Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - rokyta.p
A kde s tím v ČR?
| 30. 6. 2019 01:29
Jo se svým 4x4 se drápete skrz lesní myčku někam 20 min aby jste zjistili, že tam hajný dojel Swiftem :D Dyť i Trabanty projely většinu světa. Slováci s béčkovou Corsou (FB Spolu na cestách) jsou teď v Pamíru. V ČR stejně bohužel není moc kde. Občas se dá argumunetovat, že na zákazové značce je kůň, skůtr a ještě něco, kdežto autíčko ne, ale to je tak všechno. Tahle auta mají smysl v Rusku, Arábii, Austrálii. Desítky km středně terréních úseků u nás prostě chybí, nebo musíte vyloženě hledat.
Avatar - CICERO
Re: A kde s tím v ČR?
| 30. 6. 2019 08:27
:yes: Dick brothers.cz ….si nervoooozní, třepe se Ti ruka,nevíš co s pěňázi a teče Ti sémě?

Kup si four by four od žoldák auto, na klasicky s Tdí, z bolehlavi, to se ví....
Projedeš tundrou i pralesem, za 4,5 nikdo víc nesnese a v hospodě jsi drsnej, jak na Worthersee...
Re: A kde s tím v ČR?
| 30. 6. 2019 13:21
To že něco neznáš nebo nevíš, neznamená, že to neexistuje....to že na takový auto nemáš, neznamená, že je u nás k ničemu...
Že mě to ale vlastně překvapuje, vzhledem ke kvalitě tvých komentářů...
Avatar - happy_driver
***
| 30. 6. 2019 13:54
Keď už sme pri tom, ako skalný fanúšik MB musím pripomenúť, že môj starý Patrol mal bočný náklon podľa výrobcu 48°. Na polygóne s odpojeným zadným stabilizátorom (elektricky odpájateľný stabilizátor vo verzii Y-61) som dal 44° a bolo to veľmi zaujímavé, hlavne pre spolujazdca :-) Takisto by som spomenul, že Patrol mal sanie v dutine blatníku, takže aj bez safari šnorchla ho nejaká trapná vlna vody cez kapotu, alebo mláčka s hĺbkou vody okolo 70cm nemohla ani náhodou zastaviť. Na redukcii nebol problém brodiť do hĺbky cca. keď voda siahala do polky predných reflektorov.... Samozrejmosťou je však mať vyvedené odvetranie od diferenciálov. Väčší problém zvykne pri brodení v hlbokej vode predstavovať voda vo výfuku, keď už ten jej tlak nepretlačia výfukové plyny. No ale zase, to pri tom hrajkaní sa na polygóne nie je ako zistiť...

Vôbec nemienim ponižovať G, pretože som jednak fanúšik MB a po druhé, je to v novej generácii pomerne pohodlné auto, ktoré v teréne veľa zvládne, ale je mi proti gustu ten smiešne nafúknutý opis, čo s tým autom akože zdolali. Kto už absolvoval nejaký ten zraz offroaďákov, alebo s podobným autom pracovne pohybuje v teréne, tak sa musí len blahosklonne pousmiať.
O "náročnosti" polygónov vypovedá aj to, že žiadne auto na fotkách nemá obuté ani najobyčajnejšie pneu MT. Iba na AMG 6x6 som videl nahodené mud-terrainy....

Na záver, takisto sú smiešne závistlivé kecy, kam aký hajný dojel... hajný bude v dnešnej dobe jazdiť skôr na nejakom Samuraiovi, Jimnym, starej Vitare a pod. So Swiftom (aj 4x4) by totiž dojel akurát tak do ***e a nie niekam hore po zvážnici v lese.
Avatar - mariov8
Re: ***
| 1. 7. 2019 08:43
No hej, ale aký starý technicky ten Patrol je. Keď sa zobere podobne staré G, tiež to bude iný príbeh. Bohužiaľ dnešné autá sú skuor pojazdné servrovne a chemické továrne... Výrobca dnes muože ponúkať len to čo mu schvália. A preto je z Vitary dnes len SUV, Defender skončil a pomaly ale isto mekne aj G. Ešte že sa aspoň malý Jimny drží a s istými "ale" Jeep.
Re: ***
| 1. 7. 2019 11:11
Tak ale prednosť toho G-cka je to, že okrem tohto výkonu v teréne, zvládne celkom obstojne komfort a "luxus" aj na bežnej ceste, čo sa o Patrole a spol. proste povedať nedá.
kurzové sázení, spolehlivé informace.
| 1. 7. 2019 00:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít na Badoo.red
| 1. 7. 2019 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku