Novinky
pokud to bude tříválec.
Určitě je nová 1.2 amerického původu? Vždyť i výkon sedí na PSA. Bylo by docela zvláštní radikálně obměnit ne zas tak neaktuální paletu motorizací, jen aby ji za pár let pohřbili.
Mezi diesely mi chybí nějaký pořádný dálniční dehet, co potáhne kopec nekopec.
Mezi diesely mi chybí nějaký pořádný dálniční dehet, co potáhne kopec nekopec.
No když se dívám na fotku tohoto motoru a srovnám to s 1.2 Puretech od PSA a 1.0 Ecotec od GM, tak je to určitě podobnější tomu PSA. Buď tedy udělali úplně nový motor bez vazby na dřívější motory, nebo prostě vzali základ PSA, upravili ho, ale stydí se to veřejnosti říct.
Jsem z toho taky zmatený... no nic, chvíli počkáme, ono se k tomu něco objeví. Zatím věřím tomuhle, protože se tváří, že o tom rozporu vědí a je to PSA:
Spannender wird es mit Blick auf die Motoren des Opel Astra K Facelift (2019), die Modellpflege fällt schließlich genau in die Umbruchphase Opels als ehemaliger GM-Besitz und neues Konzernmitglied von PSA. Entgegen ursprünglicher Erwartungen stellt Opel die Antriebspalette im Zuge des Facelifts auf PSA-Motoren um.
https😐/www.autozeitung.de/…aten-193635.html
Zjednodušeně - oproti původním předpokladům staví facelift už na motorech PSA.
Spannender wird es mit Blick auf die Motoren des Opel Astra K Facelift (2019), die Modellpflege fällt schließlich genau in die Umbruchphase Opels als ehemaliger GM-Besitz und neues Konzernmitglied von PSA. Entgegen ursprünglicher Erwartungen stellt Opel die Antriebspalette im Zuge des Facelifts auf PSA-Motoren um.
https😐/www.autozeitung.de/…aten-193635.html
Zjednodušeně - oproti původním předpokladům staví facelift už na motorech PSA.
tiness
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tersfolkti
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nic pro ti trivalcum, jako zaklad mi nevadi.... ale tim ze v dieselu chybi ctyrvalce defacto Astra nema sanci jako obchodacke auto, kde byla v kombiku myslim celkem oblibema.... 😒 taktez zazdili CNG verzi....
To je hezky ze snizili CO2 emise ale jen papirove vyrazenim vetsich motoru.... v realu se toho tolik nezmeni, na dalnici ty litry budou zrat stejne nebo vic nez starsi 1.4T.... a 1.6 diesel byl cajk, emise NOx mel defatlcto 0....
Uvazoval jsem o Astre 1.6cdti jako nahrade za sluzebni Octavii, ale uz je to vyreseno.... :no:
To je hezky ze snizili CO2 emise ale jen papirove vyrazenim vetsich motoru.... v realu se toho tolik nezmeni, na dalnici ty litry budou zrat stejne nebo vic nez starsi 1.4T.... a 1.6 diesel byl cajk, emise NOx mel defatlcto 0....
Uvazoval jsem o Astre 1.6cdti jako nahrade za sluzebni Octavii, ale uz je to vyreseno.... :no:
Právě že ve fleetovém segmentu to až tak vadit nebude. Většina obchoďáků to nafasuje od firmy, (těch, co si můžou sami vybírat, zase tak moc není). No a firmu zajímá měsíční hlavně splátka u leasingovky.
Tříválce vadí zejména soukromým zákazníkům - mužům. Chápal bych tu benzínovou 1.2ku jako základní motor, ale že i 1.4ka je tříválec, to náročnější zákazníky od Astry odradí.
Tříválce vadí zejména soukromým zákazníkům - mužům. Chápal bych tu benzínovou 1.2ku jako základní motor, ale že i 1.4ka je tříválec, to náročnější zákazníky od Astry odradí.
no těžko říct... já služebáky do firmy nakupuju (OK, jsme malá firma, máme 5 aut) ale prostě to bych těm lidem neudělal, abych je posadil do naftových tříválců, už jen proto že sám těmi auty taky celkem jezdím.... navíc (asi atypicky) ty auta máme na 150-200tkm, rozhodně to neprodávám po třech letech....
...byť s atmo R3 1,2 PT 80HP mám spíš negativní zkušenosti. Problém bude přechod na rozžvýkané a až nepochopitelně houbovité, nepřesné převodovky PSA, blátivé spojky bez patrného momentu záběru apod.
Astra je fajn auto, pouze ve mě budí dojem jakési zženštělosti a už jenom proto bych si ji nebral. Občas s ní jedu služebně a vždycky mám tendence zajet ještě do solárka a na pedikůru 😁
Chybí nějaká hrana, nebo náznak osobnosti, hlavně vpředu, zadní partie jsou OK. V interiéru mi to taky nesedí, tak nějak celkově.
Jinak fajn vozítko, které snad ani fúze s Pežó neohrozí.
Chybí nějaká hrana, nebo náznak osobnosti, hlavně vpředu, zadní partie jsou OK. V interiéru mi to taky nesedí, tak nějak celkově.
Jinak fajn vozítko, které snad ani fúze s Pežó neohrozí.
Ahojte , pýtal som sa na ten diesel predajcu u Opla a ten tvrdil že v tlačovej sprave je chyba , ten 1,5 diesel je 4-valec .
Neco takoveho tam stoji , tedy jestlijsem to dobre nahmatal. A proc ne 1,4 ?
Motor 1,6 CDTi GM byl odvezen do USA a NEBYL to 3-válec.
https😐/int-media.opel.com/…cient-astra-ever
https😐/www.autozeitung.de/…aten-193635.html
Ak už si skúšal tú rýchlu a pohodlnú jazdu na dialnici s dieslovým trojvalcom, tak sa rozpiš. Rád sa o tom niečo dozviem 😉
P.S.: Mimochodem Corolla sedan je můj užší výběr.
P.P.S.: Tříválec diesel nevím jaký od Opelu bude, ale fakt že benzínový 1,0 je asi nej tříválec co existuje.
Co se benzínových tříválců týče, tak v té litrové kubatuře jsou podle mě nejlepší EB, VTEC a TSI.
http😐/www.youtube.com/watch?…
Co sa tyka trojvalca, tak na rozdiel od hybridu Toyoty to moze byt preferovany pohon pre obchodnikov na dialnice. Ani hybrid vyskusany nemam, nechceli pozicat Toyotu. Ani za svet nechceli, tak som siel dalej.
Dieselovy trojvalec som neskusal, ale za predpokladu, ze to odhlucnia, nevidim problem. Silnejsia verzia ma vykonu dost, toto mam vyskusane 😄
To, že si neskúšal, nevieš, za predpokladu... škoda reči
Ale nečuduj sa, že ťa neberú vážne 😉
Ani ja ťa nebudem
Trojvalec som mal a pohoda, v 208 trosku triasol autom vo volnobehu, v C3 Aircross uz netriasol. Cize moze to byt v pohode. Podla mna nemate vyskusany dieselovy trojvalec ani vy, kedze je to novinka.
A cela reakcia je v kontexte Astra a Corolla. Keby Corolla fakt nemala maticove svetla, tak Astra je bez konkurencie a ja u urcitej skupiny ludi vidim dovod na kupu 😄
Dieselový trojvalec vyskúšaný mám. VW 1,4 a bola to katastrofa. Na základe toho ale nebudem tvrdiť, že bude katastrofa aj ten Oplí/PSA.
- velmi a nepříjemně hlučný
- vibrovalo celé auto
- nejelo to
- velmi úzký rozsah použitelných otáček 2200-3500, níže to vůbec nejelo a výše to jen řvalo a už nejelo
- spotřeba vyšší než u 1,9 TDi v Octávii.
Prostě katastrofa.
https😐/www.autozeitung.de/…aten-193635.html