Novinky
Jeden mám a problém je, že profil počasí, ve kterém se s tím dá bez střechy jezdit, je hrozně úzký. Nesmí být moc zima, nesmí být moc vedro, nesmí pršet. Takže ideálně 15 - 25 stupňů, pod mrakem. A takových dnů v posledních letech ubývá. Dřív typicky letní auto je teď spíš jarní nebo podzimní s tím, že je vysoké riziko změn počasí během dne.
No já nevím. Když jsem byl svobodný, není to tak dlouho, měl jsem roadster a jezdil s ním od jara do podzimu. I k moři dojel. Mělo to klimu, foukání na krk, vyhřívané sedačky, takže pohoda. Jen v zimě mi ho bylo líto, tak byl ustájen,
Od dubna do října je málo? Ve 30 stupních se nedá jezdit? Musí být pod mrakem? Musím si přečíst příručku, tyhle informace se mi nedostaly😊
k tomu ake je v cine ovzdusie aj tamojsia mentalita neocakavam zeby zrovna tam mala prist pre kabria spasa... 8-s
navyse buducnost aut nie je o nejakom sportovani ani pozerstve,... ale bude uz kruto a ciste len o premiestnovani sa.. smutne ale je to tak
navyse buducnost aut nie je o nejakom sportovani ani pozerstve,... ale bude uz kruto a ciste len o premiestnovani sa.. smutne ale je to tak
lygage
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
I mladí kluci dneska nechtějí sporťáky. Je to strašná doba.
Blbcovi je dvacet a chce Karoqa….proboha. Přece je to
-narození-dětství-MLÁDÍ-kolik to žere a jakej to má kufr-smrt.
Přijedeš se supersportem. Dříve se každý ptal "Kolik to jede" poř výkon, zrychlení
Dneska je nejčastější otázka "Kolik to žere"
Proboha proč? Na co to chce vědět? Když to nezajímá mě, proč jeho?
Až se mě první hovado zeptá, kolik to má gramů CO2, utratím ho.
:-!
Konektivita ti dneska u těchhle pak dělá hodně důležitej faktor při koupi auta.
Vydržel bys to tak 5 vteřin.
a) Spousta lidí dneska z toho či onoho důvodu najede spoustu kilometrů ročně protože musí - těžko jim lze mít za zlé, že se pak v autě nechtěj trávil ještě i volný čas.. a kabria jsou přecijen hlavně volnočasová záležitost, až na výjimky se na každodenní ježdění nehoděj.
b) S tím, jak houstne provoz a za volant sedaj větší a větší jelita, se radost z řízení taky vytrácí. Třeba taková klasika I/9 mezi Mělníkem a Jestřebím - když má člověk extrémní kliku, tak je to 30 kilometrů celkem příjemný jízdy, ale v 99% případů po dvou kilometrech dojedeš buď kamion nebo strejdu ve starý feldě, oba jedou zhruba šedesátkou a za nima štrúdl 15 aut - takže na předjíždění nic moc. A pak místo radosti zbyde akorát zoufalá nuda a ztráta času.
A já osobně navíc když často vidím, co ty lidi za volantem vyváděj, tak snad radši místo ježdění kabrioletem jdu dělat něco, u čeho se nemusím tolik bát o život - třeba řezat na cirkulárce nebo letět někam Boeingem 737max.
a presne
100% presne
Jinak stažení střechy je prostě jenom přidaná hodnota k normálnímu automobilu, který používám každý den, když někam jedu, nemusím mít pokaždé "radost" z jízdy. I když teda stačí stáhnout střechu a mám ji, většinou.