Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Tesla dodala ve čtvrtletí na trh rekordní počet aut

63 komentářů

Avatar - elektrikar
elektrikar
Je zajímavé, že si ojeté Tesly drasticky drží hodnotu i přes skutečnost, že se jich vyrábí takové množství. Viz. https😐/electrek.c👋2019/06/17/tesla-holds-value-better-than-average-car-study/ Tesla si drží hodnotu 2x lépe, než podobné spalovací auto 😢 Sázka na koupi levné ojetiny se tedy ukazuje jako lichá 😒 😒
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A to je dobře nebo špatně? myslím že svět to vůbec neřeší, asi jen pár jedinců které vlhce sní o nové Tesle 😄
Jsem zvědav jestli bude mít také ztrátu rekordní, Tesla … hi hi hi
Avatar - elektrikar
elektrikar
WinDieselův vlhký sen: " asi jen pár jedinců které vlhce sní o nové Tesle "

realita: "Tesla v úterý uvedla, že zákazníkům předala 95.200 aut, což je o 51 procent více než v předchozím kvartálu."

Co k tomu dodat, než že by jsi měl urychleně navštívit svého psychiatra, pokud se prokážeš tvým přípsěvkem, tak ti určitě předepíše nějaké další mlsotiny 😒] 😒] 😒]

https😐/www.youtube.com/watch?…
westeros
Paradoxne na to zatim nechce u nas nikdo davat operativni leasing, protoze banky nejsou schopny odhadnout zustatkovou cenu 😒
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Nie je to kvoli zostatkovej hodnote, tu ma Tesla bezkonkurencnu. Je to kvoli nedostatku nahradnych dielov, co robi problem aj s poistenim, preto Tesla uvedie vlastny poistovaci a leasingovy produkt. Zase v UK je Model 3 najlisingovanejsie EV.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
camlora
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NESCHOPNÁ reakce to svět neviděl! Blokovat odkazy na konkurenční autoweb vám šlo = a tyhle reklamní bláboly tu necháte řádit furt pryč? Sorry ale neznám neschopnější redakci než ACZ :no: 😐
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Xonik
Tak vzhledem k tomu že původně chtěli prodat v roce 2018 500tis aut (realita sotva poloviční) působí ambice 360-400 v roce 2019 celkem komicky.
99matthew99
Komicky skor posobi to ze tesla dodnes nema konkurenciu.
DonVito
Ja se tesim na srovnani Taycan a Model S po faceliftu.

Porsche se nejak prestava holedbat 😄

Aby zase nebodovalo jen interierem tak jako Audi..
No v pripade Porsche by to snad mohly byt alespon jeste lepsi jizdni vlastnosti. Pri cene vyssi nejmin o polovinu.
Xonik
Ve velkohubých prohlášeních které pak ani zdaleka nesplní jsou skutečně bezkonkurenční 😉
DonVito
Myslis Porsche asi ne?
Xonik
Nn, myslím samozřejmě Teslu. Nevyrobit ani polovinu proklamované produkce je zásadní fail 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Maličká rozjíždějící se automobilka = ovlivnila už teď celej svět = to ocenit neumíš?

Na počty kusů a modelů na který se během chvíle dostala = se automobilky dostávaly desítky let. Vlastně i dýl = Škodovka se na polovinu dnešní produkce TESLY dostávala sto let :-!
DonVito
Tesla uz prekonala Jaguar, Porsche atd. :yes:
Xonik
Neodváděj pozornost někam jinam, mít velkohubý prohlášení o konkrétním čísle produkce a pak ho nesplnit ani z 50ti procent není opravdu nic k ocenění 😉
DonVito
Viz ja 23:47.

Je mi jasny, ze ty asi Teslu neocenis. 😄
Xonik
Ocenit že nesplním o 50% plán prostě dost dobře nejde 😉
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ty si ten najnechspavejsi pokazeny verklik 😀
Jeden z tych hatetov ktoremu sa ruca cely svet lebo Tesle sa dari ako nikdy a tak sa drzis poslednej svojej utechy, nesplnenia nezavazneho predpokladu produkcie 🙂
Xonik
Ty to máš v tý hlavě nějaký pomatený. Vůbec nebyla řeč o tom v jakym loji se Tesla nachází, o ztrátovosti nemá smysl ani snad mluvit, o totálně vyčerpaném cashflow kvůli kterému balancují na hraně krachu taky ne, šlo jen a pouze o jedno konkrétní velkohubé prohlášení o produkci které se nesplnilo ani zdaleka. Na tom nic nezměníš 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To neni odvádění pozornosti = to je chápání v souvislostech = sorry za používání cizích slov :-!
Xonik
To je právě naopak jasný odvádění pozornosti, nic z toho co jsi napsal (a to vůbec nekomentuju to jestli to je pravda) nemá žádnou souvislost s tím že si sami nastřelí úplný nesmysl jako cíl, a pak ho nesplní ale ani zdaleka, žádnou. Nebo tys to myslel tak že těma virtuálníma nesmyslama ovlivňují ten svět? No svět ne, ale akciový trh potažmo investory ano, to je fakt 😉
DonVito
Xoniku, VW planoval na rok 2018 300 tisic EV a prodal jich ani ne 90 tisic 😉
Tolik asi k tomu, co je fail.
A k velkohubym prohlasenim 😁
A o failu jmenem dieselgate jsi slysel? https😐/www.euro.cz/…ardy-eur-1450243

https😐/www.wired.com/…s-annually-2018/

https😐/cleantechnica.com/…by-217000-units/
Xonik
A jakou má prosímtě dieselgate spojitost s tím že Tesla vyrobyla ani né půlku toho co si sama stanovila? Povídej přeháněj. 😉
DonVito
Za prve, asi jsi neprecetl muj prispevek cely.
Kdybys to udelal, tak zjistis, ze VW (kam spada i Porsche) nesplnilo svuj cil ani na 30%.

Za druhe: Jak souvisi dieselgate? To byla reakce na tve vyjadreni "fail". Pro me je mnohem zasadnejsi (fail) porusovani zakonu, otravovani (doslova) lidi, nez nesplneni planu. Uz to chapes?

PS "Vyrobit" se pise s mekkym..
Xonik
Spíš jsi asi nepochopil o čem byla řeč - ani o VW, ani o Porsche, ani o emobilitě. Řeč byla ryze o tom že si Tesla sama velkohubě (jinak se to označit nedá, nikdo je k tomu prohlášení nenutil, naopak všichni kdo se okolo automotivu jen trochu točí věděli že to je nereálný nesmysl) stanovila nějaký cíl a ten pak zásadně nesplnila. Nic víc nic míň, babišovská reakce typu neptejte se mě na čapí hnízdo protože Kalousek kradl víc je zcela marná 😉

Není pak důležité co je zásadnější pro tebe konkrétně, zůstává pouze fakt že dieselgate nijak nesouvisí s tím že tesla nesplnila svůj vlastní cíl. To snad pochopíš i ty. :yes:
DonVito
Viz moje reakce uplne dole 00:01.
😉

Jeste poznamka k bodu jedna. Kdyz se tak ohanis automotivem, tak se nekoho z automotivu zeptej, zda mu, stejne jako tobe, prijde 360 tisic premiovych elektromobilu komickych 😉

PS Ja jsem pochopil o cem jsi psal. Ty jsi nepochopil, na co jsem reagoval. Ja jsem reagoval na tve prohlaseni, ze Tesla pusobi "komicky". A pak na to, ze to byl "fail". To svedci bud o tve neznalosti anobo zaujatosti. Ano Tesla nevyrobila planovane mnozstvi 2018. 😉
Xonik
Viz moje reakce 00:06 😉

Až budeš chtít vědět názor někoho z automotivu tak se klidně zeptej. Pro začátek se ti vysměje za premiovost (tesla není premiová), za druhé tomu číslu - ano je komické stanovit si za cíl produkce rok po 500tis jenom 360tis.

PS Komické to je, to je prostě fakt, kdyby si v té době kdy to prohlášení proběhlo stanovili cíl 200tis tak to ohromilo (v té době!) úplně stejně, a výsledných 250tis se dalo prezentovat jako super úspěch.
DonVito
Heled trochu se tady cyklis nad vysmatim a komicnosti.

Mrkni o prispevek niz od elektrikare 22:16. Treba ti to pak dojde.

Dobrou noc
Xonik
Přesně v jeho duchu citátů - opakování je matka moudrosti :yes:

Snad to pochopíš 😉
Avatar - elektrikar
elektrikar
Ze sedan s výkonem 470 koní, nejlepším hodnocením v nárazových testech v historii a s velmi pokročilým asistentem řízení není prémiový 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Takový žvást 😒] 😒] 😒] 😒] To jsem se zasmál 😒] 😒] 😒] 😒] Válím se smíchem po zemi 😒] 😒] 😒] Co je u tebe prémium? Golf 1.9TDI s kvedlačkou? 😒] 😒] 😒]
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Xonik
Ne není. Až zjistíš co je premium segment a že to nijak nesouvisí s nárazovým testem nebo typem karoserie tak se vrať a zkus to znovu a lépe 😉
DonVito
Hmmm, ty jsi hustej e😜ert automotive 😄

Jen pro tvou informaci, ano narazove testy "premii" nedelaji.
Na druhou stranu k premii patri maximalni hodnoceni.
Kdyz vytahnes za premii vic penez nez za mainstream, tak tak nejak ocekavas, ze to auto bude lepsi..
Neboli vysledky narazovych zkousek jsou soucasti premie spolu se vsemi ostatnimi vlastnostmi auta 😉

Ale jestli nas chces poucovat, co je premie, klidne sem s tvou definici.
Rad se dozvim neco novyho. 😁

PS Ac se to snazis ignorovat, vysmivat se a bojovat... proti tomu, Tesla spada do premie, viz treba odkaz: https😐/www.motor1.com/…p-seller-europe/
Jeste citace: "In its first full month on the market, the Tesla Model 3 shot to #1 on the European sales charts in its so-called luxury mid-size sedan segment." Verim, ze si to zvladnes prelozit. A pevne doufam, ze pochopis obsah.
Xonik
Nevím jestli hustej, ale každopádně evidentně o několik levelů výš než ty 😉

Pro tvou informaci - ne, nárazové testy premii nedělají. Roky bylo jako etalon bezpečnosti bráno nepremiové volvo. 😉

Co definuje premii je vcelku jasné, je to především úroveň zpracování a kvalita použítých materiálů jakož i technická úroveň. Proto Tesla nespadá do premie - tragičnost zpracování prvních modelů ani nemá smysl hlouběji komentovat (pár ovladačů z mercedesu premii nedělá), a i nejnovější model 3 je pouze slušným mainstreamem. Jasně - mluvíme o Evropě. V rámci US trhu skutečně Tesla jako luxury vnímána je, tamní běžnou produkci kvalitativně předčí, o tom žádná. Ale z pohledu evropana naprosto nedostačující na premium segment. To že si pak nějakej jantar zařadí do nějaké své tabulky něco tak aby se mu to hodilo pro vytvoření bomba závěru je vcelku nepřekvapující, to se povedlo i českému SDA když chybně nacpal superb do vyšší střední třídy a rázem byly bombastické titulky jak se nám daří protože skokově rostly prodeje ve vyšší střední třídě, tak asi tak 😉

Mimochodem to že Tesla není premie nemá s tématem nic společného.
spaleny6
To že VW nesplnil svůj cíl, ovšem nemění nic na tom, že Teslo ho nesplnila též. Dopouštíte se čítankové demagogie.
Avatar - elektrikar
elektrikar
"Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš."

Móhandás Karamčand Gándhí
DonVito
:yes: Tesla uz pomalu vitezi. Ale big auto a big oil porad bojujou.

Uz se nesmejou..
https😐/autobible.euro.cz/…onu-dolaru-okna/
Avatar - elektrikar
elektrikar
Klasický německý slizký alibismus, Müller nějak zapomněl říct, že ta daňová úleva (ŽÁDNÁ DOTACE, nejsme v EU) je pro všechny výrobce, bez rozdílu. To, že on neumí vyrobit patřičné výrobky je jen a jen jeho problém. VW už brzy pocítí své vlastní medicíny a urpí značné porážky na mnoha segmentech. Každá kuna zahnaná do kouta se stáva agresivní.
DonVito
Ja za tim vidim krome alibizmu hlavne aroganci a namyslenost. To je taky vec, co mi vadi na Porsche - odkud Muller pochazel.
Avatar - Anonym
Anonym
Já myslím že Tesla brzy utrpí porážku v USA - a to od GM. Ti investují do elektormobilů obří sumy a během 5 let jich maj představit zhruba 30 vč pikapů 😄
Avatar - elektrikar
elektrikar
Tak jasně, to tvrdí automobila, jejíž prodělaný krach stál daňové poplatníky prokázaných 210 miliard Kč 😒] 😒] 😒]

"od daňových poplatníků pak získala 49,5 miliardy dolarů, tedy asi bilion korun, na restrukturalizaci"

https😐/www.idnes.cz/…o-zahranicni_hro

Tak a teď tu pohádku o dotované Tesle 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Taze tymto sa utesujes ty? 😀
A kde GM vezme baterky do tych aut ked vacsi VAG ich nevie zohnat dostatok od 5 dodavatelov v neporovnatelne horsej kvalite? Myslis ze od LG a bude stracat na kazdom predanom kuse $9000 ako pri ich jedinom Bolte? To znie ako poriadna hrozba, pardon, strata.. 😀 Tesla za skor ako 5 rokov uvedie bezkonkurencne revolucne modely a pritom lame rekordy aj bez nich..
Avatar - elektrikar
elektrikar
Pouze vlhký sen GM. Tesla jim dá ránu z milosti, jen jakmile se začne vyrábět Tesla Pickup.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
GM je neschopna dozivajuca automobilka, Opel dosiahol rekordne zisky hned po vymaneni sa z GM vlastnictva a desatroci v strate.. ak si odbornici typu Barichello myslia ze GM zohra nejaku zaujimavu rolu a EV trhu tak nema o nom vobec sajnu. GM je obycajny nakupca hotovych EV pohonov s bateriami ktore stratovo predava vo svojej nezaujimavej karoserii aby si tak znizil koncernove emisie. GM zatvara fabriky rychlejsie ako ich Tesla stavia 😊

Tieto rekordy su mile, ale skutocne tazke casy automobilkam zacnu ked Gigafactory 3 zacne drvit konkurenciu na najvacsom automobilovom trhu s modlemi o tretinu az polovicu lacnejsimi a snad sa dopyt pokryje cim skor aby cinske kusy dorazili do EU za ceny pod 35k.
Avatar - Anonym
Anonym
GM má po světě tolik továren, že může produkovat okamžitě 300x tolik aut co Tesla. Navíc kdy ž GM mělo EV1, že....

navíc mají skvělou základnu v číně..... A Hamtramck se zatím nezavírá.....
DonVito
Jenze vis jak nalozili s EV1?

A vis jak vznikla Tesla?
https😐/en.m.wikipedia.org/…y_of_Tesla,_Inc.

Mimochodem v uvodni vete clanku je chyba, Musk neni zakladatel Tesly..

Jinak Bariku, kapacita vyroby je jedna vec a produkt co chteji zakaznici (a lze na nem vydelat..) je vec druha.

Tesla ma produkt a schazi vyrobni kapacity.

GM ma uz hodne dlouho spoooustu vyrobnich kapacit. Ale krome pick-upu v nich nema moc co vyrabet 😉 Resp. to co vyrabi moc nenese 😄

Zkus si to dat dohromady a rekni mi, jestli bys byl radsi akcionarem Tesly nebo GM 😄
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
😁 Jedine 300x tolko ICE aut aj to ich nebude mat kto kupovat, preto ich postupne zatvara.. rec je ale o EV a tam GM nema nic, vie vyrobit presne tolko EV kolko kompletov motorov, elektroniky a baterii im LG posle.. GM je len obycajny skladac cudzich komponentov, tak ako to *** s EV1 tak to s*** aj s dalsimi EV a stale na nich straca velke peniaze.
Xonik
Dojemné, s tím že tesla nevyrobila ani polovinu toho co proklamovala to sice nijak nesouvisí, ale někomu to jistě bolístku spraví, škoda že se neposuneme přes bod jedna.
DonVito
Ja myslim, ze pres bod jedna se neposunujes jenom ty 😁
Xonik
Je dobře že je naštěstí úplně jedno co ty si myslíš 😉
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Nastastie to plati aj v tvojom pripade a nakoniec ostane uz len fakt ze Tesla predala rekordny pocet aut, ma najlepsie sa predavajuce EV sveta a teba moze aj roztrhnut od zlosti a nic s tym nespravis 😁 ale opakuj si 51%, 51% 😊
Avatar - elektrikar
elektrikar
Tak vidíš, že ten citát, co jsme napsal, tak platí do posledního slova. Aktuálně jsme v závěrečné fázi "Pak proti tobě budou bojovat."

Když Tesla začínala jako startup, byla všem k smíchu. Až historie ukáže, jak obrovsky důležitá firma to je. Pan Rudolf Diesel byl svého času také považován za obecního blázna a byla mu dělána obrovská řada naschválů a křivd - viz. přezdívka prvního dieselového motoru, Dieselova vdova.

Až budoucnost ukázala velikost osobnosti Rudolfa Diesela, kterému šlo v první řadě o zlepšení života obyčejných lidí, a docenila jeho přínos pro lidstvo. Stejně tak přinos Nikola Tesly, kdy soud až v roce 1943 - tři měsíce po jeho smrti, rozhodl o tom, že on je objevitelem rádia, a ne Marconi.

https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes:
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Xonik
Tak já naštěstí neprezentuju žádně vlastní domněnky ale jenom strohá fakta, a ta jsou že produkce za rok 2018 a celkově dodnes (stačí se podívat kolik se dnes mělo produkovat modelu 3) je hluboce pod predikcí.
S tím se teslí ovečky musí smířit, to nejí jak okecat 😉
Hendly
Nerozumím uplně té kritice. V čem je problém? Ostatní firmy i v automotive to tak občas nemají?
Xonik
Nesplnit předpoklad celkové produkce automobilky o více jak 50%? Ne to se opravdu v automotivu nestává výjma situace kdy automobilka krachuje.
Hendly
Posuny startu produkce určitého modelu dělá každá firma, např teď VW s nástupem Golfu nové generace. Příkladů je samozřejmě mnoho, ale tento je jeden z největších a zároveň aktuální.Problém u Tesly samozřejmě je, že se jedná o první generaci masového modelu, takže v případě posunu seriové výroby vzniká takovéhle okno.
Bylo by spíš poučné popsat firmu v automotiv která tak rychle rostla. To by mohlo být měřítko úspěchu.
Hendly
Taky ale jasně řekli proč tolik aut neprodali a v čem byl problém. Plány a realita jsou někdy odlišné a stane se to každé firmě i každé osobě. Kritizovat za otevřenost s jakou přiznali problémy s výrobou není úplně fér.
vines
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.