Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

prvá kaktus bol ok, terajší je omyl
| 25. 6. 2019 10:02
prvý bol kontroverzný, ale mnohých oslovil svojou extravagantnosťou.V druhom ho obrúsili, pomenili a už to nie je ani extravagancia ani klasika a to je blbosť, človek nevie čo to je, tak ide ďalej.
Avatar - 3_diamanty
Re: prvá kaktus bol ok, terajší je omyl
| 25. 6. 2019 10:48
obe aj ten sucasny aj ten pred faceliftom boli neskutocne gyce :-) ... ono stare citroeny mali smrnc mali eleganciu.. a mali aj avantgardu a technologicke vychytavky ... tieto atributy za mna ale cactus uz vobec nema.... a ze dopadne ako dopadne som tak nejak tusil uz v case jeho prichodu preto ak si vsimnes ani som vtedy nejak nejasal ked prisiel ... a skor som bol skepticky... cactus bol uz od zaciatku za mna jasny krok vedla ... a skor zamrzi akurat to ze prave zrejme na cactus doplatila seriozna C4-ka ... ale hadam to daju naspat doporiadku vsetko
Avatar - fostek
První část nadpisu je super zpráva!
| 25. 6. 2019 10:24
druhá OK, čímkoliv tohle nahraděj, horší to bejt nemůže.
Bože, fantastická firma jako Citroen, kdysi průkopník extravagance a přelomových technických fines...dnes recyklant pažoutí techniky. Sám ze své prestiže již většinu pozbyl, tak jako luxusní pseudoznačku vytasil "DS". Nejzbytečnější značku současné Evropy (OK, Cupra jí šlape na paty)
Ach jo...RIP Citroen. A díky za přední náhon, natáčecí světla, hydru a další věci. :yes:
Avatar - CICERO
Re: První část nadpisu je super zpráva!
| 25. 6. 2019 22:08
Vůbec nejak ten západ pohřbívá celkově vše dobré co měl... Automotive…. politika.... tah na branku.... :D


Tak sme se tu všichni sesli, co myslíš osude, nove nadnárodní svazactvi, jen tak tu nebude? :P
Avatar - 3_diamanty
a je tu
| 25. 6. 2019 10:38
presne to co som tu pisal pred par rokmi.. ze pockajme si tri styri roky a podom hodnotme "uspech" lowendoveho gycoveho cactusu.. a uz je to tu... ani to moc dlho netrvalo a opat som mal pravdu .. ze toto auto tu nejak dlho nevydrzi a jeho buducnost je v podstate nijaka mi bolo jasne hned... akurat zamrzi fakt ze kvoli nemu v podstate obetovali slusnu C4-ku.... ale tak hadam seriozna C4 sa coskoro opat vrati a cactus ostane uz len v muzeu ako vystraha do buducna :yes:
Re: a je tu
| 25. 6. 2019 13:10
ale C4 tiež len paberkovala, sláva to nebola.
Avatar - traveldrive
Re: Re: a je tu
| 25. 6. 2019 21:00
Mám pocit, že odkedy sa Citroen rozhodol opustiť vlastnú líniu a obetoval novátorstvo a extravaganciu v prospech konfekcie, tak ide dolu vodou. Robí iba to, čo všetci ostatní, splýva s davom a nie je na ňom už nič zaujímavé. Jak žiadané a cenené boli modely GS, BX alebo ešte aj C5 či C8... Dnes si z ponuky Citroenu vlastne ani neviem vybrať. Snáď ešte C4 Spacetourer, čo je vlastne Picasso...a okrem neho už nič...
Avatar - xxc
Re: Re: Re: a je tu
| 25. 6. 2019 23:19
Čoby nebolo zaujímavé, robí najkomfortnejšie autá. Jeden z prvých zaviedol nové tlmiče, ešte v c4 spacetoureri sú v každej výbave akustické sklá. Novšie modely už toto nemajú, tavares to pomaly mení na svoj obraz.
Avatar - traveldrive
Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 00:09
Ty radšej nekecaj, keď aj tak prd vieš. Viezol si sa niekedy v C5, alebo v XM? Mal si niekedy pod zadkom aspoň Xsaru alebo BX? Nemáš šajn o čom píšem.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 07:45
Áno, ešte snáď pred rokom som mal C5 exclusive. Presne viem, o čom je hydractive. Najlepšie auto, aké som kedy mal. Len spoľahlivosť bola hrozná.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 09:12
C5 bola komfortné auto. Aké komfortné auto ponúka Citroen dnes? Čo z jeho dnešnej ponuky sa vyrovná starej C5?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 09:59
Tak cactus je ve sve tride opravdu komfortni oproti konkurenci.
Obdobu C5 ted citren nedela, to asi vis ne?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 10:00
Nevyrovná nič, ale na Picasse sa dá v pohode cestovať a je to relativne komfortné auto. Je lacnejšie. Pokiaľ človek nie je úchyl na komfort, vie s tým fungovať.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 10:13
tak priznajme im, že nová C3 sa im vydarila, dobre sa predáva a všade ich vidím v štýlových verziách. Nemusí sa páčiť každému, ale vzhľadom na triedu je extravagantná a zároveň milá, zvládnutá.
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a je tu
| 26. 6. 2019 12:51
Súhlasím, aj mne sa páči, ale je relatívne nová na starej platforme. Aj keď cmp začína až teraz.
Avatar - CICERO
No takže vzpomínka z náplavky 2018...
| 25. 6. 2019 13:15
Vtom autě není vůbec žádný místo na hlavu !!! kua! mam 172 a daval sem si čelo o stropnici, seděl sem za volantem, hnus... mr*ka! s T :D ;-)
Re: No takže vzpomínka z náplavky 2018...
| 25. 6. 2019 22:07
Mám 182 cm anad hlavou jsem měl vic mista než v C5 X7
Avatar - CICERO
Re: Re: No takže vzpomínka z náplavky 2018...
| 25. 6. 2019 22:13
A to si seděl ve stejném autě cca ve stejný čas, jako já? Nebo se jen bavíš o stejném autě? Co jsem udělal špatně??? :P hmm no už si vzpomínám... sedl sem si tak abych mohl pohodlne ovládat pedaly a jakoby ridit… ale tvl… tak bud byla vysoko sedacka nebo je to fakt nebezpecný auto... prostě nelíbilo se mi to :D DS Crossback to byla jina pisnicka… Fakt pekný, nafta 8 AT... orange… tam sem si přišel na svý… ale zas ty kosočtvercový čudléky… tfuj… sitroeeen PSH teda PSA... ble…
Avatar - xxc
Scala
| 25. 6. 2019 13:44
Je to rovnaký recept ako scala, na malej platforme snaha o väčšie auto. Pred faceliftom vyzeral aspoň pekne. Scala ma aspoň novú platformu, cactus mal už v čase uvedenia starú.
Avatar - traveldrive
Re: Scala
| 25. 6. 2019 21:05
Ale prd rovnaký recept... Prvý cactus bol snahou o inakosť v rámci konvencie, žiadny lowend ako u Škody. Široké americké sedadlá a povedfal by som, že viac country-štýl. Neoslovilo to masy, tak ho "zmodernizovali" a vzali mu prakticky všetko, čím bol zvláštny. A samozrejme tým pôvodnú myšlienku úplne zabili a z Cactusa sa stala šedá myška. Rozhodne to nemá nič spoločné s anabázou škodováckeho Rapidu resp. Scaly, to zas vymýšľaš hlúposti.
Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 21:45
Souhlas, původní verze Cactusu byla svébytná a provokovala. Facelift je jen ocucaný bombon bez nápadu, tuctové auto a proto je dobře, že končí ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 22:17
PUVODNI VERZE KAKTUSU? Co tím máte všichni na mysli ???
asi... https://pixers.pl/…meksyku-67091620
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 23:07
Už sa im aj tak neoplatí experimentovať so starými platformami, prekapotuju 2008ku na cmp platforme a spolu s oplom a DS budú mať 4 rovnaké autá pre 4 rôzne cieľové skupiny.
Avatar - xxc
Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 22:58
Akože nebol lowend? Nemal otáčkomer, ani delené sedadlá, šetrilo sa kde sa mohlo. Natiahnutá platforma z Citroen C3. Že vyzeralo inak a lepšie, je to len plus, ale je to predĺžené a zväčšené malé auto, ako scala.
Avatar - traveldrive
Re: Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 23:05
Ty si fakt mimoň.Tušíš aspoň, čo to lowend je?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Scala
| 25. 6. 2019 23:11
Tuším, bola to lacnejšia C4 ka na základe C3ky. Presne to, čo ma byť lowend.
Avatar - traveldrive
Re: Re: Re: Re: Re: Scala
| 26. 6. 2019 00:12
Fakt je zbytočné hádzať perly sviniam...
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Scala
| 26. 6. 2019 00:40
re: traveldrive ...joo tohle bude probihat, jak ten porad jak měl krampol, ty otázky... a pak lidi z ulice odpovidali… no xcc: lowend to je: když letí nizko jeden euro typhoon, pak druhej a pak je END :D Jo pak pak ještě hoří les a hasiči ho hasí... :-) A nesmí u toho být žádnem pravičák a maďar (mám rád halušky a korbáčik.. huhahhahahanusakaaaa :D Lol
Re: Re: Scala
| 26. 6. 2019 10:01
No nic proti, ale cactus byl mnohem vetsi lowend nez scala :-D Po modernizaci to aspon trochu ucesali.... A to pisu jako vlastnik citroena :-D
geniální filozofie Cactusu
| 28. 6. 2019 20:27
Málokdo, včetně citroenáků, ví, že Cactus byl konstruován s důrazem na jednoduchost konstrukce, robustnost, funkčnost a snadnou opravitelnost. takových aut ubývá, že je těžko najít podobné (Dacia). Tohle lehké auto je mimořádně provozně efektivní, navíc je prostorné a slouží perfektně k tomu, k čemu bylo vytvořeno. Důkazem jsou ceny ojetých Cactusů, které ne a ne klesnout. Obávám se, že takové vozy nejsou v hledáčku manažerů, kteří něco, co dobře dlouho a spolehlivě slouží, považují za obchodně neefektivní. Nechci sýčkovat, ale Cactus je podle mne jedním z moc potřebných druhů aut, které jsou v nemilosti šéfů jejich výrobců.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku