Automobilce Land Rover se dlouho dařilo před námi nový Defender skrývat, v posledních dnech se však na veřejnosti objevuje jedna zákulisní informace za druhou. A tentokrát na veřejnost unikly dokonce i kompletní technické parametry.
...co dokáže redaktor vyplodit. Verze motorů u JLR mají v označení výkon v koních. A redaktůrek to omele dvakrát. Zapoměl však ze zdroje opsat, že naftový D300 bude zbrusu nový R6.
Líbí se mi, jak přesně drží tradici 90,110 a 130. Jenže chyba lávky, rozvory jsou ve skutečnosti jen 2, nikoliv 3 jako dřív. Poslední bude mít jen prodloužený zadní převis, ještě k tomu MY22, takže na trhu někdy 2021. Uvidíme jaké bude uspořádání vevnitř. Některé pracovní verze měli v předu 3 sedadla. No 2+1 ten prostřední byl chudák s šaltrpákou v noze. Tak kdyby to bylo 3+3+2 a nebo to už by kvůli předpisům neprošlo. Takže zřejmě vzadu v kufru se může sedět podélně, tedy bokem ke směru jízdy. Některé LC78 to tak mají dodnes. Každopádně by to mohlo být alespoň tak ze zvědavosti zajímavé auto, myslím trocha originality.