souhlasím s tím, že škodovka je vnímána spíše jako služební auto, ale snad se s tím jezdit dá, i když je to předražená bída.
Zajímavé je, že v těchto přehledech prodejů má Dacia skoro všechny modely a vůbec v nich nefiguruje třeba Fiat. Skončili s lidovým Puntem za rozumnou cenu a nemá ho co nahradit..
a to je dobra cena ci zla? :-[] ... nejak nemam prehlad teraz... ale na druhej strane za 500 litrov bol eclipse cross skladovka v juni u vas a tiez s 1,5 turbom.. tak to radsej eclipsa potom ;-)
trosku to vylepsis... akoze nemusim mat top vybavu... staci tu nejaka ta zakladnejsia v kombinacii s 1,5TSI a to uz musi byt parada... pozri si ceny takej pandy s tymi jej prditkami pod kapotou a 2,3m razvorom pod zadkom .. to je este vacsia sranda co fiat pyta za takuto skatulku povodom z roku xy...
takyto maly prcek ako panda ma stat nanajvys 6000 eur... ani o cent viac .... inak zmysel fakt nedava ... bodka ... takze sa ani nemozno cudovat ake ma predaje v eu mimo italie
ked moze stat o cislo a pol vacsie sandero v zaklade 6000 eur tak preco by prcek ako panda nemola byt v podobnej cene.. navyse panda neohuri ani technikou ani kvalitou ani nejakou zazracnou vybavou za danu cenu ... vlastne okrem dizajnu neohuri asi nicim... navyse by som sa kludne vsadil ze sandero bude nakoniec aj celkovo lepsie zmontovane auto s lepsim know how ( by renault ) ...
som rad ze vidime uz prvych 25 znaciek a nie 20 ako doteraz... neviem ci je to len preto ze ide o polrocne predaje alebo ste jednoducho len tabulku rozsirili a bude to uz tak aj nadalej.... kazdopadne tento krok chvalim :yes:
hegemoniu skodoviek podla mna moze narusit len duster.. ten v juni predal viac ako kodiaq a ak by jeho trend bol nadalej takyto rastuci ( pomost tomu moze aj nove 1,3Tce ) tak aspon toho kodiaqa do konca roka este za seba odsunie... karoq uz ale je v suchu to ano...
inak nissan mal pred rokom o takomto case vyse 3000 aut predanych.. dnes ma len nieco vyse 1200 ... vie niekto co sa s nim v CZ deje alebo co je pricinou takehoto az drastickeho poklesu? ... a obavam sa ze do konca roka ho podla mna da este aj volvo a mitsu ak to takto pojde dalej.... chapem ze uz nemame na trhu pulsar ani note... ale tie stejne neboli ziadne trhaky na cz trhu ...a momentalne ani juke uz vobec neslape v cz a ani X-trail ( ten utrpel hlavne kvoli emisiam ) a tak da sa povedat ze vsetko je v nissane uz len na kaskaji .. a nova micra tiez nic moc... ale inak ma to neprekvapuje lebo ako fake clia to proste nemohlo fungovat v nasich koncinach taketo nieco .....
inak zda sa ze ta junova akcia na skladovky eclipse cross fakt zabrala https://www.auto.cz/…l-milionu-129481 ... lebo prave junove predaje boli v pripade eclipsu zatial najlepsie v tomto roku a kusok aspon vykryvaju uz padajuce predaje ASX-ka
fiat a honda klasika... bez punta ci accordu to proste s nimi v cz uz asi nikdy nebude ako predtym.. 8-s ... navyse ani jazz neslape .. ani HR-V ... skoda... lebo inak super auta ale chapem...
No vida, Dacia jede a jede, už je daleko úspěšnější než hlen z díry Hovnají, který tu neúspěšně vyhlašuje své slevy, protože kouká v koutě sám do zdi. Také mě těší, že má Medvěd víc než Bmw a Audi. Krásný je i nástup Karoqu. Fiat teď pro změnu nemá nosný model njn. No celkem reálný obraz, s většinou se dá +- souhlasit a nic mě vyloženě nepřekvapuje.
duster este prekvapi... sice karoq-a uz nedobehne ale bude to mimo skody jednoznacne najpredavanejsie auto v cz a to je tiez zaujimave zistenie...
fiat taha tipo a 500X.. dokonca uz ani mala 500ka u vas neslape a dostava na frak uz aj od spacestaru .. panda to iste... dnes uz je z nej v cz nepredajna kusovka .... jednoducho fiat zaspal dobu.... neinovuje.. nevyvija.... ceny ma ale pritom hodne odvazne ( vid tipo v cene golfa ... panda v cene ria a pod ) ... takze sa nie je comu cudovat... o chybajucom punte asi uz skoda pisat.. to je proste neskutocna strata pre celu znacku ...
mna kusok prekvapil ten velky pokles superbu na jeho domacom trhu .. ale na druhej strane mat tie prachy tak asi tiez by som radsej kodiaqa v podobnej cene ako superba .. stredna trieda podla mna uz bude len klesat a klesat z roka na rok ... megalifty a sedany proste dnes uz nefrcia ako kedysi
tak zakladne tipo u nas stoji 13 500 eur v akcii.. zakladne polo u nas stoji 11 500 eur v akcii .. takze nesuhlas... naopak.. tipo ma uz blizsie ku golfu cenou
tak zakladne tipo u nas stoji 13 500 eur v akcii.. zakladne polo u nas stoji 11 500 eur v akcii .. takze nesuhlas... naopak.. tipo ma uz blizsie ku golfu cenou
To je neštěstí, že bylo zaregistrovaných méně vozů.
Dálnice se již změnily v parkoviště a parkování ve městech se vyvažuje zlatem ale zato bude srát neustále nová auta :no:
Re: Badoo.red - pro dospělé seznamka splnit partnera pro s
To to redakce doteď nezablokovala? No hlavně že roky blokovali autoforum = a hlavně že si machi(avelli) zajezdil na okruhu = a škoda že zapomněl že je šéfredaktor = to je ten co za všechno zodpovídá = a úroveń časopisu webu je hlavně jeho úroveň
Fiesta se mi začíná líbit, ale asi nebylo šťastné udělat s trochou nadsázky facelift a nacenit/prezentovat ho jak nějaký supermainstream. K Focusu asi tolik, že design prodává. Mondeo bylo staré už když přišlo. Nové crossovery mi přijdou diskutabilní. I ten Mustang prošel nesmyslným, nepovedeným faceliftem.
Je to škoda, ale zatím se mi nezdá, že jde evropský Ford do sebe.
Holt češti odbornici, kteři jsou schopni na zakladě rumunskych, pardon českych čisel vyřknou, jak se to ma a dokonce vypada se nezapřou. Ukazka toho, když si povidaji dva typičti hospodšti dřistalove , kteři maji misto mozku z piva kostku a do obchoďaku jezdi škodovkou jen v internetove podobě. :yes:
PS: taky jsem někde v rudem pravu četl, že mustang prošel nesmyslnym a nepovedenym faceliftem.
Já se na česká čísla ani nedíval a pivo jsem neměl ani nepamatuji, tak si nech takové ublížené výlevy. Jestli chceš popírat, že evropský Ford má dlouhodobé problémy se ziskovostí, lžeš sám sobě.
Potvrzuje se, že navzdory tomu, jak se ve všech článcích prezentuje, jak jsou auta levná, tak češi evidentně na nová auta nemají.
V podstatě prodeje tvoří:
1) firemní vozy =Škoda
2) úspěšní podnikatelé = německá trojka
3) rodiny =Dacia
4) bohatší rodiny =Hyundai/Renault/Peugeot/Citroen
Jak evidentně? 260t nových aut za rok je co - hodně, málo? Pro srovnání - cca. desetimilionové Maďarsko loni sice rostlo o působivých 17%, pořád je ale na půlce našich prodejů.
Firemní, soukromé... to ze všeho nejvíc odráží stav daňové legislativy. Kdyby nebylo možné odečíst si DPH a dát auto do nákladů, byl by ten poměr úplně jiný.