Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHonda e prozrazuje další detaily. S 300 N.m chce sázet na hravé vlastnosti
18 komentářů
repcape
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kalousek
Nějak mi uniká souvislost. Co má 300 Nm na elektromotoru společného s hravostí ?
asi chceli povedať dva v jednom, to dnes letí. a možno, že 300 je na malé auto hondne a bude to raketa (aspoň na pár km, kým dojde dych)
No to je právě ten technický nesmysl.
Ahoj Kalousku, tak jak je to s tim tocivym momentem? Ty jsi urazel marketingove oddeleni Hondy bez toho aniz bys znal hodnotu momentu. Co rikas na 300Nm (i3 ma 250Nm)? Nejaka sebereflexe 😄 ?
Asi ne vid. Jen rypani, ze 300Nm nesouvisi s hravosti.
Ja myslim, ze auto ma velky tocivy moment a je hrave. At uz v zatackach (teziste), tak diky vykonu motoru a okamzite reakci v primce - treba ve meste na semaforech.
No ale tva reakce je: "technicky nesmysl" 😁 Kdo chce psa bit..
PS Ve skutecnosti jsi asi myslel slohovy nesmysl. Ja se tentokrat musim redakce zastat. Mne to uplne spatne neprijde. Co kdyby napsali: "s retro designem sazet na jizdni vlastnosti"? 😉 Taky technicky spatne, co? Tobe ta Honda ale lezi v zaludku. No myslim, ze Nonsesens se ti to snazil vysvetlit. :yes: Bohuzel neuspesne.
Asi ne vid. Jen rypani, ze 300Nm nesouvisi s hravosti.
Ja myslim, ze auto ma velky tocivy moment a je hrave. At uz v zatackach (teziste), tak diky vykonu motoru a okamzite reakci v primce - treba ve meste na semaforech.
No ale tva reakce je: "technicky nesmysl" 😁 Kdo chce psa bit..
PS Ve skutecnosti jsi asi myslel slohovy nesmysl. Ja se tentokrat musim redakce zastat. Mne to uplne spatne neprijde. Co kdyby napsali: "s retro designem sazet na jizdni vlastnosti"? 😉 Taky technicky spatne, co? Tobe ta Honda ale lezi v zaludku. No myslim, ze Nonsesens se ti to snazil vysvetlit. :yes: Bohuzel neuspesne.
Ahoj Donvito, no akorát se potvrdilo co jsem říkal prvně, tedy že motor Hondy se bude točit míň. Technicky zdatnější dávno ví že autem hýbe výkon a vyšší moment elektromotoru znamená pouze to, že maximum výkonu dosáhne v nižších otáčkách. Bude tedy pracovat s těžším převodem a "výhoda" většího momentu zůstane bez efektu. Na nějakou hravost nemá velikost momentu na hřídeli elektromotoru prakticky žádný vliv. Žádné zázraky se tady nedějí
Mario
Takové auto má smysl pokud bude za cca 300tis.kč , pokud bude stát 800tis.kč je to nesmysl ...
Jinak pěkny desing škoda že ho neudělali s čtyřválcem ...
Jinak pěkny desing škoda že ho neudělali s čtyřválcem ...
BMW i3 ma smysl?
Ano souhlas, jsou to drahy auta Ale ma smysl Type R? Nebo 140i? Ty maji smysl pro petrolheada.
Podle me, kdyz si najde zakazniky, tak smysl ma. A vypada to, ze si je najde. Takze asi pro nekoho mit smysl bude..
No pro tebe asi ne. Takze mas vlastne asi pravdu 😄
PS Jsem radsi, kdyz si najde zakaznika Honda E, nez Q8 TDI 😉
Ano souhlas, jsou to drahy auta Ale ma smysl Type R? Nebo 140i? Ty maji smysl pro petrolheada.
Podle me, kdyz si najde zakazniky, tak smysl ma. A vypada to, ze si je najde. Takze asi pro nekoho mit smysl bude..
No pro tebe asi ne. Takze mas vlastne asi pravdu 😄
PS Jsem radsi, kdyz si najde zakaznika Honda E, nez Q8 TDI 😉
lepší Q8 TDI než benzínová X6 😄
nejsem bohatej zelenej takže pro mě tyhle auta za tuto cenu nemají smysl - nic neušetřím .
Cesta je podle mne ve vodíku ne v elektřině .
nejsem bohatej zelenej takže pro mě tyhle auta za tuto cenu nemají smysl - nic neušetřím .
Cesta je podle mne ve vodíku ne v elektřině .
Jo ve vodiku? A kde ho budes tankovat?
Rychlonabijecich mist je mozna malo, ale vodikovych cerpacek je v Cesku prakticky nula 😉
Vis kolik stoji kg vodiku?
Ja se bavim o dnesku, ne co bude za deset let..
Rychlonabijecich mist je mozna malo, ale vodikovych cerpacek je v Cesku prakticky nula 😉
Vis kolik stoji kg vodiku?
Ja se bavim o dnesku, ne co bude za deset let..
Druha vec je, ze sa narodilo menej ludi, preto sa urobilo udajne menej vodicakov. Cize zaujem je vraj rovnaky.
Vodicak, ani par hodin jazdy v autoskole neurobi z cloveka dobreho a ohladuplneho vodica. Tak isto by pomohla skola na bicykel, kolko ludi by si zlepsilo svoje cyklisticke schopnosti? A nerobi sa to. Buducnost by mala byt v zjednodusovani, nie v komplexnosti, lebo zle dopadneme.
Spoliehať sa na uvedomenie všetkých ľudí je ako čakanie na komunizmus.