Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nonsens
6
prvý bol kontroverzný, ale mnohých oslovil svojou extravagantnosťou.V druhom ho obrúsili, pomenili a už to nie je ani extravagancia ani klasika a to je blbosť, človek nevie čo to je, tak ide ďalej.
3_diamanty
1
obe aj ten sucasny aj ten pred faceliftom boli neskutocne gyce 😄 ... ono stare citroeny mali smrnc mali eleganciu.. a mali aj avantgardu a technologicke vychytavky ... tieto atributy za mna ale cactus uz vobec nema.... a ze dopadne ako dopadne som tak nejak tusil uz v case jeho prichodu preto ak si vsimnes ani som vtedy nejak nejasal ked prisiel ... a skor som bol skepticky... cactus bol uz od zaciatku za mna jasny krok vedla ... a skor zamrzi akurat to ze prave zrejme na cactus doplatila seriozna C4-ka ... ale hadam to daju naspat doporiadku vsetko
Anonym
druhá OK, čímkoliv tohle nahraděj, horší to bejt nemůže.
Bože, fantastická firma jako Citroen, kdysi průkopník extravagance a přelomových technických fines...dnes recyklant pažoutí techniky. Sám ze své prestiže již většinu pozbyl, tak jako luxusní pseudoznačku vytasil "DS". Nejzbytečnější značku současné Evropy (OK, Cupra jí šlape na paty)
Ach jo...RIP Citroen. A díky za přední náhon, natáčecí světla, hydru a další věci. :yes:
Bože, fantastická firma jako Citroen, kdysi průkopník extravagance a přelomových technických fines...dnes recyklant pažoutí techniky. Sám ze své prestiže již většinu pozbyl, tak jako luxusní pseudoznačku vytasil "DS". Nejzbytečnější značku současné Evropy (OK, Cupra jí šlape na paty)
Ach jo...RIP Citroen. A díky za přední náhon, natáčecí světla, hydru a další věci. :yes:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
presne to co som tu pisal pred par rokmi.. ze pockajme si tri styri roky a podom hodnotme "uspech" lowendoveho gycoveho cactusu.. a uz je to tu... ani to moc dlho netrvalo a opat som mal pravdu .. ze toto auto tu nejak dlho nevydrzi a jeho buducnost je v podstate nijaka mi bolo jasne hned... akurat zamrzi fakt ze kvoli nemu v podstate obetovali slusnu C4-ku.... ale tak hadam seriozna C4 sa coskoro opat vrati a cactus ostane uz len v muzeu ako vystraha do buducna :yes:
ale C4 tiež len paberkovala, sláva to nebola.
Mám pocit, že odkedy sa Citroen rozhodol opustiť vlastnú líniu a obetoval novátorstvo a extravaganciu v prospech konfekcie, tak ide dolu vodou. Robí iba to, čo všetci ostatní, splýva s davom a nie je na ňom už nič zaujímavé. Jak žiadané a cenené boli modely GS, BX alebo ešte aj C5 či C8... Dnes si z ponuky Citroenu vlastne ani neviem vybrať. Snáď ešte C4 Spacetourer, čo je vlastne Picasso...a okrem neho už nič...
Čoby nebolo zaujímavé, robí najkomfortnejšie autá. Jeden z prvých zaviedol nové tlmiče, ešte v c4 spacetoureri sú v každej výbave akustické sklá. Novšie modely už toto nemajú, tavares to pomaly mení na svoj obraz.
Ty radšej nekecaj, keď aj tak prd vieš. Viezol si sa niekedy v C5, alebo v XM? Mal si niekedy pod zadkom aspoň Xsaru alebo BX? Nemáš šajn o čom píšem.
Áno, ešte snáď pred rokom som mal C5 exclusive. Presne viem, o čom je hydractive. Najlepšie auto, aké som kedy mal. Len spoľahlivosť bola hrozná.
C5 bola komfortné auto. Aké komfortné auto ponúka Citroen dnes? Čo z jeho dnešnej ponuky sa vyrovná starej C5?
Tak cactus je ve sve tride opravdu komfortni oproti konkurenci.
Obdobu C5 ted citren nedela, to asi vis ne?
Obdobu C5 ted citren nedela, to asi vis ne?
Nevyrovná nič, ale na Picasse sa dá v pohode cestovať a je to relativne komfortné auto. Je lacnejšie. Pokiaľ človek nie je úchyl na komfort, vie s tým fungovať.
tak priznajme im, že nová C3 sa im vydarila, dobre sa predáva a všade ich vidím v štýlových verziách. Nemusí sa páčiť každému, ale vzhľadom na triedu je extravagantná a zároveň milá, zvládnutá.
Súhlasím, aj mne sa páči, ale je relatívne nová na starej platforme. Aj keď cmp začína až teraz.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mám 182 cm anad hlavou jsem měl vic mista než v C5 X7
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
xxc
Je to rovnaký recept ako scala, na malej platforme snaha o väčšie auto. Pred faceliftom vyzeral aspoň pekne. Scala ma aspoň novú platformu, cactus mal už v čase uvedenia starú.
Ale prd rovnaký recept... Prvý cactus bol snahou o inakosť v rámci konvencie, žiadny lowend ako u Škody. Široké americké sedadlá a povedfal by som, že viac country-štýl. Neoslovilo to masy, tak ho "zmodernizovali" a vzali mu prakticky všetko, čím bol zvláštny. A samozrejme tým pôvodnú myšlienku úplne zabili a z Cactusa sa stala šedá myška. Rozhodne to nemá nič spoločné s anabázou škodováckeho Rapidu resp. Scaly, to zas vymýšľaš hlúposti.
Souhlas, původní verze Cactusu byla svébytná a provokovala. Facelift je jen ocucaný bombon bez nápadu, tuctové auto a proto je dobře, že končí 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už sa im aj tak neoplatí e😜erimentovať so starými platformami, prekapotuju 2008ku na cmp platforme a spolu s oplom a DS budú mať 4 rovnaké autá pre 4 rôzne cieľové skupiny.
Akože nebol lowend? Nemal otáčkomer, ani delené sedadlá, šetrilo sa kde sa mohlo. Natiahnutá platforma z Citroen C3. Že vyzeralo inak a lepšie, je to len plus, ale je to predĺžené a zväčšené malé auto, ako scala.
Ty si fakt mimoň.Tušíš aspoň, čo to lowend je?
No nic proti, ale cactus byl mnohem vetsi lowend nez scala 😁 Po modernizaci to aspon trochu ucesali.... A to pisu jako vlastnik citroena 😁
PJ164
Málokdo, včetně citroenáků, ví, že Cactus byl konstruován s důrazem na jednoduchost konstrukce, robustnost, funkčnost a snadnou opravitelnost. takových aut ubývá, že je těžko najít podobné (Dacia). Tohle lehké auto je mimořádně provozně efektivní, navíc je prostorné a slouží perfektně k tomu, k čemu bylo vytvořeno. Důkazem jsou ceny ojetých Cactusů, které ne a ne klesnout. Obávám se, že takové vozy nejsou v hledáčku manažerů, kteří něco, co dobře dlouho a spolehlivě slouží, považují za obchodně neefektivní. Nechci sýčkovat, ale Cactus je podle mne jedním z moc potřebných druhů aut, které jsou v nemilosti šéfů jejich výrobců.