči cca 300 km. Po ujetí asi dalších 800 Km na běžné české silnici (nikoliv v terénu, kam bych se s tím i když to mělo Quattro neodvážil) mi začal povrzávat B sloupek, někde v oblasti úchytu předního pásu u spolujezdce po každém přejetí nějaké běžné nerovnosti na silnici a to nemluvím o tom, jaké bylo třeba uchycení deklu podběhu pravého zadního kola, tam kde může být zástěrka, který evidentně od výroby odstával a nebyl dobře sešroubován (na rozdíl od levého, který byl tak jak má být) nebo o nepříjemném hluku v interiéru při přejezdu jakýmkoliv tunelem, jelikož má auťák bezrámovou konstrukci oken dveří. Ten hluk šel jakoby od střechy, takže to přisuzuji té konstrukci bezrámových oken, jelikož u Q7, která to nemá jsem takový hluk v tunelech nezaznamenal. Taktéž přední grill na efekt působivý, ale mezery v masce natolik velké, že po ujetí pár km teď v létě jsem měl chladič plný různého svinstva, much, motýlů a já nevím, čeho všeho. Čistí se to špatně, jelikož ten bordel je hluboko v motorové části a wapkou se to musí vystříkat hned a né až po několika dnech, jelikož to pak už z toho nikdy nikdo nedostane. Prostě soudruzi tam zapomněli dát nějakou síťku, která by tam měla být, aby bránila poškození chladiče! Co teprve sůl a kameny v zimě? Jsou to prkotiny, ale u takhle "prémiovýho" auta téměř za 3 míče bych očekával onu špičkovost ve všem, která tam bohužel při bližším pohledu nebyla. :no: Jinak design, motor, podvozek, infotainment atd. spokojenost. :yes: Možná jsem měl smůlu na kus, jelikož u jiného Q8, který jsem u nějakého OC náhodně pro srovnání obhlížel jsem např. odstávání toho deklu u zadního kola nezaznamenal. Nicméně pro mě je to zklamání. 😒
....ze předu a z profilu sice hranatý, ale fajn...1/4 pohled zezadu díky tvaru zadního nárazníku, který je podle mě překombinovaný a úzká zadní světla mě nesedí....předesílám, že nejsem potenciální zákazník.... :-!
audi :yes:
Ty živoříš.
:-!
...a přestaň mi podlézat. Nefunguje to.
Fostekům majestát je imunní vůči patolízalství.