Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi SQ8 TDI se představuje. Už jsme ji viděli naživo

16 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je asi zbytocne hodnotit tento super voz za 2-3 melony ...mna vsak tesi ze v reale dizajn Q8 funguje vyborne a toto mozem povedat aj bez toho aby som to auto vlastnil... proste je krasne ... ta vizaz funguje na Q8 daleko lepsie ako na X6 alebo nejakej X4.... proste Q8 ano... a ma v sebe prave to co obtlste bmw nema .. ma smrnc... ma charakter a zaroven paradnu technokraticku charizmu... vedla Q8 je aj X6 len hruda amorfneho plechu

audi :yes:
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
My žijem.
Ty živoříš.
:-!
...a přestaň mi podlézat. Nefunguje to.
Fostekům majestát je imunní vůči patolízalství.
webpaja
Ty už jsi jak Holden se škodovkou, je to už spíš trapné Toppere. Takhle se tu zrušit, to nechápu. Ale jestli jsi se potřebovalo vymezit takto a pomáhá to... ;-\
RADEK1
Tvé vnímání estetiky je zoufalé. Vlastně se už ani nedivím, že obdivuješ ty kraksny od Misu. :-|
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Proč s manuálem???
Mig_35
S návodem. Není snadné takové auto řídit, pro Cicera. Myslím, že k tomu příručku dají.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
na asfalt
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ham.
Ham.
"Motor produkuje výkon 320 kW (435 k), který je k dispozici v rozsahu od 1250 do 3250 otáček." To myslíte vážně? Na výkon 320kW v 1250 otáčkách by musel mít motor v těchto otáčkách cca 2500 Nm. Je to sice nejsilnější diesel v osobních autech současnosti, ale takovou hodnotu krouťáku asi opravdu nemá, zvlášť když vzápětí píšete, že má maximum 900 Nm. Nebylo by lepší, kdyby takové články psal někdo, kdo nepropadl z fyziky na základní škole?
Anonym
Tohle tady nikdio neřeší. A někdy jsou tyhle hovainy i v ofiko materiálech automobilky.
Pak po podobném žvástu o sedmičkovém bávu redaktor odpověděl: Napište si do BMW.
:-):-)
Avatar - white label
white label
Tak dlouho tu chodíš a ještě sis tu na podobné přešlapy nezvykl? ;-)
I tobě bylo jistě hned jasné, že někdo/autor prostě zaměnil rozsah hodnoty max. krouťáku s rozsahem hodnoty max. výkonu.
Jedna změna (proti hodnotám uváděným u SQ7) tu přesto je, u SQ7 vrcholila hodnota krouťáku už od 1000 ot./min, kdežto tady se uvádí až od 1250 ot./min.
Buď i to uvedli špatně, nebo k této změně došlo...
johanvonbahnhof
Cituji autora "Zpracování je špičkové a materiály odpovídají zaměření i ceně". Jste si tím jist? Já jsem v tom již nějakou dobu strávil a najel několik tis. km, měl jsem to zapůjčené v té nejlepší výbavě ve verzi 50 TDI, S-Line, na 22 hlínách atd. a když jsem to přebíral, tak to mělo na tacháči cca 300 km. Po ujetí asi dalších 800 Km na běžné české silnici (nikoliv v terénu, kam bych se s tím i když to mělo Quattro neodvážil) mi začal povrzávat B sloupek, někde v oblasti úchytu předního pásu u spolujezdce po každém přejetí nějaké běžné nerovnosti na silnici a to nemluvím o tom, jaké bylo třeba uchycení deklu podběhu pravého zadního kola, tam kde může být zástěrka, který evidentně od výroby odstával a nebyl dobře sešroubován (na rozdíl od levého, který byl tak jak má být) nebo o nepříjemném hluku v interiéru při přejezdu jakýmkoliv tunelem, jelikož má auťák bezrámovou konstrukci oken dveří. Ten hluk šel jakoby od střechy, takže to přisuzuji té konstrukci bezrámových oken, jelikož u Q7, která to nemá jsem takový hluk v tunelech nezaznamenal. Taktéž přední grill na efekt působivý, ale mezery v masce natolik velké, že po ujetí pár km teď v létě jsem měl chladič plný různého svinstva, much, motýlů a já nevím, čeho všeho. Čistí se to špatně, jelikož ten bordel je hluboko v motorové části a wapkou se to musí vystříkat hned a né až po několika dnech, jelikož to pak už z toho nikdy nikdo nedostane. Prostě soudruzi tam zapomněli dát nějakou síťku, která by tam měla být, aby bránila poškození chladiče! Co teprve sůl a kameny v zimě? Jsou to prkotiny, ale u takhle "prémiovýho" auta téměř za 3 míče bych očekával onu špičkovost ve všem, která tam bohužel při bližším pohledu nebyla. :no: Jinak design, motor, podvozek, infotainment atd. spokojenost. :yes: Možná jsem měl smůlu na kus, jelikož u jiného Q8, který jsem u nějakého OC náhodně pro srovnání obhlížel jsem např. odstávání toho deklu u zadního kola nezaznamenal. Nicméně pro mě je to zklamání. :-(
Avatar - pradeda777
pradeda777
....ze předu a z profilu sice hranatý, ale fajn...1/4 pohled zezadu díky tvaru zadního nárazníku, který je podle mě překombinovaný a úzká zadní světla mě nesedí....předesílám, že nejsem potenciální zákazník.... :-!