Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Takto se přestavují sanitky: Jak se z dodávky stává záchranář

17 komentářů

Michal Filipek
Vážně nechápu proč jste se rozhodli zrovna pro KOV Velim. Jediná zakázka pro ZZS v ČR, kterou vyhrály jsou Pražské Sprintery (nyní je dělal BAUS-AT aneb banda diletantů z Polska a v čele pan Panský). Na nich je vidět, že KOV Velim jsou hlavně kováři a ne elektrikáři apod. V ČR máme další 2 firmy, které si dělí zbytek - SICAR a FD servis.Dělají celý IZS včetně vezeňské služby.
Tak proč zrovna KOV Velim?
Mates_____
Protože asi zaplatili za reklamu 😄 a nebo má někdo známé na těch správných místech 🙂
Avatar - mariov8
mariov8
Ještě bych řekl, že tam chybí FOSAN Ivančice, ten bude někde mezi SICARem a FD servisem.

Kolářovic kluci nejsou líní se občas zvednout a někoho oslovit, podílet se na natáčení a podobně, tak asi proto.
Avatar - Stejsn
Stejsn
je to, co je v nadpisu - jak se přestavují sanitky. Myslel jsem, že se dočtu jak vypadá vstupní výrobek -jestli se nakupuje jen kabina a šasi, jestli si ho zákazník dodává sám, nebo si ho nechá vybrat, jestli se přestavuje nějaká dodávková nástavba na sanitní, nebo tak něco.
Avatar - mariov8
mariov8
Na takový materiál by jim rozsah článku nestačil. Ale třeba ten vstupní výrobek tam popsaný je, vesměs jsou to vestavby do skříňových dodávek s výjimkou skříní pro Prahu. Mimochodem si všimněte, že cena šasí je zlomek ceny celé sanitky. Ještě speciály pro nadrozměrné pacienty nebo třeba pro přepravu obzvláště virologicky nebezpečných pacientů se spíše staví do skříní na podvozcích. V zásadě je u nás "Decision maker" zákazník, když to bude chtít do levného Ducata nebo Transita, tak mu to tam nástavbář strčí. I když třeba s ohledem na to co se dá dělat s elektrikou, motor a s ohledem na velikost skříně je Sprinter ideální auto. Stále se třeba u FD servisu staví často na Transporteru - byť je malý a technicky v tomto provozu trvale přetížen. Navíc ten mercedesí vidlicový šestiválec je z hliníku, to je výborné pro tento typ provozu, kdy v podstatě každý výjezd a dojezd je tepelný šok, který hliníkové motory snášejí lépe než litinové. Tak ať je hlavně potřebujeme co nejméně a dojedou vždy včas...
Avatar - Stejsn
Stejsn
Díky. Řekl bych, že u internetového média je "rozsah článku" naprosto irelevantní, to nejsou papírové noviny, kde se musí zlom dělat tak, aby se to vešlo na rozměr stránky. Životnost běžné sanitky je tedy počítaná na 10 let?
Avatar - mariov8
mariov8
Já jen že si pamatuji, jak se remcalo, když začali články dělit na stránky.

10 let to podle mne dožije u rychlé jen za cenu vysokých provozních nákladů. Ty menší auta (T6 a podobně) začínají mít drahé problémy určitě podstatně dříve. Viděl jsem kartu T6 kde byl roční servis přes 200 000,- a to neměla ani 6 let. A motor šel na kulanci.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Zetti
Zetti
nemuzu se prihlasit do zprav maji to nejaky rozjebany
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
betosst
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
betosst
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
betosst
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ghanesov
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petrskr
Už dlouho se na to chci zeptat - neví někdo, proč mají všechny sanitky na čelním skle, nahoře uprostřed, to svítivě oranžové kolečko?
tesjj
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tradofig
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.